«№
___
ЖББМ»
МКМ
202_/202_ оқу
жылындағы
ОТЖ жылдық
талдауы
(дайын
үлгі)
Ақпараттық
анықтама
Атауы:
________________________________
Нақты мекенжайы:
______________________
Телефондар:
___________________________
E-mail:
_________________________________
Лицензия:
______________________________
Мемлекеттік тіркеу туралы
куәлік:
________________
Мектепте 1-11 сынып оқушылары
оқытылады. Оқыту тілі – орыс
тілі.
Мектеп мына режимде жұмыс
істеді:
5–7 гимназиялық, 8–11 сыныптар
– 6 күндік жұмыс
аптасы.
Сабақтың
басталуы:
-
1 ауысым –
08:00 бастап;
-
2 ауысым –
14:00 бастап.
Сабақтың ұзақтығы – 45
минут.
Күндізгі және апталық сабақ
режимі мектеп директоры бекіткен сабақ кестесімен
анықталады.
Оқу жылының ұзақтығы
мектепалды сыныптарда – 34 апта, 1 сыныпта – 34 апта, 1-сынып – 35
апта, 2–11- сыныптарда – 36
апта.
Оқушылар
контингенті
2022/2023 оқу жылының басында
мектепте __ оқушы оқыды. Оқу жылының соңында оқушылар саны – ___,
оның ішінде
-
1–4 сыныптар – ___
оқушылары;
-
5–9 сыныптар – ___
оқушылары;
-
10–11 сыныптар __
оқушылары;
-
___ үйде оқитын
оқушы;
-
___ ЕБҚ бар оқушы.
2022/2023 оқу жылында сынып
жиынтықтарының саны –
___.
Сыныптардың орташа
толымдылығы:
-
__–__ оқушы бойынша 1–4
сынып;
-
__–__ оқушы бойынша 5–9
сынып;
-
__–__ оқушы бойынша 10–11
сынып.
3 жылдағы оқушылар
контингентінің
динамикасы
(мектепалды даярлық сыныптарын
есепке
алмағанда)
Оқу
жылы
|
2020/2021
оқу
жылы
|
2021/2022
оқу
жылы
|
2022/2023
оқу
жылы
|
Оқушылар
контингенті
|
|
|
|
Жыл сайын оқушылар саны артып
келеді.
3 жыл ішінде білім алушылар
контингентінің
динамикасы
Оқыту
кезеңдері
|
2020/2021
оқу
жылы
|
2020/2021
оқу
жылы
|
2020/2021
оқу
жылы
|
саны
|
орташа
толымдылық
|
саны
|
орташа
толымдылық
|
саны
|
орташа
толымдылық
|
оқу-р
|
сынып
|
оқу-р
|
сынып
|
оқу-р
|
сынып
|
Мектеп
алды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бастауыш
мектеп
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Негізгі
мектеп
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орта
мектеп
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мектеп бойынша
барлығы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мектептің
материалдық-техникалық
базасы
Мектептің педагогикалық
ұжымының
кадрлық
құрамы
Мектеп әкімшілігі жұмысының
негізгі бағыттарының бірі кадрлар құрамын нығайту жөніндегі қызмет
болып табылады. ҚР «Білім туралы» Заңына және мектеп Жарғысына
сәйкес педагогикалық ұжымды білім беру ұйымының басшысы
қалыптастырады, қызметкерлерді қабылдау еңбек шарты негізінде
жүзеге асырылады. Еңбек кодексіне сәйкес жұмысқа қабылданған барлық
мұғалімдермен еңбек шарттары
жасалды.
Мектептің педагогикалық
кадрларының сандық құрамы қажеттілікке байланысты
анықталады.
Педагогикалық кадрларды
талдау
Мектеп педагогтарының саны –
___ адам, оның ішінде __ адам жоғары педагогикалық білімі бар, орта
– арнайы педагогикалық білімі бар – __
адам.
Педагогтердің
біліктілігі:
№
|
«Педагог-шебер» біліктілік
санаты
|
«Педагог-зерттеуші» біліктілік
санаты
|
«Педагог-сарапшы» біліктілік
санаты
|
«Педагог-модератор» біліктілік
санаты
|
«Педагог» біліктілік
санаты
|
Санатсыз
|
|
|
|
|
|
|
|
Педагогикалық еңбек
өтілі
№
|
3 жылға
дейін
|
3 жастан 15 жасқа
дейін
|
16 жастан 25 жасқа
дейін
|
25 жастан
жоғары
|
|
|
|
|
|
Мұғалімдердің жас
құрамы
№
|
30 жылға
дейін
|
30 жастан 50 жасқа
дейін
|
50 жылдан
астам
|
Педагогикалық ұжымның орташа
жасы
|
|
|
|
|
|
Жас және жаңадан келген
педагогтарға әдістемелік көмек ұйымдастыру үшін жас педагог мектебі
құрылды, директордың бұйрығымен тәлімгерлер
тағайындалды.
Педагогикалық тәжірибені
жалпылау, тарату және тереңдету үшін озық тәжірибе мектебі құрылды,
онда мұғалімдер өз жетістіктерімен, тәжірибелерімен
бөліседі.
Мұғалімдердің курстық қайта
даярлаудан
өтуі
Оқу
жылы
|
Курстық қайта даярлауға
жататын педагог қызметкерлердің жалпы саны
(адам)
|
Біліктілікті арттыру курсынан
өтті
|
Қайта даярлау курсынан өткен
мұғалімдер
үлесі
|
2020/2021
|
|
|
|
2021/2022
|
|
|
|
2022/2023
|
|
|
|
Педагог кадрларды қайта
даярлау курсынан өткен кезде педагогтарды аттестациядан өту
мерзімдері, сондай-ақ олардың жұмысының тиімділігі ескеріледі.
Білім сапасы төмен мұғалімдерге курстық жұмыс арқылы жоспардан тыс
біліктілігін арттыру
ұсынылады.
2022/2023 оқу
жылында