Материалдар / Оқу үдерісін жақсарту мақсатында өзгерістерді жоспарлау

Оқу үдерісін жақсарту мақсатында өзгерістерді жоспарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер оқу үдерісіндегі өзгерістерді есепке ала отыра, өздерінің кәсіби дамуына көмектесетін материалдарды, білімі мен тәжірибесін қолданып, сабақ жоспарлайды, іс-әрекеттерді мақсатпен сәйкестендіреді. Оқу мақсаты мен оның нәтижелерін шығарады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2018
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Оқу үдерісін жақсарту мақсатында өзгерістерді жоспарлау
АптаКүнКүні ТренерӨткізілетінорны
ТақырыбыОқу үдерісін жақсарту мақсатында өзгерістерді жоспарлау
Мақсаты Мұғалімдер оқу үдерісіндегі өзгерістерді есепке ала отыра, өздерінің кәсіби дамуына көмектесетін материалдарды, білімі мен тәжірибесін қолданып, сабақ жоспарлайды, іс-әрекеттерді мақсатпен сәйкестендіреді. Оқу мақсаты мен оның нәтижелерін шығарады.
Оқу нәтижесіОқу нәтижесі мұғалімдер өз пәні бойынша бір сабақтың жоспарын жасайды, әріптестерімен қалыптастырушы пікір алады.
Түйінді идеяларСабақты жоспарлау күнделікті мұғалімнің тәжірибесі болып табылады. Жоспарлаудың әдістері мен тәсілдерін білу, сабақтың мақсаты мен міндеттерін нақты белгілеу - сабақты интербелсенді және инклюзивті етуге мүмкіндік береді.



Сабақ барысы
1-сабақ9.00-10.30 Зеінді шоғырландыруға арналған жаттығу-15 мин

Кері байланысСұрақтарға жауап беру





Жеке жұмыс-10 мин















1 тапсырма. Ой шақыру



Презентацияға тоқталу- 10 минутКері байланыс

Топқа бөлу-2 мин







Сергіту сәті «Зарядка для глаз»-3мин2 тапсырма Топтық жұмыс 20 мин

Мақсаты көрсетілген сабақ жоспарын әзірлеу -15 мин Талдау -10минКері байланыс





Бағалау-2мин



Рефлексия-3мин



«Сіздің бүгінгі күнгі жоспарыңыз қандай?» Әрбір мұғалім осы күнгі жоспарларын құрады (А 3 қағазына)Жоспар құру Жоспарларын талқылау





Осы жоспарыңыздың маңыздылықтарын ұқтыңыздар ма? Сіз үшін жоспардың қай тұсы маңызды? Күніңіз сәтті өту үшін сізге жоспарды қалай реттеуге болады? Кестені түсіндіруЖоспардағы істерді матрицаға түсіру Талдау 1. Маңызды, шұғыл 2. Маңызды емес, шұғыл 3. Маңызды, шұғыл емес 4. Маңызды да емес, шұғылда емес Өздерінің маңызды істерін Эйзенхауэр кестесін орналастыра отырып анықтайды, істерін бағалайдыСабақ жоспары не үшін керек деп ойлайсыз? Сабақтың қай кезеңі ең маңызды деп санайсыз? Блум таксономиясы , СМАРТ мақсаттар сіздерге таныспа? Отырып анықтайды, істерін бағалайды

Мұғалімдер өз ойларымен бөліседі Сұрақтарды талқылайды Сіздерге жоспар құру оңай ма? Жоспарда барлық кезеңдер ескеріле ме? Оқу мақсаты қалай құралу керек?Екі топқа бөлініп отырады. «Блум таксономиясы», «Білім пирамидасы» атаулары бойынша топқа бөлінеді Топтар «Блум таксономиясы», «Білім пирамидасы» сөз тіркестерінің мағынасы туралы түсінік береді. Көзге арналған жаттығуды жасайды.





Үлестірмелі материал-337 бетСабақ жоспарының шаблоны мұғалімдер постерге сабақ жоспарын құрайды: 1-топ «Абай –қазақтың бас ақыны» тақырыбына 2-топ «Он жетінші қара сөз» тақырыбына СМАРТ Дайын шаблонға қарап сабақ жоспарын салу оңай болды ма?

Сіздер үшін мақсат қою қиын болды ма? Күнделікті сабақ жоспарын жасауда осы шаблонды ескеру мүмкін бе?

Бір топ бір топқа баға беру. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі. Топтар бір-біріне баға берді.

«СМС» әдісі арқылы мұғалімдер сабақталған алған эмоция, әсерлерімен бөліседі.Бүгінгі коучинг сіздер үшін тиімді болды ма? Несімен? Неліктен? Өзіңізге қандай маңызды ақпарат алдыңыз?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ