«Сіздің бүгінгі
күнгі жоспарыңыз қандай?» Әрбір мұғалім осы күнгі жоспарларын
құрады (А 3 қағазына)
Жоспар
құру
Жоспарларын
талқылау
Осы жоспарыңыздың
маңыздылықтарын ұқтыңыздар
ма?
Сіз үшін жоспардың
қай тұсы маңызды?
Күніңіз сәтті өту
үшін сізге жоспарды қалай реттеуге
болады?
Кестені
түсіндіру
Жоспардағы істерді
матрицаға түсіру
Талдау
1. Маңызды,
шұғыл
2. Маңызды емес,
шұғыл
3. Маңызды, шұғыл
емес
4. Маңызды да емес,
шұғылда емес
Өздерінің маңызды
істерін Эйзенхауэр кестесін орналастыра отырып анықтайды, істерін
бағалайды
Сабақ жоспары не
үшін керек деп ойлайсыз?
Сабақтың қай кезеңі
ең маңызды деп санайсыз?
Блум таксономиясы ,
СМАРТ мақсаттар сіздерге таныспа? Отырып анықтайды, істерін
бағалайды
Мұғалімдер өз
ойларымен бөліседі
Сұрақтарды
талқылайды
Сіздерге жоспар құру
оңай ма?
Жоспарда барлық
кезеңдер ескеріле ме?
Оқу мақсаты қалай
құралу керек?
Екі топқа бөлініп
отырады. «Блум таксономиясы», «Білім пирамидасы» атаулары бойынша
топқа бөлінеді
Топтар «Блум
таксономиясы», «Білім пирамидасы» сөз тіркестерінің мағынасы туралы
түсінік береді.
Көзге арналған
жаттығуды жасайды.
Үлестірмелі
материал-337 бет
Сабақ жоспарының
шаблоны мұғалімдер постерге сабақ жоспарын
құрайды:
1-топ «Абай
–қазақтың бас ақыны»
тақырыбына
2-топ «Он жетінші
қара сөз» тақырыбына СМАРТ
Дайын шаблонға қарап
сабақ жоспарын салу оңай болды
ма?
Сіздер үшін мақсат
қою қиын болды ма?
Күнделікті сабақ
жоспарын жасауда осы шаблонды ескеру мүмкін
бе?
Бір топ бір топқа
баға беру. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі. Топтар бір-біріне баға
берді.
«СМС» әдісі
арқылы мұғалімдер сабақталған алған
эмоция, әсерлерімен
бөліседі.
Бүгінгі коучинг
сіздер үшін тиімді болды ма? Несімен?
Неліктен?
Өзіңізге қандай
маңызды ақпарат алдыңыз?
|