Тақырыбы:Оқу үрдісінде сапаның жақсаруына не кедергі?
Куньязова Гульнар Орынбасаровна «І.Жансүгіров атындағы орта мектебі»КММ
|
Мақсаты: |
Ата-аналарға оқу үрдісіндегі сапаның жақсаруына не кедергі болып жүргенін және одан шығу жолдарын ұсыну |
|
|
Сілтеме: |
Ғаламтор материалдары |
|
|
Оқыту нәтижесі: |
Оқыту мен оқудағы кедергілер және одан шығудың әдіс-тәсілдерін біліп және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдалануы Ата-аналар оқу үрдісіндегі сапаның маңыздылығын түсінеді. |
|
|
Негізгі идея: |
«Бірігіп пішкен тон келте болмайды» |
|
|
Ресрустар: |
Интерактивті тақта,видиоролик,маркер,стикер,бояу құралдары |
|
|
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер АКТ, СТО |
Топтық жұмыс,сұрақ-жауап,талдау,талқылау,постер қорғау,кері байланыс |
|
Коучинг кезеңдері |
Коучтың іс-әрекеті |
Ата-аналардың іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Коучингке қатысушы ата-аналармен амандасу Топқа бөлу |
Жапырақтарды таңдай отырып,ішіндегі жазылған сөздер бойына топқа бөлінеді. |
|
Сауалнама алу |
Мектеп психологы сауалнама таратып береді. |
Ата-аналар сауалнама сұрақтарына жауап береді |
|
Бейне жазбаны көрсету |
Мұғалім бейнежазбаны көрсетеді, сұрақтар қояды. |
Ата-аналар бейнежазбадан түйінді идеяны шығарады, аздап талқылау болады |
|
Ой қозғау |
Кедергі деген сөз сіз үшін қандай мағана береді? Баланы оқытудағы сіз үшін кедергі не? |
Кедергі туралы өз ойларын бөліседі. |
|
Презентация |
«Оқу үдерісінде сапаның жақсаруына не кедергі?» |
Ата-аналар сапаның жақсаруына кедергінің тигізер әсері көп екенің түсінеді. |
|
Сергіту сәті |
«Саябақтағы орындық» ойыны Бір адам бақтағы жалғыз орындыққа отырады. Өзгелері жартылай шеңбер жасап айнала отырады. Басқалардың міндеті: орындықта отырған адамды орнын босатып беруіне көндіру. Орындықта отырған адам өзін жайлы сезінеді, оған қолайлы жағдай тумайынша орнын босатып беруге асықпайды. |
«Көндірушілер» өз мақсатына жету үшін әртүрлі рөлдерді қолдана алады. Мысалы; полиция немесе мүгедек адам, т.б. сияқты рөлдер. Отырған адамның орнын ауыстыртуда қандай рөлдер мақсатқа жете алды? Кім нақты сендіре алды, неге? Кедергіні жеңудің қиындықтары қандай? |
|
Тапсырма |
Топтық жұмыс 1.Білім сапасын арттыруға келтіретін кедергілер 2.Ата-ана мен оқушы тарапынан кездесетін кедергілер 3.Мұғалім тарапынан кездесетін кедергілер және кедергілерден шығу жолдары |
Әр топ тапсырмаларын орындай отырып,кедергілерден шығу жолдарын көрсетеді. |
|
Рефлексия |
Кері байланыс Бүгінгі коучингтен алған әсерлері мен жағымды,жағымсыз тұстарын, алдағы уақытта қандай мәселе жайлы қозғау керектігн жазады. |
Бүгінгі коучингтен қандай әсер алғандары туралы жазады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оқу үрдісінде сапаның жақсаруына не кедергі?
Оқу үрдісінде сапаның жақсаруына не кедергі?
Тақырыбы:Оқу үрдісінде сапаның жақсаруына не кедергі?
Куньязова Гульнар Орынбасаровна «І.Жансүгіров атындағы орта мектебі»КММ
|
Мақсаты: |
Ата-аналарға оқу үрдісіндегі сапаның жақсаруына не кедергі болып жүргенін және одан шығу жолдарын ұсыну |
|
|
Сілтеме: |
Ғаламтор материалдары |
|
|
Оқыту нәтижесі: |
Оқыту мен оқудағы кедергілер және одан шығудың әдіс-тәсілдерін біліп және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдалануы Ата-аналар оқу үрдісіндегі сапаның маңыздылығын түсінеді. |
|
|
Негізгі идея: |
«Бірігіп пішкен тон келте болмайды» |
|
|
Ресрустар: |
Интерактивті тақта,видиоролик,маркер,стикер,бояу құралдары |
|
|
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер АКТ, СТО |
Топтық жұмыс,сұрақ-жауап,талдау,талқылау,постер қорғау,кері байланыс |
|
Коучинг кезеңдері |
Коучтың іс-әрекеті |
Ата-аналардың іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Коучингке қатысушы ата-аналармен амандасу Топқа бөлу |
Жапырақтарды таңдай отырып,ішіндегі жазылған сөздер бойына топқа бөлінеді. |
|
Сауалнама алу |
Мектеп психологы сауалнама таратып береді. |
Ата-аналар сауалнама сұрақтарына жауап береді |
|
Бейне жазбаны көрсету |
Мұғалім бейнежазбаны көрсетеді, сұрақтар қояды. |
Ата-аналар бейнежазбадан түйінді идеяны шығарады, аздап талқылау болады |
|
Ой қозғау |
Кедергі деген сөз сіз үшін қандай мағана береді? Баланы оқытудағы сіз үшін кедергі не? |
Кедергі туралы өз ойларын бөліседі. |
|
Презентация |
«Оқу үдерісінде сапаның жақсаруына не кедергі?» |
Ата-аналар сапаның жақсаруына кедергінің тигізер әсері көп екенің түсінеді. |
|
Сергіту сәті |
«Саябақтағы орындық» ойыны Бір адам бақтағы жалғыз орындыққа отырады. Өзгелері жартылай шеңбер жасап айнала отырады. Басқалардың міндеті: орындықта отырған адамды орнын босатып беруіне көндіру. Орындықта отырған адам өзін жайлы сезінеді, оған қолайлы жағдай тумайынша орнын босатып беруге асықпайды. |
«Көндірушілер» өз мақсатына жету үшін әртүрлі рөлдерді қолдана алады. Мысалы; полиция немесе мүгедек адам, т.б. сияқты рөлдер. Отырған адамның орнын ауыстыртуда қандай рөлдер мақсатқа жете алды? Кім нақты сендіре алды, неге? Кедергіні жеңудің қиындықтары қандай? |
|
Тапсырма |
Топтық жұмыс 1.Білім сапасын арттыруға келтіретін кедергілер 2.Ата-ана мен оқушы тарапынан кездесетін кедергілер 3.Мұғалім тарапынан кездесетін кедергілер және кедергілерден шығу жолдары |
Әр топ тапсырмаларын орындай отырып,кедергілерден шығу жолдарын көрсетеді. |
|
Рефлексия |
Кері байланыс Бүгінгі коучингтен алған әсерлері мен жағымды,жағымсыз тұстарын, алдағы уақытта қандай мәселе жайлы қозғау керектігн жазады. |
Бүгінгі коучингтен қандай әсер алғандары туралы жазады. |
шағым қалдыра аласыз













