«Оқушы дағдыларын
арттыру»
тақырыбы бойынша
коучинг жоспары
Жалпы мақсат:
Оқушы дағдыларын
арттыру туралы түсінік беру.
Сабақтағы іс — әрекетке, өз-өзіне рефлексия
жасай білуге үйрету.
Түйінді идеялар:
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер арқылы табысты
оқытуға қол жеткізу. Сабақтағы әдіс-тәсілдер байланыс, оның
түрлері, әдістері.
Сабақта қолданылатын
материалдар:
А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта,
флипчарт, маркер, қалам, баға-лау
парақтары.
Оқыту әдістері: Оқу бағдарламасы.
АКТ. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту,
Топтық жұмыс
Тапсырмалар:
топтық жұмыс, өзін-өзі және
бірін-бірі бағалау, топтық тапсырма және қорғау,
рефлексия.
І. Мұғалімдерге психологиялық
ахуал туғызу
«Дағды» дегенді қалай
түсінесіздер?
"Таңда да таста"
әдісі –
Әріптестер қағазды умаждап,
бөлменің төрт бұрышына тұрып, баста белгісімен бір-біріне
лақтырады. Тоқта деген белгі бойынша тоқтап, алда жатқан қағаздарын
алып, жазылған жауаптарыды оқып, қайсы пікірге келісетінін я
келіспейтінін айтады.
Төрт дағды бойынша топқа
бөлінеді.
Оқыту дағдылары туралы слайд.
Таныстырылым.
Әріптестер әр түрлі
ой-пікірлерін айтады.
Топтарға
сұрақтар
Топтар ақылдасып ,
пікірлеседі. Өз ойларын топпен бірге шешім қабылдай отырып
қорытындылайды.
"Пресс"
әдісі
Оқушы дағдыларын жетілдіруде
тиімді әдіс-тәсілдерді жазыңыз. Оны таңдаған себебін
түсіндіріңіз.
«Кезбе
тілші», «Пирамида", "Сұрақтар жаңбыры", "Пресс әдісі", "Қара
жәшік", "Фишбоун", "Даналық ағашы", "Білім
биржасы"
Әріптестер белгілі бір
әдістерді таңдап, оны қалай және қай кезде қолдануға болатынын
айтады, дәлелдеп жеткізеді.
"Бағдаршам"
Топтар бір-бірінің жұмыстарын
"Бағдаршам" әдісімен бағалауларын
сұрау.
-
Тыңдалым және айтылым
дағдысына жаттығу жұмысы.
Сауал. –Сіз мектепке қандай
көңіл күймен келесіз?
-
Бір сөйлеммен
жеткізеді.
-
Бірақ... деп әрі қарай
жалғастырады.
-
Себебі ... деп
аяқтайды.
-
Тыңдалым және айтылым
дағдысына жаттығу жұмысы.
1-топ. Өтіп жатқан 2018 оқу жылы
туралы ойыңыз.
2-топ. Қандай істер, оқиғалар
есте қалды?
3-топ. 2019 жылға қандай
мақсат қойдыңыз?
3 топтан 3 адам шығып, өз
топтарының ойын жеткізеді.
Тыңдалым
дағдысы.
-
Тыңдалым
кестесі
|
Түс
|
сын
есім
|
|
Зат
есім
|
Мекен
|
|
Қызыл
Ақ
Қоңыр
Сары
қара
Жасыл
Сары
|
Шаршы
Домалақ
Тәтті
Жұмсақ
Дәмді
Жұқа
|
|
Конверт
Күріш
күлше
Бәліш
Бұршақ
жүзім
Кеспе
|
Қытай
Корея
Голландия
АҚШ
Испания
Жапония
|
Әлем халықтары
жаңа жылды қалай қарсы
алады?
Испанияда жаңа жыл қарсаңында
12 кішкентай жасыл жүзім жейді.
АҚШ-тың оңтүстігіндегі адамдар
жаңа жылда сәттілік әкелу үшін өте кішкентай,
сары
және қара жұмсақ бұршақтар
жейді.
Қытайда ата-аналар жаңа жылда
балаларына ішінде ақшасы бар кішкентай,
қызыл
шаршы конверт
береді.
Жапонияда жаңа жыл қарсаңында
адамдар ұзын, жұқа, сары кеспелер жейді.
Корей адамдары үлкен, ақ,
домалақ күріш күлшелерін жаңа жыл тойланатын
күні
жейді.
Голландиялықтар жаңа жылды
қарсы алғанда кішкентай қоңыр тәтті бәліш
жегенді
жақсы
көреді.
«Екі жұлдыз, бір тілек"(3
мин)
Бүгінгі күннің тақырыбына
байланысты екі жұлдыз, бір тілек жазуларын сұрау.Мұғалімдер
өздеріне не алғандарын жазып, бір тілектерін
жазады.