««Оқушы үні» жобасы арқылы мектептегі оқушылар мен ұстаздар арасындағы ынтымақтастықты арттыру»тақырыбына қысқа мерзімді коучинг жоспары
|
Сабақ тақырыбы: |
«Оқушы үні» жобасы арқылы мектептегі оқушылар мен ұстаздар арасындағы ынтымақтастықты арттыру |
|
|
Жалпы мақсат: |
Оқушы пікірін есепке ала отырып сабақ, сыныптан тыс іс-шаралардың сапасын арттыру |
|
|
Оқу нәтижесі |
Оқушы пікіріне назар аударады, білім сапасын көтеруде, оқушылардың белсенділігін арттыруда жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланады. |
|
|
Түйінді идеялар: |
Күнделікті шынайы өмір тұрғысынан нақты нәрсе туралы бара-бар пікір қалыптастыру |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А- 4 парақтары,стикер, интерактивтітақта,флипчарт, маркер, қалам. |
|
|
Оқыту әдістері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер Коучинг АКТ |
1. Диалог 2. Жеке жұмыс 4. Топтық жұмыс 5. Рөлдік ойындар |
|
Дерек көздері: |
Аудиажазба, әдеби материалдар, газет-журналдар. |
|
|
Тапсырмалар: |
Сұрақ- жауап, салыстыру |
|
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
|
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу Сергіту сәті (3 мин) |
Музыка қою |
Музыка ырғағымен жаттығу жасайды |
|
|
нәтижесі |
Мұғалімдердің бойында еркіндік пайда болып, көңіл-күйлері көтеріледі. |
||
|
Топқа бөлу (3 мин) |
Ән текстері таратылып, топқа бөлінеді. |
Әуенін орындайды |
|
|
нәтижесі |
Топқа бөліну арқылы ынтымақтасқан шағын орта құрылады. |
||
|
Іс-әректтегі зерттеу 15 мин Топтық жұмыс |
Үлестірмелі материал таратылады |
Әр топ өз жұмысын талдап, қорғайды. |
|
|
Бейнеролик «Хат-эссе» 3 мин Қорытынды 3 мин |
Бейнеролик көрсетеді |
Көріністі қарай отырып топта талдайды. |
|
Топпен жұмыс Рөлдік ойын 10 мин Қорғау 6 мин |
|
||
|
нәтижесі |
Өзара ортақ шешім қабылдап, лидерлер анықталады. |
||
|
Бағалау 6 мин (Топтар бір-бірін бағалайды) |
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалау керектігін ескертеді |
Топтар бір-бірін |
|
|
Сергіту сәті «Сен білмейсің...» (стикерлермен жұмыс) 6 мин |
«Сен білмейсің...» Сен білмейсің деп бастап өз басындағы ешкім есітпеген жаңалығын айтады. Мыс: Сен білмейсің мен үй алдым. Т.б |
Таңдаған санына сәйкес жаңалықтарын айтады |
|
|
нәтижесі |
Бір-бірімен жақын танысады |
||
|
«Оқушы үні» деген не? Теориялық материал 3 мин |
«Оқушы үні» жобасы не үшін керектігін таныстырады |
Оқушылар жобасымен танысады |
|
|
Мектеп оқушыларының видеосы 5 мин Ой бөлісу 3 мин |
Бейнекөріністі таныстырады
|
Бейнекөріністі көре отырып ой қорытады |
|
|
Танграмм 10 мин |
Қажетті материал таратылып, фигуралар құрастыру тәртібін айтады. |
Фигураларды уақытқа құрастырады |
|
|
нәтижесі |
Үш ретте де қалып қойған топ не себептен қалып қойғандарын талдайды |
||
|
Не үшін өзгеріс керек? (Каким будет мир через 20 лет) 5 мин |
Бейнекөріністі таныстырады
|
Бейнекөріністі көре отырып ой қорытады |
|
|
Қорытынды 6 қалпақ 9 мин |
6 қалпақ идеясын түсіндіреді |
Қалпақ түсіне қарай ой қорытады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
««Оқушы үні» жобасы арқылы мектептегі оқушылар мен ұстаздар арасындағы ынтымақтастықты арттыру»
««Оқушы үні» жобасы арқылы мектептегі оқушылар мен ұстаздар арасындағы ынтымақтастықты арттыру»
««Оқушы үні» жобасы арқылы мектептегі оқушылар мен ұстаздар арасындағы ынтымақтастықты арттыру»тақырыбына қысқа мерзімді коучинг жоспары
|
Сабақ тақырыбы: |
«Оқушы үні» жобасы арқылы мектептегі оқушылар мен ұстаздар арасындағы ынтымақтастықты арттыру |
|
|
Жалпы мақсат: |
Оқушы пікірін есепке ала отырып сабақ, сыныптан тыс іс-шаралардың сапасын арттыру |
|
|
Оқу нәтижесі |
Оқушы пікіріне назар аударады, білім сапасын көтеруде, оқушылардың белсенділігін арттыруда жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланады. |
|
|
Түйінді идеялар: |
Күнделікті шынайы өмір тұрғысынан нақты нәрсе туралы бара-бар пікір қалыптастыру |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А- 4 парақтары,стикер, интерактивтітақта,флипчарт, маркер, қалам. |
|
|
Оқыту әдістері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер Коучинг АКТ |
1. Диалог 2. Жеке жұмыс 4. Топтық жұмыс 5. Рөлдік ойындар |
|
Дерек көздері: |
Аудиажазба, әдеби материалдар, газет-журналдар. |
|
|
Тапсырмалар: |
Сұрақ- жауап, салыстыру |
|
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
|
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу Сергіту сәті (3 мин) |
Музыка қою |
Музыка ырғағымен жаттығу жасайды |
|
|
нәтижесі |
Мұғалімдердің бойында еркіндік пайда болып, көңіл-күйлері көтеріледі. |
||
|
Топқа бөлу (3 мин) |
Ән текстері таратылып, топқа бөлінеді. |
Әуенін орындайды |
|
|
нәтижесі |
Топқа бөліну арқылы ынтымақтасқан шағын орта құрылады. |
||
|
Іс-әректтегі зерттеу 15 мин Топтық жұмыс |
Үлестірмелі материал таратылады |
Әр топ өз жұмысын талдап, қорғайды. |
|
|
Бейнеролик «Хат-эссе» 3 мин Қорытынды 3 мин |
Бейнеролик көрсетеді |
Көріністі қарай отырып топта талдайды. |
|
Топпен жұмыс Рөлдік ойын 10 мин Қорғау 6 мин |
|
||
|
нәтижесі |
Өзара ортақ шешім қабылдап, лидерлер анықталады. |
||
|
Бағалау 6 мин (Топтар бір-бірін бағалайды) |
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалау керектігін ескертеді |
Топтар бір-бірін |
|
|
Сергіту сәті «Сен білмейсің...» (стикерлермен жұмыс) 6 мин |
«Сен білмейсің...» Сен білмейсің деп бастап өз басындағы ешкім есітпеген жаңалығын айтады. Мыс: Сен білмейсің мен үй алдым. Т.б |
Таңдаған санына сәйкес жаңалықтарын айтады |
|
|
нәтижесі |
Бір-бірімен жақын танысады |
||
|
«Оқушы үні» деген не? Теориялық материал 3 мин |
«Оқушы үні» жобасы не үшін керектігін таныстырады |
Оқушылар жобасымен танысады |
|
|
Мектеп оқушыларының видеосы 5 мин Ой бөлісу 3 мин |
Бейнекөріністі таныстырады
|
Бейнекөріністі көре отырып ой қорытады |
|
|
Танграмм 10 мин |
Қажетті материал таратылып, фигуралар құрастыру тәртібін айтады. |
Фигураларды уақытқа құрастырады |
|
|
нәтижесі |
Үш ретте де қалып қойған топ не себептен қалып қойғандарын талдайды |
||
|
Не үшін өзгеріс керек? (Каким будет мир через 20 лет) 5 мин |
Бейнекөріністі таныстырады
|
Бейнекөріністі көре отырып ой қорытады |
|
|
Қорытынды 6 қалпақ 9 мин |
6 қалпақ идеясын түсіндіреді |
Қалпақ түсіне қарай ой қорытады |
|
шағым қалдыра аласыз













