Оқушыға мінездеме

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқушыға мінездеме

Материал туралы қысқаша түсінік
Мінездеме
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқушы тұлғасын педагогикалық-психологиялық тұрғыдан

мінездеме беру үлгісі.


  1. Оқушы туралы жалпы мәлімет.

    • тегі және аты, туған күні,айы, жылы, сыныбы, жалпы физиологиялық дамуы,денсаулығы, жанұя жағдайы, жанұя тәрбиесінің ерекшеліктері.

  1. Оқу іс-әркеті;

    • Оқу үлгерімі (басым бағалары т.б.)

    • Жалпы ақыл-ой дамуы; (дүниетанымы, сөздік қоры, өз ойын ауызша және жазбаша жеткізе білуі т.б.)

  2. Танымдық процестер сипаттамасы:

  • Оқу материалын қабылдау ерекшелігі

  • Зейіні (ырықты зейіннің даму деңгейі, оның тұрақтылығы, шоғылануы, бөліну қасиеттері).

  • Ойлау ерекшеліктері (заттар мен құбыластарды ажырата алама, салыстыру,қорытындылау, жалпылау,талдай алама, оқу материалын ұғыну шапшандығы).

  • Қиялдың дамуы (қиялдың басым түрі).

  1. Оқу қабілеті:

  • Оқу процесінде өз бетімен жұмыстануы

  • Оқуға қатынасы (танымдық қызығушылығы, бағаға, мадақтауға қатынасы, негізгі оқу мотивациясы )

  • Оқу қабілеті (күн режимін сақтау, жоспарлай білуі, оқу іс-әркетіне жинақылығы мен тәртіптілігі, кітаппен жұмыстана білуі және т.б.)

  1. Еңбекке қатынасы;

  • Еңбектене білеме, әлде немқұрайлыма, еңбекке икемділігі мен ептілігі, жинақылығы мен тәртіптілігі, қандай еңбек түріне икемді, үйде және мектепте еңбек әрекеттерін орындауы т.б.

  1. Қоғамдық жұмыстарға қатынасы;

  • Сынып өміріне қатынасы, қоғамдық тапсырмаларды орындауы, сыныптастарымен бірігіп әрекет етуі, белсенділігі.

  1. Сыныптас жолдастарымен және мектеппен қатынасы;

  • Сыныптағы орны, сыныптастарына көзқарасы, кіммен дос, сыныптастарымен арасында дау-жанжал болама, оның себебі, мектепке көзқарасы және т.б.

  1. Оқушының тәртібі;

  • Мектепте және үйдегі тәртібінің жалпы мінездемесі

  • Мұғалімдер мен ата-ананың талабын орындау

  • Тәртіп бұзуы

  1. Оқушы тұлғасының мінезі, қабілеті мен темпераменті.

  • Қажеттіліктері мен қызығушылықтары

  • өзіне және қоршаған ортаға қатысты ерекшеліктері (мейірімділігі, қарапайымдылығы, ұжымшылдығы, шынайылығы, адалдығы өзімшілдігі т.б.)

  • мінезінің жағымды және жағымсыз қасиеттері

  • темперамент типі және ерекшелігі

  • көңіл-күйінің ауыспалылығы немесе тұрақтылығы,

  • белгілі іс-әрекетке қабілеттілігі және оның көрінуі.

  1. Жалпы түйіні:

  • Оқушы тұлғасының басты ең жақсы қасиеттері және кемшіліктері, мінезіндегі ауытқушылықтың себебі.

  • Оқушы тұлғасының дамытып, қалыптастыруға бағытталған негізгі тәрбие жұмыстары.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
15.00.2023
826
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі