Оқушы тұлғасын педагогикалық-психологиялық тұрғыдан
мінездеме беру үлгісі.
-
Оқушы туралы жалпы мәлімет.
-
тегі және аты, туған күні,айы, жылы, сыныбы, жалпы физиологиялық дамуы,денсаулығы, жанұя жағдайы, жанұя тәрбиесінің ерекшеліктері.
-
Оқу іс-әркеті;
-
Оқу үлгерімі (басым бағалары т.б.)
-
Жалпы ақыл-ой дамуы; (дүниетанымы, сөздік қоры, өз ойын ауызша және жазбаша жеткізе білуі т.б.)
-
-
Танымдық процестер сипаттамасы:
-
Оқу материалын қабылдау ерекшелігі
-
Зейіні (ырықты зейіннің даму деңгейі, оның тұрақтылығы, шоғылануы, бөліну қасиеттері).
-
Ойлау ерекшеліктері (заттар мен құбыластарды ажырата алама, салыстыру,қорытындылау, жалпылау,талдай алама, оқу материалын ұғыну шапшандығы).
-
Қиялдың дамуы (қиялдың басым түрі).
-
Оқу қабілеті:
-
Оқу процесінде өз бетімен жұмыстануы
-
Оқуға қатынасы (танымдық қызығушылығы, бағаға, мадақтауға қатынасы, негізгі оқу мотивациясы )
-
Оқу қабілеті (күн режимін сақтау, жоспарлай білуі, оқу іс-әркетіне жинақылығы мен тәртіптілігі, кітаппен жұмыстана білуі және т.б.)
-
Еңбекке қатынасы;
-
Еңбектене білеме, әлде немқұрайлыма, еңбекке икемділігі мен ептілігі, жинақылығы мен тәртіптілігі, қандай еңбек түріне икемді, үйде және мектепте еңбек әрекеттерін орындауы т.б.
-
Қоғамдық жұмыстарға қатынасы;
-
Сынып өміріне қатынасы, қоғамдық тапсырмаларды орындауы, сыныптастарымен бірігіп әрекет етуі, белсенділігі.
-
Сыныптас жолдастарымен және мектеппен қатынасы;
-
Сыныптағы орны, сыныптастарына көзқарасы, кіммен дос, сыныптастарымен арасында дау-жанжал болама, оның себебі, мектепке көзқарасы және т.б.
-
Оқушының тәртібі;
-
Мектепте және үйдегі тәртібінің жалпы мінездемесі
-
Мұғалімдер мен ата-ананың талабын орындау
-
Тәртіп бұзуы
-
Оқушы тұлғасының мінезі, қабілеті мен темпераменті.
-
Қажеттіліктері мен қызығушылықтары
-
өзіне және қоршаған ортаға қатысты ерекшеліктері (мейірімділігі, қарапайымдылығы, ұжымшылдығы, шынайылығы, адалдығы өзімшілдігі т.б.)
-
мінезінің жағымды және жағымсыз қасиеттері
-
темперамент типі және ерекшелігі
-
көңіл-күйінің ауыспалылығы немесе тұрақтылығы,
-
белгілі іс-әрекетке қабілеттілігі және оның көрінуі.
-
Жалпы түйіні:
-
Оқушы тұлғасының басты ең жақсы қасиеттері және кемшіліктері, мінезіндегі ауытқушылықтың себебі.
-
Оқушы тұлғасының дамытып, қалыптастыруға бағытталған негізгі тәрбие жұмыстары.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оқушыға мінездеме
Оқушыға мінездеме
Оқушы тұлғасын педагогикалық-психологиялық тұрғыдан
мінездеме беру үлгісі.
-
Оқушы туралы жалпы мәлімет.
-
тегі және аты, туған күні,айы, жылы, сыныбы, жалпы физиологиялық дамуы,денсаулығы, жанұя жағдайы, жанұя тәрбиесінің ерекшеліктері.
-
Оқу іс-әркеті;
-
Оқу үлгерімі (басым бағалары т.б.)
-
Жалпы ақыл-ой дамуы; (дүниетанымы, сөздік қоры, өз ойын ауызша және жазбаша жеткізе білуі т.б.)
-
-
Танымдық процестер сипаттамасы:
-
Оқу материалын қабылдау ерекшелігі
-
Зейіні (ырықты зейіннің даму деңгейі, оның тұрақтылығы, шоғылануы, бөліну қасиеттері).
-
Ойлау ерекшеліктері (заттар мен құбыластарды ажырата алама, салыстыру,қорытындылау, жалпылау,талдай алама, оқу материалын ұғыну шапшандығы).
-
Қиялдың дамуы (қиялдың басым түрі).
-
Оқу қабілеті:
-
Оқу процесінде өз бетімен жұмыстануы
-
Оқуға қатынасы (танымдық қызығушылығы, бағаға, мадақтауға қатынасы, негізгі оқу мотивациясы )
-
Оқу қабілеті (күн режимін сақтау, жоспарлай білуі, оқу іс-әркетіне жинақылығы мен тәртіптілігі, кітаппен жұмыстана білуі және т.б.)
-
Еңбекке қатынасы;
-
Еңбектене білеме, әлде немқұрайлыма, еңбекке икемділігі мен ептілігі, жинақылығы мен тәртіптілігі, қандай еңбек түріне икемді, үйде және мектепте еңбек әрекеттерін орындауы т.б.
-
Қоғамдық жұмыстарға қатынасы;
-
Сынып өміріне қатынасы, қоғамдық тапсырмаларды орындауы, сыныптастарымен бірігіп әрекет етуі, белсенділігі.
-
Сыныптас жолдастарымен және мектеппен қатынасы;
-
Сыныптағы орны, сыныптастарына көзқарасы, кіммен дос, сыныптастарымен арасында дау-жанжал болама, оның себебі, мектепке көзқарасы және т.б.
-
Оқушының тәртібі;
-
Мектепте және үйдегі тәртібінің жалпы мінездемесі
-
Мұғалімдер мен ата-ананың талабын орындау
-
Тәртіп бұзуы
-
Оқушы тұлғасының мінезі, қабілеті мен темпераменті.
-
Қажеттіліктері мен қызығушылықтары
-
өзіне және қоршаған ортаға қатысты ерекшеліктері (мейірімділігі, қарапайымдылығы, ұжымшылдығы, шынайылығы, адалдығы өзімшілдігі т.б.)
-
мінезінің жағымды және жағымсыз қасиеттері
-
темперамент типі және ерекшелігі
-
көңіл-күйінің ауыспалылығы немесе тұрақтылығы,
-
белгілі іс-әрекетке қабілеттілігі және оның көрінуі.
-
Жалпы түйіні:
-
Оқушы тұлғасының басты ең жақсы қасиеттері және кемшіліктері, мінезіндегі ауытқушылықтың себебі.
-
Оқушы тұлғасының дамытып, қалыптастыруға бағытталған негізгі тәрбие жұмыстары.
шағым қалдыра аласыз













