Материалдар / Оқушыға сынып жетекшіден психологиялық-педагогикалық мінездемелер жинағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқушыға сынып жетекшіден психологиялық-педагогикалық мінездемелер жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға мінездемелер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Наурыз 2024
52
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Алғабас ЖОББМ» КММ

10 а -сынып оқушысы

Айғабыл Дильназ Нұржанқызына

Психологиялық-педагогикалық мінездеме

Айғабыл Дильназ Нұржанқызы 2006 жылы маусым айының 15 жұлдызында дүниеге келген. Дильназ 2012 жылдың 1-қыркүйектен бастап мектепке қабылданған. Мектеп талабына сай киінеді. Үнемі таза жүреді. Дене дамуы жасына, ортасына сәйкес келеді. Денсаулық жағдайы жақсы.

Әкесі – Сапаров Нұржан жұмыссыз, анасы Аяпқалиева Саягүл «Балғын шақ» балабақшасында саз жетекшісі. Отбасында 2 бала. Дильназ үйдің тұңғышы, ата-әжесімен бірге тұрады. Дильназ көбінесе қазақ тілі мен әдебиеті, биология пәндерін жақсы көреді. Өзіне берілген тапсырманы бұлжытпай өз уақытында орындап, өткізіп отырады. Оқу үлгерімі мен белсенділігі жақсы. Үй жұмысын жүйелі орындап отырады. Сабақты себепсіз босатпайды. Оқу үлгерімі бойынша – оқу екпіндісі. Өз бетімен жұмыс жасай алады. Әр сабақты зейін қойып тыңдайды. Есі: бейнелік, сөздік логикалық, эмоцияналдық, қозғалыстық; өнімділік сипаттамасы: есте сақтау ұзақтығы жақсы. Ойлау операцияларының ерекшелігі – абстрактілі, жетекші түрі – сөздік логикалық, ерекшелігі – аналитикалық, дербестік. Оқушының ерік жігері жақсы дамыған, алдына қойған мақсатына жету үшін бар күшін салады.

Эмоциялары: ұялшақ, момын, жай сөйлейді, әр нәрсеге шыдамдылық танытады. Қиялы – ерікті. Дильназ темпераменті жағынан флегматикке көп ұқсайды, бірқалыпты көңіл-күймен жұмысын тыңғылықты етіп жасайды. Адамдармен тіл табыса алады, байсалды, үлкенді құрметтеп, кішіні сыйлайды. Сабақ үстінде де, сыныптан тыс жұмыстарда да өзін салмақты ұстайды. Мұғалімдермен, сыныптастарымен, басқа сынып оқушыларымен, достарымен жақсы қарым-қатынаста.

Мінездеме сұраныс орнына ұсыну үшін берілді.

Мектеп директоры: Д.С.Боранбаев



Орындаған: А.Е.Асқарова

87762826506

«Алғабас ЖОББМ» КММ

10 а -сынып оқушысы

Әбілтай Таңшолпан Мұратқызына

Психологиялық-педагогикалық мінездеме

Әбілтай Таңшолпан Мұратқызы 2006 жылы желтоқсан айының 19 жұлдызында дүниеге келген. Таңшолпан 2012 жылдың 1-қыркүйектен бастап мектепке қабылданған. Мектеп талабына сай киінеді. Үнемі таза жүреді. Дене дамуы жасына, ортасына сәйкес келеді. Денсаулық жағдайы жақсы.

Әкесі – Шүйншкалиев Мұрат электрик, анасы Тұяқбаева Римма мектеп асханасында аспазшы. Отбасында 3 бала. Таңшолпан үйдің ортаншысы, ата-анасымен бірге тұрады. Таңшолпан көбінесе қазақ тілі мен әдебиеті, тарих пәндерін жақсы көреді. Өзіне берілген тапсырманы бұлжытпай өз уақытында орындап, өткізіп отырады. Оқу үлгерімі мен белсенділігі жақсы. Үй жұмысын жүйелі орындап отырады. Сабақты себепсіз босатпайды. Оқу үлгерімі бойынша – оқу екпіндісі. Өз бетімен жұмыс жасай алады. Әр сабақты зейін қойып тыңдайды. Есі: бейнелік, сөздік логикалық, эмоцияналдық, қозғалыстық; өнімділік сипаттамасы: есте сақтау ұзақтығы жақсы. Ойлау операцияларының ерекшелігі – абстрактілі, жетекші түрі – сөздік логикалық, ерекшелігі – аналитикалық, дербестік. Оқушының ерік жігері жақсы дамыған, алдына қойған мақсатына жету үшін бар күшін салады.

Эмоциялары: тік, тез сөйлейді, әр нәрсеге шыдамдылық танытады. Қиялы – ерікті. Таңшолпан темпераменті жағынан сангвиникке көп ұқсайды, ашық, эмоцияналды жауап қайтаруы жақсы, оның сезімдері оның сыртқы қылықтарынан көрініп тұрады. Мінезі ашық, көпшіл, адамдармен тіл табыса алады, байсалды, үлкенді құрметтеп, кішіні сыйлайды. Сабақ үстінде де, сыныптан тыс жұмыстарда да өзін салмақты ұстайды. Мұғалімдермен, сыныптастарымен, басқа сынып оқушыларымен, достарымен жақсы қарым-қатынаста.

Мінездеме сұраныс орнына ұсыну үшін берілді.

Мектеп директоры: Д.С.Боранбаев

Орындаған: А.Е.Асқарова

87762826506

«Алғабас ЖОББМ» КММ

10 а -сынып оқушысы

Бисешова Айнара Қадырбекқызына

Психологиялық-педагогикалық мінездеме

Бисешова Айнара Қадырбекқызы 2006 жылы қыркүйек айының 24 жұлдызында дүниеге келген. Айнара 2012 жылдың 1-қыркүйектен бастап мектепке қабылданған. Мектеп талабына сай киінеді. Үнемі таза жүреді. Дене дамуы жасына, ортасына сәйкес келеді. Денсаулық жағдайы жақсы.

Әкесі – Асетов Қадырбек «Биржада» қызмет етеді, анасы Асетова Алмагуль үй шаруасында. Отбасында 3 бала. Айнара үйдің ортаншысы, ата-анасымен бірге тұрады. Айнара көбінесе қазақ тілі мен әдебиеті, тарих пәндерін жақсы көреді. Өзіне берілген тапсырманы уақытында орындап, өткізіп отырады. Оқу үлгерімі мен белсенділігі орташа. Үй жұмысын жүйелі орындап отырады. Сабақты себепсіз босатпайды. Оқу үлгерімі бойынша – орташа. Өз бетімен жұмыс жасай алады. Әр сабақты зейін қойып тыңдайды. Есі: бейнелік, сөздік логикалық, эмоцияналдық, қозғалыстық; өнімділік сипаттамасы: есте сақтау ұзақтығы жақсы. Ойлау операцияларының ерекшелігі – абстрактілі, жетекші түрі – сөздік логикалық, ерекшелігі – аналитикалық, дербестік. Оқушының ерік жігері жақсы дамыған, алдына қойған мақсатына жету үшін бар күшін салады.

Эмоциялары: ұялшақ, момын, жай сөйлейді, әр нәрсеге шыдамдылық танытады. Қиялы – ерікті. Айнара темпераменті жағынан флегматикке көп ұқсайды, бірқалыпты көңіл-күймен жұмысын тыңғылықты етіп жасайды. Адамдармен тіл табыса алады, байсалды, үлкенді құрметтеп, кішіні сыйлайды. Сабақ үстінде де, сыныптан тыс жұмыстарда да өзін салмақты ұстайды. Мұғалімдермен, сыныптастарымен, басқа сынып оқушыларымен, достарымен жақсы қарым-қатынаста.

Мінездеме сұраныс орнына ұсыну үшін берілді.

Мектеп директоры: Д.С.Боранбаев

Орындаған: А.Е.Асқарова

87762826506



«Алғабас ЖОББМ» КММ

10 а -сынып оқушысы

Жасуланова Дильназ Дайырқызына

Психологиялық-педагогикалық мінездеме

Жасуланова Дильназ Дайырқызы 2006 жылы маусым айының 18 жұлдызында дүниеге келген. Дильназ 2012 жылдың 1-қыркүйектен бастап мектепке қабылданған. Мектеп талабына сай киінеді. Үнемі таза жүреді. Дене дамуы жасына, ортасына сәйкес келеді. Денсаулық жағдайы жақсы.

Анасы Бахитжанова Жанна «Алғабас ЖОББМ» КММ-де директордың оқу ісі орынбасары . Отбасында 1 бала. Дильназ анасымен бірге тұрады. Дильназ көбінесе орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі пәндерін жақсы көреді. Өзіне берілген тапсырманы өз уақытында орындап, өткізіп отырады. Оқу үлгерімі мен белсенділігі жақсы. Үй жұмысын жүйелі орындап отырады. Сабақты себепсіз босатпайды. Оқу үлгерімі бойынша – оқу екпіндісі. Өз бетімен жұмыс жасай алады. Әр сабақты зейін қойып тыңдайды. Есі: бейнелік, сөздік логикалық, эмоцияналдық, қозғалыстық; өнімділік сипаттамасы: есте сақтау ұзақтығы жақсы. Ойлау операцияларының ерекшелігі – абстрактілі, жетекші түрі – сөздік логикалық, ерекшелігі – аналитикалық, дербестік. Оқушының ерік жігері жақсы дамыған, алдына қойған мақсатына жету үшін бар күшін салады.

Эмоциялары: ұялшақ, момын, жай сөйлейді, әр нәрсеге шыдамдылық танытады. Қиялы – ерікті. Дильназ темпераменті жағынан флегматикке көп ұқсайды, бірқалыпты көңіл-күймен жұмысын тыңғылықты етіп жасайды. Жаңа ортаға бейімделуі жай, байсалды, үлкенді құрметтеп, кішіні сыйлайды. Сабақ үстінде де, сыныптан тыс жұмыстарда да өзін салмақты ұстайды. Мұғалімдермен, сыныптастарымен, басқа сынып оқушыларымен, достарымен жақсы қарым-қатынаста.

Мінездеме сұраныс орнына ұсыну үшін берілді.

Мектеп директоры: Д.С.Боранбаев



Орындаған: А.Е.Асқарова

87762826506

«Алғабас ЖОББМ» КММ

10 а -сынып оқушысы

Қабдолла Иброһим Рауанұлына

Психологиялық-педагогикалық мінездеме

Қабдолла Иброһим 2006 жылы ақпан айының 10 жұлдызында дүниеге келген. Иброһим 2012 жылдың 1-қыркүйектен бастап мектепке қабылданған. Мектеп талабына сай киінеді. Үнемі таза жүреді. Дене дамуы жасына, ортасына сәйкес келеді. Денсаулық жағдайы жақсы.

Әкесі – Кабдоллин Рауан ауыл мәдениет үйінде күзетші, анасы Кулатова Айгүл үй шаруасында . Иброһим көп балалы отбасынан, ата-анасымен бірге тұрады. Ол қоғамдық жұмысқа жақсы қатысып отырады, спортпен шұғылданғанды жақсы көреді. Оқу үлгерімі бойынша – орташа. Өз бетімен жұмыс жасау қабілеті орташа. Информатика, дене шынықтыру сабақтарына қызығушылығы бар.

Есі: бейнелік, сөздік логикалық, эмоцияналдық, қозғалыстық; өнімділік сипаттамасы: есте сақтау ұзақтығы жақсы. Ойлау операцияларының ерекшелігі – абстрактілі, жетекші түрі – сөздік логикалық, ерекшелігі – аналитикалық, дербестік. Оқушының ерік жігері жақсы дамыған, алдына қойған мақсатына жету үшін бар күшін салады.

Эмоциялары: ұялшақ, жай сөйлейді, әр нәрсеге шыдамдылық танытады. Қиялы – ерікті. Иброһим темпераменті жағынан меланхоликке көп ұқсайды, барлық әсерге эмоциясыз жауап қайтарады, оның сезімдері оның сыртқы қылықтарынан көрінеді. Адамдармен тіл табыса алады, байсалды, үлкенді құрметтеп, кішіні сыйлайды. Сабақ үстінде де, сыныптан тыс жұмыстарда да өзін салмақты ұстайды. Мұғалімдермен, сыныптастарымен, басқа сынып оқушыларымен, достарымен жақсы қарым-қатынаста.

Ата-анасына үй шаруасында қолқанаты, бауырларына қамқор. Бос уақытында «Еркін күрес» үйірмесіне барады, күрестен жүлделі орын иегері.

Мінездеме сұраныс орнына ұсыну үшін берілді.

Мектеп директоры: Д.С.Боранбаев



Орындаған: А.Е.Асқарова

87762826506

«Алғабас ЖОББМ» КММ

10 а -сынып оқушысы

Нұрмантай Ақерке Абатоллақызына

Психологиялық-педагогикалық мінездеме

Нұрмантай Ақерке Абатоллақызы 2006 жылы мамыр айының 6 жұлдызында дүниеге келген. Ақерке 2012 жылдың 1-қыркүйектен бастап мектепке қабылданған. Мектеп талабына сай киінеді. Үнемі таза жүреді. Дене дамуы жасына, ортасына сәйкес келеді. Денсаулық жағдайы жақсы.

Әкесі – Кабулов Абатолла жұмыссыз, анасы Аяпқалиева Гүлфира үй шаруасында. Отбасында 7 бала. Ақерке үйдің екіншісі, мектеп жанындағы интернат тәрбиеленушісі. Ақерке тарих, география пәндерін жақсы көреді. Өзіне берілген тапсырманы бұлжытпай өз уақытында орындап, өткізіп отырады. Оқу үлгерімі мен белсенділігі жақсы. Үй жұмысын жүйелі орындап отырады. Сабақты себепсіз босатпайды. Оқу үлгерімі бойынша – оқу екпіндісі. Өз бетімен жұмыс жасай алады. Әр сабақты зейін қойып тыңдайды. Есі: бейнелік, сөздік логикалық, эмоцияналдық, қозғалыстық; өнімділік сипаттамасы: есте сақтау ұзақтығы жақсы. Ойлау операцияларының ерекшелігі – абстрактілі, жетекші түрі – сөздік логикалық, ерекшелігі – аналитикалық, дербестік. Оқушының ерік жігері жақсы дамыған, алдына қойған мақсатына жету үшін бар күшін салады.

Эмоциялары: ұялшақ, момын, жай сөйлейді, әр нәрсеге шыдамдылық танытады. Қиялы – ерікті. Ақерке темпераменті жағынан флегматикке көп ұқсайды, бірқалыпты көңіл-күймен жұмысын тыңғылықты етіп жасайды. Адамдармен тіл табыса алады, байсалды, үлкенді құрметтеп, кішіні сыйлайды. Сабақ үстінде де, сыныптан тыс жұмыстарда да өзін салмақты ұстайды. Мұғалімдермен, сыныптастарымен, басқа сынып оқушыларымен, достарымен жақсы қарым-қатынаста.

Мінездеме сұраныс орнына ұсыну үшін берілді.

Мектеп директоры: Д.С.Боранбаев



Орындаған: А.Е.Асқарова

87762826506

«Алғабас ЖОББМ» КММ

10 а -сынып оқушысы

Сатым Мансұр Рафхатұлына

Психологиялық-педагогикалық мінездеме

Сатым Мансұр Рафхатұлы 2007 жылы қазан айының 8 жұлдызында дүниеге келген. Мансұр 2012 жылдың 1-қыркүйектен бастап мектепке қабылданған. Мектеп талабына сай киінеді. Үнемі таза жүреді. Дене дамуы жасына, ортасына сәйкес келеді. Денсаулық жағдайы жақсы.

Әкесі – Мағзомов Рафхат жұмыссыз, анасы Бисенова Динара «Балғын шақ» бөбекжайында психолог маманы. Мансұр көп балалы отбасынан, ата-анасымен бірге тұрады. Ол қоғамдық жұмысқа жақсы қатысып отырады. Оқу үлгерімі бойынша – орташа. Өз бетімен жұмыс жасау қабілеті орташа. Ол көбінесе дене шынықтыру сабағын жақсы көреді.

Есі: бейнелік, сөздік логикалық эмоцияналдық, қозғалыстық; өнімділік сипаттамасы: есте сақтау ұзақтығы жақсы. Ойлау операцияларының ерекшелігі – абстрактілі, жетекші түрі – сөздік логикалық, ерекшелігі – аналитикалық, дербестік. Оқушының ерік жігері жақсы дамыған, алдына қойған мақсатына жету үшін бар күшін салады.

Эмоциялары: ұялшақ, сабырлы, жай сөйлейді, әр нәрсеге шыдамдылық танытады. Қиялы – ерікті. Мансұр темпераменті жағынан меланхоликке көп ұқсайды, барлық әсерге эмоциясыз жауап қайтарады , оның сезімдері оның сыртқы қылықтарынан көрінеді. Адамдармен тіл табыса алады, байсалды, үлкенді құрметтеп, кішіні сыйлайды. Сабақ үстінде де, сыныптан тыс жұмыстарда да өзін салмақты ұстайды. Мұғалімдермен, сыныптастарымен, басқа сынып оқушыларымен, достарымен жақсы қарым-қатынаста.

Ата-анасына үй шаруасында қолқанаты, бауырларына қамқор. Бос уақытында футбол ойнап, спорт ойындарымен айналысып, уақытын тиімді пайдалана алады.

Мінездеме сұраныс орнына ұсыну үшін берілді.

Мектеп директоры: Д.С.Боранбаев



Орындаған: А.Е.Асқарова

87762826506

«Алғабас ЖОББМ» КММ

10 а -сынып оқушысы

Тәлішов Мерей Фархатұлына

Психологиялық-педагогикалық мінездеме

Тәлішов Мерей Фархатұлы 2006 жылы қараша айының 2 жұлдызында дүниеге келген. Мерей 2012 жылдың 1-қыркүйектен бастап мектепке қабылданған. Мектеп талабына сай киінеді. Үнемі таза жүреді. Дене дамуы жасына, ортасына сәйкес келеді. Денсаулық жағдайы жақсы.

Әкесі – Есқалиев Фархат жұмыссыз, анасы Ескалиева Алия үй шаруасында. Мерей көп балалы отбасынан, мектеп жанындағы интернат тәрбиеленушісі. Ол қоғамдық жұмысқа жақсы қатысып отырады. Оқу үлгерімі бойынша – орташа. Өз бетімен жұмыс жасау қабілеті орташа. Ол көбінесе дене шынықтыру, алғашқы әскери дайындық сабақтарын жақсы көреді.

Есі: бейнелік, сөздік логикалық эмоцияналдық, қозғалыстық; өнімділік сипаттамасы: есте сақтау ұзақтығы жақсы. Ойлау операцияларының ерекшелігі – абстрактілі, жетекші түрі – сөздік логикалық, ерекшелігі – аналитикалық, дербестік. Оқушының ерік жігері жақсы дамыған, алдына қойған мақсатына жету үшін бар күшін салады.

Эмоциялары: мінезі ашық, ақкөңіл, әр нәрсеге шыдамдылық танытады. Қиялы – ерікті. Мерей темпераменті жағынан меланхоликке көп ұқсайды, барлық әсерге эмоциясыз жауап қайтарады , оның сезімдері оның сыртқы қылықтарынан көрінеді. Адамдармен тіл табыса алады, байсалды, үлкенді құрметтеп, кішіні сыйлайды. Сабақ үстінде де, сыныптан тыс жұмыстарда да өзін салмақты ұстайды. Мұғалімдермен, сыныптастарымен, басқа сынып оқушыларымен, достарымен жақсы қарым-қатынаста.

Ата-анасына үй шаруасында қолқанаты, бауырларына қамқор. Бос уақытында «Жас мерген» үйірмесіне қатысып, уақытын тиімді пайдалана алады.

Мінездеме сұраныс орнына ұсыну үшін берілді.

Мектеп директоры: Д.С.Боранбаев

Орындаған: А.Е.Асқарова

87762826506

«Алғабас ЖОББМ» КММ

10 а -сынып оқушысы

Уалиоллина Дамира Мұратқызына

Психологиялық-педагогикалық мінездеме

Уалиоллина Дамира Мұратқызы 2005 жылы желтоқсан айының 19 жұлдызында дүниеге келген. Дамира 2012 жылдың 1-қыркүйектен бастап мектепке қабылданған. Мектеп талабына сай киінеді. Үнемі таза жүреді. Дене дамуы жасына, ортасына сәйкес келеді. Денсаулық жағдайы жақсы.

Әкесі – Ажимов Мұрат жұмыссыз, анасы ажимова Айгуль үй шаруасында. Отбасында 4 бала. Дамира үйдің тұңғышы, ата-анасымен бірге тұрады. Дамира көбінесе қазақ тілі мен әдебиеті, алгебра пәндерін жақсы көреді. Өзіне берілген тапсырманы бұлжытпай өз уақытында орындап, өткізіп отырады. Оқу үлгерімі мен белсенділігі жақсы. Үй жұмысын жүйелі орындап отырады. Сабақты себепсіз босатпайды. Оқу үлгерімі бойынша – оқу екпіндісі. Өз бетімен жұмыс жасай алады. Әр сабақты зейін қойып тыңдайды. Есі: бейнелік, сөздік логикалық, эмоцияналдық, қозғалыстық; өнімділік сипаттамасы: есте сақтау ұзақтығы жақсы. Ойлау операцияларының ерекшелігі – абстрактілі, жетекші түрі – сөздік логикалық, ерекшелігі – аналитикалық, дербестік. Оқушының ерік жігері жақсы дамыған, алдына қойған мақсатына жету үшін бар күшін салады.

Эмоциялары: тік, тез сөйлейді, әр нәрсеге шыдамдылық танытады. Қиялы – ерікті. Дамира темпераменті жағынан сангвиникке көп ұқсайды, ашық, эмоцияналды жауап қайтаруы жақсы, оның сезімдері оның сыртқы қылықтарынан көрініп тұрады. Мінезі ашық, көпшіл, адамдармен тіл табыса алады, байсалды, үлкенді құрметтеп, кішіні сыйлайды. Сабақ үстінде де, сыныптан тыс жұмыстарда да өзін салмақты ұстайды. Мұғалімдермен, сыныптастарымен, басқа сынып оқушыларымен, достарымен жақсы қарым-қатынаста.

Мінездеме сұраныс орнына ұсыну үшін берілді.

Мектеп директоры: Д.С.Боранбаев

Орындаған: А.Е.Асқарова

87762826506







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!