Материалдар / Оқушыларды еңбекке баулу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушыларды еңбекке баулу

Материал туралы қысқаша түсінік
әрбір адамға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
337
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Жазу ережелерімен таныстыру.

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Каллиграфия (грек. kallіgraphіa – көркем жазу) – көркем әрі анық жазу өнері. Каллиграфия тарихы қаріп және жазу құралдары, стилистика өнері дамуы тарихымен тығыз байланысты. Каллиграфия оқуға қолайлы ғана емес, сонымен қатар хатқа графикалық эмоционалды-бейнелі ұғым беру мақсатын көздейді. Каллиграфия стилі қашықтан оқуға мүмкіндік беретін таңбаларының анық болуына, шапшаң жазылатын курсивке немесе оқуға қиын, бірақ сәнді өрнекке бейім болып келеді. Исламелдерінде каллиграфия жоғары бағаланды. Ірі каллиграфтар “насхи” қарпінің шеберлері арасында ибн Мукла (10 ғасыр). ибн Бавваб (11 ғасыр), Сұлтан Әли Мешхеди (15 ғасыр, “насталик” қарпінің шебері) және басқалар болды (қ. Хұснихат), Еуропада грек және латын жазуларының классик. үлгісі біздің заманымызға дейінгі дәуірде жасалды. Ал орыс жерінде каллиграфияның тамаша үлгілері 11 ғасырда басталды. Кітап басу ісінің және машинамен жазудың өрістеуіне байланысты каллиграфияның қолданылуы азайды, ол, негізінен, бастауыш мектепте пән ретінде оқытылды. каллиграфия кітапты көркемдеу, плакаттар жасау, графика, т.б. салаларда қолданылады. Қазіргі кезде де мектеп оқушыларынан каллиграфия принциптерін сақтау талап етіледі.Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Тік қиғаш сызықтар салу.

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

ГShape1 еометриялық фигуралар үлестіріледі

Shape2 Shape3

Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту


Picture 1 Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Ғажайып алаң. Тақтаға әріп жасырылады. Мұғалім жасырылған әріптің әрбір элементтері бойынша сипаттап айтады да, ал оқушылар қандай әріп екенін айтады. Мысалы: Түйе өркешін қарайық, ұқсайды оған қай әріп? Жаңа әріпті өту үшін 2 сағат беріледі. Бұл жаттығуды 2 - сағатында өткен өте тиімді.

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі


Білем

Білдім

Білгім келеді





Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Сызықтарды параллель жүргізу.

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Picture 83

Шарлар арқылы топтарға бөлу.

Қызығушылықты ояту


Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Сен маған,мен саған»

Жаңа сабақ

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Рефлексия

Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар

Менің жаңалығым








Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

«Ілмек біз»сызықтары.

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту


Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Әріп жазуға дайындық элементтері

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.


Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Picture 10















Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Әріп элементтерін бөлек салу.

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

ГShape4 еометриялық фигуралар үлестіріледі

Shape5 Shape6

Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі


Білем

Білдім

Білгім келеді





Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Әріп элементтерін қосып, бірге салу.

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Picture 83

Шарлар арқылы топтарға бөлу.

Қызығушылықты ояту

Т

ақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Сен маған,мен саған»

Жаңа сабақ

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Рефлексия

Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар

Менің жаңалығым








Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Кіші әріп элементін үзіліссіз жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Picture 16 Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Бас әріп элементін үзіліссіз жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

А,Ә,Б,В әріптерін жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

ГShape7 еометриялық фигуралар үлестіріледі

Shape8 Shape9

Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі


Білем

Білдім

Білгім келеді





Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Г,Ғ,Д,Е әріптерін жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Picture 83

Шарлар арқылы топтарға бөлу.

Қызығушылықты ояту



Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Сен маған,мен саған»

Жаңа сабақ

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Рефлексия

Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар

Менің жаңалығым








Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

З,Ж,И,Й  әріптерін жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту


Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

К,Қ,Л,М әріптерін жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Н,Ң,О,Ө әріптерін жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

ГShape10 еометриялық фигуралар үлестіріледі

Shape11 Shape12

Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Н,Ң,О,Ө әріптерін жазу

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі


Білем

Білдім

Білгім келеді





Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

П,Р,С,Т әріптерін жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Picture 83

Шарлар арқылы топтарға бөлу.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Сен маған,мен саған»

Жаңа сабақ

П,Р,С,Т әріптерін жазу

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Рефлексия

Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар

Менің жаңалығым








Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Ұ,Ү,У әріптерін жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Ұ,Ү,У әріптерін жазу

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Ф,Х,Ц,Ч  әріптерін жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Ф,Х,Ц,Ч  әріптерін жазу

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Ш,Щ,Ы,І әріптерін жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

ГShape13 еометриялық фигуралар үлестіріледі

Shape14 Shape15

Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Ш,Щ,Ы,І әріптерін жазу

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі


Білем

Білдім

Білгім келеді





Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Орыс тілінен енген әріптерді жазу: Ю,Я,Э,Ь,Ъ

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Picture 83

Шарлар арқылы топтарға бөлу.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Сен маған,мен саған»

Жаңа сабақ

Орыс тілінен енген әріптерді жазу: Ю,Я,Э,Ь,Ъ

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Рефлексия

Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар

Менің жаңалығым








Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Әріптерден буын құрап жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Әріптерден буын құрап жазу

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Буындардан сөз құрап жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Буындардан сөз құрап жазу

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Бас әріппен жазылатын сөздер

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

ГShape16 еометриялық фигуралар үлестіріледі

Shape17 Shape18

Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Бас әріппен жазылатын сөздер

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі


Білем

Білдім

Білгім келеді





Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Көшіріп жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Picture 83

Шарлар арқылы топтарға бөлу.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Сен маған,мен саған»

Жаңа сабақ

Көшіріп жазу

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Рефлексия

Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар

Менің жаңалығым








Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Суретке қарап мәтін құрастырып,жазу

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Суретке қарап мәтін құрастырып,жазу

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Әріптік диктант

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Әріптік диктант алу

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Мәтінді есте сақтап, жазу.

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

ГShape19 еометриялық фигуралар үлестіріледі

Shape20 Shape21

Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Мәтінді есте сақтап, жазу.

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі


Білем

Білдім

Білгім келеді





Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Сөздік диктант

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Picture 83

Шарлар арқылы топтарға бөлу.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Сен маған,мен саған»

Жаңа сабақ

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Рефлексия

Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар

Менің жаңалығым








Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Шығарма:«Менің анам»

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Шығарма:«Менің анам»

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Көру диктант

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу

Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

Көру диктант

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

«Сөйлемді қайтала» /жаттығу/

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

ГShape22 еометриялық фигуралар үлестіріледі

Shape23 Shape24

Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау

Әсерімен бөлісу

Әңгімелесу

Сергіту сәті

 «Кел билейік»

Жаңа сабақ

«Сөйлемді қайтала» /жаттығу/

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу

Дәптермен жұмыс

Көркем жазу

Ой толғаныс

БББ кестесі


Білем

Білдім

Білгім келеді





Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 795





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!