Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Оқушыларды еңбекке баулу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Жазу ережелерімен таныстыру. |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Каллиграфия (грек. kallіgraphіa – көркем жазу) – көркем әрі анық жазу өнері. Каллиграфия тарихы қаріп және жазу құралдары, стилистика өнері дамуы тарихымен тығыз байланысты. Каллиграфия оқуға қолайлы ғана емес, сонымен қатар хатқа графикалық эмоционалды-бейнелі ұғым беру мақсатын көздейді. Каллиграфия стилі қашықтан оқуға мүмкіндік беретін таңбаларының анық болуына, шапшаң жазылатын курсивке немесе оқуға қиын, бірақ сәнді өрнекке бейім болып келеді. Исламелдерінде каллиграфия жоғары бағаланды. Ірі каллиграфтар “насхи” қарпінің шеберлері арасында ибн Мукла (10 ғасыр). ибн Бавваб (11 ғасыр), Сұлтан Әли Мешхеди (15 ғасыр, “насталик” қарпінің шебері) және басқалар болды (қ. Хұснихат), Еуропада грек және латын жазуларының классик. үлгісі біздің заманымызға дейінгі дәуірде жасалды. Ал орыс жерінде каллиграфияның тамаша үлгілері 11 ғасырда басталды. Кітап басу ісінің және машинамен жазудың өрістеуіне байланысты каллиграфияның қолданылуы азайды, ол, негізінен, бастауыш мектепте пән ретінде оқытылды. каллиграфия кітапты көркемдеу, плакаттар жасау, графика, т.б. салаларда қолданылады. Қазіргі кезде де мектеп оқушыларынан каллиграфия принциптерін сақтау талап етіледі.Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Тік қиғаш сызықтар салу. |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Г еометриялық фигуралар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Ғажайып алаң. Тақтаға әріп жасырылады. Мұғалім жасырылған әріптің әрбір элементтері бойынша сипаттап айтады да, ал оқушылар қандай әріп екенін айтады. Мысалы: Түйе өркешін қарайық, ұқсайды оған қай әріп? Жаңа әріпті өту үшін 2 сағат беріледі. Бұл жаттығуды 2 - сағатында өткен өте тиімді. Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Сызықтарды параллель жүргізу. |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Топқа бөлу |
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||
Сергіту сәті |
«Сен маған,мен саған» |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
«Ілмек біз»сызықтары. |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Әріп жазуға дайындық элементтері |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Әріп элементтерін бөлек салу. |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Г еометриялық фигуралар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Әріп элементтерін қосып, бірге салу. |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Топқа бөлу |
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
||||||
Қызығушылықты ояту |
Т ақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||
Сергіту сәті |
«Сен маған,мен саған» |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Кіші әріп элементін үзіліссіз жазу |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Бас әріп элементін үзіліссіз жазу |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
А,Ә,Б,В әріптерін жазу |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Г еометриялық фигуралар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Г,Ғ,Д,Е әріптерін жазу |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Топқа бөлу |
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||
Сергіту сәті |
«Сен маған,мен саған» |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
З,Ж,И,Й әріптерін жазу |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
К,Қ,Л,М әріптерін жазу |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Н,Ң,О,Ө әріптерін жазу |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Г еометриялық фигуралар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Н,Ң,О,Ө әріптерін жазу Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
П,Р,С,Т әріптерін жазу |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Топқа бөлу |
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||
Сергіту сәті |
«Сен маған,мен саған» |
||||||
Жаңа сабақ |
П,Р,С,Т әріптерін жазу Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Ұ,Ү,У әріптерін жазу |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Ұ,Ү,У әріптерін жазу Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Ф,Х,Ц,Ч әріптерін жазу |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Ф,Х,Ц,Ч әріптерін жазу Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Ш,Щ,Ы,І әріптерін жазу |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Г еометриялық фигуралар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Ш,Щ,Ы,І әріптерін жазу Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Орыс тілінен енген әріптерді жазу: Ю,Я,Э,Ь,Ъ |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Топқа бөлу |
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||
Сергіту сәті |
«Сен маған,мен саған» |
||||||
Жаңа сабақ |
Орыс тілінен енген әріптерді жазу: Ю,Я,Э,Ь,Ъ Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Әріптерден буын құрап жазу |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Әріптерден буын құрап жазу Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Буындардан сөз құрап жазу |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Буындардан сөз құрап жазу Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Бас әріппен жазылатын сөздер |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Г еометриялық фигуралар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Бас әріппен жазылатын сөздер Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Көшіріп жазу |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Топқа бөлу |
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||
Сергіту сәті |
«Сен маған,мен саған» |
||||||
Жаңа сабақ |
Көшіріп жазу Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Суретке қарап мәтін құрастырып,жазу |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Суретке қарап мәтін құрастырып,жазу Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Әріптік диктант |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Әріптік диктант алу Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Мәтінді есте сақтап, жазу. |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Г еометриялық фигуралар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Мәтінді есте сақтап, жазу. Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Сөздік диктант |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Топқа бөлу |
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||
Сергіту сәті |
«Сен маған,мен саған» |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Шығарма:«Менің анам» |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Шығарма:«Менің анам» Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Көру диктант |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу
|
Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
Көру диктант Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
«Сөйлемді қайтала» /жаттығу/ |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Г еометриялық фигуралар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Кел билейік» |
||||||||
Жаңа сабақ |
«Сөйлемді қайтала» /жаттығу/ Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Көркем жазу |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |