Тақырыбы: «Оқушыларды жас
ерекшеліктеріне сай оқыту» коучинг
Мақсаты:Сыныптағы әрбір оқушы әртүрлі
деңгейде,олардың жастары да әртүрлі болуы мүмкін,міне екі түрлі
жастағы оқушыларды топқа бөле отырып,деңгейлеріне қарай топтық
жұмыс арқылы оқушының ойын ашу,сабаққа деген қызығушылығын
арттыру,өз ойын еркін айтқызу.
Күтілетін нәтиже:Оқушыларда
өзіндік ой-пікір қалыптасады,өз ойларын еркін айта алады,топтық
жұмысқа төселеді,үнемі ізденісте жүреді.Оқушы сабаққа келуден
шошынбайды,олар күнде жаңа сабаққа өзіндік пікір айтуы үшін
деректер жинайды,оқушының бойында «Мен»
қалыптасады.
1.Тренинг: «Мен сізді
көргеніме қуаныштымын...»
Әрбір қатысушы өз көршісіне
келесі сөздерді айтады. «Мен сізді көргеніме
қуаныштымын,себебі.....»Бұл сөйлемді адамның сыртқы бейнесіне қарап
емес,мінез ерекшелігіне байланысты сөзбен аяқтау
керек.
-Бұл жаттығуды орындау сізге
қиын болды ма?
«Мен сізді көргеніме
қуаныштымын,себебі...»деген сөзді айтқан кезде қандай сезімде
болдыңыз?
2.Топтарға
бөлу.
От,су,күн суреттері арқылы
топтарға бөлу.
От-қай кезде де қандай
жағдайда да от болып жанып,өз білімдерін насихаттай білетін
жандар.
Су-жандары жақсылықты
сүйетін,көңілдері судай таза,жаңалықтарға жаны
құмаржандар.
Күн-жанындағыларға жылу
сыйлап,жарқырап жүретін сәуле шашып,белсенділікпен жұмыс жасайтын
жандар.
3.Топтық тапсырма.Миға
шабуыл
Жеке жұмыс заман талабына сай
білім берудің бағыттары бойынша топта жоба
жасалынады.
1-топ: «Мінсіз
оқушы»
2-топ: «Мінсіз
ұстаз»
3-топ: « Мінсіз
мектеп»
Жасалған жоба бойынша талдау
жасайды.
Презентациялау
4.Рефлексия.Бейне
жазба.
«Әлем өзгереді,бізде
өзгереміз» осы бейне жазбаны қарай отырып эссе жазу. " «Автор
орындығы»
5.Мен
шебермін...
1-топ: «Құттықтау
хат»
2-топ: «Жарнама
жасау»
3-топ: « Мақтау қағазы»
Презентациялау
6.ВЕНН диаграммасы
«Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай жеке-жеке
оқытасыз ба?»
7.
«Арман шар»
«Кімнің қолы шарға тисе,сонл адамның 2016жылдың
1-ші ақпанында ойлаған армандары орындалады деп шар
жіберу.
8.
«Оның есесіне мен...»
Барлық қатысушыларға аяқталмаған сөйлемдерді
беріп,парақшалар таратылады.Сөйлемдерді әр қатысушы өз ойымен
аяқтайды.
-Мен бліш пісіре алмаймын,оның
есесіне.....
-Мен шаршадым.....
-Мен көп үндемейтін адаммын....
-Мен көп ұйықтамаймын....
Мен
жұрттың бәріне құрмет көрсете алмаймын....-Мен еденді жууды
ұнатпаймын....
-Мен Үндістанда болмадым....
-Мен батыл емеспін....
Мен
озім туралы көп ойламаймын.....
-Мен соншалықты сымбатты
емеспін....
-Менің аяқтарым соншалықты ұзын
емес....
-Менің кемшіліктерім көп....-Менің жазуым онша
әдемі емес.....
9.Рефлексия
Бүгінгі сабақты «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісімен
қорытындылаймыз.
8.Мадақтау
Тәтті кәмпиттерге жабыстырылған мадақтау сөздер
арқылы бағалау.Коучингтен
көріністер.