«Ақмола облысы білім басқармасының
Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі
Макинск қаласының №2 жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ директордың оқу ісі бойынша
орынбасары Хасихан Елик
|
Сабақ тақырыбы |
Оқушыларды қалай дұрыс бағалауға болады ? |
||
|
Жалпы мақсаты |
Бүгінгі заман талабына сай жаңа ағымға қабілетті, өзі шешім қабылдай алатын, өздігінен білім алуға ынталы тұлғаны қалыптастыру негізінде, мұғалімдер коучинг сабақтың соңына дейін бағалаудың кез келген оқушы жұмысында қолданылатын критерийлерімен танысады |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Коучинг сабақтан соң мұғалімдер критерий арқылы бағалауды үйренеді . |
||
|
Түйінді идеялар |
Қарым-қатынас дегеніміз өзімізді басқаларға бейімдеу. |
||
|
Әдебиет |
|
||
|
Коучтің әрекеті/ уақыты |
Мұғалімдердің әрекеті |
Ресурстар |
|
|
. Ұйымдасыту: СЕРГІТУ СӘТІ. “ ” жаттығуы. Мақсаты: Мұғалімдердің көңіл- күйі көтеріледі, азда болсын денесі шынығады; ТОПҚА БӨЛУ . « Тәтті тілектер» ойынымен ұжымды 4 адамнан 3 топқа бөлемін. Мақсаты: Мұғалімдерде бір – біріне тәтті тілектер айту арқылы жылы қарым- қатынас орнайды. 1.Ағымдағы мәселені зерттеу – 10 мин. 1) Баға деген не? Топтастырады. -жеке: - жұппен; - топпен; - ұжыммен. Әр топ жұмыстарын қорғайды – 5 мин. 2) «Тағыда екі..» бейнежазбасы Ортақ шешім қабылданып, ортақ постерге түсіріледі. 2.Нәтижеге жетер жолдағы ішкі және сыртқы кедергілерді анықтау; 20 мин Мұғалімдер қазіргі кездегі бағаның рөлін алдын ала берілген тапсырма арқылы анықтап, баяндайды
Кедергіден шығу жолдарын өңдеу және талдау -Бірыңғай мектеп формасының үлгісін жасау -Форманы өзара бағалау; Теория «Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққандығы кездейсоқ емес, себебі бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы болып табылады.
Б Интерактивті тақта; Теориялық мағлұматтар; Парақшалар; Бағалаудың мақсаты: Оқытудың қиындықтарын анықтау; Жетістіктер туралы кері байланыс (оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар үшін);
У Мұғалімдер теориялық мағлұматтармен таныса отырып, әдістемелік парақшалар алады
Интерактивті тақта; Теориялық мағлұматтар; Парақшалар; Болжау және сұрыптау; Стандарттарды бақылау және орындау; Оқыту бағдарламасының мазмұнын және білім беру стилін бақылау
Мұғалімдер теориялық мағлұматтармен таныса отырып, әдістемелік парақшалар алады
Мұғалімдер берілген тапсырмаларды орындайды. Бағалау критерийлерін құра отырып, мұғалімдер бір-бірін бағалайды. Н Интерактивті тақта; Постерлер: Маркерлер; Түрлі түсті қағаздар, желім, стикерлер, қайшы; Ән айту,бибилеу,суретсалу, өлең айту бойыншаәртоп жее-жеке критерий құрады. Сол бойынша тапсырманы орындай отырып, әр топтың орындағанын критерий арқылы бағалап үйренеді. Р Түрлі – түсті стикерлер «Екі жұлдыз, бір тілек» кері байланысы арқылы байланысч жасайды |
Мұғалімдер теориялық мағлұматтармен таныса отырып, әдістемелік парақшалар алады
«Баға деген не?» сөзін топтастырады |
|
|
Интерактивті тақта;
Бейнежазба;
Кәмпиттер;
Интерактивті тақта;
Постерлер:
Маркерлер;
Қосымша
мәліметтер
Интерактивті тақта;
Постерлер:
Маркерлер; Түрлі түсті қағаздар, желім, стикерлер, қайшы;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Оқушыларды қалай дұрыс бағалауға болады?" мұғалімдерге арналған коучинг
"Оқушыларды қалай дұрыс бағалауға болады?" мұғалімдерге арналған коучинг
«Ақмола облысы білім басқармасының
Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі
Макинск қаласының №2 жалпы орта білім беретін
мектебі» КММ директордың оқу ісі бойынша
орынбасары Хасихан Елик
|
Сабақ тақырыбы |
Оқушыларды қалай дұрыс бағалауға болады ? |
||
|
Жалпы мақсаты |
Бүгінгі заман талабына сай жаңа ағымға қабілетті, өзі шешім қабылдай алатын, өздігінен білім алуға ынталы тұлғаны қалыптастыру негізінде, мұғалімдер коучинг сабақтың соңына дейін бағалаудың кез келген оқушы жұмысында қолданылатын критерийлерімен танысады |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Коучинг сабақтан соң мұғалімдер критерий арқылы бағалауды үйренеді . |
||
|
Түйінді идеялар |
Қарым-қатынас дегеніміз өзімізді басқаларға бейімдеу. |
||
|
Әдебиет |
|
||
|
Коучтің әрекеті/ уақыты |
Мұғалімдердің әрекеті |
Ресурстар |
|
|
. Ұйымдасыту: СЕРГІТУ СӘТІ. “ ” жаттығуы. Мақсаты: Мұғалімдердің көңіл- күйі көтеріледі, азда болсын денесі шынығады; ТОПҚА БӨЛУ . « Тәтті тілектер» ойынымен ұжымды 4 адамнан 3 топқа бөлемін. Мақсаты: Мұғалімдерде бір – біріне тәтті тілектер айту арқылы жылы қарым- қатынас орнайды. 1.Ағымдағы мәселені зерттеу – 10 мин. 1) Баға деген не? Топтастырады. -жеке: - жұппен; - топпен; - ұжыммен. Әр топ жұмыстарын қорғайды – 5 мин. 2) «Тағыда екі..» бейнежазбасы Ортақ шешім қабылданып, ортақ постерге түсіріледі. 2.Нәтижеге жетер жолдағы ішкі және сыртқы кедергілерді анықтау; 20 мин Мұғалімдер қазіргі кездегі бағаның рөлін алдын ала берілген тапсырма арқылы анықтап, баяндайды
Кедергіден шығу жолдарын өңдеу және талдау -Бірыңғай мектеп формасының үлгісін жасау -Форманы өзара бағалау; Теория «Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққандығы кездейсоқ емес, себебі бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы болып табылады.
Б Интерактивті тақта; Теориялық мағлұматтар; Парақшалар; Бағалаудың мақсаты: Оқытудың қиындықтарын анықтау; Жетістіктер туралы кері байланыс (оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар үшін);
У Мұғалімдер теориялық мағлұматтармен таныса отырып, әдістемелік парақшалар алады
Интерактивті тақта; Теориялық мағлұматтар; Парақшалар; Болжау және сұрыптау; Стандарттарды бақылау және орындау; Оқыту бағдарламасының мазмұнын және білім беру стилін бақылау
Мұғалімдер теориялық мағлұматтармен таныса отырып, әдістемелік парақшалар алады
Мұғалімдер берілген тапсырмаларды орындайды. Бағалау критерийлерін құра отырып, мұғалімдер бір-бірін бағалайды. Н Интерактивті тақта; Постерлер: Маркерлер; Түрлі түсті қағаздар, желім, стикерлер, қайшы; Ән айту,бибилеу,суретсалу, өлең айту бойыншаәртоп жее-жеке критерий құрады. Сол бойынша тапсырманы орындай отырып, әр топтың орындағанын критерий арқылы бағалап үйренеді. Р Түрлі – түсті стикерлер «Екі жұлдыз, бір тілек» кері байланысы арқылы байланысч жасайды |
Мұғалімдер теориялық мағлұматтармен таныса отырып, әдістемелік парақшалар алады
«Баға деген не?» сөзін топтастырады |
|
|
Интерактивті тақта;
Бейнежазба;
Кәмпиттер;
Интерактивті тақта;
Постерлер:
Маркерлер;
Қосымша
мәліметтер
Интерактивті тақта;
Постерлер:
Маркерлер; Түрлі түсті қағаздар, желім, стикерлер, қайшы;
шағым қалдыра аласыз





















