"Оқушыларды қалай дұрыс бағалауға болады?" мұғалімдерге арналған коучинг

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Оқушыларды қалай дұрыс бағалауға болады?" мұғалімдерге арналған коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі заман талабына сай жаңа ағымға қабілетті, өзі шешім қабылдай алатын, өздігінен білім алуға ынталы тұлғаны қалыптастыру негізінде, мұғалімдер коучинг сабақтың соңына дейін бағалаудың кез келген оқушы жұмысында қолданылатын критерийлерімен танысады
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Ақмола облысы білім басқармасының

Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі

Макинск қаласының №2 жалпы орта білім беретін

мектебі» КММ директордың оқу ісі бойынша

орынбасары Хасихан Елик



Сабақ тақырыбы

Оқушыларды қалай дұрыс бағалауға болады ?


Жалпы мақсаты

Бүгінгі заман талабына сай жаңа ағымға қабілетті, өзі шешім қабылдай алатын, өздігінен білім алуға ынталы тұлғаны қалыптастыру негізінде, мұғалімдер коучинг сабақтың соңына дейін бағалаудың кез келген оқушы жұмысында қолданылатын критерийлерімен танысады

Күтілетін нәтиже

Коучинг сабақтан соң мұғалімдер критерий арқылы бағалауды үйренеді .


Түйінді идеялар

Қарым-қатынас дегеніміз өзімізді басқаларға бейімдеу.

Әдебиет

  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

  2. А.Әлімов Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері.

Коучтің әрекеті/ уақыты

Мұғалімдердің әрекеті

Ресурстар

. Ұйымдасыту:

СЕРГІТУ СӘТІ. “ ” жаттығуы.

Мақсаты: Мұғалімдердің көңіл- күйі көтеріледі, азда болсын денесі шынығады;

ТОПҚА БӨЛУ . « Тәтті тілектер» ойынымен ұжымды 4 адамнан 3 топқа бөлемін.

Мақсаты: Мұғалімдерде бір – біріне тәтті тілектер айту арқылы жылы қарым- қатынас орнайды.

1.Ағымдағы мәселені зерттеу – 10 мин.

1) Баға деген не? Топтастырады.

-жеке: - жұппен; - топпен; - ұжыммен. Әр топ жұмыстарын қорғайды – 5 мин.

2) «Тағыда екі..» бейнежазбасы

Ортақ шешім қабылданып, ортақ постерге түсіріледі.

2.Нәтижеге жетер жолдағы ішкі және сыртқы кедергілерді анықтау; 20 мин

Мұғалімдер қазіргі кездегі бағаның рөлін алдын ала берілген тапсырма арқылы анықтап, баяндайды

  1. Жаттампаздық және жалтақойлық

  2. Шектеулі баға – шектелген дарын.

  3. Қойдырмайтын және қойылмайтын баға;

  4. Пайыз және пайда;

  5. Тірік баға және өлім ( суицид)

Кедергіден шығу жолдарын өңдеу және талдау

-Бірыңғай мектеп формасының үлгісін жасау

-Форманы өзара бағалау;

Теория

«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққандығы кездейсоқ емес, себебі бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы болып табылады.





Б Надпись 5

Интерактивті тақта;

Теориялық мағлұматтар;

Парақшалар;


ұл жорамал ресми тестілерден және емтихандардан бастап мұғалімдер сыныптарда күніне жүз рет өткізетін бейресми бағалауға дейінгі бүкіл бағалау спектріне қатысты. Бұған қарамастан, бағалау түрлі нысанда болуы мүмкін: бір тестілер қолдағы қарындаш пен қағаздың көмегімен жүргізілсе, басқалары сыныптағы әдеттегі сөйлесу кезінде сұрақ қоюға негізделеді: бағалаудың барлық түрлеріне жалпы сипаттамалар тән.

Бағалаудың мақсаты:

Оқытудың қиындықтарын анықтау;

Жетістіктер туралы кері байланыс (оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар үшін);

УНадпись 2

Мұғалімдер теориялық мағлұматтармен таныса отырып, әдістемелік парақшалар алады


Надпись 6

Интерактивті тақта;

Теориялық мағлұматтар;

Парақшалар;


әж;

Болжау және сұрыптау;

Стандарттарды бақылау және орындау;

Оқыту бағдарламасының мазмұнын және білім беру стилін бақылау















Надпись 3

Мұғалімдер теориялық мағлұматтармен таныса отырып, әдістемелік парақшалар алады

























Надпись 4

Мұғалімдер берілген тапсырмаларды орындайды. Бағалау критерийлерін құра отырып, мұғалімдер бір-бірін бағалайды.




ННадпись 7

Интерактивті тақта;

Постерлер:

Маркерлер; Түрлі түсті қағаздар, желім, стикерлер, қайшы;


ақты нұсқаны таңдау; Топтық жұмыс.

Ән айту,бибилеу,суретсалу, өлең айту бойыншаәртоп жее-жеке критерий құрады.

Сол бойынша тапсырманы орындай отырып, әр топтың орындағанын критерий арқылы бағалап үйренеді.

РНадпись 8

Түрлі – түсті стикерлер


ефлексия

«Екі жұлдыз, бір тілек» кері байланысы арқылы байланысч жасайды

Надпись 1

Мұғалімдер теориялық мағлұматтармен таныса отырып, әдістемелік парақшалар алады


Надпись 9

«Баға деген не?» сөзін топтастырады



Надпись 10 Надпись 11 Надпись 12 Надпись 13 Надпись 14

Интерактивті тақта;

Бейнежазба;



Кәмпиттер;



Интерактивті тақта;

Постерлер:

Маркерлер;



Қосымша

мәліметтер



Интерактивті тақта;

Постерлер:

Маркерлер; Түрлі түсті қағаздар, желім, стикерлер, қайшы;



























































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.00.2025
63
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі