Материалдар / Оқушыларды түрлі деңгейдегі олимпиадаларға дайындаудың кейбір мәселелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқушыларды түрлі деңгейдегі олимпиадаларға дайындаудың кейбір мәселелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды түрлі деңгейдегі олимпиадаларға дайындаудың кейбір мәселелері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2024
61
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
2500 тг 1875 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқушыларды түрлі деңгейдегі олимпиадаларға дайындаудың кейбір мәселелері


Еркебаева Нағима Танчинбековна

Түркістан облысы

Түлкібас ауданы
С.Сейфуллин жалпы орта мектебі

Директордың оқу-ісі бойынша орынбасары



Қазақстанды әлемдік деңгейге таныту үшін білім жүйесі бәсекеге қабілетті жоғары деңгейде болуы керек.Оқу үрдісі уақыт талабымен қанша өзгермесін, бәрібір тек ұстаз ғана оның мазмұныноқушы санасына жеткізеді.Шәкіртті оқу үдерісінде мұғаліммен бірдей субьект ретінде танып,дара тұлға ретінде қабылдап,шығармашылық жұмысқа бағыттау,дарынды балалардың қабілеттерін дамытуға қолайлы жағдай туғызу ұстаз міндеті.

Пәндік олимпиада – оқушының білім дағдылары мен қисынды ойлау әрекеттерін саралайтын кезең. Оқушыны олимпиадаға дайындауда – мұғалім атқарар міндеті мол. Оқушының жүйелі жұмыс жасай білу қабілетін саралап, тиімді жолдарын қолдана білу шеберліктерін шыңдап, өзіндік бағыт-бағдар беру –ұстаздың негізгі ұстанымы.

Жалпы білім беретін мектепте ерекше дарынды балаларды анықтау үшін шығармашылық орта құру керек. Кез келген қоғамға дарынды адамдар қажет және қоғамның басты міндеті оларды анықтап, қабілеттерін дамыту. Алайда, өкінішке орай адамдардың барлығы бірдей өздерінің қабілеттерін өз беттерінше дамытуға дайын емес. Көбінесе бұл жағдай олардың отбасына және мектебіне тәуелді. Отбасының міндеті баланың қабілетін уақытылы көре білу, ал мектептің міндеті – балаға қолдау көрсетіп, оның қабілетін дамыту және оны іске асыруға жағдай жасау.Дәл осы мектеп жасындағы баланың өзіндік шығармашылық тұлғасының негізі қалануы керек.
Дарынды балалар өз қатарластарын басып озып, оқу материалын меңгеру қарқындылығымен ерекшеленеді. Мұндай балалармен жұмыс жасау қызықты да күрделі.Мұғалімнің әрбірі мектеп оқулығымен жұмыс жасау қанағаттандырмайтын оқушылармен өмірінде бір рет болсада кездеседі, оларға сабақтағы жұмыс қызығушылық тудырмайды, олар сөздіктер, энциклопедияларды, арнайы әдебиеттерді іздеп жүріп оқиды, өздерін қызықтыратын сұрақтарға білімнің әр түрлі салаларынан жауап іздейді. Мектеп осындай дарынды балаларға ғылым мен өмірге жол сілтеп, өз қабілеттерін ашуларына ықпал етуі қажет. Білім берудің басты міндеті – тек ғана ғылым мен техника аясындағы жоғары білімді маман дайындау ғана емес, сонымен қатар жалпы мәдениет пен сауаттылық аясында жоғары білімі бар бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру. Ал ол мектепте білім беру деңгейін арттыруға, тұлғаға бағдарланған даралап оқыту тәсілін арттыруға және оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға тікелей байланысты.
Дарынды балалар сабақ барысында шығармашылық үдеріске түгелдей еніп кетуіне мүмкіндік жасайтын, жаңа жаңалықтарға ұмтылдыратын, белсенді ақыл ой еңбегіне итермелейтін, өз-өздерін тануларына көмектесетін оқытудың ерекше тәсілдерін, ерекше жүйесін талап етеді. Оқыту үдерісін белсендіріп, оған танымдық, шығармашылық сипат беру үшін оқу әрекетінде ақпараттың заманауи құралдарын: медиатеканы, электронды оқулықтар мен энциклопедияларды, интернет желісін, сондай-ақ қазіргі заманғы: ойын, оқу-ізденушілік, проблемалы-ізденушілік және тағы басқа технологияларды тиімді қолдану қажет.
Оқу әрекетінің мұндай жүйесі дарынды балаларды озық ойлылыққа, жан-жақты салыстырушылыққа, қызығушылыққа тәрбиелеп, түрлі болжамдар жасай алуға үйретеді.
Дарынды балаларды сабақ үдерісінде дамыту мен табысты оқытудың басты мақсаты:
– пәндік біліктіліктері мен дағдыларын жетілдіру;
– дарынды балалардың оқу мотивациясын арттыру;
– ақыл-ой қабілеттерін және зерек ойлылықты дамыту;
– өзін-өзі бақылай алу, өзін-өзі бағалау дағдыларын меңгеру;
– ізденушілік және өз бетінше білім алу әрекеттерін дамыту.
Пәндік олимпиадалар қазіргі уақытта оқу процесінің мазмұны мен оқыту технологиясын жетілдіруге бағытталған сыныптан тыс жұмыстың болашағы бар түрлерінің бірі болып отыр. Биология пәні бойынша мектеп оқушыларын олимпиадаға дайындау мәселесінің өзектілігі бұл күні анықталған және оның әдістемесін жетілдіру жолдары жан-жақты қарастырылуда.
Олимпиада оқушының өзінің қандай екенін көрсете алатын, потенциалды мүмкіндіктерін ашатын әлеуметтік¬психологиялық шарттарды жасайды. Олимпиада үздіксіз шығармашылық ізденісте болатын интеллектісі дамыған тұлғалармен қарым-қатынас формасы; олимпиаданың мазмұны,
ұйымдастырылу формасы оқушыға өзінің мәнді күштерін жүзеге асыру жолын еркін және жауапты түрде таңдауына мүмкіндік береді; олимпиадаларда оқушылардың танымдық мүмкіндіктерін, интеллектуалдық потенциалдарын толық әрі еркін іске асыруға, өздерін толық шығармашылық тұлға ретінде байытуына жағдайлар жасайды.
Олимпиадаға дайындау шарттары:
– пән бойынша жалпы және қандай да бір қабілеттері бар оқушыларды анықтап, таңдау.
– пәндік олимпиадаға сабақтан тыс жұмыстар арқылы дайындау;
– дамытушы орта жасау;
– сабақ барысында жоғары деңгейдегі танымдық және шығармашылық тапсырмаларды орындату
Олимпиадаға дайындау барысындағы ұстанымдар:
– мүмкіндігінше өзіндік жұмыстарды орындату;
– белсенді білім алу;
– күрделіліктің озық деңгейлілігі;
– өткен олимпиадалық тапсырмалар нәтижесін талдау;
– жеке жұмыс;
– психологиялық ұстанымның болуы (мен жеңіске жетуім керек ұстанымы)
Сабақ барысындағы жұмыстар:
– сабақ тақырыбымен байланысты олимпиадалық тапсырмаларды орындау:
– шығармашылық және олимпиадалық үй тапсырмаларын беру;
– сыныптан тыс жұмыстар
– жеке өзіндік жұмыс тапсырмаларын беру;
– топтық жұмыс.
– оқу үдерісінде АКТ қолдану
Олимпиадалар – білім жарыстырудың өзіндік ерекшелігі бар бір түрі, оқушылардың сабақтағы және сабақтан тыс уақыттағы жұмыстарының нәтижесі. Егер сабақ – оқу-тәрбие жұмысының негізгі бір формасы болса және оның мазмұны оқу бағдарламасымен анықталса, ал олимпиада оқушыларды сыныптан тыс, қосымша жұмысқа тартатын және оқушылардың ғылыми-көпшілікке арналған әдебиеттерді, анықтамалықтарды өз бетінше оқуға итермелейтін әсерлі тәсілдің бірі. Кез келген деңгейдегі олимпиада оқушының отбасында, мұғалімдер ортасында және сыныптастары арасында мойындаушылыққа қол жеткізуіне мүмкіндік беретін жағдай. Олимпиадаға тиімді дайындау үшін ол бір реттік шара ретінде ғана өткізілмеуі керек. Олимпиадаға дайындау жүйелі жүргізілуі керек. Оқушыларды олимпиадаға дайындаудың түрлі әдістемелік тәсілдері бар.
Олимпиадаға дайындық үшін алынатын оқушыларды 5-6 сынып оқушыларының ішінен тандаған дұрыс. Біріншіден, бұл сынып оқушыларында білімге деген құштарлық жоғары болса, екіншіден, мұғалім оқушыны олимпиадаға 7-8 сыныптан бастап қатыстыру арқылы, оқушының мол тәжірибе жинақтауына мүмкіңдік беріп, білім денгейін толық көрсетуге мүмкіндік алады. Үшіншіден, мұғалім оқушыны 5-6 жыл үздіксіз дайындау арқылы оқушының пәнді жан-жақты меңгеруіне ықпал жасайды.

2021-2024 оқу жылдарындағы зияткерлік олимпиадаларға, сайыстарға, байқауларға қатысқан оқушылар. Қатысу нәтижелері төмендегідей көрсеткішті көрсетті.


2021-2022 оқу жылы

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 9-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 11- сынып оқушысы Советбаева Гүлназ орыс тілі мен әдебиеті пәнінен « Диплом І орын».

Жетекшісі: орыс тілі мен әдебиет пән мұғалімі Новаковская Наталья.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 9-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 10- сынып оқушысы Курбантаева Камала қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен « Диплом ІІІ орын».

Жетекшісі: қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі Мақашева Жанат.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының». 9-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 10- сынып оқушысы Советбаева Гүлназ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен « Диплом ІІ орын».

Жетекшісі: қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі Ибраймова Индира.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 9-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Рахим Гулляр қазақ тілі мен әдебиет пәнінен « Диплом ІІ орын».

Жетекшісі: қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі Ибраймова Индира.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 9-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Жанабердиева Акерке «Алғыс хат».

Жетекшісі: Өзін-өзі тану пән мұғалімі Мауленкулова Береке.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 9-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Илесбек Сымбат құқық пәнінен «Алғыс хат».

Жетекшісі: құқық пән мұғалімі Алибраймов Руслан.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 9-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Асанбек Диас география пәнінен «Алғыс хат».

Жетекшісі: география пән мұғалімі Пазилбек Сандуғаш.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 9-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 11- сынып оқушысы Ашир Аяулым география пәнінен «ІІ орын».

Жетекшісі: география пән мұғалімі Пазилбек Сандуғаш.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІІ кезенің жүлдегері Надир Рейхан қазақ тілі пәнінен «Алғыс хат».

Жетекшісі: қазақ тілі пән мұғалімі Аймаханова Зағипа.

2022-2023 оқу жылының жетістіктері:

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығы». 5-6 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІІ кезенің жүлдегері ,6-сынып оқушысы Толыбай Бекарыс жаратылыстану пәнінен « Диплом І орын».

Жетекшісі: Жаратылыстану пән мұғалімі Пазилбекова Сандуғаш.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Рахим Гозаль қазақ тілі пәнінен «Диплом І орын»..

Жетекшісі: Қазақ тілі пән мұғалімі Макашова Жанат.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-6 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Толыбай Бекарыс жаратылыстану пәнінен «Диплом І орын».

Жетекшісі: Жаратылыстану пән мұғалімі Пазилбекова Сандуғаш.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Есқара Рамазан геогрфия пәнінен «Диплом І орын».

Жетекшісі: геогрфия пән мұғалімі Пазилбекова Сандуғаш.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 10- сынып оқушысы Илесбек Сымбат құқық пәнінен «Диплом І орын».

Жетекшісі: Құқық пән мұғалімі Алибраимов Руслан.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 10- сынып оқушысы Асанбек Диас география пәнінен «Диплом І орын» .

Жетекшісі: геогрфия пән мұғалімі Пазилбекова Сандуғаш.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Әлдибек Нұрдәулет информатика пәнінен «Диплом І орын».

Жетекшісі: Информатика пән мұғалімі Абсатаров Қуаныш.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 7-8 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 7- сынып оқушысы Апсамет Гүлім информатика пәнінен «Диплом І орын».

Жетекшісі: Информатика пән мұғалімі Боздакбаева Гульмира.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-6 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 6-сынып оқушысы Надир Рейхан қазақ тілі пәнінен «Диплом ІІ орын».

Жетекшісі: Қазақ тілі пән мұғалімі Аймаханова Зағипа.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 11- сынып оқушысы Курбантаева Камала қазақ тілі пәнінен «Диплом ІІ орын».

Жетекшісі: Қазақ тілі пән мұғалімі Макашова Жанат.


  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-6 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 6- сынып оқушысы Долтай Інжу математика пәнінен « Диплом ІІ орын».

Жетекшісі: Математика пән мұғалімі Әлішер Назерке.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Амангельды Аяжан химия пәнінен «Диплом ІІ орын».

Жетекшісі: Химия пән мұғалімі Маханова Әлия.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Избасарова Сабина орыс тілі пәнінен «Диплом ІІІ орын»..

Жетекшісі: Орыс тілі пән мұғалімі Валиева Пери.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІІ кезенің жүлдегері 5- сынып оқушысы Дюсебек Айару шет тілі пәнінен «Диплом ІІІ орын»..

Жетекшісі:Шет тілі пән мұғалімі Тен Венера.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Пернебек Асылайым шет тілі пәнінен «Диплом ІІІ орын»..

Жетекшісі: Шет тілі пән мұғалімі Тлемисова Гульнар

Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің 7-8 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық жасөспірімдерге арналған олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 8-сынып окушысы Серикбай Елмурат информатика пәнінен «Диплом ІІ орын».

Жетекшісі: Информатика пән мұғалімі Сырманов Абумуталип.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің 7-8 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық жасөспірімдер олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 7 сынып окушысы Нурлыхан Мұхамеджан химия пәнінен «Диплом ІІ орын».

Жетекшісі: Химия пән мұғалімі Маханова Әлия.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің 7-8 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық жасөспірімдер олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 8 сынып окушысы Курманбек Балауса химия пәнінен «Диплом ІІ орын».

Жетекшісі: Химия пән мұғалімі Ибрагимова Айгуль.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің 7-8 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық жасөсірімдер олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 7 сынып окушысы Бегалы Алидидар география пәнінен «Диплом ІІ орын».

Жетекшісі: география пән мұғалімі Пазилбекова Сандуғаш.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 7-сынып окушысы Болат Аружан қазақ тілі пәнінен « Диплом ІІІ орын».

Жетекшісі: Қазақ тілі пән мұғалімі Сейтжанова Лаура.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 6- сынып оқушысы Амангелді Балауса қазақ тілі пәнінен « Диплом ІІІ орын».

Жетекшісі: Қазақ тілі пән мұғалімі Исменбетов Қуат.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 5- сынып оқушысы Дюсебек Айару қазақ тілі пәнінен « Диплом ІІІ орын».

Жетекшісі: Қазақ тілі пән мұғалімі Макашова Жанат.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 10- сынып оқушысы Рахим Гулляр қазақ тілі пәнінен «Диплом ІІІ орын».

Жетекшісі: Қазақ тілі пән мұғалімі Ибраимова Индира.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Анар Арман математика пәнінен « Диплом ІІІ орын».

Жетекшісі: Матеаматика пән мұғалімі Нарымбетова Камила.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 11- сынып оқушысы Бақытжанұлы Сержан математика пәнінен «Диплом ІІІ орын».

Жетекшісі: Математика пән мұғалімі Тоғызбаева Улболсын.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 11- сынып оқушысы Усенхан Ерсұлтан информатика пәнінен «Диплом ІІІ орын».

Жетекшісі: Информатика пән мұғалімі Спатаева Жұлдыз.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Исмайлова Екатерина орыс тілі пәнінен «Диплом ІІІ орын».

Жетекшісі: Орыс тілі пән мұғалімі Ким Елена.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 10- сынып оқушысы Хасанова Арзу Биология пәнінен «Диплом ІІІ орын».

Жетекшісі: Биология пән мұғалімі Кенжебаева Құралай.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 11- сынып оқушысы Рап Данияр биология пәнінен «Диплом ІІІ орын».

Жетекшісі: Биология пән мұғалімі Кенжебаева Құралай.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының». 5-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 9- сынып оқушысы Турехан Ақбөпе биология пәнінен «Диплом ІІІ орын».

Жетекшісі: Биология пән мұғалімі Тулепбергенова Қалдыкүл.

  • Түркістан облысы білім басқармасының Түлкібас ауданының білім бөлімінің «Облыстық дарынды балдарды анықтау және қолдау орталығының» 7-8 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша жасөсірімдер олимпиаданың ІІ кезенің жүлдегері 7- сынып оқушысы Калыбек Ақылжан физика пәнінен «Диплом ІІІ орын».

Жетекшісі: Физика пән мұғалімі Батырбекова Гульнара.

  • Түркіс

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!