Материалдар / Оқушылардың бейімделуін зерттейтін әдістемелер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушылардың бейімделуін зерттейтін әдістемелер

Материал туралы қысқаша түсінік
Материялда бейімделуге байланысты әдістер берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
66
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-5 сынып оқушылардың мектепке бейімделуін анықтайтын әдістемелер:





  1. Әдістеме:Комфорттық деңгейін анықтау

    Мақсаты: Оқушының сыныптағы комфорттық деңгейін анықтау.

    Нұсқаулық: «Балалар, алдарыңызда екі шеңбер бар. Бірі – екіншісінің ішінде. Осы шеңберлердің ішінде немесе сыртында нүкте қойыңыз».





Shape2 Shape1































Нүкте екі шеңбердің ортасында – «Маған сыныпта жақсы».
Нүкте екі шеңбердің арасында – «Маған сыныпта қалыпты».
Нүкте шеңберлердің сыртында – «Маған сыныпта жаман».

Бағалау:  
Екі шеңбердің ортасындағы нүкте – сыныптағы комфорттық деңгейдің жоғары деңгейі.
Екі шеңбердің арасындағы нүкте – сыныптағы комфорттық деңгейдің орташа деңгейі.
Екі шеңбердің сыртындағы нүкте – сыныптағы комфорттық деңгейдің төмен деңгейі.

  1. Методика «Мектепте маған не ұнайды» (сурет)



Мақсаты: Оқу немесе ойын мотивацияларын анықтау.

Нұсқаулық:


Балалардан «Мектепте маған не ұнайды» тақырыбында сурет салу сұралады.

Интерпретация/Бағалау:

ОМ (оқу жағына басымдық беріледі – оқу мотивациясы) – оқу процесі суреттелген.

СМ(мектеп өмірінің сыртқы көріністеріне басымдық беріледі – сыртқы мотивация) – мектеп, мектепке жол, сынып көрсетілген.

ОМ(мектеп өміріндегі ойын сәттеріне басымдық беріледі – ойын мотивациясы) – үзіліс, спорт зал, асхана, серуен суреттелген.

  1. «Күн, бұлт, жаңбыр» әдістемесі



Оқушыларға өздерін сыныпта, үйде, достарымен бірге ауа-райы құбылыстары арқылы анықтау ұсынылады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өздерінің көңіл-күйіне сәйкес келетін жағдайды атап көрсетуі керек.









Сыныпта-







Достарымен –







Уйде -

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!