1-5 сынып оқушылардың мектепке бейімделуін анықтайтын әдістемелер:
-
Әдістеме:Комфорттық деңгейін анықтау
Мақсаты: Оқушының сыныптағы комфорттық деңгейін анықтау.
Нұсқаулық: «Балалар, алдарыңызда екі шеңбер бар. Бірі – екіншісінің ішінде. Осы шеңберлердің ішінде немесе сыртында нүкте қойыңыз».

Нүкте екі шеңбердің ортасында – «Маған
сыныпта жақсы».
Нүкте екі шеңбердің арасында – «Маған сыныпта қалыпты».
Нүкте шеңберлердің сыртында – «Маған сыныпта жаман».
Бағалау:
Екі шеңбердің ортасындағы нүкте – сыныптағы комфорттық деңгейдің
жоғары деңгейі.
Екі шеңбердің арасындағы нүкте – сыныптағы комфорттық деңгейдің
орташа деңгейі.
Екі шеңбердің сыртындағы нүкте – сыныптағы комфорттық деңгейдің
төмен деңгейі.
-
Методика «Мектепте маған не ұнайды» (сурет)
Мақсаты: Оқу немесе ойын мотивацияларын анықтау.
Нұсқаулық:
Балалардан «Мектепте маған не ұнайды» тақырыбында
сурет салу сұралады.
Интерпретация/Бағалау:
• ОМ
(оқу жағына басымдық беріледі – оқу мотивациясы)
– оқу процесі суреттелген.
• СМ(мектеп өмірінің сыртқы көріністеріне басымдық
беріледі – сыртқы мотивация) – мектеп, мектепке жол, сынып
көрсетілген.
• ОМ(мектеп өміріндегі ойын сәттеріне басымдық
беріледі – ойын мотивациясы) – үзіліс, спорт зал, асхана, серуен
суреттелген.
-
«Күн, бұлт, жаңбыр» әдістемесі
Оқушыларға өздерін сыныпта, үйде, достарымен бірге ауа-райы құбылыстары арқылы анықтау ұсынылады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өздерінің көңіл-күйіне сәйкес келетін жағдайды атап көрсетуі керек.

Сыныпта-
Достарымен –
Уйде -
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оқушылардың бейімделуін зерттейтін әдістемелер
Оқушылардың бейімделуін зерттейтін әдістемелер
1-5 сынып оқушылардың мектепке бейімделуін анықтайтын әдістемелер:
-
Әдістеме:Комфорттық деңгейін анықтау
Мақсаты: Оқушының сыныптағы комфорттық деңгейін анықтау.
Нұсқаулық: «Балалар, алдарыңызда екі шеңбер бар. Бірі – екіншісінің ішінде. Осы шеңберлердің ішінде немесе сыртында нүкте қойыңыз».

Нүкте екі шеңбердің ортасында – «Маған
сыныпта жақсы».
Нүкте екі шеңбердің арасында – «Маған сыныпта қалыпты».
Нүкте шеңберлердің сыртында – «Маған сыныпта жаман».
Бағалау:
Екі шеңбердің ортасындағы нүкте – сыныптағы комфорттық деңгейдің
жоғары деңгейі.
Екі шеңбердің арасындағы нүкте – сыныптағы комфорттық деңгейдің
орташа деңгейі.
Екі шеңбердің сыртындағы нүкте – сыныптағы комфорттық деңгейдің
төмен деңгейі.
-
Методика «Мектепте маған не ұнайды» (сурет)
Мақсаты: Оқу немесе ойын мотивацияларын анықтау.
Нұсқаулық:
Балалардан «Мектепте маған не ұнайды» тақырыбында
сурет салу сұралады.
Интерпретация/Бағалау:
• ОМ
(оқу жағына басымдық беріледі – оқу мотивациясы)
– оқу процесі суреттелген.
• СМ(мектеп өмірінің сыртқы көріністеріне басымдық
беріледі – сыртқы мотивация) – мектеп, мектепке жол, сынып
көрсетілген.
• ОМ(мектеп өміріндегі ойын сәттеріне басымдық
беріледі – ойын мотивациясы) – үзіліс, спорт зал, асхана, серуен
суреттелген.
-
«Күн, бұлт, жаңбыр» әдістемесі
Оқушыларға өздерін сыныпта, үйде, достарымен бірге ауа-райы құбылыстары арқылы анықтау ұсынылады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өздерінің көңіл-күйіне сәйкес келетін жағдайды атап көрсетуі керек.

Сыныпта-
Достарымен –
Уйде -
шағым қалдыра аласыз













