Оқушылардың білім жетістіктерін анықтау үшін математика сабақтарында тестілерді қолдану.(баяндама)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқушылардың білім жетістіктерін анықтау үшін математика сабақтарында тестілерді қолдану.(баяндама)

Материал туралы қысқаша түсінік
Кері байланыс орнату, оқушылардың білімін бекіту, қайталау, жүйелеу және бақылау үшін мұғалімдерге көмек баяндамасы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Абдрахманова Гульмира Мухтаровна

ШҚО Тарбағатай ауданы Ақжар ауылы «Абай атындағы орта мектебі»КММ

Оқушылардың білім жетістіктерін анықтау үшін математика сабақтарында тестілерді қолдану.


Тесттер - оқушылардың білімін ағымдық және қорытынды бақылаудың тиімді формасы. Бұл форманы мектеп математикасы курсының барлық тақырыптары үшін қолдануға болады.

Оқытудың мақсатына сәйкес мен әр түрлі формадағы тест тапсырмаларын құрастырамын.

Кері байланыс орнату, оқушылардың білімін бекіту, қайталау, жүйелеу және бақылау үшін мен келесі типтегі тестілерді қолданамын: 1) толықтырулар; 2) еске салғыштар; 3) балама; 4) таңдамалы; 5) салыстырулар.

Толықтырушы тест дегеніміз - бұл нүктелермен белгіленген жетіспейтін сөздер (сандар, формулалар және т.б.) бар сөйлем-тапсырма.

Осы типтегі тест тапсырмасының жауабы қысқа әрі нақты болуы керек.

7 сынып курсының бағдарламалық материалын қайта қарау кезінде қолданылатын комплемент тесттерінің мысалдары.

1.Дәрежелерді бірдей негіздермен көбейту кезінде база өзгеріссіз қалады, бірақ ... ... градус қосылады.

2. Дәрежені дәрежеге көтеру кезінде дәреженің негізі өзгеріссіз қалады, ал көрсеткіштер ... ...


Еске салуға арналған тест - бұл тек нақты жауапты қажет ететін тікелей сұрақ.

Еске салғыш тест құрастырған кезде біз тапсырманы тікелей сұрақ түрінде тұжырымдаймыз, оған студент бірмәнді жауап беріп, оны сөзбен, санмен, формуламен және т.б.

Осы типтегі тестілердің мысалдары

1. Айнымалының барлық мәндері a: b өрнегінің анықталу облысы бола ма?

2. Өрнек мағынасы болатын барлық айнымалылар мәндері қалай аталады?


Альтернативті тест студенттің анықтауы керек дұрыстығын немесе бұрыстығын анықтамадан тұратын сөйлемдерден тұрады.

Альтернативті тест жазу кезінде жауап ұсынатын сөздерден аулақ болу керек. Ұсыныстар қысқаша және айқын тұжырымдалуы керек, дұрыс және қате ұсыныстар шашыраңқы болуы керек.

Оқушылар осы типтегі тест тапсырмаларына жауаптар бере алады («дұрыс» немесе «қате»).

1. Әрбір натурал санның келесі саны болады.

2. 1 саны - ең кіші натурал сан.

3. Натурал сандардың айырымы - натурал сан.

4. 5-ке аяқталатын екі таңбалы сан жай болып табылады.

5. Барлық натурал сандардың жиынтығы жай сандардан, құрама сандардан және бірден тұрады.

6. 18 және 50 сандары өзара жай сан.

7. Натурал сандар жиыны оларға қарама-қарсы орналасқан натурал сандардан тұрады.


Тест үлгісі дұрыс және қате жауаптарды қамтитын тапсырмалардан тұрады және оқушы таңдау жасауы керек. Осы типтегі тесттерді құрастырған кезде, кем дегенде төрт жауаптың болғаны жөн.

1. Формулалармен берілген функциялардың қайсысы тура пропорционалдылыққа жатады?

у = 5.48 - 7.83х

y = x / 6.75

y = x + 6.53

у = 5,48 / х

2. Формулалардың қайсысы сызықтық функцияны анықтайды?

Shape1 1

Shape2 2

Shape3 4

Shape4 3

3. y = kx + b функциясы графикпен берілген. Дұрыс тұжырымды таңдаңыз.

k> 0, b <0

k <0, b <0

k> 0, b> 0

k <0, b> 0


Салыстыру тесті - бұл әр түрлі реттік нөмірлермен екі бағанға орналастырылған, мазмұны жағынан бір-бірімен байланысты мәліметтерден тұратын тапсырма. Тапсырма байланысты деректерді табуға дейін азаяды.

Қадамдарды орындау кезінде қолданылатын салыстыру тестінің мысалы келтірілген

1.(а+2в)2 1. 81- 4 а

2. -3х(а  -3а+4): 2. а  +4ав+4в

3.  (2а + 9)(9  2а)   3. -3 а  х + 9ха - 12х

Сонымен, практикалық педагогикалық қызметтің тәжірибесі математиканы оқытуда тестілерді қолдану маңызды рөл атқарады деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Тесттік бақылау оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырады. Мұндай бақылау оқытудың маңызды функцияларын орындайды, ол мұғалімдерді мектеп оқушыларының білім деңгейі, оларды даярлаудағы олқылықтар туралы ақпаратпен қаруландырады.

Математика сабағында тестілерді қолдану оқушылардың бақылау, жалпылау, ұқсастықтар жасау, қорытынды жасау және оларды дәлелдеу қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Тест әдісі қазіргі кезде білім беру диагностикасында танымалдылық тұрғысынан негізгі әдістердің бірі болып табылады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2020
584
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі