Материалдар / Оқушылардың білімін,дағдыларын бақылау және бағалау

Оқушылардың білімін,дағдыларын бақылау және бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
педагогикадан беретін оқытушыларға арналған , ашық сабақтың жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
769
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№ _____ Сабақтың оқу- әдістемелік жоспарыУчебно- методический план занятий № ____

Тақырыбы:Оқушылардың білімін,дағдыларын,бақылау және бағалау Cабақтың түрі/Вид урока: аралас Сабақтың мақсаты:оқушылардың білімін, дағдыларын бақылау және бағалау бойынша білімдерді қалыптасыру және бекіту. Оқытушылық: тақырып бойынша бақылау мен бағалаудың жайлы түсініктерін қамтамасыз ету Дамытушылық/Развивающая: топтық ұйымдастыру арқылы білім мен дағдыларын дамытуТәрбиелік/Воспитательная: топта жұмыс орындау барысында оң қарым қатынасты орнатуПәнаралық байланыс/Межпредметные связи: дидактикаКөрнекі құралдар, жабдықтар, үлестірме қағаздар/Наглядные пособия, оборудования, раздаточный материал: дәріс материалы, диагностикаӘдістері мен формалары: ой-бөлісу,топтық жұмыс

Сабақ барысы/Ход урока

1.Организационная часть (сәлемдесу, түгендеу, сабақтың мақсатымен таныстыру).2.Өткен тақырыпты қайталау/ Опрос и проверка пройденного материала: А.Танымдық әдістері дегеніміз не?Ә .Танымдық әдістерінің қандай түрлері бар?Б.Танымдық әдістерінің түрлерін атап шығыңыз.3.Жаңа тақырыпты зерделеу/Изучение нового материала:Бағалау және бақылау туралы не білесіздер? Ойларымен бөлісіңіздер.1 тапсырма.Топтарға бөлініп, арнайы плакаттарға әр топ 3 сұраққа жауа береді:1.Бақылау және бағалау дегеніміз не?2.Бақылау және бағалаудың қандай түрлерін білесіздер?3.Бақылау және бағалаудың формаларын ұсынар едіңіз?2.Тапсырма. 1 топ: емтихан қалай өтетінін көрсетіңіз 2 топ: бақылау жұмысы қалай өтетіні көрсетіңізДәрісбаянда қарастыратын сұрақтар1.Оқыту процесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі2.Білімді бақылау және бағалаудың түрлері әдістері мен формалары3.Қазіргі кездегі оқыту жүйесіндегі білімді тексеру, бақылау және бағалаудың жаңа технологиясы. Т.И.Ильинаның «Оқу ынтасын анықтаудың әдістемесі».Әдістеме 20 сұрақтан тұрады.Нұсқау: Төменде берілген сұрақтарға егер, келісеңңіз +,келіспесеңіз – белгілерін қойыңыз.4.Бекіту:1.Бақылау дегеніміз не?2.Бағалау дегеніміз не?3.Бірінші топқа не кіреді?4.Екінші топқа не жатқызылады?5.Үшінші топқа не жатқызылады?6.Күнделікті бақылау 7.Тақырыптық бақылау 8.Қандай бақылау әдістері бар?5. Сабақтың қортыныдысы (білімді бағалау). «3минуттық эссе»Онда оқушылар төмендегі сұрақтар төңірегінде жауап жазады:
  • Сіздің ойыңызша бүгін не маңызды болды?
  • Қай тапсырма естеріңізде жақсы сақталды?
  • Сізге бүгін не түсініксіз болды немесе қиындық туғызды?
6. Үй тапсырмасы:Дәріс бойынша мазмұндау.Таңдау бойынша бір пәнге емтихан сұрақтарын құрастыруПайдалынған әдебиеттер тізімі:1. Бітібаева Қ. Әдебиетті оқыту әдістемесі мен технологиясы. – Алматы, 2003.2. Өстеміров К Қазіргі педагогикалық технологиялар мен оқыту құралдары.-А.: 2007.3. Мұхамбетжанова С.Т., Ж.Ә. Жартынова, Интерактивті жабдықтармен жұмыс жасаудың әдіс-тәсілдері. Алматы, 2008.4. Дәулетбекова Ж. Оқушылардың танымдық қызығушылығын қалыптастыру. Алматы: Мектеп, 1997.

Оқытушы/ Преподаватель: Калашинова А.Ж.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ