×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

Оқушылардың өз-өзіне сенімділігін арттыруға арналған (тренинг- сабақ)

Автор:Төкеш Жанагүл Әжігерейқызы
Бағыты: Психология
Бөлімі: Тренерлерге
Сыныбы: 11 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-10-01

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Оқушылардың өзін-өзі тануын, өзіне баға беру дағдыларын қалыптастыру

Тақырыбы: Оқушылардың өз-өзіне сенімділігін арттыруға арналғанМақсаты: Оқушылардың өзін-өзі тануын, өзіне баға беру дағдыларын қалыптастыру. Топпен жұмыс жасау дағдысын бекіту «Өрмекші торы» жаттығуы “Мен істеймін”. Мен ҰБТ тапсыра аламын, емтиханға қалмай, атқарылатын жұмыстардың тетігін табамын. Сенімділік ұялату. “Мен үшін керек” мақсатына жете алатынына көздерін жеткізу. “ҰБТ мен үшін керек” деп талаптану арқылы өз іс-әрекетін бағалай білу, ізденсе, оқыса өзі қойған мақсатына жете алатынына көзін жеткізу, өзіндік түйсігін ояту.“Мен істей аламын” деу арқылы өз іс-әрекетіне сенімділікпен қарау, қоғам талабына бағыну керектігін сезіну, өзін және өзгені сыйлау қажеттілігін ұғыну. Алға қойған мақсатқа жету үшін төзімділікке тәрбиелеу Нұсқау: Берілген мамандықты анықтау. Талдауға 30 секунд.
  • Менің мамандығым оңай сияқты, бірақ барлық ұжымның жұмысы маған байланысты. Мені бет жағымнан көп көре бермейді. Арқа жағымнан көп көреді. Менің мамандығымды анықтаңдар. (Дирижер)
  • Менің мамандығым күшті талап қояды. Ол денсаулыққа кері әсерін тигізеді. Бұл саладағы мамандар гипотония ауруына шалдығады. Яғни қан қысымының төмендеуі. Мен жеке өмірімде алдын ала жоспар құра алмаймын, себебі мен әр кез үйде бола бермеймін. (Бортпроводник)
  • Мен 60-90 градус ыстықта аяғымнан тік тұрып жұмыс істеймін. Бұл мамандықты ешқандай оқу орнында оқытпайды. (Әйнек үрлегіш)
  • Мына жәшікте еңбек құралы бар. Ол музыкант- дәрігер- аспаз қолданатын құрал. Жәшікте не бар? (Қасық- дәрігер үй жағдайында адамның тамағын қасықпен қарайды)
“Үй, жол, жылан, бокал, шалбар және орамал” диагностикасы Нұсқау: Бұл жұмыста сіздер өз бейсаналарыңыздың хатшысы іспеттес боласыздар, сол себепті де еш ойланбай, қорықпай, берілген тапсырманы тездетіп орындауға тырысыңыздар.
  • Сурет салу тапсырылғанда, “Қалай саламын? Суреттер қандай болу керек?” деп сұрауға болмайды: өз қалауларыңыз бен шешімдеріңіз бойынша салу керек.
  • Суреттерді тез салу керек, өйткені оларды салуға уақыт өте аз беріледі.
  • Суреттерді салғанда, басқалардың суреттеріне қарауға болмайды.
  • Әр затты салуға мейлінше аз уақыт (5-10 сек) беріледі.
Үй- адамның өзін-өзі бағалау деңгейін көрсетеді. Жол- адамның қарым-қатынасқа қандай деңгейде араласатындығының айғағы 28Жылан- “Басқа адамдардың мен туралы пікірі қандай?” деген сұраққа өзіңіздің қалайша жауап беретіндеріңіздің айғағы.Бокал- адамның ішімдікке деген көзқарасын білдіреді. Шалбар мен орамал- адамның түсінігіндегі ер адамдар мен әйелдердің дәрежесін көрсетеді. Шалбардың суреті орамалдан биік тұрса, онда өмірде ер адамды әйелдерден жоғары санайды деген сөз.“Мен басқаның көзімен” жаттығуы Мақсаты: топтағы ұйымшылдықты арттыру. Қажетті құрал-жабдықтар: ақ бет, қалам. Жұмыс барысы: қатысушыларға парақ таратылып, оның төменгі бөлігіне аттарын жазу ұсынылады. Кейін жүргізушінің берген сұрағына қарай әрбір адамға сипаттама жазылады.
  • Егер бұл адам қандайда бір жануар түрі болса...
  • Егер бұл адам жыл мезгілі болса...
  • Егер бұл адам табиғат құбылысы болса...
  • Жиһаз түрі болса...
  • Жеміс-жидек болса...
  • Киім түрі болса...
  • Құс болса...
  • Ойыншық түрі болса...
  • Машина түрі болса...
  • Аптаның бір күні болса...
  • Әнші болса...
  • Түстің түрі болса...
  • Ыдыс-аяқ түрі болса...
  • Биші болса...
Талқылау: қатысушылар өз еріктеріне орай алған әсерлерімен бөліседі.“Жасырын хат” топтық ойыны Барысы: Қатысушылар топқа бірігіп отырады.Жүргізуші: Ерте-ерте-ертеде... Әлі адамдар әріп танымаған уақытта да, олар бір-біріне хат жазған екен. Қалайша? Олар сурет салуды біліпті. Бүгін біз соны үйренеміз. Өз қарсыластарыңызға сурет арқылы қысқаша ғана ойларыңызды жеткізесіздер. Әр топқа белгілі бір сөйлемдер беріледі. Берілген тапсырманы ақ қағазға сурет арқылы салып, өзара алмасады. Келесі топтың қатысушылары, суретте берілген сөздерді анықтаулары қажет.“ҰБТ-да жетістікке жетейік” әнін орындау Әннен шашу шашайық. Қайырмасы: Болашаққа қанат қаққан түлегіміз, Орындалсын үміт толы тілегіміз. Бәріміз де дайым, Көрмей қайғы-уайым,ҰБТ-дан жетістікке жетейік.




50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.