Тақырыбы: «Оқушылармен атқарылатын тәрбие жұмысын жүргізудің тиімді жолдары»
Бастауыш сынып оқушыларының тұлғалық дамуы, мінез-құлқы мен дағдыларының қалыптасуы үшін тәрбие жұмыстары өте маңызды. Бұл кезеңде балалардың психологиялық ерекшеліктері мен ой-өрісін ескере отырып, тәрбиенің тиімді әдіс-тәсілдерін қолдану маңызды. Өйткені, жас балалардың өмірінде мектеп үлкен рөл атқаратын орта болып табылады. Сондықтан, тәрбие жұмыстарының мақсаты — оқушыны жан-жақты тәрбиелеп, оны өмірге бейімдеу.
Негізгі бөлім:
1. Тәрбие жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері:
Бастауыш сыныпта тәрбие жұмыстарының негізгі мақсаты – баланың тұлғалық қасиеттерін дамыту, оның адамгершілік ұстанымдарын қалыптастыру, мәдениет пен әдептілікке тәрбиелеу. Осы мақсатқа жету үшін төмендегі міндеттер қойылады:
- Балалардың мінез-құлқына, сана-сезіміне дұрыс бағыт беру;
- Оқушының өзара қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру;
- Оқушылардың әлеуметтік ортаға бейімделуіне ықпал жасау;
- Оқушыларды өз бетінше шешім қабылдауға, өз іс-әрекеттеріне жауапкершілікпен қарауға үйрету.
2. Тәрбие жұмыстарының тиімді әдіс-тәсілдері:
- Ата-аналармен тығыз қарым-қатынас: Бастауыш сынып оқушыларының тәрбие мәселесінде ата-ананың рөлі өте зор. Ата-анамен тұрақты байланыс орнату арқылы оқушының үйдегі жағдайы мен мінез-құлқы туралы ақпарат ала отырып, мектеп пен отбасы бірлесе отырып, тиімді тәрбие жұмысын жүргізуге болады.
- Топтық жұмыс және ынтымақтастық: Балалардың бір-бірімен бірге жұмыс істей отырып, өзара қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру өте маңызды. Ынтымақтастықты дамыту үшін топтық жұмыс, ойындар, пікірталастар ұйымдастыру керек. Бұл балалардың бір-біріне деген құрметін, түсіністігін арттырады.
- Пәндік сабақтарда адамгершілік құндылықтарды насихаттау: Сабақ барысында оқушыларға адамгершілік құндылықтарды, ұлттық дәстүрлерді насихаттау, тәрбие сағаттарын өткізу тиімді. Әр сабақта балаға білім беру ғана емес, сонымен қатар моральдық және этикалық ұстанымдарды үйрету қажет.
- Жеке тұлғаға назар аудару: Әр оқушының жеке ерекшелігін ескере отырып, онымен жеке жұмыстар жүргізу. Баланың бойындағы жақсы қасиеттерді байқап, соны дамытуды мақсат ету қажет. Оқушының эмоционалдық жағдайына, тұлғалық қажеттіліктеріне назар аударып, оған психологиялық көмек көрсету керек.
3. Әрекет үстінде оқыту:
Тәрбие жұмысының тиімділігі көбіне баланың әрекетке негізделген іс-әрекеттерінде көрінеді. Оқушыларды шығармашылық, өнер, спорт сияқты әртүрлі іс-әрекеттерге тарту арқылы олардың бойындағы қабілеттері мен дарындарын ашуға болады. Балалардың жеке шығармашылық жұмыстарын қолдап, оларды өз идеяларын іске асыруға ынталандыру арқылы олардың өзіндік дамуына жол ашуға болады.
4. Ұжымдық тәрбие мен сынып жетекшісінің рөлі:
Сынып жетекшісінің басты міндеті — оқушылардың тәртібін қалыптастырып, олардың дамуына дұрыс бағыт беру. Сыныпта ұйымдастырылатын іс-шаралар мен әңгімелердің ұжымдық тәрбиеге қосар үлесі зор. Оқушылардың өзара сыйластық, достық, адалдық, әділдік сынды қасиеттерді меңгеруі үшін сынып жетекшісі үнемі олардың арасында коммуникация орнатып, олардың ойларын тыңдап, қолдау көрсетуі қажет.
5. Жеке тұлғаға бағытталған тәрбие:
Тәрбие жұмыстары оқушының жеке басына бағытталған болуы тиіс. Әрбір оқушының ерекшеліктері, қызығушылықтары мен дағдылары ескеріліп, жеке тұлға ретінде дамуына жағдай жасау маңызды. Оқушыға өзін-өзі тануға, дұрыс шешімдер қабылдауға, болашаққа мақсат қойып, сол мақсатқа жетуге деген сенім мен мотивация беру қажет.
Қорытынды: Оқушылармен тәрбие жұмыстарын жүргізудің тиімді жолдары әр түрлі. Алайда олардың бәрінің негізінде баланың ішкі әлемі мен психологиясына, сондай-ақ оның даму ерекшеліктеріне сәйкес келетін әдіс-тәсілдерді пайдалану керек. Тәрбие — бұл тек білім беру емес, сонымен қатар баланың тұлғалық қасиеттерін дамытып, қоғамда өз орнын табуға көмектесу болып табылады. Тәрбие жұмысының басты мақсаты — жан-жақты дамыған, адамгершілігі жоғары, өзіне және айналасындағы адамдарға жауапкершілікпен қарайтын тұлғаны қалыптастыру.
Назарларыңызға рақмет!
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің Сапар Ерғалиев атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ
Тақырыбы:
«Оқушылармен атқарылатын тәрбие жұмысын жүргізудің тиімді жолдары»
Оқыған: бастауыш сынып мұғалімі Сапабекова А.С.
2024-2025 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Оқушылармен атқарылатын тәрбие жұмысын жүргізудің тиімді жолдары»
«Оқушылармен атқарылатын тәрбие жұмысын жүргізудің тиімді жолдары»
Тақырыбы: «Оқушылармен атқарылатын тәрбие жұмысын жүргізудің тиімді жолдары»
Бастауыш сынып оқушыларының тұлғалық дамуы, мінез-құлқы мен дағдыларының қалыптасуы үшін тәрбие жұмыстары өте маңызды. Бұл кезеңде балалардың психологиялық ерекшеліктері мен ой-өрісін ескере отырып, тәрбиенің тиімді әдіс-тәсілдерін қолдану маңызды. Өйткені, жас балалардың өмірінде мектеп үлкен рөл атқаратын орта болып табылады. Сондықтан, тәрбие жұмыстарының мақсаты — оқушыны жан-жақты тәрбиелеп, оны өмірге бейімдеу.
Негізгі бөлім:
1. Тәрбие жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері:
Бастауыш сыныпта тәрбие жұмыстарының негізгі мақсаты – баланың тұлғалық қасиеттерін дамыту, оның адамгершілік ұстанымдарын қалыптастыру, мәдениет пен әдептілікке тәрбиелеу. Осы мақсатқа жету үшін төмендегі міндеттер қойылады:
- Балалардың мінез-құлқына, сана-сезіміне дұрыс бағыт беру;
- Оқушының өзара қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру;
- Оқушылардың әлеуметтік ортаға бейімделуіне ықпал жасау;
- Оқушыларды өз бетінше шешім қабылдауға, өз іс-әрекеттеріне жауапкершілікпен қарауға үйрету.
2. Тәрбие жұмыстарының тиімді әдіс-тәсілдері:
- Ата-аналармен тығыз қарым-қатынас: Бастауыш сынып оқушыларының тәрбие мәселесінде ата-ананың рөлі өте зор. Ата-анамен тұрақты байланыс орнату арқылы оқушының үйдегі жағдайы мен мінез-құлқы туралы ақпарат ала отырып, мектеп пен отбасы бірлесе отырып, тиімді тәрбие жұмысын жүргізуге болады.
- Топтық жұмыс және ынтымақтастық: Балалардың бір-бірімен бірге жұмыс істей отырып, өзара қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру өте маңызды. Ынтымақтастықты дамыту үшін топтық жұмыс, ойындар, пікірталастар ұйымдастыру керек. Бұл балалардың бір-біріне деген құрметін, түсіністігін арттырады.
- Пәндік сабақтарда адамгершілік құндылықтарды насихаттау: Сабақ барысында оқушыларға адамгершілік құндылықтарды, ұлттық дәстүрлерді насихаттау, тәрбие сағаттарын өткізу тиімді. Әр сабақта балаға білім беру ғана емес, сонымен қатар моральдық және этикалық ұстанымдарды үйрету қажет.
- Жеке тұлғаға назар аудару: Әр оқушының жеке ерекшелігін ескере отырып, онымен жеке жұмыстар жүргізу. Баланың бойындағы жақсы қасиеттерді байқап, соны дамытуды мақсат ету қажет. Оқушының эмоционалдық жағдайына, тұлғалық қажеттіліктеріне назар аударып, оған психологиялық көмек көрсету керек.
3. Әрекет үстінде оқыту:
Тәрбие жұмысының тиімділігі көбіне баланың әрекетке негізделген іс-әрекеттерінде көрінеді. Оқушыларды шығармашылық, өнер, спорт сияқты әртүрлі іс-әрекеттерге тарту арқылы олардың бойындағы қабілеттері мен дарындарын ашуға болады. Балалардың жеке шығармашылық жұмыстарын қолдап, оларды өз идеяларын іске асыруға ынталандыру арқылы олардың өзіндік дамуына жол ашуға болады.
4. Ұжымдық тәрбие мен сынып жетекшісінің рөлі:
Сынып жетекшісінің басты міндеті — оқушылардың тәртібін қалыптастырып, олардың дамуына дұрыс бағыт беру. Сыныпта ұйымдастырылатын іс-шаралар мен әңгімелердің ұжымдық тәрбиеге қосар үлесі зор. Оқушылардың өзара сыйластық, достық, адалдық, әділдік сынды қасиеттерді меңгеруі үшін сынып жетекшісі үнемі олардың арасында коммуникация орнатып, олардың ойларын тыңдап, қолдау көрсетуі қажет.
5. Жеке тұлғаға бағытталған тәрбие:
Тәрбие жұмыстары оқушының жеке басына бағытталған болуы тиіс. Әрбір оқушының ерекшеліктері, қызығушылықтары мен дағдылары ескеріліп, жеке тұлға ретінде дамуына жағдай жасау маңызды. Оқушыға өзін-өзі тануға, дұрыс шешімдер қабылдауға, болашаққа мақсат қойып, сол мақсатқа жетуге деген сенім мен мотивация беру қажет.
Қорытынды: Оқушылармен тәрбие жұмыстарын жүргізудің тиімді жолдары әр түрлі. Алайда олардың бәрінің негізінде баланың ішкі әлемі мен психологиясына, сондай-ақ оның даму ерекшеліктеріне сәйкес келетін әдіс-тәсілдерді пайдалану керек. Тәрбие — бұл тек білім беру емес, сонымен қатар баланың тұлғалық қасиеттерін дамытып, қоғамда өз орнын табуға көмектесу болып табылады. Тәрбие жұмысының басты мақсаты — жан-жақты дамыған, адамгершілігі жоғары, өзіне және айналасындағы адамдарға жауапкершілікпен қарайтын тұлғаны қалыптастыру.
Назарларыңызға рақмет!
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің Сапар Ерғалиев атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ
Тақырыбы:
«Оқушылармен атқарылатын тәрбие жұмысын жүргізудің тиімді жолдары»
Оқыған: бастауыш сынып мұғалімі Сапабекова А.С.
2024-2025 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













