Материалдар / Оқушының интеллектуалды даму деңгейін анықтау диагностикасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушының интеллектуалды даму деңгейін анықтау диагностикасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушының интеллектуалды даму деңгейін анықтау мақсатында құрастырылған тест жиынтығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2023
861
5 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогикалық- психологиялық диагностика

( Интеллектуалды даму деңгейін анықтау )

Мерзімі: 13.02.2023 ж.

Сыныбы: 4 «А»

Қатысқан оқушылар саны: 20

Тақырыбы: « Ойлан тап »

Мақсаты: Ойлау операцияларын анықтау

Қажетті құралдар: Тапсырмалар жазылған үлестірмелі қағаздар.

Жүргізілу барысы:

1 тапсырма. Нұсқау: Берілген сөздердің ішінен мағынасы жақын бір сөзді тауып, сөйлемді аяқта. Керекті сөздердің астын сызып қой.

  1. Етікте бар: бау, табан, түйме, белдік

  2. Ыстық жақта жүреді: аю, бұғы, қасқыр, түйе

  3. Бір жылда: 24 ай, 3 ай, 12 ай, 4 ай

  4. Біздің Республикамызда кездеспейтін жануарлар, құстар:

бұлбұл, страус, кептер, бозторғай

  1. Қыстың айлары: қыркүйек, қазан, ақпан, қараша

  2. Әкесі баласынан үлкен: әрқашан, ешқашан, сирек, әрине

  3. Тәулік уақыты: жыл, ай, апта, күн

  4. Теректе бар: жапырақ, тамыр, гүл, жеміс

  5. Жыл мезгілдері: тамыз, күз, сенбі, тоқсан.

10.Оқу құралдары: парта, шкаф, диван, дәптер

2 тапсырма.Нұсқау:Сөздерді оқып шығып, арасындағы мағынасы басқа сөздің астын сызып қой.

1.Өзен, көл, теңіз, мұхит, көпір

2.Үстел, кілем, кресло, орындық, диван

3.Қанат, Нұғманов, Әділет, Асхат, Қайрат

4.Жылқы, сиыр, түлкі, ешкі, қой

5.Үшбұрыш, төрбұрыш, сопақша, тікбұрыш, тақта

6.Тауық, әтеш, бүркіт, қаз, күрке тауық

7.Сан, бөлу, қосу, азайту

8.Футбол, волейбол, хоккей, жүзу, баскетбол

9.Ыстық, ащы, қышқыл, тұзды, тәтті

10.Сүт, қымыз, бауырсақ, айран

3 тапсырма. Нұсқау:Сөздерді оқып шығып, бұл екі сөзді бір сөзбен

қалай атауға болады.

Мысалы: қалампыр-өсімдіктер

1.Қазан, қараша

2.Сөре, диван

3.Піл, арыстан

4.Көйлек, тон

5.Бұтақ, тал

6.Кептер, торғай

7.Құмырсқа, ара

8.Алма, алмұрт

9.Қыс, жаз

10.Қасқыр, түлкі



Тапсырманың орындалуын бағалау:

0-балл-оқушы тапсырманы орындай алмады;

10-балл-тапсырманың тек бір тармағы дұрыс орындалды.

20- балл-бірнеше тапсырмалар орындалған, бірақ олардың орындалуы нұсқауларға сәйкес келмейді;

27-балл- барлық тапсырмалар толық орындалған.

Тапсырманы орындау нәтижесі:

Ахатай Рахат

Баймырза Бекнұр

Бексұлтан Ернұр

Деулеткелді Қазына

Зейнал Алан

Қали Бекасыл

Қалиақпар Айзере

Қамен Үкілім

Құрманғазы Айсұлу

Мәлік Айнұр

Махмут Гүлім

Махмут Сырым

Мұратбек Амина

Нұржұма Аяжан

Сұлтанғазы Арман

Сыдық Бегімай

Сұлтан Мүсілім

Тоқтарбек Едіге

Тұрсын Нұртас

Тұрған Ақжол





Педагогикалық- психологиялық диагностика қорытындысы.

( Интеллектуалды даму деңгейін анықтау )





Қорытынды: Оқушылар мағынасы жақын және алыс сөздерді ажырата алады. Тапсырманы тыңғылықты орындай алады. Кейбір оқушылар (20%) тапсырма орындауда қиналады.



Ұсыныс:

Сынып жетекшісіне:

- Балаларға логикалық ойлауын қалыптастыратын тапсырмаларды көбірек беру

Ата- анасына:



  • Баланың оқу үлгерімін бақылауда ұстау

  • Тапсырманы мейілінше ешкімнің көмегінсіз орындауын қадағалау.

Диагностикалық жұмысты жүргізген:



« Мемлекеттік дипломалды » практикасы бойынша 402- топ студент машықкері Мұрат А.Б. _______



Тексерген: Асанова Н.С. _______

13.02.2023 ж.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!