Оқуға деген мотивациясы және оқуға эмоциялық
қарым-қатынасы әдістемесі Андреева А.Д
Мақсаты: оқуға деген эмоциональды қарым-қатынасы, танымдық белсенділігі, жетістікке жету мотивациясы, алаңдаушылық, ашуының көрінуі
Өткізу нұсқаулығы: мұқият әр бір сөзді оқып оң жағындағы санды деңгейіңізге қарай таңдаңыз, дұрыс дұрыс емес деген жауап жоқ, бұл әдеттегі сіздің қалпыңыз, көп ойланбыңыз.
Өткізу ұзақтығы: 15-20 минут
Жас ерекшелігі: 12-14 жас (6-7 сынып)
Өткізу уақыты: қараша, желтоқсан
Сұрақтар:
-
Мен сабырлымын
-
Маған жағдайдың бас аяғын толық білгім келіп тұрады.
-
Мен ашулымын
-
Мен оқудағы қиындықтардан кейін көңіл күйім түседі.
-
Мен уайымшылмын
-
Мен барлығына қызығушылық танытып білгім келіп тұрады
-
Менің жұдырығыммен столды ұрғым келіп тұрады.
-
Мен тек жақсы баға алуға тырысамын
-
Мен еркінмін
-
Маған бәрі қызық
-
Мен ашулымын
-
Мен оқудағы жетістігім үшін бар күшімді саламын
-
Мені болып қалатын сәтсіздіктер алаңдатады
-
Маған оқу ешқашан бітпейтіндей көрінеді.
-
Менің біреуге айғайлағым келіп тұрады.
-
Мен барлығын дұрыс жасауға тырысамын
-
Мен өзімді жолы болмағыр ретінде санаймын
-
Мен өзімді зерттеуші ретінде сезінемін
-
Менің бірдемені сындырғым келіп тұрады
-
Мен тапсырманы орындай алмайтындай сезінемін
-
Мен ашулымын
-
Мен күштімін
-
Мен қызу қандымын
-
Мен мектептегі жетістіктеріммен мақтанамын
-
Мен өзімді толық еркін сезінемін
-
Мен өзімнің басым жақсы істейтініне сенімдімін
-
Мен ашулымын
-
Мен оқудығы ең қиын тапсырмаларды орындаймын
-
Маған сенімділік жетіспейді
-
Мен ішім пысады
-
Менің бірдемені сындырғым келіп тұрады.
-
Мен екі алмауға тырысамын
-
Мен сабырлымын
-
Маған ойланған ұнайды
-
Мен өзімді алданғандай сезінемін
-
Мен өзімнің қабілетім мен ақылымды көрсеткім келіп тұрады
-
Мен қорқамын
-
Мен сағыныш пен зерігуді сезінемін
-
Мені көбі ашуымды келтіреді
-
Мен өзімді жақсылардың қатарынан көргім келеді.
Оқушы бланкі
|
Аты жөні.: |
|||
|
сынып: күні: |
|||
|
2 |
4 |
1 |
3 |
|
6 |
8 |
5 |
7 |
|
10 |
12 |
9 |
11 |
|
14 |
16 |
13 |
15 |
|
18 |
20 |
17 |
19 |
|
22 |
24 |
21 |
23 |
|
26 |
28 |
25 |
27 |
|
30 |
32 |
29 |
31 |
|
34 |
36 |
33 |
35 |
|
38 |
40 |
37 |
39 |
|
|
|
|
|
Оқушы бланкі
|
Аты жөні.: |
|||
|
сынып: күні: |
|||
|
2 |
4 |
1 |
3 |
|
6 |
8 |
5 |
7 |
|
10 |
12 |
9 |
11 |
|
14 |
16 |
13 |
15 |
|
18 |
20 |
17 |
19 |
|
22 |
24 |
21 |
23 |
|
26 |
28 |
25 |
27 |
|
30 |
32 |
29 |
31 |
|
34 |
36 |
33 |
35 |
|
38 |
40 |
37 |
39 |
|
|
|
|
|
Оқушы бланкі
|
Аты жөні.: |
|||
|
сынып: күні: |
|||
|
2 |
4 |
1 |
3 |
|
6 |
8 |
5 |
7 |
|
10 |
12 |
9 |
11 |
|
14 |
16 |
13 |
15 |
|
18 |
20 |
17 |
19 |
|
22 |
24 |
21 |
23 |
|
26 |
28 |
25 |
27 |
|
30 |
32 |
29 |
31 |
|
34 |
36 |
33 |
35 |
|
38 |
40 |
37 |
39 |
|
|
|
|
|
Кілті
|
Шкала |
номер |
|
Танымдық белсенділік |
2, 6, 10, 14, 18, 22, 26, 30, 34, 38 |
|
Жетістікке жету мотивациясы |
4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40 |
|
Алаңдаушылық |
1, 5, 9, 13, 17, 21, 25, 29, 33, 37 |
|
Реніш |
3, 7, 11, 15, 19, 23, 27, 31, 35, 39 |
Қорытындылау:
Осы әдістемеде кері санау сандары бар, олар егер оқушы 1 белгілесе 4 қоясыз, егер 2 тұраса 3 қоясыз, егер 3 тұрса 2 қоясыз, 4 тұрса 1 қоясыз. Осылай кері баллдарды 1,4,9,14,20,25,30,32,33,38 номерлі сұрақтарда ғана есептейсіз.
1 қатар танымдық белсендіікті
2 қатар жетістікке жету мотивациясын
3 қатар алаңдаушылықты
4 қатар ренішті білдіреді, ең аз балл әр қайсында 10 баллдан, ең үлкен балл 40 балл.
Интерпретация:
Соңғы баллды формула арқылы қоямыз
ТБ+ ЖМ-А – Р
ТБ – танымдық белсенділік бойынша балл
ЖМ – жетістікке жету мотивациясы
А – алаңдаушылық
Р – реніш
Қорытынды бағасы интерпретация бойынша 60 тан 60 қа дейінгі балл
Оқу мотивациясы келесі деңгейде көрсетіледі.
І деңгей (45 -60 балл) - жемісті оқуға деген мотивациясы және эмоциялық қарым-қатынасыда жеткілікті деңгейде
ІІ деңгей (29-44 балл) - әлеуметтік нормаға сай мотивация.
ІІІ деңгей (13-28 балл) - танымдық мотивациясы бірнеше деңгейге түскен
ІV деңгей ((-2)-(+2)) – төмен мотивация, оқуға эмоциялық қарым қатынасы төменгі деңгейде
V деңгей ((-3)-(60)) – тез оқуға деген қарсы мотивация
Қалыпты көрсеткіштер
|
Шкала |
деңгей |
Жыныстық жасерекшелік топтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
10-11 жас |
12- 14 жас |
15-16 жас |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
қыз. |
ұл. |
қыз. |
ұл. |
қыз. |
ұл. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Танымдық белсенділік |
Жоғары |
31-40 |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жұмадилова Айзат МұратқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз "Оқушының оқуға деген эмоционалды қатынасы мен мотивациясын анықтау"
Тақырып бойынша 11 материал табылды
"Оқушының оқуға деген эмоционалды қатынасы мен мотивациясын анықтау"Материал туралы қысқаша түсінік
оқуға деген эмоциональды қарым-қатынасы, танымдық белсенділігі, жетістікке жету мотивациясы, алаңдаушылық, ашуының көрінуі
Материалдың қысқаша нұсқасы Оқуға деген мотивациясы және оқуға эмоциялық қарым-қатынасы әдістемесі Андреева А.Д Мақсаты: оқуға деген эмоциональды қарым-қатынасы, танымдық белсенділігі, жетістікке жету мотивациясы, алаңдаушылық, ашуының көрінуі Өткізу нұсқаулығы: мұқият әр бір сөзді оқып оң жағындағы санды деңгейіңізге қарай таңдаңыз, дұрыс дұрыс емес деген жауап жоқ, бұл әдеттегі сіздің қалпыңыз, көп ойланбыңыз. Өткізу ұзақтығы: 15-20 минут Жас ерекшелігі: 12-14 жас (6-7 сынып) Өткізу уақыты: қараша, желтоқсан Сұрақтар:
Оқушы бланкі
Оқушы бланкі
Оқушы бланкі
Кілті
Қорытындылау: Осы әдістемеде кері санау сандары бар, олар егер оқушы 1 белгілесе 4 қоясыз, егер 2 тұраса 3 қоясыз, егер 3 тұрса 2 қоясыз, 4 тұрса 1 қоясыз. Осылай кері баллдарды 1,4,9,14,20,25,30,32,33,38 номерлі сұрақтарда ғана есептейсіз.
1 қатар танымдық белсендіікті 2 қатар жетістікке жету мотивациясын 3 қатар алаңдаушылықты 4 қатар ренішті білдіреді, ең аз балл әр қайсында 10 баллдан, ең үлкен балл 40 балл.
Интерпретация: Соңғы баллды формула арқылы қоямыз ТБ+ ЖМ-А – Р ТБ – танымдық белсенділік бойынша балл ЖМ – жетістікке жету мотивациясы А – алаңдаушылық Р – реніш Қорытынды бағасы интерпретация бойынша 60 тан 60 қа дейінгі балл
Оқу мотивациясы келесі деңгейде көрсетіледі. І деңгей (45 -60 балл) - жемісті оқуға деген мотивациясы және эмоциялық қарым-қатынасыда жеткілікті деңгейде ІІ деңгей (29-44 балл) - әлеуметтік нормаға сай мотивация. ІІІ деңгей (13-28 балл) - танымдық мотивациясы бірнеше деңгейге түскен ІV деңгей ((-2)-(+2)) – төмен мотивация, оқуға эмоциялық қарым қатынасы төменгі деңгейде V деңгей ((-3)-(60)) – тез оқуға деген қарсы мотивация
Қалыпты көрсеткіштер
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













