Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Оқуға деген мотивациясы және оқуға эмоциялық

    қарым-қатынасы әдістемесі Андреева А.Д

    Мақсаты: оқуға деген эмоциональды қарым-қатынасы, танымдық белсенділігі, жетістікке жету мотивациясы, алаңдаушылық, ашуының көрінуі

    Өткізу нұсқаулығы: мұқият әр бір сөзді оқып оң жағындағы санды деңгейіңізге қарай таңдаңыз, дұрыс дұрыс емес деген жауап жоқ, бұл әдеттегі сіздің қалпыңыз, көп ойланбыңыз.

    Өткізу ұзақтығы: 15-20 минут

    Жас ерекшелігі: 12-14 жас (6-7 сынып)

    Өткізу уақыты: қараша, желтоқсан

    Сұрақтар:

    1. Мен сабырлымын

    2. Маған жағдайдың бас аяғын толық білгім келіп тұрады.

    3. Мен ашулымын

    4. Мен оқудағы қиындықтардан кейін көңіл күйім түседі.

    5. Мен уайымшылмын

    6. Мен барлығына қызығушылық танытып білгім келіп тұрады

    7. Менің жұдырығыммен столды ұрғым келіп тұрады.

    8. Мен тек жақсы баға алуға тырысамын

    9. Мен еркінмін

    10. Маған бәрі қызық

    11. Мен ашулымын

    12. Мен оқудағы жетістігім үшін бар күшімді саламын

    13. Мені болып қалатын сәтсіздіктер алаңдатады

    14. Маған оқу ешқашан бітпейтіндей көрінеді.

    15. Менің біреуге айғайлағым келіп тұрады.

    16. Мен барлығын дұрыс жасауға тырысамын

    17. Мен өзімді жолы болмағыр ретінде санаймын

    18. Мен өзімді зерттеуші ретінде сезінемін

    19. Менің бірдемені сындырғым келіп тұрады

    20. Мен тапсырманы орындай алмайтындай сезінемін

    21. Мен ашулымын

    22. Мен күштімін

    23. Мен қызу қандымын

    24. Мен мектептегі жетістіктеріммен мақтанамын

    25. Мен өзімді толық еркін сезінемін

    26. Мен өзімнің басым жақсы істейтініне сенімдімін

    27. Мен ашулымын

    28. Мен оқудығы ең қиын тапсырмаларды орындаймын

    29. Маған сенімділік жетіспейді

    30. Мен ішім пысады

    31. Менің бірдемені сындырғым келіп тұрады.

    32. Мен екі алмауға тырысамын

    33. Мен сабырлымын

    34. Маған ойланған ұнайды

    35. Мен өзімді алданғандай сезінемін

    36. Мен өзімнің қабілетім мен ақылымды көрсеткім келіп тұрады

    37. Мен қорқамын

    38. Мен сағыныш пен зерігуді сезінемін

    39. Мені көбі ашуымды келтіреді

    40. Мен өзімді жақсылардың қатарынан көргім келеді.










    Оқушы бланкі

    Аты жөні.:

    сынып: күні:

    2

    4

    1

    3

    6

    8

    5

    7

    10

    12

    9

    11

    14

    16

    13

    15

    18

    20

    17

    19

    22

    24

    21

    23

    26

    28

    25

    27

    30

    32

    29

    31

    34

    36

    33

    35

    38

    40

    37

    39










    Оқушы бланкі

    Аты жөні.:

    сынып: күні:

    2

    4

    1

    3

    6

    8

    5

    7

    10

    12

    9

    11

    14

    16

    13

    15

    18

    20

    17

    19

    22

    24

    21

    23

    26

    28

    25

    27

    30

    32

    29

    31

    34

    36

    33

    35

    38

    40

    37

    39










    Оқушы бланкі

    Аты жөні.:

    сынып: күні:

    2

    4

    1

    3

    6

    8

    5

    7

    10

    12

    9

    11

    14

    16

    13

    15

    18

    20

    17

    19

    22

    24

    21

    23

    26

    28

    25

    27

    30

    32

    29

    31

    34

    36

    33

    35

    38

    40

    37

    39










    Кілті

    Шкала

    номер

    Танымдық белсенділік

    2, 6, 10, 14, 18, 22, 26, 30, 34, 38

    Жетістікке жету мотивациясы

    4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40

    Алаңдаушылық

    1, 5, 9, 13, 17, 21, 25, 29, 33, 37

    Реніш

    3, 7, 11, 15, 19, 23, 27, 31, 35, 39


    Қорытындылау:

    Осы әдістемеде кері санау сандары бар, олар егер оқушы 1 белгілесе 4 қоясыз, егер 2 тұраса 3 қоясыз, егер 3 тұрса 2 қоясыз, 4 тұрса 1 қоясыз. Осылай кері баллдарды 1,4,9,14,20,25,30,32,33,38 номерлі сұрақтарда ғана есептейсіз.


    1 қатар танымдық белсендіікті

    2 қатар жетістікке жету мотивациясын

    3 қатар алаңдаушылықты

    4 қатар ренішті білдіреді, ең аз балл әр қайсында 10 баллдан, ең үлкен балл 40 балл.


    Интерпретация:

    Соңғы баллды формула арқылы қоямыз

    ТБ+ ЖМ-А – Р

    ТБ – танымдық белсенділік бойынша балл

    ЖМ – жетістікке жету мотивациясы

    А – алаңдаушылық

    Р – реніш

    Қорытынды бағасы интерпретация бойынша 60 тан 60 қа дейінгі балл


    Оқу мотивациясы келесі деңгейде көрсетіледі.

    І деңгей (45 -60 балл) - жемісті оқуға деген мотивациясы және эмоциялық қарым-қатынасыда жеткілікті деңгейде

    ІІ деңгей (29-44 балл) - әлеуметтік нормаға сай мотивация.

    ІІІ деңгей (13-28 балл) - танымдық мотивациясы бірнеше деңгейге түскен

    ІV деңгей ((-2)-(+2)) – төмен мотивация, оқуға эмоциялық қарым қатынасы төменгі деңгейде

    V деңгей ((-3)-(60)) – тез оқуға деген қарсы мотивация


    Қалыпты көрсеткіштер


    Шкала


    деңгей

    Жыныстық жасерекшелік топтар



    10-11 жас

    12- 14 жас

    15-16 жас

    қыз.

    ұл.

    қыз.

    ұл.

    қыз.

    ұл.

    Танымдық белсенділік

    Жоғары


    31-40

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жұмадилова Айзат Мұратқызы
    16 Қараша 2021
    3247
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Оқушының оқуға деген эмоционалды қатынасы мен мотивациясын анықтау"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Оқушының оқуға деген эмоционалды қатынасы мен мотивациясын анықтау"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    оқуға деген эмоциональды қарым-қатынасы, танымдық белсенділігі, жетістікке жету мотивациясы, алаңдаушылық, ашуының көрінуі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Оқуға деген мотивациясы және оқуға эмоциялық

    қарым-қатынасы әдістемесі Андреева А.Д

    Мақсаты: оқуға деген эмоциональды қарым-қатынасы, танымдық белсенділігі, жетістікке жету мотивациясы, алаңдаушылық, ашуының көрінуі

    Өткізу нұсқаулығы: мұқият әр бір сөзді оқып оң жағындағы санды деңгейіңізге қарай таңдаңыз, дұрыс дұрыс емес деген жауап жоқ, бұл әдеттегі сіздің қалпыңыз, көп ойланбыңыз.

    Өткізу ұзақтығы: 15-20 минут

    Жас ерекшелігі: 12-14 жас (6-7 сынып)

    Өткізу уақыты: қараша, желтоқсан

    Сұрақтар:

    1. Мен сабырлымын

    2. Маған жағдайдың бас аяғын толық білгім келіп тұрады.

    3. Мен ашулымын

    4. Мен оқудағы қиындықтардан кейін көңіл күйім түседі.

    5. Мен уайымшылмын

    6. Мен барлығына қызығушылық танытып білгім келіп тұрады

    7. Менің жұдырығыммен столды ұрғым келіп тұрады.

    8. Мен тек жақсы баға алуға тырысамын

    9. Мен еркінмін

    10. Маған бәрі қызық

    11. Мен ашулымын

    12. Мен оқудағы жетістігім үшін бар күшімді саламын

    13. Мені болып қалатын сәтсіздіктер алаңдатады

    14. Маған оқу ешқашан бітпейтіндей көрінеді.

    15. Менің біреуге айғайлағым келіп тұрады.

    16. Мен барлығын дұрыс жасауға тырысамын

    17. Мен өзімді жолы болмағыр ретінде санаймын

    18. Мен өзімді зерттеуші ретінде сезінемін

    19. Менің бірдемені сындырғым келіп тұрады

    20. Мен тапсырманы орындай алмайтындай сезінемін

    21. Мен ашулымын

    22. Мен күштімін

    23. Мен қызу қандымын

    24. Мен мектептегі жетістіктеріммен мақтанамын

    25. Мен өзімді толық еркін сезінемін

    26. Мен өзімнің басым жақсы істейтініне сенімдімін

    27. Мен ашулымын

    28. Мен оқудығы ең қиын тапсырмаларды орындаймын

    29. Маған сенімділік жетіспейді

    30. Мен ішім пысады

    31. Менің бірдемені сындырғым келіп тұрады.

    32. Мен екі алмауға тырысамын

    33. Мен сабырлымын

    34. Маған ойланған ұнайды

    35. Мен өзімді алданғандай сезінемін

    36. Мен өзімнің қабілетім мен ақылымды көрсеткім келіп тұрады

    37. Мен қорқамын

    38. Мен сағыныш пен зерігуді сезінемін

    39. Мені көбі ашуымды келтіреді

    40. Мен өзімді жақсылардың қатарынан көргім келеді.










    Оқушы бланкі

    Аты жөні.:

    сынып: күні:

    2

    4

    1

    3

    6

    8

    5

    7

    10

    12

    9

    11

    14

    16

    13

    15

    18

    20

    17

    19

    22

    24

    21

    23

    26

    28

    25

    27

    30

    32

    29

    31

    34

    36

    33

    35

    38

    40

    37

    39










    Оқушы бланкі

    Аты жөні.:

    сынып: күні:

    2

    4

    1

    3

    6

    8

    5

    7

    10

    12

    9

    11

    14

    16

    13

    15

    18

    20

    17

    19

    22

    24

    21

    23

    26

    28

    25

    27

    30

    32

    29

    31

    34

    36

    33

    35

    38

    40

    37

    39










    Оқушы бланкі

    Аты жөні.:

    сынып: күні:

    2

    4

    1

    3

    6

    8

    5

    7

    10

    12

    9

    11

    14

    16

    13

    15

    18

    20

    17

    19

    22

    24

    21

    23

    26

    28

    25

    27

    30

    32

    29

    31

    34

    36

    33

    35

    38

    40

    37

    39










    Кілті

    Шкала

    номер

    Танымдық белсенділік

    2, 6, 10, 14, 18, 22, 26, 30, 34, 38

    Жетістікке жету мотивациясы

    4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40

    Алаңдаушылық

    1, 5, 9, 13, 17, 21, 25, 29, 33, 37

    Реніш

    3, 7, 11, 15, 19, 23, 27, 31, 35, 39


    Қорытындылау:

    Осы әдістемеде кері санау сандары бар, олар егер оқушы 1 белгілесе 4 қоясыз, егер 2 тұраса 3 қоясыз, егер 3 тұрса 2 қоясыз, 4 тұрса 1 қоясыз. Осылай кері баллдарды 1,4,9,14,20,25,30,32,33,38 номерлі сұрақтарда ғана есептейсіз.


    1 қатар танымдық белсендіікті

    2 қатар жетістікке жету мотивациясын

    3 қатар алаңдаушылықты

    4 қатар ренішті білдіреді, ең аз балл әр қайсында 10 баллдан, ең үлкен балл 40 балл.


    Интерпретация:

    Соңғы баллды формула арқылы қоямыз

    ТБ+ ЖМ-А – Р

    ТБ – танымдық белсенділік бойынша балл

    ЖМ – жетістікке жету мотивациясы

    А – алаңдаушылық

    Р – реніш

    Қорытынды бағасы интерпретация бойынша 60 тан 60 қа дейінгі балл


    Оқу мотивациясы келесі деңгейде көрсетіледі.

    І деңгей (45 -60 балл) - жемісті оқуға деген мотивациясы және эмоциялық қарым-қатынасыда жеткілікті деңгейде

    ІІ деңгей (29-44 балл) - әлеуметтік нормаға сай мотивация.

    ІІІ деңгей (13-28 балл) - танымдық мотивациясы бірнеше деңгейге түскен

    ІV деңгей ((-2)-(+2)) – төмен мотивация, оқуға эмоциялық қарым қатынасы төменгі деңгейде

    V деңгей ((-3)-(60)) – тез оқуға деген қарсы мотивация


    Қалыпты көрсеткіштер


    Шкала


    деңгей

    Жыныстық жасерекшелік топтар



    10-11 жас

    12- 14 жас

    15-16 жас

    қыз.

    ұл.

    қыз.

    ұл.

    қыз.

    ұл.

    Танымдық белсенділік

    Жоғары


    31-40

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Психология Тест 7 сынып
    16.11.2021
    3247
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жұмадилова Айзат Мұратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации