ОҚУШЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ
КАРТАСЫ
Аты-
жөні:__________________________________________________________________
Туған күні, айы,
жылы_______________________________________________________
Әкесінің
аты-жөні___________________________________________________________
Анасының
ата-жөні_________________________________________________________
Отбасы
жағдайы____________________________________________________________
Денсаулығы________________________________________________________________
Сабаққа зейіні,
ынтасы______________________________________________________
Сабаққа үлгерімі оқу
озаты
оқу екпіндісі
қанағаттанарлық
Сабаққа
қатысуы____________________________________________________________
Қандай факультатив
сабақтарға
қатысады?___________________________________
Қандай үйірмеге қатысады?
__________________________________________________
Темперимент типі холерик сангвиник флгематик
меланхолок
Тәртібі
______________________________________________________________________
Қиын бала тізімінде
__________________________________________________________
Қарым- қатынас әрекеті
Ұстаздармен
қарым-қатынасы
|
Сыныптастарымен
қарым-қатынасы
|
Жанұядағы
қарым-қатынасы
|
Басқа оқушылармен
қарым-қатынасы
|
Белсенді
Қалыпты
Орта
Төмен
|
Белсенді
Қалыпты
Орта
Төмен
|
Белсенді
Қалыпты
Орта
Төмен
|
Белсенді
Қалыпты
Орта
Төмен
|
Сынып
жетекшісі__________________________________
Мектеп
психологы_________________________________
СЫНЫПТЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ
КАРТАСЫ
№
|
Оқушының аты-жөні
|
Туған күні айы,жылы
|
Отбасы жағдайы
|
Денсаулығы
|
Сабаққа зейіні, ынтасы
|
Сабаққа үлгерімі
|
Сабаққа қатысуы
|
Қандай факультатив сабақтарға
қатысады?
|
Қандай үйірмеге қатысады?
|
Темперимент типі
|
Тәртібі
|
Қиын бала тізімінде
|
Ұстаздармен қарым-қатынасы
|
Сыныптастарымен қарым-қатынасы
|
Жанұядағы
қарым-қатынасы
|
Басқа оқушылармен
қарым-қатынасы
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мектеп
психологы __________________________________
ДИАГНОСТИЧЕСКАЯ КАРТА КЛАССА
№
|
Фамилия, имя ученика
|
Дата рождения
|
Семейное положение
|
Состояние здоровья
|
Прилежание
|
Успеваемость
|
Посещаемость
|
Какие факультативные занятия
посещает?
|
Какие кружки посещает?
|
Тип
темперамента
|
Поведение
|
Состоит в списке трудных детей
|
Взаимоотношения с учителями
|
Взаимоотношения с
одноклассниками
|
Взаимоотношения в семье
|
Взаимоотношения с другими
учениками
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Школьный психолог
__________________________________