Оқыту әдістемесі 1 нұсқа НКТ дайындық сұрақтары жауаптарымен

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқыту әдістемесі 1 нұсқа НКТ дайындық сұрақтары жауаптарымен

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту әдістемесі 1 нұсқа НКТ дайындық сұрақтары жауаптарымен
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқыту әдістемесі 1 нұсқа

 

  1. Мұғалім мен оқушының белгілі бір мақсатқа бағытталған реттелген, бірлескен іс-әрекеті, оқушылардың танымдық іс -әрекетін арнайы ұйымдастыру? 

А) Оқыту

В) Тыңдау

С) Мотивация

Д) Дағды


  1. «Дидактика» сөзінің мағынасы? 

А) Дәріс беру

В) Практика жасау

С) Оқыту,түсіндіру

Д) Білім беру


  1. Ақыл-ой, тілдік, сенсорлық, ерік-жігер, мәдени, гигиеналық болып бөлінетін? 

А) Ақпарат алмасу

В) Ақпарат бөлісу

С) Алаң болушылық

Д) Дағдылар


  1. Күйтабақтар, үнтаспа жазылған материалдар

А) технология

В) дыбыстық көрнекілік

С) ақпарат

Д) Көрнекілік


  1. Түсініктілік принципі жүзеге асырудың шарттары? 

А) Рубрикатор

В) Оңай, белгілі, қарапайымнан, қиын, күрделі,белгісізге көшу

С) Кері байланыc

Д) Оқудың дамуы барысында жетекшінің қолдау көрсетуінің түрі мен деңгейі өзгеріп отырады жəне түрткі болу, бағыттаушылық, дамудың


  1. Жаңа және дәстүрлі емес оқыту нысандарын қолдану шартын талап ету принципі? 

А) Дағдыландыру

В) Ынталандыру

С) Экзистенциализм.

Д) Неотомизм


  1. Республикадағы білім саясатын жүзеге асыруды қамтамасыз ететін стратегиялық маңызды құжат? 

А) заңдылық

В) норматив

С) Стандарт

Д) Орташа


  1. Табиғат заңдылықтары туралы білім беріп, баланың ойлау қабілетін дамытудың негізгі құралы? 

А) Логика

В) Қоғамдық -гуманитарлық пәндері

С) Ғылыми-жаратылыстану пәндері

Д) Технология пәні


  1. Баланың жеке ерекшеліктерін, икемділіктерін ескере отырып, білім алуына мүмкіндік беретін оқу жоспарының бөлігі

А) Вариативті компонент

В) Инвариантты компонент

С) Стандартты

Д) Білім беру


  1. Сөздік әдістердің тобына жататын әдістердің бірі? 

А) Эмоциялық жəне ынталандырушылық

В) Түсіндіру.

С) Әнгіме-кеңес.

Д) Талап қою.


  1. Жеке ұғым, құбылыстарды, құралдар, көрнекі құралдардың жұмыс істеу әдіс- тәсілдерін ауызша баяндау? 

А) Жұмыс

В) Сипаттау

С) Дамыта оқыту.

Д) Түсіндіру.


  1. Оқушыға мұғалім ережелерді, формулаларды заңдарды түсіндіріп, меңгерту әдісі? 

А) Дедуктивтік

В) Индуктивті

С) Инстроспекттік

Д) Субъективті


  1. Оқытудың тәжірибелік әдістері? 

А) Әнгіме-кеңес, диалогтық

В) Диагностикалық, зертханалық

С) Ырықты және ырықсыз

Д) Жаттығулар, зертханалық, практикалық


  1. Сабақтың әр бөлігінде мұғалім мен оқушылар бірге жасайтын алуан түрлі жұмыстар? 

А) Сабақтың құрылымы

В) Сабақтың компонентері

С) Бағалау

Д) Мадақтау


  1. Білімді тексеру сабағының маңызды бөлігі?

А) Өзін-өзі рефлексиялау

В) Эмоциялық жəне ынталандырушылық

С) Жаңа оқу материалын тәжірибеде қолдану

Д) Психологиялық оқыту теориялары.


  1. Нәтижеге жеткізетін шаралар жүйесін жасау, оқу тәрбие процесін дұрыс ұйымдастыру? 

А) Сабаққа дайындалу

В) Оқыту мен практиканың байланысы.

С) Оқушыларға әртүрлі ғылымдардан неғұрлым көп білім беру

Д) Оқыту процесінде оқушыларды білімді практикада қолдануәа ынталандыру


  1. Жекелеп оқытудың жақсы жақтары? 

А) Оқушылардың метатнымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты

В) Мұғалім оқушының нені білетінін, білмейтінін анықтайды, қатесін уақытында түзетеді, оқушы өзіне ыңғайлы уақытта жұмыс істейді

С) Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы факторлары

Д) Оқушы қысқа уақытта дамиды


  1. Әр бір оқу тоқсаны және оқу жылы аяғында өткізілетін, оқу материалы жүйеленіп, талдап қорытылатын тексеру? 

A) зерттеушілік əңгіме

B) анкета

C) тест

Д) қорытындыны тексеру


  1. Оқу-тәрбие барысын және оның нәтижелерін талдау? 

А) Мектептегі диагностика міндеттерінің бірі

В) Кеңейтілген мектеп тəсілі

С) Педагогикалық процестің элементарлық бөлігі.

Д) Даму процесі


20)Оқушы жауап берген соң кідіріс жасау қажеттігі? 

A) Өз жауабын түзетуге, нақтылауға

B) Өзгелердің жауаптарымен салыстыруға

C) сыныптас құрбыларынан көмек сұрауға

D) Өзге дереккӨздер бойынша ізденуге


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2024
210
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі