Материалдар / Оқыту әдістемесі 2 нұсқа НКТ дайындық сұрақтары жауаптарымен
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқыту әдістемесі 2 нұсқа НКТ дайындық сұрақтары жауаптарымен

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту әдістемесі 2 нұсқа НКТ дайындық сұрақтары жауаптарымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
57
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқыту әдістемесі № 2 нұсқа

 

1. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың  алған ақпаратты 30 % есте сақтауы үшін

  1. тәжірибе

  2. көрсетілім

  3. аудио

  4. оку


2. «Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем: 

  1. Ойлау қабілетінің жылдамдығы

  2. Тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады

  3. Тапсырманы орындауда мұғалімді жақсы тыңдайды

  4. Тапсырманы орындауда белсенділік көрсетеді


3.Бұрынғы материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеумақсатында қойылатын қарапайым сұрақ: 

  1. сынақтан өткізу

  2. жоғары дәрежелі

  3. түрткі болу

  4. басқаға бақыттау


  1. Толық жауап беруге,өз ойларын анық білдіруге,өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ?

  1. түрткі болу

  2. сынақтан откізу

  3. басқаға бағыттау

  4. төменгі дәреже


5.Оқу үдерісінің тиімділігін анықтайтын фактор?

A) Балалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі

B) Оқушыларға сұрақтар қою

C) Оқушылардың айтқанына қорытынды жасау

D) Өзара түсінісу


6.Баланың білім-дағды білік және өз бетінше әрекет ету мүмкіндіктерін дамуына қарай орнатылатын, нығайтылатын, бөлшектенетіунақытша құрал?

А) Көпіршелер

B) көшіру

C) бейімділік

D) рецепция


7.Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізу сұрақ қою мысалы?

  1. Тақырып бойынша қорытынды жасай аласың ба?

  2. Тақырып бойынша не айтар аласың?

  3. Осы ойыңызды дәлелдейтін мысал бар ма?

  4. Осы ойынды түсінгенге көз жеткізе аласын ба

8.Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою тәсілі 

A) сынақтан өткізу

B) түрткі болу

C) баскаға бағыттау

D) түсіндірме

E) жетекпіі


9.Оқушы жауап берген соң кідіріс жасау қажеттігі? 

A) Өз жауабын түзетуге, нақтылауға

B) Өзгелердің жауаптарымен салыстыруға

C) сыныптас құрбыларынан кӨмек сұрауға

D) Өзге дереккӨздер бойынша ізденуге


10. Белгілі бір қасиеттерді қалыптастыру мақсатымен тәрбиеленушінің сезіміне,мінез-құлқынаықпал ету амалдары?

  1. Тәрбие заңдылығы

  2. Тәрбие әдісі

  3. Тәрбие принципі

  4. Тәрбие түрлері


11.Оқытудың түсініктілік принципі? 

  1. Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау

  2. Өлшеміне сәйкес келетін балаларда кӨрініс табатын ерекшелік

  3. Өтілетін материалдың мазмұны оқушылардың мүмкіндігіне сәйкес келуін талап етеді

  4. Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап


12. Тәрбиеленушінің қоғамдық мораль талаптарына сай санасына (сезіміне,әдет-қылығына,мақсат бағытына жүйелі түрде ықпал ету?

  1. адамгершілік тәрбие

  2. экологиялық тәрбие

  3. Отбасын тәрбие

  4. экономикалық тәрбие


13.Педагогиканы оқыту әдістемесінің зерттеу нысаны?

  1. педагогикалық мониторинг қызметі

  2. педагогикалық жаңалықты тәжірибеге ендіру

  3. педагогикалық идеяның инновациялық бағыты

  4. педагогиканың үдерісі


  1. Сұрақ қою? 

  1. сөзге тарту

  2. баскаға бағыттау

  3. сапаны арттыру

  4. түсінік беру


  1. Оқушының оқудағы шынайы жетісігінің көрсеткіші?

  1. Оқу белсенділерінің жұмысын құру және басқаруы

  2. Білім,білік,оқу-танымдық іскерлікті меңгеруі

  3. Ғылыми ұғымдарды түсінуді жəне олардың қабылдауы

  4. Барлық қорытындыларын бағалап, болжамды көзқарастар мен мүмкіндіктерді қарастыруын білетін сыни ойлау ерекшелігі


16.Тәрбие жұмысының заңдылықтары?

  1. Тәрбиемен дамудың бірлігі және өзара байланыстылығы

  2. Оқыту мен тәрбиелеуді технологияландыру

  3. Тұлғаның өзін іс жүзінде көрсетуі, өзін-өзі анықтауы

  4. Тәрбиенің қоғам талаптарына сай келуі


17.Ұжым тәрбие субьектісі ретінде?

  1. Өзін-Өзі тәрбиелеу қажеттілігі

  2. Тұлғаның дамуына бағытталады

  3. Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге

  4. Мектеп бүкіл оқушылар үшін қандай тəсіл қолдану


18.Жаңа материалды өткен материалмен байланыстыруды талап ететін дидактикалық принципі

  1. Көрнекілік

  2. дидатикалық

  3. бірізділік

  4. жалпылық


19.Оқушының оқудағы шынайы жетісігінің көрсеткіші? 

  1. Пән бойынша бағалар саны.

  2. Нашар бағалардың болмауы.

  3. Сабақ кезiндегi белсендiлiгi.

  4. Оқу танымдық іс -әрекетті меңгеруі


  1. Білімді тексеру сабағының маңызды бөлігі?

А) Өзін-өзі рефлексиялау

В) Эмоциялық жəне ынталандырушылық

С) Жаңа оқу материалын тәжірибеде қолдану

Д) Психологиялық оқыту теориялары.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!