Материалдар / Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге кәсіби дамуға қолдау көрсету,АКТ-ның тиімділіктерін өз тәжірибелеріне үнемі пайдалануға жетелеу,тәлімгерлік ету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2020
311
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану

Мақсаты:

Әріптестерімен қазіргі қарқынды өзгеріп келе жатқан әлемде кәсіби дамуға
қолдау көрсету, АКТ –ны тиімділіктерін өз тәжірибелеріне үнемі пайдалануға
жетелеу, тәлімгерлік ету
Тренердің ісМұғалімнің
Күтіле-тін Қолданы- Бағалау Ресурс-тар
әрекеті
іс-әрекеті
нәтиже
латын
тәсілдер
Сергіту сәті
Сергіту
Ұйымшыл Топтық
Кері
«Көңіл-ді
сәтіне
дық
жұмыс
байлан күн»
ұйымшылтанытаыс
бейнедықпен
ды,
ролик
қатынасады
жағым-ды
орта
қалыптасады
Мұғалімдерді
Мұғалімдер
Топпен
Компьютопқа бөлу
берілген
ынтымақтер
суреттер
таса жұмыс
бөліктері
бойынша
жасайды
нен
топқа бөлініп
сурет-тер
отырады
АКТ-ны пайдалану деңгейін анықтау
Білім
Білім ағашында сұрақтар жасырылған:
ағашы,
карточка
1. АКТ-ны сабақта не үшін пайдаланамыз?
дағы
2. Мұғалім сабақта АКТ-ны қалай пайдаланады?
сұрақтар
3. Мұғалім сабақта АКТ-ны неге пайдаланады?
Топта сұрақты талқылап, спикер жауабын береді

Тренинг
сабағының
міндеттері
Білім сапасын
арттыруда
оқыту мен
оқудағы жаңа
әдістәсілдерді
пайдалана
отырып, АКТ
құзырлылығы
н арттыру

«Білім
ағашы»

Оқыту мен
оқуда АКТ –
ның
тиімділігін
тәжірибе-ге
қолдануға ой
салу

Белгілі

«Іскерлік ойын
ұйымдастыру»
Интернеттен
ақпарат ізде!
1-топқа:
«Интернет
браузерлері
деген не?»
2-топқа:
«Интернеттің
пайдасы
мен
зияны»
слайд
жасау
3- топқа:
Рольдік
ойын:
«Интернеттен
жақсы сценарий
тап!» рольдерді
сомда

бір «Оқыту мен

1
топ
флипчарт
қорғайды

: Мұғалімдер өз
сабақтарында
2- топ: Power АКТ –ның
Point арқылы тиімді
шеберліктері мүмкіндік
н көрсетеді
терін
үйрене
3- топ:
отырып,
Рольде
пайдалаойнап,
нуға
интернет-пен дағдылана
жұмыс
ды
жасағандығын көрсетеді

Әңгімелесу,
құндылықтар
спектрі,
ойланжұптасбөліс,
рольдік
ойын

Әр топ эссе

Эссе жазу

Бірбірін
бағалайды

Ноутбуктер,
презентация-лар

Флип-

нәтижеге
жетуге
ынталандыру

Рефлек-сия

оқуда АКТ –ны
пайдалану» эссе
жазу

жазып,
флипчартта
қорғайды

Мұғалім
сабақ
үрдісін-де
АКТ
тиімділігін
түсінеді

Мадақтау

SWOT

чарт,
слайд-тар

Флипчарт,
постер

S- күшті
Мұғалімдер
Кері
жақтары
тақырып
байлаW-әлсіз жақтары бойынша өз
ныс
O-мүмкіндіктері ойларын
T-қиындықтары білдіреді
«Кері байланысы бар бутерброд»
1. Жағымды түсінікт емелер, нені және қалай жақсарту қажет екенін
түсіндіре отырып берілген құрылымды, сыни, жағымды түсініктеме
2. Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнайды........, себебі,........Енді келесі
жолы...........

Оқыту мен оқуда ақпарттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
маңыздылығы
Нұсқаулық , ресурстар
– Оқыту барысында ғылыми жетістіктерді пайдалану, оқытуды жетілдіру
мақсатында мұғалімдерге ақпараттық-коммуникациялық технологияларды
қолдануға көмек көрсету.
коучинг –сессияның соңында мұғалімдер:
– теориялық және тәжірибелік білімдердің біртұтастығы.

Сабақтың
тақырыбы
Сілтеме
Жалпы
мақсаты
Күтілетін
нәтижелер

– сабақта АКТ-ны пайдаланады
– оқытудың 5 аспектісіне ықпал етуге арналған оқу құралы ретінде АКТ-ны
пайдалана алатын болады.
Түйінді
идеялар




АКТ-ның оқыту мен оқудағы рөлі.
Microsoft Word, Excel, Power point бағдарламаларында жұмыс жасау.

Ресурстары
Коучинг
кезеңдері

Интерактивті тақта, постер, маркерлер, суреттер
Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті

Ұйымдасты
ру кезеңі

Сәлемдесу
Топқа бөлу:
Қиылған суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлу.

Психология
лық ахуал
қалыптаст
ыру
«Миға
шабуыл»
«Білім
ағашы»

Тренинг «Алақан» Коучингке қатысушы «алақан» суретін салып, өзінің атын
және өзіне тән қасиетін жазады.Содан соң қасындағы қатысушыларға «алақан»
иесіне тән жақсы қасиетін жазуға ұсыныс жасайды. Соңында «алақан» иесіне
қайтып келеді. Оқып шығуға болады. Тренинг бірлесіп жұмыс жасауға мүмкіндік
береді.
Бейнеролик «Сингапур мектептері»
АКТ-ны пайдалану деңгейін анықтау
Білім ағашында сұрақтар жасырылған:
4. АКТ-ны сабақта не үшін пайдаланамыз?
5. Мұғалім сабақта АКТ-ны қалай пайдаланады?
6. Мұғалім сабақта АКТ-ны неге пайдаланады?
Топта сұрақты талқылап, спикер жауабын береді.

Топтық
жұмыс

Ресурстар таратып, талдау жасау, постер қорғау
1 топ – Тарихи шолу
2 топ – АКТ пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру
3 топ – Оқыту мен оқуда АКТ пайдаланудың 5 аспектісі

Презентаци
я көрсету
Жадынама
тарату

Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникациялық технологияларды
пайдалану
«Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды
пайдалану»модулінің оқыту нәтижесі:
1.Оқушылардың қабілеттерін жетілдіруде АКТ арқылы ақпараттың негізгісін
таңдауға, өңдеуге, түзетуге, бақылау жүйесін жетілдіруге, тестлеуге және

психодиагностика жасауда тиімді пайдалана білуді меңгерді.

Тапсырма

2. Кең көлемді ақпараттарға оқушының өз күшімен қол жеткізуге мүмкіндік
береді.
3. Мұғалімдердің желілік қоғамдастық жүйесін тиімді қолданудың
басымдықтарын жетілдіре алды.
4. Қашықтан біліктілікті арттырудың замануи жүйесініндегі мәселелерді бірлесе
шешуді меңгерді.
5. АКТ пайдалану модулінде мұғалімдердің АКТ –ны пайдалануда өздерінің
өзгерісін жете танытты.
Мен АКТ-ны қалай пайдаланамын? – жарнама жасау, қорғау
1 топ – Microsoft Word бағдарламасы
2 топ – Excel бағдарламасы
3 топ – Power point бағдарламасы

Рефлексия

«Бестік»
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!