Материалдар / Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге кәсіби дамуға қолдау көрсету,АКТ-ның тиімділіктерін өз тәжірибелеріне үнемі пайдалануға жетелеу,тәлімгерлік ету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2020
454
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1


Тақырыбы: Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану

Мақсаты: Әріптестерімен қазіргі қарқынды өзгеріп келе жатқан әлемде кәсіби дамуға
қолдау көрсету, АКТ –ны тиімділіктерін өз тәжірибелеріне үнемі пайдалануға
жетелеу, тәлімгерлік ету
Тренинг
сабағының
міндеттері
Тренердің іс-
әрекеті
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Күтіле-тін
нәтиже
Қолданы-
латын
тәсілдер
Бағалау Ресурс-тар
Білім сапасын
арттыруда
оқыту мен
оқудағы жаңа
әдіс-
тәсілдерді
пайдалана
отырып, АКТ
құзырлылығы
н арттыру
Сергіту сәті Сергіту
сәтіне
ұйымшыл-
дықпен
қатынасады
Ұйымшыл
дық
таныта-
ды,
жағым-ды
орта
қалыпта-
сады
Топтық
жұмыс
Кері
байлан
ыс
«Көңіл-ді
күн»
бейне-
ролик
Мұғалімдерді
топқа бөлу
Мұғалімдер
берілген
суреттер
бойынша
топқа бөлініп
отырады
Топпен
ынтымақ-
таса жұмыс
жасайды
Компью-
тер
бөліктері
нен
сурет-тер
«Білім
ағашы»
АКТ-ны пайдалану деңгейін анықтау
Білім ағашында сұрақтар жасырылған:
1. АКТ-ны сабақта не үшін пайдаланамыз?
2. Мұғалім сабақта АКТ-ны қалай пайдаланады?
3. Мұғалім сабақта АКТ-ны неге пайдаланады?
Топта сұрақты талқылап, спикер жауабын береді

Білім
ағашы,
карточка
дағы
сұрақтар

Оқыту мен
оқуда АКТ –
ның
тиімділігін
тәжірибе-ге
қолдануға ой
салу
«Іскерлік ойын
ұйымдастыру»
Интернеттен
ақпарат ізде!
1-топқа:
«Интернет
браузерлері
деген не?»
2-топқа:
«Интернеттің
пайдасы мен
зияны» слайд
жасау
3- топқа:
Рольдік ойын:
«Интернеттен
жақсы сценарий
тап!» рольдерді
сомда



1 топ :
флипчарт
қорғайды

2- топ: Power
Point арқылы
шеберліктері
н көрсетеді

3- топ:
Рольде
ойнап,
интернет-пен
жұмыс
жасағанды-
ғын көрсетеді


Мұғалім-
дер өз
сабақта-
рында
АКТ –ның
тиімді
мүмкіндік
терін
үйрене
отырып,
пайдала-
нуға
дағдылана
ды


Әңгіме-
лесу,
құнды-
лықтар
спектрі,
ойлан-
жұптас-
бөліс,
рольдік
ойын


Бір-
бірін
баға-
лайды


Ноут-
буктер,
презен-
тация-лар
Белгілі бір «Оқыту мен Әр топ эссе Эссе жазу Флип-


Page 2

нәтижеге
жетуге
ынталан-
дыру




оқуда АКТ –ны
пайдалану» эссе
жазу




S- күшті
жақтары
W-әлсіз жақтары
O-мүмкіндіктері
T-қиындықтары
жазып,
флипчартта
қорғайды




Мұғалімдер
тақырып
бойынша өз
ойларын
білдіреді

Мұғалім
сабақ
үрдісін-де
АКТ
тиімділі-
гін
түсінеді







SWOT


Мадақ-
тау




Кері
байла-
ныс


чарт,
слайд-тар




Флип-
чарт,
постер
Рефлек-сия «Кері байланысы бар бутерброд»
1. Жағымды түсінікт емелер, нені және қалай жақсарту қажет екенін
түсіндіре отырып берілген құрылымды, сыни, жағымды түсініктеме
2. Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнайды........, себебі,........Енді келесі
жолы...........



































Page 3


Сабақтың
тақырыбы
Оқыту мен оқуда ақпарттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
маңыздылығы
Сілтеме Нұсқаулық , ресурстар
Жалпы
мақсаты
– Оқыту барысында ғылыми жетістіктерді пайдалану, оқытуды жетілдіру
мақсатында мұғалімдерге ақпараттық-коммуникациялық технологияларды
қолдануға көмек көрсету.
Күтілетін
нәтижелер
коучинг –сессияның соңында мұғалімдер:
– теориялық және тәжірибелік білімдердің біртұтастығы.
– сабақта АКТ-ны пайдаланады
– оқытудың 5 аспектісіне ықпал етуге арналған оқу құралы ретінде АКТ-ны
пайдалана алатын болады.
Түйінді
идеялар

 АКТ-ның оқыту мен оқудағы рөлі.
 Microsoft Word, Excel, Power point бағдарламаларында жұмыс жасау.
Ресурстары Интерактивті тақта, постер, маркерлер, суреттер
Коучинг
кезеңдері
Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті

Ұйымдасты
ру кезеңі
Сәлемдесу
Топқа бөлу:
Қиылған суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлу.
Психология
лық ахуал
қалыптаст
ыру
Тренинг «Алақан» Коучингке қатысушы «алақан» суретін салып, өзінің атын
және өзіне тән қасиетін жазады.Содан соң қасындағы қатысушыларға «алақан»
иесіне тән жақсы қасиетін жазуға ұсыныс жасайды. Соңында «алақан» иесіне
қайтып келеді. Оқып шығуға болады. Тренинг бірлесіп жұмыс жасауға мүмкіндік
береді.
«Миға
шабуыл»
Бейнеролик «Сингапур мектептері»
«Білім
ағашы»
АКТ-ны пайдалану деңгейін анықтау

Білім ағашында сұрақтар жасырылған:
4. АКТ-ны сабақта не үшін пайдаланамыз?
5. Мұғалім сабақта АКТ-ны қалай пайдаланады?
6. Мұғалім сабақта АКТ-ны неге пайдаланады?
Топта сұрақты талқылап, спикер жауабын береді.
Топтық
жұмыс
Ресурстар таратып, талдау жасау, постер қорғау
1 топ – Тарихи шолу
2 топ – АКТ пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру
3 топ – Оқыту мен оқуда АКТ пайдаланудың 5 аспектісі
Презентаци
я көрсету
Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникациялық технологияларды
пайдалану
Жадынама
тарату
«Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды
пайдалану»модулінің оқыту нәтижесі:
1.Оқушылардың қабілеттерін жетілдіруде АКТ арқылы ақпараттың негізгісін
таңдауға, өңдеуге, түзетуге, бақылау жүйесін жетілдіруге, тестлеуге және


Page 4

психодиагностика жасауда тиімді пайдалана білуді меңгерді.
2. Кең көлемді ақпараттарға оқушының өз күшімен қол жеткізуге мүмкіндік
береді.
3. Мұғалімдердің желілік қоғамдастық жүйесін тиімді қолданудың
басымдықтарын жетілдіре алды.
4. Қашықтан біліктілікті арттырудың замануи жүйесініндегі мәселелерді бірлесе
шешуді меңгерді.
5. АКТ пайдалану модулінде мұғалімдердің АКТ –ны пайдалануда өздерінің
өзгерісін жете танытты.
Тапсырма Мен АКТ-ны қалай пайдаланамын? – жарнама жасау, қорғау
1 топ – Microsoft Word бағдарламасы
2 топ – Excel бағдарламасы
3 топ – Power point бағдарламасы
Рефлексия «Бестік»



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!