Материалдар / «Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану тиімділігі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану тиімділігі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдеріне және жас мамандарға арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2018
640
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Коуч-сессия жоспары

Тақырыбы: «Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану тиімділігі».

Коучтар: Маханова М.Е.

Аукенова Ж.О.

Макашев Е.С.

Тыңдаушылар санаты

Қала мектебінінің мұғалімдері


Өткізу уақыты: 19.10.17Ж

Өтілетін орны:№12ЖББ ОМ

Мақсаты


Оқытуды жетілдіру мақсатында мұғалімдерге ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға көмек көрсету. Сабақта АКТ- ны қолдануды үйрете отырып ,білім алуын жетілдіру. Компьютермен жұмыс жасау іскерлігін қалыптастыру. АКТ -ны пайдалануға деген қызығушылығын арттыру. Оқытудағы білім беру мен білім алу тәсілін қолдана отырып, ойлау түрлерін дамыту, электрондық журналдың мүмкiндiктерi туралы түсініктерін қалыптастыру. Топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу .

Түйінді идеялар

АКТ пайдалану мүмкіндіктері күннен күнге жетіліп, танымдық және метатанымдық қабілеттерінің ашылуына мүмкіндік береді АКТ-ның оқыту мен  оқудағы рөлі.

Learning App,org, Aktiv ote бағдарламаларымен жұмыс жасау.


Оқыту нәтижесі


уақыты

Коуч-сессия мазмұны

Коуч әрекеті /сұрақтар қою шеберлігі/

Тыңдаушылар әрекеті


Ұйымдастыру кезеңі

Мақсаты: Оқыту үдерісіне кіру үшін ынтымақтастық орта орнату.

2 мин

Топқа бөлу:Пазлдар арқылы:

«Планшет»

«Компьютер»

«Ноутбук»

«Ұялы телефон»

Сәлемдесу. Қиылған суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлуді ұсынады.




Мұғалімдер қиылған суреттер бөліктерді жинастыру арқылы топтасады.




4 мин

Психологиялық ахуал: Мини-тренинг «Жарнамалау»


Құрастырған ақпараттық техникалық құралды әр топ жарнамалайды.

Қатысушылар өзінің АКТ-сын жарнамалайды.


1 мин

Топ міндеттерін айқындау



Коуч мұғалімдерге міндеттер тізімін беріп өзара бөлуді ұсынады:

уақытты қадағалайды

Қатысушылар өзара міндеттерін бөледі. Топтық жұмыстағы рөлдері

  1. Ұйымдастырушы – жалпы топтық жұмыс үшін жауапты

  2. Спикер – көпшілік алдында жұмысты қорғайды.

  3. Хатшы – идеяларды және шешімдерді жазып отырады.

  4. Сыншы – қарама-қарсы пікір айтады, дау-дамай тудырып отырады.

  5. Бақылаушы – қабылданған шешім бәріне түсінікті болды ма бақылайды, тексереді.

Уақыт сақшысы- талқылау


15 мин

Практикалық кезең:

Learning App,org сайтымен жұмыс жасауды үйрету.

Сабаққа тапсырмалар құрастыру.

1-топ . Зат есімнің түрлері

2-топ. Сөйлем мүшелері

3-топ.Оқшау сөздер

4-топ.Электронды журналдың мүмкіндіктері

Қорытындылаушы.Пікірлер мен ақпараттарды жинақтау.


Әр топқа тапсырмаларды орындау үшін нұсқаулықтар үлестіру

Қатысушылар АКТ-мен жұмыс істейді,

Жасаған жұмыстарын қорғайды.

5 мин

Сергіту сәті: «Оқу шаттығы » жобасы

«Оқу шаттығы » жобасы мүшелерінің өнері.

Көрермен ретінде тамашалап, бағасын береді.

3мин

Рефлексия

Қатысушыларға маңызды қорытынды жасау үшін

«Aktiv ote» ұсынылады.

Интербелсенді тақтада пейзаждар көрсетіледі.

Құс-қиялыма шабыт бітірді

Алма-көп нәрсе үйрендім

Гүл-сезіміме әсер етті

Жапырақ-уақытым текке кетті

.

Мұғалімдер пейзажға өз қабылдауларына қарай таңдаған суреттерін жұмыртқа арқылы белгілейді.








































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!