|
Коуч-сессия жоспары Тақырыбы: «Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану тиімділігі». Коучтар: Маханова М.Е. Аукенова Ж.О. Макашев Е.С.
Тыңдаушылар санаты Қала мектебінінің мұғалімдері
Өткізу уақыты: 19.10.17Ж Өтілетін орны:№12ЖББ ОМ |
|||
|
Мақсаты |
Оқытуды жетілдіру мақсатында мұғалімдерге ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға көмек көрсету. Сабақта АКТ- ны қолдануды үйрете отырып ,білім алуын жетілдіру. Компьютермен жұмыс жасау іскерлігін қалыптастыру. АКТ -ны пайдалануға деген қызығушылығын арттыру. Оқытудағы білім беру мен білім алу тәсілін қолдана отырып, ойлау түрлерін дамыту, электрондық журналдың мүмкiндiктерi туралы түсініктерін қалыптастыру. Топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу . |
||
|
Түйінді идеялар |
АКТ пайдалану мүмкіндіктері күннен күнге жетіліп, танымдық және метатанымдық қабілеттерінің ашылуына мүмкіндік береді АКТ-ның оқыту мен оқудағы рөлі. Learning App,org, Aktiv ote бағдарламаларымен жұмыс жасау.
|
||
|
Оқыту нәтижесі |
|
||
|
уақыты |
Коуч-сессия мазмұны |
Коуч әрекеті /сұрақтар қою шеберлігі/ |
Тыңдаушылар әрекеті |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі Мақсаты: Оқыту үдерісіне кіру үшін ынтымақтастық орта орнату. |
||
|
2 мин |
Топқа бөлу:Пазлдар арқылы: «Планшет» «Компьютер» «Ноутбук» «Ұялы телефон» |
Сәлемдесу. Қиылған суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлуді ұсынады.
|
Мұғалімдер қиылған суреттер бөліктерді жинастыру арқылы топтасады.
|
|
4 мин |
Психологиялық ахуал: Мини-тренинг «Жарнамалау» |
Құрастырған ақпараттық техникалық құралды әр топ жарнамалайды. |
Қатысушылар өзінің АКТ-сын жарнамалайды.
|
|
1 мин |
Топ міндеттерін айқындау
|
Коуч мұғалімдерге міндеттер тізімін беріп өзара бөлуді ұсынады: уақытты қадағалайды |
Қатысушылар өзара міндеттерін бөледі. Топтық жұмыстағы рөлдері
Уақыт сақшысы- талқылау |
|
15 мин |
Практикалық кезең: Learning App,org сайтымен жұмыс жасауды үйрету. Сабаққа тапсырмалар құрастыру. 1-топ . Зат есімнің түрлері 2-топ. Сөйлем мүшелері 3-топ.Оқшау сөздер 4-топ.Электронды журналдың мүмкіндіктері Қорытындылаушы.Пікірлер мен ақпараттарды жинақтау.
|
Әр топқа тапсырмаларды орындау үшін нұсқаулықтар үлестіру |
Қатысушылар АКТ-мен жұмыс істейді, Жасаған жұмыстарын қорғайды. |
|
5 мин |
Сергіту сәті: «Оқу шаттығы » жобасы |
«Оқу шаттығы » жобасы мүшелерінің өнері. |
Көрермен ретінде тамашалап, бағасын береді.
|
|
3мин |
Рефлексия Қатысушыларға маңызды қорытынды жасау үшін «Aktiv ote» ұсынылады. |
Интербелсенді тақтада пейзаждар көрсетіледі. Құс-қиялыма шабыт бітірді Алма-көп нәрсе үйрендім Гүл-сезіміме әсер етті Жапырақ-уақытым текке кетті . |
Мұғалімдер пейзажға өз қабылдауларына қарай таңдаған суреттерін жұмыртқа арқылы белгілейді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану тиімділігі»
«Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану тиімділігі»
|
Коуч-сессия жоспары Тақырыбы: «Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану тиімділігі». Коучтар: Маханова М.Е. Аукенова Ж.О. Макашев Е.С.
Тыңдаушылар санаты Қала мектебінінің мұғалімдері
Өткізу уақыты: 19.10.17Ж Өтілетін орны:№12ЖББ ОМ |
|||
|
Мақсаты |
Оқытуды жетілдіру мақсатында мұғалімдерге ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға көмек көрсету. Сабақта АКТ- ны қолдануды үйрете отырып ,білім алуын жетілдіру. Компьютермен жұмыс жасау іскерлігін қалыптастыру. АКТ -ны пайдалануға деген қызығушылығын арттыру. Оқытудағы білім беру мен білім алу тәсілін қолдана отырып, ойлау түрлерін дамыту, электрондық журналдың мүмкiндiктерi туралы түсініктерін қалыптастыру. Топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу . |
||
|
Түйінді идеялар |
АКТ пайдалану мүмкіндіктері күннен күнге жетіліп, танымдық және метатанымдық қабілеттерінің ашылуына мүмкіндік береді АКТ-ның оқыту мен оқудағы рөлі. Learning App,org, Aktiv ote бағдарламаларымен жұмыс жасау.
|
||
|
Оқыту нәтижесі |
|
||
|
уақыты |
Коуч-сессия мазмұны |
Коуч әрекеті /сұрақтар қою шеберлігі/ |
Тыңдаушылар әрекеті |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі Мақсаты: Оқыту үдерісіне кіру үшін ынтымақтастық орта орнату. |
||
|
2 мин |
Топқа бөлу:Пазлдар арқылы: «Планшет» «Компьютер» «Ноутбук» «Ұялы телефон» |
Сәлемдесу. Қиылған суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлуді ұсынады.
|
Мұғалімдер қиылған суреттер бөліктерді жинастыру арқылы топтасады.
|
|
4 мин |
Психологиялық ахуал: Мини-тренинг «Жарнамалау» |
Құрастырған ақпараттық техникалық құралды әр топ жарнамалайды. |
Қатысушылар өзінің АКТ-сын жарнамалайды.
|
|
1 мин |
Топ міндеттерін айқындау
|
Коуч мұғалімдерге міндеттер тізімін беріп өзара бөлуді ұсынады: уақытты қадағалайды |
Қатысушылар өзара міндеттерін бөледі. Топтық жұмыстағы рөлдері
Уақыт сақшысы- талқылау |
|
15 мин |
Практикалық кезең: Learning App,org сайтымен жұмыс жасауды үйрету. Сабаққа тапсырмалар құрастыру. 1-топ . Зат есімнің түрлері 2-топ. Сөйлем мүшелері 3-топ.Оқшау сөздер 4-топ.Электронды журналдың мүмкіндіктері Қорытындылаушы.Пікірлер мен ақпараттарды жинақтау.
|
Әр топқа тапсырмаларды орындау үшін нұсқаулықтар үлестіру |
Қатысушылар АКТ-мен жұмыс істейді, Жасаған жұмыстарын қорғайды. |
|
5 мин |
Сергіту сәті: «Оқу шаттығы » жобасы |
«Оқу шаттығы » жобасы мүшелерінің өнері. |
Көрермен ретінде тамашалап, бағасын береді.
|
|
3мин |
Рефлексия Қатысушыларға маңызды қорытынды жасау үшін «Aktiv ote» ұсынылады. |
Интербелсенді тақтада пейзаждар көрсетіледі. Құс-қиялыма шабыт бітірді Алма-көп нәрсе үйрендім Гүл-сезіміме әсер етті Жапырақ-уақытым текке кетті . |
Мұғалімдер пейзажға өз қабылдауларына қарай таңдаған суреттерін жұмыртқа арқылы белгілейді. |
шағым қалдыра аласыз













