Сабақ тақырыбы: «Оқыту
мен оқудағы жаңа әдістер мен
тәсілдер»
Сабақтың
мақсаты:оқыту мен оқуда мұғалім
жұмысының тиімділігін,оқушылармен өзара байланысының сипаты мен
жиілігін анықтау.
Сабақ
жоспары:
I. Сергіту
сәті
II.Топқа
бөлу
Мыс : 1-топ
«Ауыл»
2-топ «Мектеп» (әр топ 6
адамнан болу керек) Осыған қатысты сөздер жазылған қағаздарды
столдың үстіне қойып сөздерге байланысты өз топтарына барып
отырады.
ІІІ. «Аялдама» ойыны
бойынша сөздік жұмысын жүргізу
(2түрлі сия немесе фломастер
болу керек)
«Ауыл»тобы өз тақырыптарына
байланысты сөздер жазу керек болса.
«Мектеп» тобы мектепке қатысты
тақырыптық сөздер жазады,1 мин. соң келесі топпен орын
алмасады.
Тапсырма аяқталған соң екі топ
өз орындарына келіп жайғасады.
Әр топтан 1 адам тақтаға шығып
өз тобының жазған сөздері мен келесі топтың жазып кеткен сөздерін
оқып шығады.
Әр топқа белгілеп отыру үшін
«Бағалау парағын» алдын-ала үлестіріп қою керек. Әр топ басшысы топ
мүшесінің жауаптарын белгілеп отырады.
ІV.Келесі тапсырма-Әр
топқа праблемалық тақырып боиынша «Постер» немесе «Кластер»жасауға
тапсырылады.
«Білім мен тәрбиенің қазіргі
уақыт талабына сай болуына қалай қол
жеткіземіз?
1-топқа постер жасауға
тапсырып,үш түрлі-түсті қағаз және А3 қағаз
керек.
2-топқа кластер арқылы өз
ойларымен бөлісуге тапсырамын. Берілетін уақыт 10
мин.
Бұл уақыт аралығында қалған
мұғалімдерге сурет салуға ұсыныс беру. Екі топқа бөлініп өз
мүмкіндіктері бойынша тақырыптық сурет салғызу-5 мин уақыт
беру.
1-тақырып:«Менің мәуелі
ағашым» немесе
2-тақырып: «Менің туған
ауылымның табиғаты»
3-тақырып: «Менің ең бақытты
кезім»
4-тақырып: «Менің ең көңілсіз
кезім»
Әр топ 5мин. кейін
суреттерімен алмасып, бір-бірінің суретін қалай түсінгенін, қалай
қабылдайтыны туралы суреттеп әңгімелеп беру қажет.- Жоғарғы ұпай
саны -10 балл.
V.Постер, кластерлерін
қорғау
VI. «Сыни тұғыдан ойлаудың
6 қалпағын» ойнату
Проблемалық тақырып:
«ҰБТ-2014»
Әр топ өз көзқарастары бойынша
рөлдік ойындарын көрсетеді.
Топ басшысы әр топ мүшелерінің
бағасын айтады. Келісу,келіспеу
VII.
«Рефлексия»- берілген қағаз бойынша өз
ойларын жазып қалтырады.
Бағалау парағы І-топ:
«Мектеп»
№
|
Топ мүшесінің
аты-жөні
|
«Аялдама»
ойыны
|
Постер,
кластер бойынша
бағалау
|
«ҰБТ-2014»
|
«Сыни ойлаудың 6
қалпағы»
|
Қорытын
ды
баға
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парағы ІІ-топ:
«Ауыл»
№
|
Топ мүшесінің
аты-жөні
|
«Аялдама»
ойыны
|
Постер,
кластер бойынша
бағалау
|
«ҰБТ-2014»
|
«Сыни ойлаудың 6
қалпағы»
|
Қорытын
ды
баға
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
көпір
ағаш
мешіт
емхана
байланыс
бөлімшесі
дүкен
спортзал
кітапхана
асхана
мұғалімдер
бөлмесі
бала-бақша
компьютер
Постер(жапсырма
түрінде),
кластерлік(сызба түрінде)
жұмыс
Проблемалық
тақырып:
«Білім мен
тәрбиенің
қазіргі уақыт
талабына
сай болуына қалай қол
жеткізуге болады?»
Пайдаланылатын
заттар:А3қағаз,3 түрлі-түсті қағаз,түрлі-түсті қалам
т.б.