Шығыс Қазақстан облысы, Семей
қаласы
«№38 жалпы орта білім беретін
мектеп-лицей» КММ
бастауыш сынып
мұғалімі
Нукубаева Куляш
Нуролдиновна
Семинар-тренинг
Тақырыбы: Оқыту мен оқытудағы жаңа
тәсілдер. Диалогтік оқыту
Мақсаты: Үшінші деңгей бағдарламасының
жеті модульдің ішіндегі «Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер» «Диалог
арқылы оқыту» әдісінің маңыздылығын жеткізу. Сұрау және топтық
жұмыс диалогтік тәсілдің оқушыларды оқыту сапасын арттыру құралы
екені жөнінде пікір алысу.
Барысы:
І. Психалогиялық жағымды ахуал
қалыптастыру
Бір-бірімізге жылы лебіздер
айтуды ұсыну
«Сізде тек 40 секунд уақыт
бар!!!»
(сөйлесуге болмайды)
- Осы тапсырмадан қандай қорытынды
жасадыңыз?
( Өзіміздің реттеулуімізді
қажет етеді екен)
Топқа бөліну ( бір- бірімен
сөйлесуге болмайды)
Танго, твист,
рэп
(танго, тобының мүшелеріне
сөйлесуге болмайды, твист, рэп топтарының ақылдасуына болатындығы
ескертіледі)
« Аю отыр
партада
Екі қолы
қалтады
Мұғалім сабақ
сұраса
Ұйықтап қапты
масқара » - өлең жолдарын әуенге қосып
айту арқылы би қимылдарын көрсетуді
ұсыну
ІІ. Сұрақ
–жауап
« Әңгімеге
қосылу» әдісі
( үш мұғалім сыртқа шығады, үш
жұптың қызу әңгімесіне қосылу
керек)
«Жасырынған сөзді
тап»
Іс-қимыл, әрекетке байланысты
сөзді таңдап алынады
(«Оны қалай, қашан, қай жерде
жасаймыз?» деген сұрақ-жауап орнатуға
болады)
ІІІ. Семинар-тренингтің
тақырыбын жариялау
Диалог – мұғалімдер балалардың
оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді
тетік.
- оқыту мен оқудағы тілдің
басты рөлін түсінуге;
- білім беруде оқушыға жеке
көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімені,
мысалы, жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша
тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін
қалыптастыруға;
- бастауыш және орта буында
оқыту мен оқу тәжірибесіне диалогтік әдістерді
енгізуге:
- сыныптағы диалогтік
әдістерді бағалауға;
- диалогтік әдістердің оқуға
көмегін түсіндіруге дайын
болады
Видио (Сөйлей білмейтін екі
баланың ым-ишара, нәрестелік былдырлар арқылы қарым-қатынасқа түсуі
жайындағы видио көрсетіледі)
ІV. Топтық
жұмыстар
І
топ Диалогтік оқытудың мұғалім
үшін маңызы қандай?
І
топ Сыныптағы диалогтың маңызы
.
ІІІ
топ Сұрақ қою, оқушыларды тыңдау
олардың сұрақтарына жауап беру қалай ұйымдастырылу керек және оның
маңызы қандай?
«Екі жұлдыз, бір
тілек» Топтар өзара бағалайды.
Постерлерге жабыстырады.
V. Слайд Есте
сақтаңыз: *
Мұғалім шыдамды, төзімді
тыңдаушы; * Мұғалім 10%-20%, оқушы 80%-90% сөйлеу керек; * Сұрақ
нақты болу керек; * Жетекші, ынталандырушы сұрақтар қою; *
Жалпыдан- жалқыға Жеңілден- ауырға; * Күтпеген идеяларға дайын бол;
* Сценарий бойынша дамудан босату; * Оқушы жауаптарының
(сұрақтарының) мәнін атап өту; * Ынталандыру Жемісті арнаға
бұру.
* Кері байланыс орнатып
отыру