Материалдар / «Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Диалогтік оқыту»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Диалогтік оқыту»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2020
317
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы

«№38 жалпы орта білім беретін мектеп-лицей» КММ

бастауыш сынып мұғалімі

Нукубаева Куляш Нуролдиновна



Семинар-тренинг


Тақырыбы: Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Диалогтік оқыту

Мақсаты: Үшінші деңгей бағдарламасының жеті модульдің ішіндегі «Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер» «Диалог арқылы оқыту» әдісінің маңыздылығын жеткізу. Сұрау және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің оқушыларды оқыту сапасын арттыру құралы екені жөнінде пікір алысу.

Барысы:

І. Психалогиялық жағымды ахуал қалыптастыру

Бір-бірімізге жылы лебіздер айтуды ұсыну
«Сізде тек 40 секунд уақыт бар!!!»

(сөйлесуге болмайды)
- Осы тапсырмадан қандай қорытынды жасадыңыз?

( Өзіміздің реттеулуімізді қажет етеді екен)

Топқа бөліну ( бір- бірімен сөйлесуге болмайды)

Танго, твист, рэп

(танго, тобының мүшелеріне сөйлесуге болмайды, твист, рэп топтарының ақылдасуына болатындығы ескертіледі)

« Аю отыр партада

Екі қолы қалтады

Мұғалім сабақ сұраса

Ұйықтап қапты масқара » - өлең жолдарын әуенге қосып айту арқылы би қимылдарын көрсетуді ұсыну


ІІ. Сұрақ –жауап

  • Қай топтардың биі сәтті шықты деп ойлайсыздар? Неліктен ?

« Әңгімеге қосылу» әдісі

( үш мұғалім сыртқа шығады, үш жұптың қызу әңгімесіне қосылу керек)

«Жасырынған сөзді тап»

Іс-қимыл, әрекетке байланысты сөзді таңдап алынады

(«Оны қалай, қашан, қай жерде жасаймыз?» деген сұрақ-жауап орнатуға болады)


ІІІ. Семинар-тренингтің тақырыбын жариялау

Диалог – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік.
- оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінуге;

- білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімені, мысалы, жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастыруға;

- бастауыш және орта буында оқыту мен оқу тәжірибесіне диалогтік әдістерді енгізуге:

- сыныптағы диалогтік әдістерді бағалауға;

- диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады

Видио (Сөйлей білмейтін екі баланың ым-ишара, нәрестелік былдырлар арқылы қарым-қатынасқа түсуі жайындағы видио көрсетіледі)


ІV. Топтық жұмыстар

І топ Диалогтік оқытудың мұғалім үшін маңызы қандай?

І топ Сыныптағы диалогтың маңызы .

ІІІ топ Сұрақ қою, оқушыларды тыңдау олардың сұрақтарына жауап беру қалай ұйымдастырылу керек және оның маңызы қандай?

«Екі жұлдыз, бір тілек» Топтар өзара бағалайды. Постерлерге жабыстырады.

V. Слайд Есте сақтаңыз: * Мұғалім шыдамды, төзімді тыңдаушы; * Мұғалім 10%-20%, оқушы 80%-90% сөйлеу керек; * Сұрақ нақты болу керек; * Жетекші, ынталандырушы  сұрақтар қою; * Жалпыдан- жалқыға Жеңілден- ауырға; * Күтпеген идеяларға дайын бол; * Сценарий бойынша дамудан босату; * Оқушы жауаптарының (сұрақтарының) мәнін атап өту; * Ынталандыру Жемісті арнаға бұру.

* Кері байланыс орнатып отыру








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!