|
Күні 19.12.2023 жыл Мектепішілік оқыту семинары Тарих пәні мұғалімі: Нукенова Т.К. |
||
|
Коучинг тақырыбы: |
«Жалпы білім беретін пәндер бойынша ғылыми зерттеу жобаларын рәсімдеу және оған қойылатын талаптар» |
|
|
Жалпы мақсаты мен міндеті: |
Ғылыми зерттеу жобаларын рәсім және оған қойылатын талаптармен таныстыру және мұғалімдердің шығармашылық мүмкіндіктерін озық дамытуға және іске асыруға әдістемелік көмек көрсету. Міндеті: Жоба жұмыстарын орындауда қойылатын талаптардың орындалуын бақылау; - жетекшілердің ғылыми жоба жұмыстарын сапалы дайындығын арттыру. |
|
|
Оқыту семинарының нәтижелері: |
|
|
|
Қолданылатын әдістер: |
Топтық жұмыс. Диалогтық оқыту. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық ғылыми жобалар конкурстарына жұмысты рәсімдеу талаптарын меңгереді. |
|
|
Қажетті ресурстар: |
Интерактивті тақта, презентация «Жалпы білім беретін пәндер бойынша ғылыми зерттеу жобаларын рәсімдеу және оған қойылатын талаптар» маркер, стикер, постер, магнит, бағалауға түрлі стикерлар, қажетті ресурстар |
|
|
Тапсырмалар: |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс- әрекеті |
|
Коучердің кіріспе сөзі: - Құрметті әріптестер, бүгінгі коучингке қош келдіңіздер!!! Олай болса бәріміз «Шаттық шеңберіне» жиналайық!
Тренинг «Амандасу Оқыту семинары басталар алдындағы әр қатысушы ақ параққа сөздерді жазып шығады. Берілетін уақыт -1 минут.
Түстер арқылы 4-топқа бөлінуін сұралады. Мен бүгінгі оқыту семинарын Иоганн Вольфганг Гетенің сөзімен бастағалы тұрмын: Біліп қана қойған аз, оны пайдалана білу қажет, қалап қана қойған аз, жасау қажет. Сондықтан сіздермен бірге мен «Жалпы білім беретін пәндер бойынша ғылыми зерттеу жобаларын рәсімдеу және оған қойылатын талаптар» тақырыбы аясында бірге жұмыстануға шақырамын! «Жалпы білім беретін пәндер бойынша ғылыми зерттеу жобаларын рәсімдеу және оған қойылатын талаптар» туралы коучер анықтама беріп оқыту жұмысын жүргізеді.
1 топқа тапсырма: Ғылыми зерттеу жұмысының титул бетін рәсімдеу 2-топқа тапсырма: Бетті номерлеу тәртібі және пайдаланылған әдебиеттер 3-топқа тапсырма: Кіріспе бөлімнің жазылу тәртібі |
Қатысушылар тренингке қатысып, «Амандасу» тренингке қатысады.
Мектеп психологы Бибекова А.К. оқыту семинарына қатысушылармен «Амандасу» тренинг өткізеді.
Г
15 минутта ғылыми зерттеу жұмысының жазылуы, қорғалуы, секциялары туралы мәліметтер беріледі. / айтылатын мәліметтер презентациямен көрсетіледі/
Тапсырманы топпен талқылайды. Постер жасап, оны қорғайды. Топтар өз жұмыстарын қорғап шыққаннан кейін дұрыс жауаптары экраннан шығарылады. |
|
Қорытынды: Рефлексия |
Бүгінгі оқыту семинарынан алған әсерлеріңізді, көңіл күйіңізді QR коды арқылы білдіресіз. Оқыту семинарына қатысқандарыңызға рахмет!! |
Оқыту семинары соңынан қатысушылар QR код арқылы кері байланыс береді. |
Кіріспе бөлімнің жазылу тәртібі
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оқыту семинары ғылыми жобаларды рәсімдеу талаптары
Оқыту семинары ғылыми жобаларды рәсімдеу талаптары
|
Күні 19.12.2023 жыл Мектепішілік оқыту семинары Тарих пәні мұғалімі: Нукенова Т.К. |
||
|
Коучинг тақырыбы: |
«Жалпы білім беретін пәндер бойынша ғылыми зерттеу жобаларын рәсімдеу және оған қойылатын талаптар» |
|
|
Жалпы мақсаты мен міндеті: |
Ғылыми зерттеу жобаларын рәсім және оған қойылатын талаптармен таныстыру және мұғалімдердің шығармашылық мүмкіндіктерін озық дамытуға және іске асыруға әдістемелік көмек көрсету. Міндеті: Жоба жұмыстарын орындауда қойылатын талаптардың орындалуын бақылау; - жетекшілердің ғылыми жоба жұмыстарын сапалы дайындығын арттыру. |
|
|
Оқыту семинарының нәтижелері: |
|
|
|
Қолданылатын әдістер: |
Топтық жұмыс. Диалогтық оқыту. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық ғылыми жобалар конкурстарына жұмысты рәсімдеу талаптарын меңгереді. |
|
|
Қажетті ресурстар: |
Интерактивті тақта, презентация «Жалпы білім беретін пәндер бойынша ғылыми зерттеу жобаларын рәсімдеу және оған қойылатын талаптар» маркер, стикер, постер, магнит, бағалауға түрлі стикерлар, қажетті ресурстар |
|
|
Тапсырмалар: |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс- әрекеті |
|
Коучердің кіріспе сөзі: - Құрметті әріптестер, бүгінгі коучингке қош келдіңіздер!!! Олай болса бәріміз «Шаттық шеңберіне» жиналайық!
Тренинг «Амандасу Оқыту семинары басталар алдындағы әр қатысушы ақ параққа сөздерді жазып шығады. Берілетін уақыт -1 минут.
Түстер арқылы 4-топқа бөлінуін сұралады. Мен бүгінгі оқыту семинарын Иоганн Вольфганг Гетенің сөзімен бастағалы тұрмын: Біліп қана қойған аз, оны пайдалана білу қажет, қалап қана қойған аз, жасау қажет. Сондықтан сіздермен бірге мен «Жалпы білім беретін пәндер бойынша ғылыми зерттеу жобаларын рәсімдеу және оған қойылатын талаптар» тақырыбы аясында бірге жұмыстануға шақырамын! «Жалпы білім беретін пәндер бойынша ғылыми зерттеу жобаларын рәсімдеу және оған қойылатын талаптар» туралы коучер анықтама беріп оқыту жұмысын жүргізеді.
1 топқа тапсырма: Ғылыми зерттеу жұмысының титул бетін рәсімдеу 2-топқа тапсырма: Бетті номерлеу тәртібі және пайдаланылған әдебиеттер 3-топқа тапсырма: Кіріспе бөлімнің жазылу тәртібі |
Қатысушылар тренингке қатысып, «Амандасу» тренингке қатысады.
Мектеп психологы Бибекова А.К. оқыту семинарына қатысушылармен «Амандасу» тренинг өткізеді.
Г
15 минутта ғылыми зерттеу жұмысының жазылуы, қорғалуы, секциялары туралы мәліметтер беріледі. / айтылатын мәліметтер презентациямен көрсетіледі/
Тапсырманы топпен талқылайды. Постер жасап, оны қорғайды. Топтар өз жұмыстарын қорғап шыққаннан кейін дұрыс жауаптары экраннан шығарылады. |
|
Қорытынды: Рефлексия |
Бүгінгі оқыту семинарынан алған әсерлеріңізді, көңіл күйіңізді QR коды арқылы білдіресіз. Оқыту семинарына қатысқандарыңызға рахмет!! |
Оқыту семинары соңынан қатысушылар QR код арқылы кері байланыс береді. |
Кіріспе бөлімнің жазылу тәртібі
шағым қалдыра аласыз
еометриялық фигуралар бойынша 4-топқа
бөлінеді.















