Материалдар / Оқыту үшін бағалау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқыту үшін бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2018
519
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мерзімі:___________________

Тренер:

Сабақтың тақырыбы:

Қалай оқу керектігін үйренуге қатысты оқыту әдістері мен тәсілдерін үйрену

Жалпы мақсаты:

Мұғалімдер балалар өз оқуы туралы білетін және өзінің эмоцияларын, ынтасы мен әлеуметтікқарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік алатын, өзін-өзі реттейтін оқушы ретінде дамудың әдістемесін талдайды.

Оқу нәтижелері:

Мұғалімдер өзін-өзіреттейтін оқудың дағдыларын дамыту бойынша ұсыныс әзірлейді.

Түйінді идеялар

Тіпті кішкентай балалардың өздері, тиісті жағдай жасалса, өздерінің оқуы үшін үлкен жауапкершілік алуға қабілетті.

Балалар ерте жастан бастап оқу үдерісін түйсіне бастайды, оқыту тапсырмаларына өз тәсілдерін ұйымдастыра біледі, сондай-ақ өздерін жақсы оқушы ретінде ұсына алады.

Өзін-өзіреттеу мен метатанымдық қабілеттерді дамыту баланың алғыр оқушы болу ықтималдығының негізгі көрсеткіші болып табылатынын көрсетті.

Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады.


Сабақ барысы

Уақыты

Тапсырмалар түрлері

Мектеп тренерініңіс-әрекеті

Тыңдаушылардың іс-әрекеті

Ресурстар

5

минут

Психалогиялық ахуал орнату

«Мен кіммін...».




Тренер бұл жаттығудың шартымен таныстырады. Тыңдаушылар қолына айна алып,өзінің мықты,әлсіз;

Оқу үдерісінде не ұнайтынын,не ұнамайтынын;

Алға қойған мақсаттарын белгілеу

Мақсаты: әріптестер өзін өзі тану,реттеу.

Тыңдаушылар шеңбер

бойымен тұрады. Тренердің

нұсқаулығын

орындайды.

Ары қарай әр тыңдаушы

әріптестеріне сәттілік тілейді.


Түрлі түсті айна







5 минут

Топқа бөлу

Айна түстеріне қарап төрт топқа бөлінеді


Кеспе қағаздар

10 минут

1-жаттығу.

Өзін-өзі реттеу жаттығуы

(Жеке жұмыс)


  • Сіздің көңіл- күйіңіз біркелкі ме?

  • Үйде, аудиторияда, қызмет үстінде сіздің зейініңіз бірқалыпты шоғырланады ма?

  • Сіз өз сезіміңізді өзіңіз басқара аласыз ба?

  • Сіз жақын адамдарыңызбен, жолдастарыңызбен ықылас қошеметті қалайсыз ба?

  • Сіз оқыған материалды тез меңгере аласыз ба?

  • Сізде алшақтауды қажет ететін қолайсыз дағды бар ма?

  • Сіздің кейбір жағдайларда дұрыс істемеген жұмыстарыңыз болды ма?

Cіз қойылар сұрақтарға "иә" немесе "жоқ" деген сөздермен жауап беруіңіз керек.

Егер «иә» деген жауап басым болса, сіз өз сезіміңізді басқара алғаныңыз.

Егер «жоқ» деген жауап көп болса, сіз өз сезіміңізді басқара алмағаныңыз.

Егер «иә», «жоқ» деген жауап бірдей болып келген жағдайда сіз өз сезіміңіздібасқару үшін, көп жұмыстар жасауыңыз қажет.



Тыңдаушылар сұрақтарға «иә», «жоқ» деп жауап береді.

МАН


20 минут


Үй жұмысын сұрау.

"Ротация" әдісі арқылы топ мүшелері Метатану,ЖАДА,Көпіршелер тұрғызу,Мномотехника әдістері туралы жазып шығады (бірінің айтқанын екіншісі қайталамау керек). қажет.


Топ мүшелері бірінің айқанын бірі қайталамау керек


5 минут

2-жаттығу.

Мномотехника

жаттығу орындау

Әр топқа среттер біріледі. Суретқа қарап әр топ өз ойларын айтады .



Суретте не бейнеленген?

Суреттің мазмұны ,тақырыбы

Суретке қарап қандай өлең құрауға болады?









Топта талқылайды, тұжырымдамалық карта жасайды.

15 минут

3-жаттығу.

Көркем әңгіме өз беттерімен оқытуға арналған

Әр топқа тапсырма береміз

1 топ. Бейнелеуші- суретшілер. Әңгіме мазмұны бойынша сурет салады, кейіпкерлерді талдайды.
2- топ. Сілтеме табушылар. Әңгіме мазмұнына сәйкес мақал- мәтелдер, афоризмдер, қанатты сөздер тауып сәйкестігін дәлелдейді,мәтінді болжайды.
3- топ. Дәнекершілер. Әңгіме оқиғасын бүгінгі өмірмен байланыстырады
.

4 топ Сараптаушылар Әр топтың жұмысын салыстыра отырып баға береді,жоғарғы деңгейлі сұрақтар қою арқылы талдайды

Рефлексия

Нұсқау: Әр қатысушы карточкаларда таратылып берілген «Мен» дегенді ары қарай жалғастырады.

Өзін-өзі бағалау, өзара бағалау

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен туралы басқалар не деп ойлайды? ..........................................................




Тапсырманы орындауға 20 минут беріледі

Сабанмен байыған Сәлім

Ә Дүйсенбиев

5 минут

10минут

Кері байланыс




































Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................



Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................



Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................



Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................

Мен ..........................





























































Сабанмен байыған Сәлім

Жоқшылық не істетпейді бір кезде, - деп бастады әжем бір кеште әңгімесін. Бұл оқиға менің бала кезімде болған еді. Қазіргі зейнеткер Көшербай шалдың әкесі Сәлім жас кезінде тұрмыс тауқыметін қатты тартқан адам. Қаршадайынан бай есігінде жалшылықта жүреді. Арыстай жігіт болғанға шейін бай үйінің ескі құсқысын үстіне іліп, қалған құтқанын ішіп күн көреді.

Бір жазда бай өзі секілді бір жетім қызды алып келеді. Сәлімді ауылына жуытпай қуып жібереді. Екеуіңді асырап баға алмаймын , үй тігіп енші беретін кімсіңдер соншама –деп ат тонын ала қашады. Болашағынан үмітін үзбеген екі жас егін егіп күн көретін кедей жатақ ауылына келіп жетеді. Оларда әрі бері мал соңында көшіп қонып жүрген байларға басыбайлы тәуелді жұрт. Егін ексе солар үшін егіп суырып сыпырып тазалап күзде қаптарына салып береді.

Жаз өтіп күпісін сүйретіп қоңыр күз келді. Әркімге әлінше қолғабыс етіп жүрген Сәлім мен келіншегі уақытша түрғызған күрке ішінде тоңа бастады. Енді олар әркімнің құрманында қалған сабанды бір жерге жинап одан үлкен етіп үйшік жасайды ерінбей жалықпай екеуі отан үшін деп керек болар деп есік алдына үйіп тастайды. Келес жылы көктем көк мұздақты тақыр болдыда мал аузы шөпке жарымады.Күн жылынғанымен тырс етіп жерге жаңбыр тамбады. Шақырайған күн жазда шөп атаулыны қуратын кетті . Жайы болмай жүдеп шыққан мал енді қырыла бастады. Малдың мына опатын көрген байлар істерге амалы құрып бір уыс шөпке зар болды. Сол кезде Сәлім жинаған сабанын сата бастады. Ол көп ұзамай бір жар қабақтан жер там сатып алып, енді сабаннан салған үйін бұзып сатты. Жоқшылыққа торыққан жұрт енді үш қарасы болса біреуін сатып, екеуін аман сақтаудың шарасына көшті.

Сүйтіп не керек өмірі тойып тамақ ішпеген кеудесін жылытып күпі кимеген тепеңдеп тебінгі тоздырмаған Сәлімге бір бие үш ұсақ мал бітті Құрым үй тұрғызып, келесі жылы ел қатарына қосылдыда көшіп қонып жүрді . Бірте-бірте мал басы көбейіп үйлі баранды болды. Ол әрқашанда жалшы жақыбайлардың жоғын жоқтаушы, сөзін сөйлеуші ел ағасы атанды. Міне , балам «елді еңбе көгертер » деген осы деп әжем әңгімесін аяқтады











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!