Материалдар / Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Формативті бағалау – оқыту үшін, ынталандырушы бағалау. Бағалау бұрынғы тәжірибеміздегі сияқты оқыту мен оқудан кейінгі болатын үдеріс емес, оның ажырамас бөлігі екендігін меңгерткім келді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2024
221
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 5.10.2022

Коучинг  жоспары

Өткізген: Майжанова С.А

Өтетін орны

32 В. Маяковский орта мектеп   

Тақырыбы:

Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау

Мақсаты:

Әріптестеріміздің педагогикалық тәжірибесін жетілдіру  мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, жаңа формациядағы бағалау түрлерін тәжірибеге енгізуге ықпалдасу. Мұғалімдерге оқушылардың айқындалған  критерийлерге сәйкес өз жұмысының сапасы туралы қорытынды жасай бiлуге қол жеткізуін үйрету, өзiн-өзі бағалау және өзара бағалау үдерiстерiнің дамуына ықпал ету

Оқыту нәтижесі:

Коучинг  соңында  мұғалімдер:

1.Бағалау түрлерін ажырата біледі

2. Мұғалімдер формативті бaғалауды біледі,

3. Қалыптастырушы бағалауды өз тәжірибесінде қолдана білу.

 Негізгі  түйінді  идеялар:

Ынтымақтастық оқу  –  өзара  іс-әрекет  жасау  философиясы.

Формативті бағалау – оқыту үшін, ынталандырушы бағалау. Бағалау бұрынғы тәжірибеміздегі сияқты оқыту мен оқудан кейінгі болатын үдеріс емес, оның ажырамас бөлігі екендігін меңгерткім келді

Сілтеме:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық,  104-09 бет www.cpm.kz

Әдіс-тәсілдер:

«Кәмпит » арқылы топтасу, «Салыстыру»  әдісі арқылы бағалау түрлерін салыстыру, «Ойлаудың бес гүлі» әдістерімен бағалау, рөлдік ойындар

Дереккөздер:

Флипчарт, постер, презентация, интербелсенді тақта, стикерлер, карточкалар, бейнежазбалар, маркерлер

Тапсырма түрлері

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Сәлемдесу. психологиялық атака

Коучинг сессия қатысушыларға ең алдымен психологиялық жағымды ахуал қалыптастырып, сабақты бастарда:

Сәлеметсіздер, ме ?

  • Көңіл- күйлеріңіз қалай?

  • Топтасып, жұптасып, жеке жұмыс істеуге дайынсыздар ма ?

  • Сабақ бастауға дайынсыздар ма?

  • Үйренуге дайынсыздар ма?

Жаңалыққа дайынсыздар ма?

Іс қимылдар арқылы көрсетеді.

Тренинг– психология-лық  ахуалды  қалыптастыру

5 мин.

« Танысайық»

Танысу кезеңі. Топ мүшелерін бір-бірімен таныстыру     

Есімінің алғашқы әріпі бойынша өз бойындағы жақсы бір қасиетін атайды

Қатысушылар атаудың бірінші әрпімен өзінің жақсы қасиетін атайды.

Топтарға  бөлу. 5 мин


Ой шақыру кезеңі.

1. Қатысушыларға қораптан бір кәмпит алуға шақырылады

2. Коуч әр топқа өз кәмпитін бағалауға шақырады: түсі, пішіні, дәмі, қағазы, иісі, құрамы бойынша, т.б.

  «Мектептегі бағалау» коучингке қатысушылар өз беттерімен тақырыпты ашады. Өз ойларын ортаға салады.

Кәмпит түрін таңдап қатысушылар 4 топ құрайды, содан кейін оны критерилер бойынша бағалайды

Кумулятивті әңгімелесу.

3 мин.

- Қандай бағалау формасын қолданасыздар?

- Сабақтың қай кезінде балаларды бағалайсыздар?

- Оқушыға қойған бағаңызды қалай түсіндіресіздер?

- Сіз үшін оқушыны бағалау кезінде ең бастысы не?

- Сіз өзіңіздің бағалау тәжірибеңізге қанағаттанасыз ба?

- Ол қаншалықты тиімді?

Тренинг

А) өз беттерімен көбелектің суретін салады (жеке жұмыс)

Б) екі қатысушы бір-бірінің суретін бағалайды  (жұптық жұмыс).

- Сіз неге осылай бағаладыңыз? (мұғалімдердің қойған  баға бойынша жауаптары).

- Қандай қиыншылықтар кездесті:

а) осы тапсырманы орындаған кезде?

б) бір-біріннің жұмыстарынды бағалаған кезде?

В) суретті критериялар арқылы бағалау:

- Ал енді осы суреттерді мына бағалау критериялары арқылы бағалаңыздар

Критериалды бағалау:  (10 ұпай – «5»)

  1. Көбелектің денесі 3 бөлшектен тұрады: басы – 1 ұпай

                    кеудесі – 1 ұпай

                    денесі – 1 ұпай

                   4 қанатының симметриялығы– 2 ұпай

              мұрты – 1 ұпай

              көздері – 1 ұпай

                    тұмсығы – 1 ұпай

              3 жұп аяғы – 1 ұпай

   Суреттің түп нұсқасы – 1ұпай

- өзін бағалау;

- бір-бірін бағалау;

- критериялар арқылы бағалау;

- қойылған бағаларды салыстырып, қорытынды жасау.

Теориялық материал

5 мин

Презентация «Бағалау оқыту үшін»


Топтық жұмыс










Сабақта қалыптастырушы бағалау қажеттілігі туралы сұрақтар талданады.

1 топ: Қалыптастырушы бағалау не береді?

2-топ: ҚБ әр сабақта қажет пе? Неліктен?

3-топ: Сабақта оқушылардың оқу іс-әрекетін бағалаудың алдында қандай қиындықтар туындайды?

4-топ: Сабақта ҚБ-ны тиімді пайдалану әдістері мен тәсілдері.

Презентация.

Объективті бағалау үшін бізде "бағалау критерийлері" болуы керек».

Постеры, фломастеры, стикеры










Топтық жұмыс

«Ал қалай ойласыздар жанатырлаған білім беру мазмұны жағдайында қалыптастырушы бағалау мұғалімге және оқушыларға не береді»


Кері байланыс.

"Ойды жалғастыру"

1. Қалыптастырушы бағалау дегеніміз - .......

2. Оны ...................................сүйемелдеу керек.

3. Толық пайдалану кезінде ол ................. береді .

4. Менің қалыптастырушы бағалау туралы түсінігім өзгерді ме және оны қалай қолданамын?

..............................................................

Кері байланыс парақтары.












Майжанова Салтанат Алимхановна

Коучинг : Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау

Жамбыл облысы Кордай ауданы Кайнар аулы №32 В. Маяковский орта мектебінің оқу-ісі жөні орынбасары Майжанова Салтанат Алимхановна

Сот тел.87786374892

Е-mail. smaizhanova@mail.kz





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!