Коучинг
|
Өткізу мерзімі:
|
Коучинг тақырыбы
|
Оқыту үшін бағалау мен
оқуды бағалаудың маңызы
|
Жалпы мақсаты
|
Мұғалімдерді жаңа критериалды бағалау жүйесімен
таныстыру.
|
Күтілетін нәтиже
|
Оқыту үшін бағалау не екенін мұғалімдер біледі.
Оны іс жүзінде қолдана алатын болады. Өз бағалау критерияларын
құрастыра алатын болады.
|
Құрал-жабдықтар
|
Плакаттар, маркерлер, презентация, интерактивті
тақта, компьютер, бейнетаспа.
|
Коучинг барысы
|
Коучинг-сессияны жүргізу кезеңі
|
Уақыты:
45 мин
|
Коуч пен қатысушы мұғалімдердің
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
5 мин.
|
Психологиялық көңіл-күй орнату:
«Ынтымақтастық кілті» тренингі
арқылы ұжым мүшелерін бірлікке,достыққа
шақыру
Түрлі кәмпиттер арқылы топқа
бөлінеді. Топ ережесімен таныстыру. Тақырыпқа байланысты табыс
критериін құру
|
Ой
шақыру кезеңі.
|
5 мин.
|
Коуч әр топқа өз кәмпитін бағалауға шақырады:
түсі, формасы, дәмі, қағазы, иісі, құрамы бойынша,
т.б.
«Санадағы кинофильм» әдісі
бойынша лентаға бағалау туралы өз білетіндері туралы жазып, топта
постерде талқылау
|
Кумулятивті әңгімелесу
|
3 мин.
|
-
Қандай бағалау формасын қолданасыздар?
-
Сабақтың қай кезінде балаларды бағалайсыздар?
-
Оқушыға қойған бағаңызды қалай түсіндіресіздер?
-
Сіз үшін оқушыны бағалау кезінде ең бастысы не?
-
Сіз өзіңіздің бағалау тәжірибеңізге қанағаттанасыз
ба?
- Ол қаншалықты тиімді?
|
«Табысқа жету, жетпеу» жағдайларын
ұйымдастыру
|
7 мин
|
Коучинг қатысушылардың ішінен ең нашар
сурет салатын екі мұғалімді сыныптан шығуын сұрайды, ал
қатысушыларға бірінші мұғалімді қалайда қолдауды, екінші мұғалімді
керісінше, қолдамауды айтады. Екі мұғалімге де бір сурет – сиырды
салу ұсынады, сосын суреттеріне баға қояды.
Мұғалімдерге сұрақ:
Оқушыны қолдау, мақтау – қандай нәтиже береді?
Қолдау, мақтау – бағалаудың қай түріне жатады? Оқыту үшін бағалау
не үшін керек?
Коуч: оқыту үшін бағалау кері байланыс
туғызады, оқушылардың өз оқуында белсенділігін арттырады, яғни
өзін-өзі бағалау, бір-бірін бағалау.
|
Тренинг
|
1
мин.
3 мин.
|
А)
өз беттерімен көбелектің суретін салады (жеке
жұмыс)
Б)
екі қатысушы бір-бірінің суретін бағалайды (жұптық
жұмыс).
-
Сіз неге осылай бағаладыңыз? (мұғалімдердің қойған баға
бойынша жауаптары).
-
Қандай қиыншылықтар кездесті:
а)
осы тапсырманы орындаған кезде?
б)
бір-біріннің жұмыстарынды бағалаған кезде?
В)
суретті критериялар арқылы бағалау:
-
Ал енді осы суреттерді мына бағалау критериялары арқылы
бағалаңыздар
Критериалды
бағалау: (10
ұпай – «5»)
-
Көбелектің денесі 3 бөлшектен тұрады: басы – 1
ұпай
кеудесі – 1 ұпай
денесі – 1 ұпай
4
қанатының симметриялығы– 2 ұпай
мұрты – 1 ұпай
көздері – 1 ұпай
бізтұмсығы – 1 ұпай
3 жұп аяғы – 1 ұпай
Суреттің түп нұсқасы – 1ұпай
-
өзін бағалау;
-
бір-бірін бағалау;
-
критериялар арқылы бағалау;
- қойылған бағаларды салыстырып, қорытынды
жасау.
|
Сергіту сәті
|
3 мин.
|
Жапон тілінде өз аттарын
жазып,бір бірімен таныстыру
|
Теориялық материал
|
5 мин
|
Презентация «Критериалды бағалау – педагогикалық
технология»
|
Топтық жұмыс
|
7 мин.
|
«Бетпе-бет»
әдісі
-
Оқыту үшін
бағалау
-
Оқу үшін бағалау ( топта
талқылау)
|
Кері байланыс
|
5 мин.
|
«Өрмекші торы» әдісі. Қатысушылар өздеріне ұнаған
жақтарымен, келешекте сабақта қолданатыны туралы ой
қорытады.
Сауалнамаға жауап.
|