Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыни тұрғыдан ойлауға қадамдар жасау. Бұл модуль оқушылардың да, мұғалімдердің де сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы оймен қабылдауын көздейтінін түсінеді.Сын тұрғысынан ойлаудың жолдарын көрсету, түсіну, дамыту, өмірмен байланыстыра отырып нәтижеге жету. Блум таксономиясы бойынша түсінік қалыптастырып, сұрақтарды құрастыруды меңгерту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Атырау облысы. Жылыой ауданы. Құлсары қаласы. Коуч:Жубанышева Шолпан Изгалиевна №16 Д.Жазықбаев атындағы мектептің химия пәні мұғалімі

Бекітемін: Мектеп директоры

Коучинг-сессия жоспары

Күні: 15.02.2019ж

Коучинг сабақтың тақырыбы

Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану.

Жалпы мақсаты

Сыни тұрғыдан ойлауға қадамдар жасау. Бұл модуль оқушылардың да, мұғалімдердің де сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы оймен қабылдауын көздейтінін түсінеді.Сын тұрғысынан ойлаудың жолдарын көрсету, түсіну, дамыту, өмірмен байланыстыра отырып нәтижеге жету. Блум таксономиясы бойынша түсінік қалыптастырып, сұрақтарды құрастыруды меңгерту.

Сілтеме

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері

Сын тұрғысынан ойлау туралы түсінік қалыптасады. Мұғалімдер сабақ үрдісінің белгілі бір кезеңінде сын тұрғысынан ойлауды тиімді қолдана отырып, оқытуды бағалауды үйренеді.

Сабақта туындаған негізгі идеялар

Сыни тұрғыдан ойлауға қадамдар жасау. Бұл модуль оқушылардың да, мұғалімдердің де сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы оймен қабылдауын көздейтінін түсінеді. Мұғалімдердің оқыту үдерісінде сын тұрғысынан ойлау көзқарастарын қалыптастыру. Блум таксономиясы туралы біліп, жұмысты бағалай алады

Оқыту әдістері

Жаңа әдістер

Сұрақ-жауап, түсіндіру әдісі

«Болжау» стратегиясы,

«Ой толғау» тапсырмасы

Дереккөздер және құралдар

Ғаламтор, МАН 41-49 беттер, «Оқыту ізденіс ретінде» С.Мирсеитова

Флипчарттар,маркерлер,стикерлер/түрлі-түсті/,кері байланыс парағы

Сабақ барысы

Сабақ бөлімдері

Уақыт

Коучтің және коучингке қатысушылардың әрекеттері

Сәлемдесу

2 мин

Коуч коучингтің тақырыбын, мақсатын түсіндіреді

Тренинг

Топқа бөлу

5 мин

«Құнды қасиеттерді жинау» жаттығуы. Жүрекшені алып, «Мен сізге жүрекшені беремін, себебі сіз ... қайырымды адамсыз». Әр қатысушы допты алып, жалғастырады. Сөйтіп барлық қатысушы өз ойын айтып шығуы керек. 

Ой шақыру. «Ассоциация» әдісі

8 мин

Коучингтің тақырыбын ашу үшін І топ: Ассоциация әдісі

«Сыни ойлау» дгегеніміз не? Тыңдаушылар берілген гүл күлтешелеріне жауаптарын жазады ІІ топ. Әдіс: «Қоржындағы идеялар, ұғымдар, түсініктер» Сын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы сұрақтар слайды: 1.Сын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы не білесіз? 2.Блум таксономиясы туралы не білесіз? 3.Сын тұрғысынан ойлау технологиясының қандай  әдістерін білесіз және өз тәжірибеңізде қолданасыз? Топта талқылау және «түйінді» сөздерді стикерге жазып, постерде бейнеленген қоржынға салу қажет. /сөздер қайталанбауы тиіс/

Рефлексия

3 мин

Барлық «түйінді» сөздер ойлауға бағытталған.Яғни сыни тұрғысынан ойлау дегеніміз ойлау, мәселені шешу, талдау,бағалау

Ұғым беру

7 мин

Презентация:Сын тұрғысынан ойлау

Практикалық жұмыс

10 мин

Әр топ сын тұрғысынан ойлау стратегияларын пайдаланып белгілі бір сабақ кезеңдерін жоспарлауы және оны постерде қорғауы тиіс.

1 топ – Қызығушылықты ояту кезеңі

2 топ – Мағынаны тану кезеңі. Ой-толғаныс кезеңі




Ұғым беру

5 мин

Блум таксономиясы

«Болжам стратегиясы»


Топтарға бірдей тапсырма беріледі.Тапсырманың тақырыбы: «Аққу».  Оларға тірек сөздері таратылады: аққу, ұя, балапан, жұмыртқа. Осы тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құрастыру керек.

Топ спикерлері тапсырмаларды қорғайды. Топтардың жауаптарын тыңдап болғаннан кейін слайдқа «Аққу» тақырыбына жазылған мәтін шығады Әрбір топ тапсырмаларын қорғағаннан кейін сыни тұрғыдан ойлау тәсілін қалай қолданғанын дәлелдейсіз.

Сергіту сәті «Бұл мен...»


2мин

Әрбір қатысушы 5 мин ішінде өзінің көршісін мінездейтін 5 сөз жазып, теңеу ойлап тауып, оны қағазға жазып, оқып береді.

Ұғым беру

5 мин

Блум таксономиясы

Практикалық жұмыс

15 мин

І топ.Берілген сұрақтар тапсырмаларын Блум таксономиясына салып жіктеңіз /жұмыс флипчартта орындалады/

  1. Алманы пайдаланудан денсаулық үшін қандай пайда бар?

  2. Алма мен апельсинді пайдаланудың денсаулыққа пайдасын салыстырыңыз.

  3. Бәліш пісіру үшін алманың қандай түрі жарамды, неге?

  4. Алмамен тамақ дайындаудың төрт тәсілін сипаттаңыз және олардың қайсысы денсаулыққа анағұрлым пайдалы екенін түсіндіріңіз.

  5. Алма бәлішінің «пайдасыз» рецептісіне өзіңіздің қалауыңызша басқа заттарды қосып, бір «пайдалы» рецепт жасаңыз.Өзіңіздің таңдап алған заттарыңыз алғашқысынан пайдалырақ екенін дәлелдеңіз.

  6. Мектептен кейін балаларға алма бәлішін берген пайдалы деп ойлайсыз ба? Неге -ия немесе неге-жоқ?

ІІ топ. Эдвард де Боно. «Ақылдың алты қалпағы»

Ақ қалпақ- ақпараттар, фактілер,нақтылық.

  • Қара қалпақ- ақиқатты көру, сақтану, логикалық креативті ойлауы, “әзәзілдің қорғаушысы”

  • Сары қалпақ- оптимизм, позитивті ойлау, сәулелі өмірге талпыныс, жетістіктер мен пайдалы нәтиже.

  • Қызыл қалпақ- эмоция, ішкі түйсік,сезім.

  • Жасыл қалпақ- жаңа идея,алтернативті ойлау

  • Көк қалпақ- байсалдылық, ізетті басқару,

идеяларды таразылау,болашаққа бағдар


Постермен жұиыс жасайды. Өз жұмыстарын ортаға шығып қорғайды.

Қорытынды

2 мин

Сұрақтар мен тапсырмаларды жіктеуде қандай қиындықтарға тап болдыңыз? Бұндай сұрақтар мен тапсырмаларды қандай дағдыларды дамытуға қолданар едіңіз?

Кері байланыс

10 мин

«Пікірлер тоғысы» әдісі

Мен өз тәжірибемде сын тұрғысынан ойлау технологиясын пайдалануға әзірмін

ИЯ

ЖОҚ

1

2

3

1

2

3



Кестенің оң жақ және сол жақ бөліктеріне өзіңіздің 3-4 дәлеліңізді жазыңыз, әріптестеріңізбен пікір алмаса отырып қорытынды шығарыңыз.


«Еңбек ағашы»



Барысы: Мұғалімдерге 3-түрлі қағаз таратып беру. Сол қағаздарды қиып, өз ойларын жазып, әр қайсысын өз орнына іледі.

1. Бұталарға- Мұғалім қандай болу керек?

2. Жапырақтарға- Мұғалімнің түпкі мақсат, мұраты

3. Гүлдерге- Мұғалімнің еңбегінің нәтижесі

4. Жемістеріне- Шәкірт қандай болу керек? деген мақсатпен ілінуі керек. Сіздердің еңбектеріңіздің жемісі осы.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.04.2019
790
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі