Атырау облысы. Жылыой ауданы. Құлсары қаласы. Коуч:Жубанышева Шолпан Изгалиевна №16 Д.Жазықбаев атындағы мектептің химия пәні мұғалімі
Бекітемін: Мектеп директоры
Коучинг-сессия жоспары
Күні: 15.02.2019ж
|
Коучинг сабақтың тақырыбы |
|||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
Сыни тұрғыдан ойлауға қадамдар жасау. Бұл модуль оқушылардың да, мұғалімдердің де сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы оймен қабылдауын көздейтінін түсінеді.Сын тұрғысынан ойлаудың жолдарын көрсету, түсіну, дамыту, өмірмен байланыстыра отырып нәтижеге жету. Блум таксономиясы бойынша түсінік қалыптастырып, сұрақтарды құрастыруды меңгерту. |
||||||||||||
|
Сілтеме |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
||||||||||||
|
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері |
Сын тұрғысынан ойлау туралы түсінік қалыптасады. Мұғалімдер сабақ үрдісінің белгілі бір кезеңінде сын тұрғысынан ойлауды тиімді қолдана отырып, оқытуды бағалауды үйренеді. |
||||||||||||
|
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
Сыни тұрғыдан ойлауға қадамдар жасау. Бұл модуль оқушылардың да, мұғалімдердің де сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы оймен қабылдауын көздейтінін түсінеді. Мұғалімдердің оқыту үдерісінде сын тұрғысынан ойлау көзқарастарын қалыптастыру. Блум таксономиясы туралы біліп, жұмысты бағалай алады |
||||||||||||
|
Оқыту әдістері |
Жаңа әдістер Сұрақ-жауап, түсіндіру әдісі «Болжау» стратегиясы, «Ой толғау» тапсырмасы |
||||||||||||
|
Дереккөздер және құралдар |
Ғаламтор, МАН 41-49 беттер, «Оқыту ізденіс ретінде» С.Мирсеитова Флипчарттар,маркерлер,стикерлер/түрлі-түсті/,кері байланыс парағы |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақ бөлімдері |
Уақыт |
Коучтің және коучингке қатысушылардың әрекеттері |
|||||||||||
|
Сәлемдесу |
2 мин |
Коуч коучингтің тақырыбын, мақсатын түсіндіреді |
|||||||||||
|
Тренинг Топқа бөлу |
5 мин |
«Құнды қасиеттерді жинау» жаттығуы. Жүрекшені алып, «Мен сізге жүрекшені беремін, себебі сіз ... қайырымды адамсыз». Әр қатысушы допты алып, жалғастырады. Сөйтіп барлық қатысушы өз ойын айтып шығуы керек. |
|||||||||||
|
Ой шақыру. «Ассоциация» әдісі |
8 мин |
Коучингтің тақырыбын ашу үшін І топ: Ассоциация әдісі «Сыни ойлау» дгегеніміз не? Тыңдаушылар берілген гүл күлтешелеріне жауаптарын жазады ІІ топ. Әдіс: «Қоржындағы идеялар, ұғымдар, түсініктер» Сын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы сұрақтар слайды: 1.Сын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы не білесіз? 2.Блум таксономиясы туралы не білесіз? 3.Сын тұрғысынан ойлау технологиясының қандай әдістерін білесіз және өз тәжірибеңізде қолданасыз? Топта талқылау және «түйінді» сөздерді стикерге жазып, постерде бейнеленген қоржынға салу қажет. /сөздер қайталанбауы тиіс/ |
|||||||||||
|
Рефлексия |
3 мин |
Барлық «түйінді» сөздер ойлауға бағытталған.Яғни сыни тұрғысынан ойлау дегеніміз ойлау, мәселені шешу, талдау,бағалау |
|||||||||||
|
Ұғым беру |
7 мин |
Презентация:Сын тұрғысынан ойлау |
|||||||||||
|
Практикалық жұмыс |
10 мин |
Әр топ сын тұрғысынан ойлау стратегияларын пайдаланып белгілі бір сабақ кезеңдерін жоспарлауы және оны постерде қорғауы тиіс. 1 топ – Қызығушылықты ояту кезеңі 2 топ – Мағынаны тану кезеңі. Ой-толғаныс кезеңі |
|||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Ұғым беру |
5 мин |
Блум таксономиясы |
|||||||||||
|
«Болжам стратегиясы» |
|
Топтарға бірдей тапсырма беріледі.Тапсырманың тақырыбы: «Аққу». Оларға тірек сөздері таратылады: аққу, ұя, балапан, жұмыртқа. Осы тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құрастыру керек. Топ спикерлері тапсырмаларды қорғайды. Топтардың жауаптарын тыңдап болғаннан кейін слайдқа «Аққу» тақырыбына жазылған мәтін шығады Әрбір топ тапсырмаларын қорғағаннан кейін сыни тұрғыдан ойлау тәсілін қалай қолданғанын дәлелдейсіз. |
|||||||||||
|
Сергіту сәті «Бұл мен...» |
2мин |
Әрбір қатысушы 5 мин ішінде өзінің көршісін мінездейтін 5 сөз жазып, теңеу ойлап тауып, оны қағазға жазып, оқып береді. |
|||||||||||
|
Ұғым беру |
5 мин |
Блум таксономиясы |
|||||||||||
|
Практикалық жұмыс |
15 мин |
І топ.Берілген сұрақтар тапсырмаларын Блум таксономиясына салып жіктеңіз /жұмыс флипчартта орындалады/
ІІ топ. Эдвард де Боно. «Ақылдың алты қалпағы» Ақ қалпақ- ақпараттар, фактілер,нақтылық.
идеяларды таразылау,болашаққа бағдар Постермен жұиыс жасайды. Өз жұмыстарын ортаға шығып қорғайды. |
|||||||||||
|
Қорытынды |
2 мин |
Сұрақтар мен тапсырмаларды жіктеуде қандай қиындықтарға тап болдыңыз? Бұндай сұрақтар мен тапсырмаларды қандай дағдыларды дамытуға қолданар едіңіз? |
|||||||||||
|
Кері байланыс |
10 мин |
«Пікірлер тоғысы» әдісі
|
|||||||||||
|
«Еңбек ағашы» |
|
Барысы: Мұғалімдерге 3-түрлі қағаз таратып беру. Сол қағаздарды қиып, өз ойларын жазып, әр қайсысын өз орнына іледі. 1. Бұталарға- Мұғалім қандай болу керек? 2. Жапырақтарға- Мұғалімнің түпкі мақсат, мұраты 3. Гүлдерге- Мұғалімнің еңбегінің нәтижесі 4. Жемістеріне- Шәкірт қандай болу керек? деген мақсатпен ілінуі керек. Сіздердің еңбектеріңіздің жемісі осы. |
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану.
Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалану.
Атырау облысы. Жылыой ауданы. Құлсары қаласы. Коуч:Жубанышева Шолпан Изгалиевна №16 Д.Жазықбаев атындағы мектептің химия пәні мұғалімі
Бекітемін: Мектеп директоры
Коучинг-сессия жоспары
Күні: 15.02.2019ж
|
Коучинг сабақтың тақырыбы |
|||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
Сыни тұрғыдан ойлауға қадамдар жасау. Бұл модуль оқушылардың да, мұғалімдердің де сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы оймен қабылдауын көздейтінін түсінеді.Сын тұрғысынан ойлаудың жолдарын көрсету, түсіну, дамыту, өмірмен байланыстыра отырып нәтижеге жету. Блум таксономиясы бойынша түсінік қалыптастырып, сұрақтарды құрастыруды меңгерту. |
||||||||||||
|
Сілтеме |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
||||||||||||
|
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері |
Сын тұрғысынан ойлау туралы түсінік қалыптасады. Мұғалімдер сабақ үрдісінің белгілі бір кезеңінде сын тұрғысынан ойлауды тиімді қолдана отырып, оқытуды бағалауды үйренеді. |
||||||||||||
|
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
Сыни тұрғыдан ойлауға қадамдар жасау. Бұл модуль оқушылардың да, мұғалімдердің де сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы оймен қабылдауын көздейтінін түсінеді. Мұғалімдердің оқыту үдерісінде сын тұрғысынан ойлау көзқарастарын қалыптастыру. Блум таксономиясы туралы біліп, жұмысты бағалай алады |
||||||||||||
|
Оқыту әдістері |
Жаңа әдістер Сұрақ-жауап, түсіндіру әдісі «Болжау» стратегиясы, «Ой толғау» тапсырмасы |
||||||||||||
|
Дереккөздер және құралдар |
Ғаламтор, МАН 41-49 беттер, «Оқыту ізденіс ретінде» С.Мирсеитова Флипчарттар,маркерлер,стикерлер/түрлі-түсті/,кері байланыс парағы |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақ бөлімдері |
Уақыт |
Коучтің және коучингке қатысушылардың әрекеттері |
|||||||||||
|
Сәлемдесу |
2 мин |
Коуч коучингтің тақырыбын, мақсатын түсіндіреді |
|||||||||||
|
Тренинг Топқа бөлу |
5 мин |
«Құнды қасиеттерді жинау» жаттығуы. Жүрекшені алып, «Мен сізге жүрекшені беремін, себебі сіз ... қайырымды адамсыз». Әр қатысушы допты алып, жалғастырады. Сөйтіп барлық қатысушы өз ойын айтып шығуы керек. |
|||||||||||
|
Ой шақыру. «Ассоциация» әдісі |
8 мин |
Коучингтің тақырыбын ашу үшін І топ: Ассоциация әдісі «Сыни ойлау» дгегеніміз не? Тыңдаушылар берілген гүл күлтешелеріне жауаптарын жазады ІІ топ. Әдіс: «Қоржындағы идеялар, ұғымдар, түсініктер» Сын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы сұрақтар слайды: 1.Сын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы не білесіз? 2.Блум таксономиясы туралы не білесіз? 3.Сын тұрғысынан ойлау технологиясының қандай әдістерін білесіз және өз тәжірибеңізде қолданасыз? Топта талқылау және «түйінді» сөздерді стикерге жазып, постерде бейнеленген қоржынға салу қажет. /сөздер қайталанбауы тиіс/ |
|||||||||||
|
Рефлексия |
3 мин |
Барлық «түйінді» сөздер ойлауға бағытталған.Яғни сыни тұрғысынан ойлау дегеніміз ойлау, мәселені шешу, талдау,бағалау |
|||||||||||
|
Ұғым беру |
7 мин |
Презентация:Сын тұрғысынан ойлау |
|||||||||||
|
Практикалық жұмыс |
10 мин |
Әр топ сын тұрғысынан ойлау стратегияларын пайдаланып белгілі бір сабақ кезеңдерін жоспарлауы және оны постерде қорғауы тиіс. 1 топ – Қызығушылықты ояту кезеңі 2 топ – Мағынаны тану кезеңі. Ой-толғаныс кезеңі |
|||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Ұғым беру |
5 мин |
Блум таксономиясы |
|||||||||||
|
«Болжам стратегиясы» |
|
Топтарға бірдей тапсырма беріледі.Тапсырманың тақырыбы: «Аққу». Оларға тірек сөздері таратылады: аққу, ұя, балапан, жұмыртқа. Осы тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құрастыру керек. Топ спикерлері тапсырмаларды қорғайды. Топтардың жауаптарын тыңдап болғаннан кейін слайдқа «Аққу» тақырыбына жазылған мәтін шығады Әрбір топ тапсырмаларын қорғағаннан кейін сыни тұрғыдан ойлау тәсілін қалай қолданғанын дәлелдейсіз. |
|||||||||||
|
Сергіту сәті «Бұл мен...» |
2мин |
Әрбір қатысушы 5 мин ішінде өзінің көршісін мінездейтін 5 сөз жазып, теңеу ойлап тауып, оны қағазға жазып, оқып береді. |
|||||||||||
|
Ұғым беру |
5 мин |
Блум таксономиясы |
|||||||||||
|
Практикалық жұмыс |
15 мин |
І топ.Берілген сұрақтар тапсырмаларын Блум таксономиясына салып жіктеңіз /жұмыс флипчартта орындалады/
ІІ топ. Эдвард де Боно. «Ақылдың алты қалпағы» Ақ қалпақ- ақпараттар, фактілер,нақтылық.
идеяларды таразылау,болашаққа бағдар Постермен жұиыс жасайды. Өз жұмыстарын ортаға шығып қорғайды. |
|||||||||||
|
Қорытынды |
2 мин |
Сұрақтар мен тапсырмаларды жіктеуде қандай қиындықтарға тап болдыңыз? Бұндай сұрақтар мен тапсырмаларды қандай дағдыларды дамытуға қолданар едіңіз? |
|||||||||||
|
Кері байланыс |
10 мин |
«Пікірлер тоғысы» әдісі
|
|||||||||||
|
«Еңбек ағашы» |
|
Барысы: Мұғалімдерге 3-түрлі қағаз таратып беру. Сол қағаздарды қиып, өз ойларын жазып, әр қайсысын өз орнына іледі. 1. Бұталарға- Мұғалім қандай болу керек? 2. Жапырақтарға- Мұғалімнің түпкі мақсат, мұраты 3. Гүлдерге- Мұғалімнің еңбегінің нәтижесі 4. Жемістеріне- Шәкірт қандай болу керек? деген мақсатпен ілінуі керек. Сіздердің еңбектеріңіздің жемісі осы. |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз













