Дауренбекова
Айгерим Алтынбековна
«Бақанас
аграрлы-индустриалдық колледж»
МКҚК
биология және
химия пәнінің оқытушысы,
Бақанас
ауылы,
Балқаш
ауданы
|
Курс:
|
1
|
Топ
|
13
|
|
Мамандық
:
Біліктілік:
|
1201000-Автомобиль
көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және
пайдалану
1201072-Автокөліктерді
жөндеуші слесары
|
Пән/модуль
атауы:
|
Биология
|
Сілтеме
|
Оқулық: Т. Қасымбаева, К.
Мұхамбетжанов . Жалпы биология. 10 сынып. Алматы «Мектеп» 2014
ж.
|
Сабақ
тақырыбы
|
Органикалық заттар:
көмірсулар, нәруыздар,
майлар.
|
Күні:
|
10. 04.
2018
|
Уақыты
|
20
мин
|
Жалпы
мақсаттар
|
Студенттерге органикалық
заттар, олардың құрылысы, қасиеттері және қызметтері жайлы түсінік
беру. Студенттердің өз бетімен жұмыс жасауға, тапсырылған жұмысты
жылдам орындауға және де алған білімдерін іс-жүзінде қолдана
білуге, сабақ үстінде ақпараттық-коммуникациялық технологиямен
тиімді жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Оқыту кезінде студенттерге
түрлі тапсырмалар мен жұмыстар бере отырып, ойлау қабілеттерін
қиялдарын, жадысын, шығармашылық қабілеттерін
арттыру.
|
Түйінді
идеялар
|
Көмірсулар, нәруыздар, майлар;
«Синтез», «Анализ»
түсініктемелері.
|
Оқыту
нәтижелері
|
Органикалық
заттардың құрылысы, қасиеттері, қызметтері жайлы түсінік
қалыптасады.
Топпен, жұппен жұмыс жасауға
дағдыланады, уақытты үнемдеуге
үйренеді.
|
Көрнекіліктер
|
«Органикалық заттар»
туралы презентация, таратпа-ресурстар,
оқулықтар.
|
Дереккөздер
|
Оқулық, интернет
ресурстар.
|
Сабақ
барысы
|
Уақыты
|
Әдіс-тәсілдер
|
Оқытушының
іс-әрекеті
|
Студенттің
іс-әрекеті
|
Бағалау
(формативті,
суммативті)
|
Сабақ
кезеңдері
1-кезең:
Қызығушылықты ояту:
-
ұйымдастыру
-қарастырылатын
тақырып
бойынша бұрынғы
білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке
жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына
ынталандырылады.
|
2
мин
4
мин
|
Тосын сый арқылы
топқа бөлу.
Үй
тапсырмасы:
Өрмекші тор
әдісі
|
Жұмыстарын
тыңдайды
Сұрақ мазмұнына көңіл бөліп,
жауаптардың дұрыс және бұрыс болуын тексеру, уақытты
бақылайды.
|
Білім алушылар
жазған тапсырмаларын оқиды.
Әр топ бір-бірінің
тапсырмаларын тыңдап, салыстырып, өз білімдерін толықтырып,
байланыстырады. Тақырып бойынша сұрақтар қалыптастырып, өз
мақсаттарын айқындайды.
|
Формативті
бағалау
|
2-кезең: Мағынаны
ажырату:
- Студенттер өз
тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір
қалыптастырады;
- жаңа білім жайлы
өзіндік түсінік
қалыптастырады;
|
6
мин
|
Бірін-бірі
оқыту
(Өзін
оқыту
бірін-бірі
оқыту)
постер
құру
1
топ
«
Көмірсу»
2 топ
«Нәруыз»
3 топ
«Майлар»
|
Жұмыстың барысын түсіндіреді,
ресурстарды таратады, слайд презентациялардың мәнін
түсіндіреді
|
Студенттер топта
жаңа тақырыпты талқылайды, жаңа тақырыптың мәнін, постер жасау
арқылы мәнін ашады.
|
Топтың стикері
бағалайды.
|
3-кезең: Ой-
толғаныс:
- анализ, өз ойлары
мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы
жеткізеді;
|
5
мин
|
«Work with the
dictionary» - үш тілді байланыстыра отырып сөздік қорларлармен
сабақты бекіту
|
Тақырыпқа сай
суреттерді тарату.
Берілген сөздерді үш тілде
аударту және сөйлем құрау
|
Берілген
суреттердегі атауларды үш тілде айтады және сөйлем
құрайды.
|
Ауызша
мадақтау
|
Үйге
тапсырма
|
1
мин
|
Bilimdiler. kz ,
білімділер порталынан органикалық заттар туралы мағлұмат
алу
|
Бағалау
|
1
мин
|
Топтық
бағалау
|
Қорытынды
бағалау
|
Кері
байланыс
Рефлексия
|
1
мин
|
Бүгінгі сабақты білемін,
білдім, білгім келеді және стикерге өз ойларын жазып, тақтаға
жапсырады.
|
Суммативті
бағалау
|