Дауренбекова Айгерим Алтынбековна«Бақанас аграрлы-индустриалдық колледж» МКҚКбиология және химия пәнінің оқытушысы, Бақанас ауылы,Балқаш ауданы
|
Курс: | 1 | Топ | 13 |
|
Мамандық : Біліктілік: | 1201000-Автомобиль көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану 1201072-Автокөліктерді жөндеуші слесары |
Пән/модуль атауы:
| Биология |
Сілтеме | Оқулық: Т. Қасымбаева, К. Мұхамбетжанов . Жалпы биология. 10 сынып. Алматы «Мектеп» 2014 ж. |
Сабақ тақырыбы | Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, майлар. |
Күні: | 10. 04. 2018 | Уақыты | 20 мин |
Жалпы мақсаттар | Студенттерге органикалық заттар, олардың құрылысы, қасиеттері және қызметтері жайлы түсінік беру. Студенттердің өз бетімен жұмыс жасауға, тапсырылған жұмысты жылдам орындауға және де алған білімдерін іс-жүзінде қолдана білуге, сабақ үстінде ақпараттық-коммуникациялық технологиямен тиімді жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Оқыту кезінде студенттерге түрлі тапсырмалар мен жұмыстар бере отырып, ойлау қабілеттерін қиялдарын, жадысын, шығармашылық қабілеттерін арттыру. |
Түйінді идеялар | Көмірсулар, нәруыздар, майлар; «Синтез», «Анализ» түсініктемелері. |
Оқыту нәтижелері | Органикалық заттардың құрылысы, қасиеттері, қызметтері жайлы түсінік қалыптасады. Топпен, жұппен жұмыс жасауға дағдыланады, уақытты үнемдеуге үйренеді. |
Көрнекіліктер | «Органикалық заттар» туралы презентация, таратпа-ресурстар, оқулықтар.
|
Дереккөздер | Оқулық, интернет ресурстар.
|
Сабақ барысы | Уақыты | Әдіс-тәсілдер | Оқытушының іс-әрекеті | Студенттің іс-әрекеті | Бағалау(формативті, суммативті) |
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру-қарастырылатын тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;- белсенді әрекетке жұмылдырылады;- ойлау жұмысына ынталандырылады. | 2 мин
4 мин
| Тосын сый арқылы топқа бөлу.
Үй тапсырмасы: Өрмекші тор әдісі
| Жұмыстарын тыңдайды
Сұрақ мазмұнына көңіл бөліп, жауаптардың дұрыс және бұрыс болуын тексеру, уақытты бақылайды. | Білім алушылар жазған тапсырмаларын оқиды.
Әр топ бір-бірінің тапсырмаларын тыңдап, салыстырып, өз білімдерін толықтырып, байланыстырады. Тақырып бойынша сұрақтар қалыптастырып, өз мақсаттарын айқындайды. |
Формативті бағалау
|
2-кезең: Мағынаны ажырату: - Студенттер өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;
|
6 мин | Бірін-бірі оқыту (Өзін оқыту бірін-бірі оқыту) постер құру 1 топ « Көмірсу» 2 топ «Нәруыз»3 топ «Майлар» | Жұмыстың барысын түсіндіреді, ресурстарды таратады, слайд презентациялардың мәнін түсіндіреді |
Студенттер топта жаңа тақырыпты талқылайды, жаңа тақырыптың мәнін, постер жасау арқылы мәнін ашады.
| Топтың стикері бағалайды. |
3-кезең: Ой- толғаныс:- анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;синтез, бір-бірімен ой бөліседі.сабақ қорытындыланады
| 5 мин |
«Work with the dictionary» - үш тілді байланыстыра отырып сөздік қорларлармен сабақты бекіту
|
Тақырыпқа сай суреттерді тарату. Берілген сөздерді үш тілде аударту және сөйлем құрау |
Берілген суреттердегі атауларды үш тілде айтады және сөйлем құрайды.
|
Ауызша мадақтау
|
Үйге тапсырма | 1 мин | Bilimdiler. kz , білімділер порталынан органикалық заттар туралы мағлұмат алу
|
Бағалау | 1 мин | Топтық бағалау | Қорытынды бағалау |
Кері байланыс Рефлексия | 1 мин | Бүгінгі сабақты білемін, білдім, білгім келеді және стикерге өз ойларын жазып, тақтаға жапсырады. | Суммативті бағалау |