|
Дауренбекова Айгерим Алтынбековна «Бақанас аграрлы-индустриалдық колледж» МКҚК биология және химия пәнінің оқытушысы, Бақанас ауылы, Балқаш ауданы |
|||||||||
|
Курс: |
1 |
Топ |
13 |
|
|||||
|
Мамандық : Біліктілік: |
1201000-Автомобиль көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану 1201072-Автокөліктерді жөндеуші слесары |
||||||||
|
Пән/модуль атауы: |
Биология |
||||||||
|
Сілтеме |
Оқулық: Т. Қасымбаева, К. Мұхамбетжанов . Жалпы биология. 10 сынып. Алматы «Мектеп» 2014 ж. |
||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, майлар. |
||||||||
|
Күні: |
10. 04. 2018 |
Уақыты |
20 мин |
||||||
|
Жалпы мақсаттар |
Студенттерге органикалық заттар, олардың құрылысы, қасиеттері және қызметтері жайлы түсінік беру. Студенттердің өз бетімен жұмыс жасауға, тапсырылған жұмысты жылдам орындауға және де алған білімдерін іс-жүзінде қолдана білуге, сабақ үстінде ақпараттық-коммуникациялық технологиямен тиімді жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Оқыту кезінде студенттерге түрлі тапсырмалар мен жұмыстар бере отырып, ойлау қабілеттерін қиялдарын, жадысын, шығармашылық қабілеттерін арттыру. |
||||||||
|
Түйінді идеялар |
Көмірсулар, нәруыздар, майлар; «Синтез», «Анализ» түсініктемелері. |
||||||||
|
Оқыту нәтижелері |
Органикалық заттардың құрылысы, қасиеттері, қызметтері жайлы түсінік қалыптасады. Топпен, жұппен жұмыс жасауға дағдыланады, уақытты үнемдеуге үйренеді. |
||||||||
|
Көрнекіліктер |
«Органикалық заттар» туралы презентация, таратпа-ресурстар, оқулықтар. |
||||||||
|
Дереккөздер |
Оқулық, интернет ресурстар. |
||||||||
|
Сабақ барысы |
Уақыты |
Әдіс-тәсілдер |
Оқытушының іс-әрекеті |
Студенттің іс-әрекеті |
Бағалау (формативті, суммативті) |
||||
|
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру -қарастырылатын тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; - белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады. |
2 мин 4 мин |
Тосын сый арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасы:
Өрмекші тор әдісі |
Жұмыстарын тыңдайды Сұрақ мазмұнына көңіл бөліп, жауаптардың дұрыс және бұрыс болуын тексеру, уақытты бақылайды. |
Білім алушылар жазған тапсырмаларын оқиды. Әр топ бір-бірінің тапсырмаларын тыңдап, салыстырып, өз білімдерін толықтырып, байланыстырады. Тақырып бойынша сұрақтар қалыптастырып, өз мақсаттарын айқындайды. |
Формативті бағалау |
||||
|
2-кезең: Мағынаны ажырату: - Студенттер өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; - жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады; |
6 мин |
Бірін-бірі оқыту (Өзін оқыту бірін-бірі оқыту) постер құру 1 топ « Көмірсу» 2 топ «Нәруыз» 3 топ «Майлар» |
Жұмыстың барысын түсіндіреді, ресурстарды таратады, слайд презентациялардың мәнін түсіндіреді |
Студенттер топта жаңа тақырыпты талқылайды, жаңа тақырыптың мәнін, постер жасау арқылы мәнін ашады. |
Топтың стикері бағалайды. |
||||
|
3-кезең: Ой- толғаныс: - анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
|
5 мин |
«Work with the dictionary» - үш тілді байланыстыра отырып сөздік қорларлармен сабақты бекіту |
Тақырыпқа сай суреттерді тарату. Берілген сөздерді үш тілде аударту және сөйлем құрау |
Берілген суреттердегі атауларды үш тілде айтады және сөйлем құрайды. |
Ауызша мадақтау |
||||
|
Үйге тапсырма |
1 мин |
Bilimdiler. kz , білімділер порталынан органикалық заттар туралы мағлұмат алу |
|||||||
|
Бағалау |
1 мин |
Топтық бағалау |
Қорытынды бағалау |
||||||
|
Кері байланыс Рефлексия |
1 мин |
Бүгінгі сабақты білемін, білдім, білгім келеді және стикерге өз ойларын жазып, тақтаға жапсырады. |
Суммативті бағалау |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, майлар.
Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, майлар.
|
Дауренбекова Айгерим Алтынбековна «Бақанас аграрлы-индустриалдық колледж» МКҚК биология және химия пәнінің оқытушысы, Бақанас ауылы, Балқаш ауданы |
|||||||||
|
Курс: |
1 |
Топ |
13 |
|
|||||
|
Мамандық : Біліктілік: |
1201000-Автомобиль көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану 1201072-Автокөліктерді жөндеуші слесары |
||||||||
|
Пән/модуль атауы: |
Биология |
||||||||
|
Сілтеме |
Оқулық: Т. Қасымбаева, К. Мұхамбетжанов . Жалпы биология. 10 сынып. Алматы «Мектеп» 2014 ж. |
||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, майлар. |
||||||||
|
Күні: |
10. 04. 2018 |
Уақыты |
20 мин |
||||||
|
Жалпы мақсаттар |
Студенттерге органикалық заттар, олардың құрылысы, қасиеттері және қызметтері жайлы түсінік беру. Студенттердің өз бетімен жұмыс жасауға, тапсырылған жұмысты жылдам орындауға және де алған білімдерін іс-жүзінде қолдана білуге, сабақ үстінде ақпараттық-коммуникациялық технологиямен тиімді жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Оқыту кезінде студенттерге түрлі тапсырмалар мен жұмыстар бере отырып, ойлау қабілеттерін қиялдарын, жадысын, шығармашылық қабілеттерін арттыру. |
||||||||
|
Түйінді идеялар |
Көмірсулар, нәруыздар, майлар; «Синтез», «Анализ» түсініктемелері. |
||||||||
|
Оқыту нәтижелері |
Органикалық заттардың құрылысы, қасиеттері, қызметтері жайлы түсінік қалыптасады. Топпен, жұппен жұмыс жасауға дағдыланады, уақытты үнемдеуге үйренеді. |
||||||||
|
Көрнекіліктер |
«Органикалық заттар» туралы презентация, таратпа-ресурстар, оқулықтар. |
||||||||
|
Дереккөздер |
Оқулық, интернет ресурстар. |
||||||||
|
Сабақ барысы |
Уақыты |
Әдіс-тәсілдер |
Оқытушының іс-әрекеті |
Студенттің іс-әрекеті |
Бағалау (формативті, суммативті) |
||||
|
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру -қарастырылатын тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; - белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады. |
2 мин 4 мин |
Тосын сый арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасы:
Өрмекші тор әдісі |
Жұмыстарын тыңдайды Сұрақ мазмұнына көңіл бөліп, жауаптардың дұрыс және бұрыс болуын тексеру, уақытты бақылайды. |
Білім алушылар жазған тапсырмаларын оқиды. Әр топ бір-бірінің тапсырмаларын тыңдап, салыстырып, өз білімдерін толықтырып, байланыстырады. Тақырып бойынша сұрақтар қалыптастырып, өз мақсаттарын айқындайды. |
Формативті бағалау |
||||
|
2-кезең: Мағынаны ажырату: - Студенттер өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; - жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады; |
6 мин |
Бірін-бірі оқыту (Өзін оқыту бірін-бірі оқыту) постер құру 1 топ « Көмірсу» 2 топ «Нәруыз» 3 топ «Майлар» |
Жұмыстың барысын түсіндіреді, ресурстарды таратады, слайд презентациялардың мәнін түсіндіреді |
Студенттер топта жаңа тақырыпты талқылайды, жаңа тақырыптың мәнін, постер жасау арқылы мәнін ашады. |
Топтың стикері бағалайды. |
||||
|
3-кезең: Ой- толғаныс: - анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
|
5 мин |
«Work with the dictionary» - үш тілді байланыстыра отырып сөздік қорларлармен сабақты бекіту |
Тақырыпқа сай суреттерді тарату. Берілген сөздерді үш тілде аударту және сөйлем құрау |
Берілген суреттердегі атауларды үш тілде айтады және сөйлем құрайды. |
Ауызша мадақтау |
||||
|
Үйге тапсырма |
1 мин |
Bilimdiler. kz , білімділер порталынан органикалық заттар туралы мағлұмат алу |
|||||||
|
Бағалау |
1 мин |
Топтық бағалау |
Қорытынды бағалау |
||||||
|
Кері байланыс Рефлексия |
1 мин |
Бүгінгі сабақты білемін, білдім, білгім келеді және стикерге өз ойларын жазып, тақтаға жапсырады. |
Суммативті бағалау |
||||||
шағым қалдыра аласыз













