"Өркениет: даму ерекшеліктері" ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Өркениет: даму ерекшеліктері" ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сыныпқа арналған "Өркениет: даму ерекшеліктері" ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Өркениет: даму ерекшеліктері

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ерте көшпенділер дәуіріндегі Ұлы Дала өркениеті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

10.1.2.7 -әртүрлі көзқарастарды талдау арқылы ерте көшпенділер өркениетінің әлемдік тарихи процестер барысына әсерін бағалау

Сабақтың мақсаты

ерте көшпенділер өркениетінің әлемдік тарихи процестер барысына әсерін бағалау


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру




Өткен білімді еске түсіру

7 минут



Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут



Миға шабуыл

оқушыларға төмендегідей суреттерді көрсетіп, мынадай сұрақтар беріледі. Осы сұрақтардың төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.



  • Нені көрдіңіз?

  • Нені байқадыңыз?

  • Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін?

Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»

Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут

















5 минут
















10 минут


Зерттеу сұрақтары:

  • Көшпенділер өркениетінің әлемдік тарихи үдерісте алатын орны қандай?

Оқушыларға көшпелілер өркениеті туралы ықшамдалған мәтін ұсынылады. Мәтін негізінде төмендегідей тапсырма орындалады.

Тапсырма:

  • Позиция (мен солай санаймын,....)

  • Түсіндіру (....себебі...)

  • Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын....)

  • Салдар (айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын....)

Оқушылардың ойын толықтыру мақсатында сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.

Көшпелілер өркениеті туралы әртүрлі көзқарастар жазылған мәтінді ықшамдап ұсынылады.

ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау

Тапсырма:

  1. XVIII—XIX ғасырлардағы Еуропа ғалымдарының көшпелілер туралы көзқарастары қаншалықты дәлелді?

  2. XX ғасырдағы Еуропа ғалымдарының көшпелілер туралы көзқарасы қалай өзгерді?

  3. Л.Н. Гумилевтың зерттеулері бойынша көшпенділер өркениеті әлемдік тарихи процестерге әсер етті ме?

  4. аналитиктер объективті түрде үш топтың жұмысын бағалайды, олардың жасаған тұжырымдарына комментарий береді.

Оқушыларға өз білімдерін қолдану арқылы нақты дәлелдер келтіруді талап етеді. Қажет болған жағдайда оқушыларға қолдау көрсету керек.

Оқушылар«Көшпелілер өркениетінің әлемдік тарихи үдерістегі маңызы қандай?» деген тақырыпта шағын эссе жазады.

  • Кіріспе (көшпелілер өркениеті туралы шолу жасау)

  • Негізгі бөлім.Көшпелілер өркениетінің маңыздылығын ашу үшін кем деген 3 дәлел келтіру;

  • Қорытынды. Алған білімінің негізіде өз ойын қорытындылап, болжам жасау.

ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды





Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.


Дескрипторлар:

  • Берілген уақытты тиімді пайдалану;

  • Тапсырмаларды нұсқаулық бойынша орындау;

Құрдастарының жұмыс жасауына кедергі келтірмеу;

Сұрақ туындаған жағдайда оң қолын көтеріп мұғалімге белгі беру;Тапсырманы уақытынан бұрын орындаған жағдайда жұмысын қайта тексеру;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







ҚБ «Өзін-өзі бағалау»




Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс

«Бұл сабақты оқып, мен…»

Білмеймін .......

Білемін .....

Түсінемін .....

Түсінемін және қолдана аламын ....

Басқа біреуді үйрете аламын .....

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект

Үй тапсырмасы

Ерте көшпенділер дәуіріндегі Ұлы Дала өркениеті




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.03.2025
184
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі