Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
Өркениет: даму ерекшеліктері |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ерте көшпенділер дәуіріндегі Ұлы Дала өркениеті |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
10.1.2.7 -әртүрлі көзқарастарды талдау арқылы ерте көшпенділер өркениетінің әлемдік тарихи процестер барысына әсерін бағалау |
|
Сабақтың мақсаты |
ерте көшпенділер өркениетінің әлемдік тарихи процестер барысына әсерін бағалау |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Миға шабуыл оқушыларға төмендегідей суреттерді көрсетіп, мынадай сұрақтар беріледі. Осы сұрақтардың төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.
Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Зерттеу сұрақтары:
Оқушыларға көшпелілер өркениеті туралы ықшамдалған мәтін ұсынылады. Мәтін негізінде төмендегідей тапсырма орындалады. Тапсырма:
Оқушылардың ойын толықтыру мақсатында сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады. Көшпелілер өркениеті туралы әртүрлі көзқарастар жазылған мәтінді ықшамдап ұсынылады. ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау Тапсырма:
Оқушыларға өз білімдерін қолдану арқылы нақты дәлелдер келтіруді талап етеді. Қажет болған жағдайда оқушыларға қолдау көрсету керек. Оқушылар«Көшпелілер өркениетінің әлемдік тарихи үдерістегі маңызы қандай?» деген тақырыпта шағын эссе жазады.
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторлар:
Құрдастарының жұмыс жасауына кедергі келтірмеу; Сұрақ туындаған жағдайда оң қолын көтеріп мұғалімге белгі беру;Тапсырманы уақытынан бұрын орындаған жағдайда жұмысын қайта тексеру; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Алақан-жұлдыз» ҚБ «Ең үздік жауап» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс «Бұл сабақты оқып, мен…» Білмеймін ....... Білемін ..... Түсінемін ..... Түсінемін және қолдана аламын .... Басқа біреуді үйрете аламын ..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
|
Үй тапсырмасы |
Ерте көшпенділер дәуіріндегі Ұлы Дала өркениеті |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Өркениет: даму ерекшеліктері" ҚМЖ
"Өркениет: даму ерекшеліктері" ҚМЖ
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
Өркениет: даму ерекшеліктері |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ерте көшпенділер дәуіріндегі Ұлы Дала өркениеті |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
10.1.2.7 -әртүрлі көзқарастарды талдау арқылы ерте көшпенділер өркениетінің әлемдік тарихи процестер барысына әсерін бағалау |
|
Сабақтың мақсаты |
ерте көшпенділер өркениетінің әлемдік тарихи процестер барысына әсерін бағалау |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Миға шабуыл оқушыларға төмендегідей суреттерді көрсетіп, мынадай сұрақтар беріледі. Осы сұрақтардың төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.
Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Зерттеу сұрақтары:
Оқушыларға көшпелілер өркениеті туралы ықшамдалған мәтін ұсынылады. Мәтін негізінде төмендегідей тапсырма орындалады. Тапсырма:
Оқушылардың ойын толықтыру мақсатында сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады. Көшпелілер өркениеті туралы әртүрлі көзқарастар жазылған мәтінді ықшамдап ұсынылады. ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау Тапсырма:
Оқушыларға өз білімдерін қолдану арқылы нақты дәлелдер келтіруді талап етеді. Қажет болған жағдайда оқушыларға қолдау көрсету керек. Оқушылар«Көшпелілер өркениетінің әлемдік тарихи үдерістегі маңызы қандай?» деген тақырыпта шағын эссе жазады.
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторлар:
Құрдастарының жұмыс жасауына кедергі келтірмеу; Сұрақ туындаған жағдайда оң қолын көтеріп мұғалімге белгі беру;Тапсырманы уақытынан бұрын орындаған жағдайда жұмысын қайта тексеру; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Алақан-жұлдыз» ҚБ «Ең үздік жауап» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс «Бұл сабақты оқып, мен…» Білмеймін ....... Білемін ..... Түсінемін ..... Түсінемін және қолдана аламын .... Басқа біреуді үйрете аламын ..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
|
Үй тапсырмасы |
Ерте көшпенділер дәуіріндегі Ұлы Дала өркениеті |
|||
шағым қалдыра аласыз














