Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Топта жұмыс жасау
ережені еске түсіру.
Топтастыру.
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
Фигуралар көмегімен
оқушыларды 3 топқа біріктіру.
I – Үшбұрыштар
тобы
II – Дөңгелектер
тобы
III – Төртбұрыштар
тобы
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Фигуралар салынған
конверт

|
Жаңа сабаққа
кіріспе

|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
-
Дін деген
не?
-
Дінаралық келісім деген
не?
-
Қоғам деген
не?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
№3-тапсырма:
Оқылым мәтініндегі ойлар
тізбегін ретімен орналастырып, осы мәселе туралы ойларыңмен
бөлісіңдер
|

Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-тапсырманы
орындайды
|
Дәптер,
қалам.
|
Топтық
жұмыс

|
№4-тапсырма:
Сызбадағы ретін сақтап,
берілген сөйлемдерден аралас құрмалас сөйлем
жасаңдар.
|

Дескриптор:
Жалпы - 4 балл
-тапсырманы
орындайды
|
Дәптер ,
қалам.
|
|
№5-тапсырма:
Мәтінді оқып, тақырып
қойыңдар. Танымдық оқылым стратегиясы бойынша кестеге мәтіннің
тақырыбын және мазмұнын ашатын 5 сөйлем мен 5 сөз
жазыңдар.
|

Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-тапсырманы
орындайды
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.

|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін маған..........сәті
түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|

|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі.
«Бас
бармақ» әдісі
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары
мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
|