Жамбыл облысы Тараз
қаласы
№13 балабақша тәрбиешісі
Анарбекова Гулжазира
Аралбековна.
Білім беру салалары:
«Қоммуникация», «Таным»,
«Әлеумет» «Шығармашылық»,
«Денсаулық». Бөлімі: Сөйлеуді дамыту, Қоршаған
ортамен танысу, Көркем әдебиет т.б.
Тақырыбы: «Орман аңдары
қонақта» Мақсаты:
Білімділік: Жыл бойы алған білімдерін,
сандар, дыбыстар, туралы білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Танымдық қызығушылығы мен
шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Достық қарым – қатынасқа және
ертегі кейіпкерлері арқылы жақсы қасиеттерге
тәрбиелеу. Сөздік
жұмыс: қонақтар.
Билингвалды
сыңары: аңдар –звери, қоян – заяц,
түлкі – лиса, қасқыр –волк, аю- медьведь, арыстан –
лев. Заттық дамыту
ортасы: Тосын сый: аңдар келеді,
текшелер, қима әріптер, тапсырмалар, слайд.
Иновациялық
технология: Триз
технологиясы.
Мотивациялық
қозғаушылық:
Жылулық
шеңбері:
Біз қандаймыз, қандаймыз!
Шұғылалы таңдаймыз.
Жарқыраған күндейміз.
Ренжісуді білмейміз.
Балалар шеңберге тұрып, өлең жолдарын
айтады.
Ұйымдастырушылық-
ізденістік:
Тосын
сый: Осы кезде асығыс орман аңдары
келеді.
Аңдар: - Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
Тәрбиеші: - Сәлеметсіңдер ме, орман
аңдары! Сендер мұнда қайдан жүрсіңдер?
Аңдар: -Біздің орманда жүріп, ішіміз
пысты. Біздің де білім алып, мектепке барғымыз келеді.
- Ендеше келіңдер біздің оқу қызметімізге қатысыңдар. Балалар,
аңдар, біз мектепке бару үшін сөмке қажет. Ол сөмкенің іші білімге
толы болуы керек. - Қоян сен не білгің
келеді?
Қоян: - Дыбыс дегеніміз не? (Дыбысты
естиміз, ауызбен айтамыз).
- Әріп дегеніміз не? (Әріпті көреміз, оқимыз, жазамыз).
–Дыбыстық талдау дегеніміз не? (Дыбыс дауысты, дауыссыз болып екіге
бөлінеді. Дауысты дыбыстар қызыл текшемен, дауыссыз дыбыстарды көк
текшемен белгілейміз).
А-
дауысты
Ң-
дауыссыз
Д-
дауыссыз
А-
дауысты
Р- дауыссыз
-Түлкі сенің қандай сұрағың
бар? Сен нені білгің келеді? Түлкі: -
Санауды, апта күндерін, затты
санмен сәйкестендіруді, «артық», «кем»,
«тең» дегеніміз
не?
Түлкіге санауды 3 тілде
үйрету.
бір- один- one
екі-два- two
үш-три – three
төрт- четыре- four
бес-пять- five
алты-шесть- six
жеті-семь- seven
сегіз- восемь-
тоғыз- девять-
он-десять-
Түлкіге апта күндерін 3
тілде үйрету.
Дүйсенбі – понедельник – Manday
Сейсенбі – вторник – Tuethday
Сәрсенбі – среда – Whenthday
Бейсенбі – четверг – Thirthday
Жұма – пятница – Friday
Сенбі – суббота – Saterday
Жексенбі - воскресенье – Sunday
Балалардың алдына тапсырма
беру. Затты санмен
сәйкестендіру, «артық», «кем»,
«тең»
5 текше = 5 текше
6 цилиндр < 4 конус
7 шар > 5 сопақша
- Аю сенің қандай сұрағың
бар? Сен нені білгің келеді? Жыл мезгілдері туралы
жұмбақтар:
Мнемотехника: «Қай мезгіл деп ойлайсың?» сурет бойынша жұмбақтар
құрастыру.
Аю: - Балалар, көктем мезгілі
келсе де, менің әлі ұйқым келіп тұр. Менің бойымды сергітіп
беріңдерші.
Сергіту
сәті: Сергіту сәтін қимыл –
қозғалыспен көрсетеді.
- Қасқыр сенің не білгің
келеді? Қасқыр: - Балалар, менің достарым үлкен
шелекті толтыру үшін, өзінің ыдысымен неше шелек су әкелуі керек,
көмектесіңдерші?
Триз тех. « Ойлан тап!»
ойыны.
Шарты: Үлкен шелекті толтыру үшін
тиінге өзінің ыдысымен неше шелек су әкелуі керек? Ал маймыл мен
піл ше, өзінің ыдысымен неше шелек су әкелуі керек? (Тиінге
1+1+1+1+1+1+1+1=8. Маймылға 2+2+2+2=8 4 шелек су әкелуі керек?
Пілге 4+4=8. 2 шелек су әкелуі керек?
Тәрбиеші: - Балалар, біздің қонақтар қай
ертегіден келіпті, соны өздерінен сұрайықшы!
-Аң патшасы арыстан, қай ертегі кейіпкерлері
боласыңдар?
Арыстан: -Олай болса бізде балаларды
сынап көрейік – Ендеше, біз балаларға ертегі сахналап берейік, ал
сендер қай ертегі екенін тауып көріңдер.
Қонақтарға жеміс –
жидектерді үлестіруге көмектесіңдер.
алма 7 - 6+0=1
алмұрт 9-5-3= 2 құлпынай 10-8+1= 3
бүлдірген 4-3+3 =4
Жаңғақ 2+1+5 =5
Рефлекциялық-
түзетушілік:
Қорытынды:
- Орман аңдары сендер бүгін не үйрендіңдер? (Аңдар не үйренгендерін
айтып береді)
-Балалар, қонақтарымыз қай ертегіні сахналады?
(«Тапқыр
қоян» ертегісін сахналады).
Балаларды марапаттау.
Күтілетін нәтижелер:
Біледі: сандар, дыбыстар, туралы
білімдерді;
Игереді: танымдық қызығушылық пен
шығармашылық қабілеттерді; Меңгереді: достық қарым – қатынасты,
ертегі кейіпкерлері арқылы жақсы қасиеттерді
.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Орман аңдары қонақта»
«Орман аңдары қонақта»
Жамбыл облысы Тараз
қаласы
№13 балабақша тәрбиешісі
Анарбекова Гулжазира
Аралбековна.
Білім беру салалары:
«Қоммуникация», «Таным»,
«Әлеумет» «Шығармашылық»,
«Денсаулық». Бөлімі: Сөйлеуді дамыту, Қоршаған
ортамен танысу, Көркем әдебиет т.б.
Тақырыбы: «Орман аңдары
қонақта» Мақсаты:
Білімділік: Жыл бойы алған білімдерін,
сандар, дыбыстар, туралы білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Танымдық қызығушылығы мен
шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Достық қарым – қатынасқа және
ертегі кейіпкерлері арқылы жақсы қасиеттерге
тәрбиелеу. Сөздік
жұмыс: қонақтар.
Билингвалды
сыңары: аңдар –звери, қоян – заяц,
түлкі – лиса, қасқыр –волк, аю- медьведь, арыстан –
лев. Заттық дамыту
ортасы: Тосын сый: аңдар келеді,
текшелер, қима әріптер, тапсырмалар, слайд.
Иновациялық
технология: Триз
технологиясы.
Мотивациялық
қозғаушылық:
Жылулық
шеңбері:
Біз қандаймыз, қандаймыз!
Шұғылалы таңдаймыз.
Жарқыраған күндейміз.
Ренжісуді білмейміз.
Балалар шеңберге тұрып, өлең жолдарын
айтады.
Ұйымдастырушылық-
ізденістік:
Тосын
сый: Осы кезде асығыс орман аңдары
келеді.
Аңдар: - Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
Тәрбиеші: - Сәлеметсіңдер ме, орман
аңдары! Сендер мұнда қайдан жүрсіңдер?
Аңдар: -Біздің орманда жүріп, ішіміз
пысты. Біздің де білім алып, мектепке барғымыз келеді.
- Ендеше келіңдер біздің оқу қызметімізге қатысыңдар. Балалар,
аңдар, біз мектепке бару үшін сөмке қажет. Ол сөмкенің іші білімге
толы болуы керек. - Қоян сен не білгің
келеді?
Қоян: - Дыбыс дегеніміз не? (Дыбысты
естиміз, ауызбен айтамыз).
- Әріп дегеніміз не? (Әріпті көреміз, оқимыз, жазамыз).
–Дыбыстық талдау дегеніміз не? (Дыбыс дауысты, дауыссыз болып екіге
бөлінеді. Дауысты дыбыстар қызыл текшемен, дауыссыз дыбыстарды көк
текшемен белгілейміз).
А-
дауысты
Ң-
дауыссыз
Д-
дауыссыз
А-
дауысты
Р- дауыссыз
-Түлкі сенің қандай сұрағың
бар? Сен нені білгің келеді? Түлкі: -
Санауды, апта күндерін, затты
санмен сәйкестендіруді, «артық», «кем»,
«тең» дегеніміз
не?
Түлкіге санауды 3 тілде
үйрету.
бір- один- one
екі-два- two
үш-три – three
төрт- четыре- four
бес-пять- five
алты-шесть- six
жеті-семь- seven
сегіз- восемь-
тоғыз- девять-
он-десять-
Түлкіге апта күндерін 3
тілде үйрету.
Дүйсенбі – понедельник – Manday
Сейсенбі – вторник – Tuethday
Сәрсенбі – среда – Whenthday
Бейсенбі – четверг – Thirthday
Жұма – пятница – Friday
Сенбі – суббота – Saterday
Жексенбі - воскресенье – Sunday
Балалардың алдына тапсырма
беру. Затты санмен
сәйкестендіру, «артық», «кем»,
«тең»
5 текше = 5 текше
6 цилиндр < 4 конус
7 шар > 5 сопақша
- Аю сенің қандай сұрағың
бар? Сен нені білгің келеді? Жыл мезгілдері туралы
жұмбақтар:
Мнемотехника: «Қай мезгіл деп ойлайсың?» сурет бойынша жұмбақтар
құрастыру.
Аю: - Балалар, көктем мезгілі
келсе де, менің әлі ұйқым келіп тұр. Менің бойымды сергітіп
беріңдерші.
Сергіту
сәті: Сергіту сәтін қимыл –
қозғалыспен көрсетеді.
- Қасқыр сенің не білгің
келеді? Қасқыр: - Балалар, менің достарым үлкен
шелекті толтыру үшін, өзінің ыдысымен неше шелек су әкелуі керек,
көмектесіңдерші?
Триз тех. « Ойлан тап!»
ойыны.
Шарты: Үлкен шелекті толтыру үшін
тиінге өзінің ыдысымен неше шелек су әкелуі керек? Ал маймыл мен
піл ше, өзінің ыдысымен неше шелек су әкелуі керек? (Тиінге
1+1+1+1+1+1+1+1=8. Маймылға 2+2+2+2=8 4 шелек су әкелуі керек?
Пілге 4+4=8. 2 шелек су әкелуі керек?
Тәрбиеші: - Балалар, біздің қонақтар қай
ертегіден келіпті, соны өздерінен сұрайықшы!
-Аң патшасы арыстан, қай ертегі кейіпкерлері
боласыңдар?
Арыстан: -Олай болса бізде балаларды
сынап көрейік – Ендеше, біз балаларға ертегі сахналап берейік, ал
сендер қай ертегі екенін тауып көріңдер.
Қонақтарға жеміс –
жидектерді үлестіруге көмектесіңдер.
алма 7 - 6+0=1
алмұрт 9-5-3= 2 құлпынай 10-8+1= 3
бүлдірген 4-3+3 =4
Жаңғақ 2+1+5 =5
Рефлекциялық-
түзетушілік:
Қорытынды:
- Орман аңдары сендер бүгін не үйрендіңдер? (Аңдар не үйренгендерін
айтып береді)
-Балалар, қонақтарымыз қай ертегіні сахналады?
(«Тапқыр
қоян» ертегісін сахналады).
Балаларды марапаттау.
Күтілетін нәтижелер:
Біледі: сандар, дыбыстар, туралы
білімдерді;
Игереді: танымдық қызығушылық пен
шығармашылық қабілеттерді; Меңгереді: достық қарым – қатынасты,
ертегі кейіпкерлері арқылы жақсы қасиеттерді
.
шағым қалдыра аласыз













