Сабақтың
басы
15
минут
|
-
Сәлемдесу
«Додекаэдр»
әдісі
Бір-бірімізге қарап додекаэдр лақтырамыз. Қандай
сурет шықса сол бойынша іс-қимылдар көрсетеміз. Осылайша
сабағымызды қызықты бастайық.
Жарайсың,
балақай!
- Тақырыпты
хабарлау
Қарайықшы бізге хат келді.
Бірге ашып көреміз бе?
-
Сәлеметсіңбе ме, балақай!?
Қалың қалай? Мен ормандағы аю досыңмын. Сені туған күн кешіме
шақырамын.Орманда түрлі кедергілерге тап болуларың мүмкін. Сені
ормандағы үйімде
күтемін.
Бізді аю досымыз туған күн
кешіне шақыруда. Бірге барамыз ба? Ендеше автобуспен барайық.
Жеткенше «Автобус» қимылды-ырғақты әуен шырқай
барайық.
-
Логоритмика
«Автобус»
Мұғаліммен бірге «Автобус»
қимылды-ырғақты әуенін шырқай орманға
келеді.
|
Сәлемдеседі
Ойын ойнайды
Додекаэдр лақтыру арқылы іс-қимылдар
жасайды
Хатта жазылғанды
тыңдайды
Логоритмика
орындайды
|
|
Додекаэдр
Экранға аюдың суреті шығып
тұрады
Автобус
макеті
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
|
Мәссаған, біз қайда келдік? Орман қандай
тамаша
- Ортопедиялық жол
Автобустан түсіп орман ішіндегі ортопедиялық
жолмен жүріп өтейік.
Аю
бізге ескертті. Орман ішінде түрлі кедергілер шығуы мүмкін. Алдымен
аюдың үйі қай тұста екенін анықтап
алайық.
- Нейро жаттығу
ойыны
Ендеше, осы жол бойынша адаспай баратын
болармыз.
Алдымен бірнеше нейро жаттығулар барекен әуен
көмегімен жаттығу жасап алайық.
Жарайсың керемет орындадың, ендеше қайсы жолмен
жүреді екенбіз.
1-кедергі
(қасқыр)
- «Тілұстарту» жаттығуы (қасықтар
көмегімен)
Қасқыр: Сендер кімсіңдер? Мұнда не істеп жүрсіңдер? Менің
кім екенімді білесіңдер ме?
Иә,
мен қасқырмын,
Жыртқыш аңмын.
«УУУУУ» деп ән
саламын,
Жібермеймін
сендерді
Көрсетпейінше
өнерді
Балақай, қасқыр өнер көрсетпейінше жібермеймін
дейді. Қандай өнер көрсеткек екен? Мүмкін бірге «Тілұстарту»
жаттығуын орындармыз?
Ендеше бірге
қайталайық.
Қолымызға ағаш қасықты алып, бір-біріне соғу
арқылы ырғақ пен қимылды бірге
жасайық.
-Са, -са, -са,
-са
Ұшып келді маса
-
Су, -су, -су, -су
Күнде қолыңды жу
-Ас, -ас, -ас,
-ас
Жерде жатыр тас
-Ос, -ос, -ос,
-ос
Бірге бірді қос
Қасқыр:
Жарайсыңдар, жаттығуды өте жақсы орындайды екенсіңдер. Жарайды,
сендерге кедергі келтірмейін, жақсы көңіл күй тілеймін.Сау
болыңдар!
2-кедергі
(көл)
- «Қайық» тыныс алу
жаттығуы
Балақай , алдымыздан көл шықты. Көлден өту үшін
қайықтарды келесі бетке өткізу арқылы тыныс алу жаттығуын
орындауымыз қажет екен.
Жарайсың! Тыныс алу жаттығуын өте жақсы
орындадың.
Біз
аюдың үйіне келіп қалыппыз. «Аю туылған күніңмен» деп асыр
салайық.
- Артикуляциялық
жаттығу
Аю: Туылған күніме келгендеріңе рақмет. Сендерді
дастарқаныма шақырамын.
Керемет, қандай тамаша . Осы тағамдарымен
артикуляциялық жаттығу жасасақ қалай
қарайсыңдар?
Аю:
керемет болушы еді
|
Ортопедиялық жолмен
жүреді
Нейро жаттығу
орындайды
Сұраққа жауап
береді
Ағаш қасықты пайдалану арқылы
орындайды
Тыныс алу жаттығуын
орындайды
Аюдың туылған күнімен
құттықтайды
Тағамдармен артикуляциялық жаттығу
жасайды
|
|
Ортопедиялық
төсеніштер
Нейро
жаттығу
плакаттағы
суреттер
Қасқырдың ролін
сомдаушы оқушы.
Ағаш
қасық
Су , түтікше,
қағаздан жасалған
қайық
Ұн
тағамдары
|
Сабақтың
соңы
10
минут
|
Рефлексия» кері байланы «Смайлик»
әдісі
Осымен біздің орманға сапарымыз
аяқталды.
Балақай , бүгін біз не
істедік?
Қайда саяхатқа
шықтық?
Жолдан нені
кезіктірдік?
Қандай жаттығулар
жасадық?
Саяхат сабағымыз ұнады
ма?
Ендеше белсенді болғаның үшін рахмет.
Жарайсыңдар.
Сабақ аяқталды. Сау
болыңыз!
Үйге тапсырма
Артикуляциялық жаттығуды қайталап
келу
|
Оқушы сабақтан алған әсерін кері байланыс
«Смайлик» әдісі арқылы білдіре
алады.
Сұрақтарға жауап
береді
|
|
|