|
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Саяхат Орманға саяхат. Ң дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.2.6.1* мұғалімнің көмегімен ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) ажырату 1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||
|
Тілдік құзыреттілік |
Орманға саяхат. Ң дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері |
||
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
№1 Оқылым. Орманда. №2 Ойлан,тап. Қайсысында ң бар? Суретпен жұмыс. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
||
|
Сергіту сәті 1 минут |
Әппақ болып таң атты, Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
||
|
Қызықты тапсырма 8 минут Аяқталуы 16 минут |
Топтық жұмыс Суреттің аттарын тауып , қатесіз жазу 1-топ-Қоңырау, жаңғақ, 2-топ- ұшақ, қайың, 3-топ арыстан,алма, Тіл ширату сәті: Жаңылтпаш айту 1 Шұңғыл шұңқыр, Шұңқыл шұңғыл. |
Оқулық, дәптерлер. |
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Смайликтер |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе ,неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма ? Сабақ жоспарларын қандай ауытқулар болды неліктен? |
|
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жаксы өткен екі аспектісі оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз? 1 2 Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады ,оқыту туралы да ,оқу туралы да ойланыңыз ? 1 2 Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік қиындықтары туралы нені білдім ,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Орманға саяхат. Ң дыбысы мен әрпі" сауат ашу 1 сынып
"Орманға саяхат. Ң дыбысы мен әрпі" сауат ашу 1 сынып
|
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Саяхат Орманға саяхат. Ң дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.2.6.1* мұғалімнің көмегімен ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) ажырату 1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||
|
Тілдік құзыреттілік |
Орманға саяхат. Ң дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері |
||
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
№1 Оқылым. Орманда. №2 Ойлан,тап. Қайсысында ң бар? Суретпен жұмыс. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
||
|
Сергіту сәті 1 минут |
Әппақ болып таң атты, Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
||
|
Қызықты тапсырма 8 минут Аяқталуы 16 минут |
Топтық жұмыс Суреттің аттарын тауып , қатесіз жазу 1-топ-Қоңырау, жаңғақ, 2-топ- ұшақ, қайың, 3-топ арыстан,алма, Тіл ширату сәті: Жаңылтпаш айту 1 Шұңғыл шұңқыр, Шұңқыл шұңғыл. |
Оқулық, дәптерлер. |
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Смайликтер |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе ,неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма ? Сабақ жоспарларын қандай ауытқулар болды неліктен? |
|
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жаксы өткен екі аспектісі оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз? 1 2 Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады ,оқыту туралы да ,оқу туралы да ойланыңыз ? 1 2 Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік қиындықтары туралы нені білдім ,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек |
||||
шағым қалдыра аласыз














