Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Тобы: Өркен (естияр )
Ұйымдастырылған оқу іс әрекеті: Бейнелеу өнері
Тақырыбы: Өрнектер сыр шертеді
Мақсаты:
Балаларды халық мәдениетіне үйрету, қазақ
халқының әдет –ғұрыптарын тереңірек ашу және дамыту, балалардың
бойына сіңіру. Балалардың қызығушылығын арттыру арқылы,
шығармашылық қабілетін дамыту.
Білімділік: :
Бейнелеу өнеріне қызығушылықтарын арттыру, бейнелеу материалымен
ойын ойнауға ынталандыру, балаларға қуаныш сыйлау, шығармашылық
шабыт ахуалын қалыптастыру Балаларды ою - өрнек түрлерімен
таныстыру. Ою - өрнек салу арқылы қолды жаттықтырып
балалардың шеберлігін ұштау.
Тәрбиелік: Өнерді құрмет тұту, оған
сүйіспеншілігін арттыру. Өнерге баулу, шығармашылыққа
тәрбиелеу. Еңбексүйгіштікке
тәрбиелеу. Жұмыс үстінде ұқыптылыққа, сұлулыққа жинақылыққа назар
аудара отырып, эстетикалық тәрбие
беру
Дамытушылық: шығармашылық ойын, қиял- ғажайып ойларын дамыту;
: Балалардың есте сақтауын, жылдамдық,
шапшаңдық қасиеттерін дамыту.
Көрнекілік:
Интерактивті тақта, ұлттық ою- өрнектер, киіз үлгісі, ою- өрнектердің сызбасы, түрлі- түсті картондар, түрлі-түсті моншақтар, ермексаз;
Қостілділік компонент:
Ою-өрнек – орнамент; ермексаз- пласталин;
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Бала әрекеті |
|
Мотивациялық – қызығушылық |
Балалармен сәлемдесу. -Сәлеметсіңдер ме балалар? - Көңіл күйлерін қалай? -Балалар бүгін ерекше күн, бізге бүгін қонақтар келіпті, олай болса қонақтармен сәлемдесеміз. -Балалар ұйымдастырылған оқу іс-әрекетімізді бастамай тұрып не істейміз? Балалар: - Жылулық шеңберін құрамыз. -Дұрыс айтасындар қане балалар жылулық шеңберін құрайықшы. Жылулық шеңбері: Қуанамын мен де, Қуанасын сен де, Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге де. Балалар бір-біріне жылулық таратады. |
Балалар сәлемдеседі. Сұраққа жауап береді. Балалар сәлемдеседі. Жылулық шеңберін құрып, бір-біріне жылулық таратады. |
|
Ұйымдастыру-ізденушілік |
Бүгінгі оқу іс – әрекетіміздің тақырыбы «Ою-
өрнектер сыр шертеді». Балалар сендер ою-өрнектер туралы қандай мақал- мәтел білесіңдер? -Жарайсындар балалар! Тосын сый: -Балалар бізге қонаққа Елдос пен Аяжан келіпті олар бізді қонаққа шағырады.
-Балалар біз Елдос пен Аяжанмен бірге
Ғажайыпстанға саяхатқа шығайықшы..
Балапан
телеарнасынан хабар көру.
-Балалар сендерге саяхат
ұнады ма? -Оюлар қалай бөлінеді екен? -Қандай мағыналы болады екен? -Оюлар әр түрлі болатынын білдік : өсімдік, жануар, аспан, заттарға ұқсатылып жасалатынны білдік Ойын: -Балалар бізде Аяжан мен Елдос секілді ойын ойнайықшы. Әр түрлі оюлар неге ұқсайтынын тауып көрейік. - Жарайсындар балалар! Керемет! Балалар бүгін біз қазақтың ұлттық ою-өрнегі қошқар мүйізді әсемдейтің боламыз. Қошқар мүйізді әсемдеу үшін бізге ермексаз мен жылтыр моншақтар қажет. Алдымызда тұрған қошқар мүйізге ермексазды сызық бойымен жағып шығып үстіне жылтыр моншақтарды жапыстырып шығамыз. -Жарайсындар балалар керемет әсем қошқар мүйізі дайын болды. -Жарайсындар балалар. -Қане балалар сендердің саусақтарын шаршаған болар бәріміз бірге саусақ жаттығуларын жасайық. Саусақ жаттығулары: Бас бармағым алғашқы, Балан үйрек жалғасы, Ортан терек ағасы, Шылдыр шүмек нағашы Кішкентай бөбек балақан, Бәріне ортақ алақан |
Мұғалімді мұқият тындайды.
Ою ойғанның ойы
ұшқыр. Экранға мұхият қарап бағдарламаны көреді.
Өсімдік типтес ою – өрнек өсімдіктердің гүлі,
жапырағы, сабағы, дәні, негізгі элементтері
көрінеді. Балалар қошқар мүйізді әсемдеп шығады. Балалар саусақ жаттығуларын жасайды. |
|
Рефлексивті-түзету |
Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап.
|
Сұраққа жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс:
- Қазақтың ұлттық ою-өрнектерін танып біледі
Игеруі тиіс:
- , шығармашылық қабілеттері дамиды;
Істей алады:
- берілген тапсырманы нұсқау бойынша орындай алады
Мұғалім: Өмірзақова Ж.Ж.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өрнектер сыр шертеді
Өрнектер сыр шертеді
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Тобы: Өркен (естияр )
Ұйымдастырылған оқу іс әрекеті: Бейнелеу өнері
Тақырыбы: Өрнектер сыр шертеді
Мақсаты:
Балаларды халық мәдениетіне үйрету, қазақ
халқының әдет –ғұрыптарын тереңірек ашу және дамыту, балалардың
бойына сіңіру. Балалардың қызығушылығын арттыру арқылы,
шығармашылық қабілетін дамыту.
Білімділік: :
Бейнелеу өнеріне қызығушылықтарын арттыру, бейнелеу материалымен
ойын ойнауға ынталандыру, балаларға қуаныш сыйлау, шығармашылық
шабыт ахуалын қалыптастыру Балаларды ою - өрнек түрлерімен
таныстыру. Ою - өрнек салу арқылы қолды жаттықтырып
балалардың шеберлігін ұштау.
Тәрбиелік: Өнерді құрмет тұту, оған
сүйіспеншілігін арттыру. Өнерге баулу, шығармашылыққа
тәрбиелеу. Еңбексүйгіштікке
тәрбиелеу. Жұмыс үстінде ұқыптылыққа, сұлулыққа жинақылыққа назар
аудара отырып, эстетикалық тәрбие
беру
Дамытушылық: шығармашылық ойын, қиял- ғажайып ойларын дамыту;
: Балалардың есте сақтауын, жылдамдық,
шапшаңдық қасиеттерін дамыту.
Көрнекілік:
Интерактивті тақта, ұлттық ою- өрнектер, киіз үлгісі, ою- өрнектердің сызбасы, түрлі- түсті картондар, түрлі-түсті моншақтар, ермексаз;
Қостілділік компонент:
Ою-өрнек – орнамент; ермексаз- пласталин;
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Бала әрекеті |
|
Мотивациялық – қызығушылық |
Балалармен сәлемдесу. -Сәлеметсіңдер ме балалар? - Көңіл күйлерін қалай? -Балалар бүгін ерекше күн, бізге бүгін қонақтар келіпті, олай болса қонақтармен сәлемдесеміз. -Балалар ұйымдастырылған оқу іс-әрекетімізді бастамай тұрып не істейміз? Балалар: - Жылулық шеңберін құрамыз. -Дұрыс айтасындар қане балалар жылулық шеңберін құрайықшы. Жылулық шеңбері: Қуанамын мен де, Қуанасын сен де, Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге де. Балалар бір-біріне жылулық таратады. |
Балалар сәлемдеседі. Сұраққа жауап береді. Балалар сәлемдеседі. Жылулық шеңберін құрып, бір-біріне жылулық таратады. |
|
Ұйымдастыру-ізденушілік |
Бүгінгі оқу іс – әрекетіміздің тақырыбы «Ою-
өрнектер сыр шертеді». Балалар сендер ою-өрнектер туралы қандай мақал- мәтел білесіңдер? -Жарайсындар балалар! Тосын сый: -Балалар бізге қонаққа Елдос пен Аяжан келіпті олар бізді қонаққа шағырады.
-Балалар біз Елдос пен Аяжанмен бірге
Ғажайыпстанға саяхатқа шығайықшы..
Балапан
телеарнасынан хабар көру.
-Балалар сендерге саяхат
ұнады ма? -Оюлар қалай бөлінеді екен? -Қандай мағыналы болады екен? -Оюлар әр түрлі болатынын білдік : өсімдік, жануар, аспан, заттарға ұқсатылып жасалатынны білдік Ойын: -Балалар бізде Аяжан мен Елдос секілді ойын ойнайықшы. Әр түрлі оюлар неге ұқсайтынын тауып көрейік. - Жарайсындар балалар! Керемет! Балалар бүгін біз қазақтың ұлттық ою-өрнегі қошқар мүйізді әсемдейтің боламыз. Қошқар мүйізді әсемдеу үшін бізге ермексаз мен жылтыр моншақтар қажет. Алдымызда тұрған қошқар мүйізге ермексазды сызық бойымен жағып шығып үстіне жылтыр моншақтарды жапыстырып шығамыз. -Жарайсындар балалар керемет әсем қошқар мүйізі дайын болды. -Жарайсындар балалар. -Қане балалар сендердің саусақтарын шаршаған болар бәріміз бірге саусақ жаттығуларын жасайық. Саусақ жаттығулары: Бас бармағым алғашқы, Балан үйрек жалғасы, Ортан терек ағасы, Шылдыр шүмек нағашы Кішкентай бөбек балақан, Бәріне ортақ алақан |
Мұғалімді мұқият тындайды.
Ою ойғанның ойы
ұшқыр. Экранға мұхият қарап бағдарламаны көреді.
Өсімдік типтес ою – өрнек өсімдіктердің гүлі,
жапырағы, сабағы, дәні, негізгі элементтері
көрінеді. Балалар қошқар мүйізді әсемдеп шығады. Балалар саусақ жаттығуларын жасайды. |
|
Рефлексивті-түзету |
Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап.
|
Сұраққа жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс:
- Қазақтың ұлттық ою-өрнектерін танып біледі
Игеруі тиіс:
- , шығармашылық қабілеттері дамиды;
Істей алады:
- берілген тапсырманы нұсқау бойынша орындай алады
Мұғалім: Өмірзақова Ж.Ж.
шағым қалдыра аласыз













