Өрнектерді орындау реті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өрнектерді орындау реті

Материал туралы қысқаша түсінік
материал бастауыш мұғалімдеріне қажет.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Сыныбы: Күні: Пәні:

Сабақтың тақырыбы: “ Өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібі”

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Үш амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті жайлы түсінік беру; есеп шығаруды меңгерту;

Дамытушылық: Ой-өрісін, зейінін дамыту, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру.Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жинақтылыққа тәрбиелеу .

Көрнекілігі: кестелер,сызбалар, интерактивті тақта.

Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, ауызша есептеу, шығармашылық, пәнаралық байланыс.

Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.

 - Балалардың зейіндерін шоғырландыру.

ІІ.Өткенді пысықтау.

Ал, балалар, есімізге түсірейік, қандай амалдарды білеміз.

“ – “ , “ + “ . “ х“ , “ :“ .

Жазбаша есептеулер (2 және 3 амалдан тұратын өрнектердің амалдар ретін табу, есептеу)

Балалар, енді бері қараймыз. Стол үстінде 10 алма, 1 қызанақ жатыр. Осы 10 алманың 6 – уын Алмас алды, 1 қызанақты Жанна әкеліп қосты. Осы есепті шығаруымыз керек.

10 + 1 - 6 + 1

Барлық картоп саны 10 еді, Ақмарал әуелі 4 үлкен картоп, содан кейін 1 кішкентай картоп алды. Ақмарал барлығы неше картоп алды, тарелкеде неше картоп қалды.

ІІІ. Жаңа сабақ. –

Ал, достарым, келіңдер,
Біріңе - бірің еріңдер
Біліміңді тексеріп,
Амалды орындап көріңдер

4 ·(10 - 7)= 80 - 4 · 10=

6 · 4 +26 = 30 : 3+ 100=

(28+4):4 = (40-30) : 10=

жақшасы бар өрнектерде алдымен

жақша ішіндегі амалдар орындалады:

ретімен көбейту мен бөлу амалдары,

содан соң қосу мен азайту амалдары.

Дәптермен жұмыс. Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып қоямыз: Қазір қай ай? - Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып қоямыз: Қазір қай ай? ? Осы айда қандай атаулы күн бар?
Көркем жазу жазайық. 

Кел, балалар, ойнайық!
Ойнайық та ойлайық
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық
а) 8 : (5 : 5 + 1) өрнегі қалай құрылғанын схема бойынша түсіндір.

8 : (5 : 5 + 1) = 8 : 2 = 4

ә) Схема бойынша өрнек құр. Оның мәнін тап.





(26 – 6 ∙ 4) ∙2 = (26 - 24) ∙ 2 = 2 ∙ 2 =

ІV. Сергіту сәті.

Тақтаға 3 оқушы шығады.

 4х 1 + 2 1 6 + 3 х2 7 8 — 5 х 2

— Қай оқушы бұрын шығарса, сол оқушыға смайлик беріледі.

V. Жаңа сабақты меңгеру . 
«Ойна да ойла!» ойыны. Шығармашылық жұмыс.

Теңдік тура болатындай етіп, жақшалар қой:

7 – 5∙ 4 + 2 = 10 3 ∙ 4 – 2 ∙ 2 = 20

+ 9 : 9 - 1 = 13 40 : 4 – 2 : 2 = 10

(7 – 5) ∙ 4 + 2 = 10 (3 ∙ 4 – 2) ∙ 2 = 20

+ (9 : 9) - 1 = 13 40 : (4 – 2) : 2 = 10

Ауызша есептеулер. «Тез ойла!» логикалық тапсырма

1.Шөптердің арасында қояндар тығылып отыр,тек 40 құлағы көрініп тұр.Қанша қоян тығылып отыр? 
2. Тігінші 2 қызыл көйлек , және одан 3- ке артық көк көйлек тікті. Тігінші қанша қызыл көйлек тікті? 
3. Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы 2 балық ұшып келді. Барлығы неше балық болды? 
4.Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны –он. Аулада неше тауық, неше бұзау болуы мүмкін? 

VІ. Сабақты қорытындылау:

- Сабақ ұнады ма? (Смайлик белгішесімен көрсету). 
- Бүгінгі математика сабағында нені үйрендік?
- Өткен тақырыптарды қайталадық .. 
- Есептер шығардық.
- Тақтамен жұмыс жасадық, лездік сұрақтарға жауап бердік.
VІІ. Білімді бағалау:Белсенділік танытқан оқушыларды мадақтау,марапаттау.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.01.2019
579
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі