Материалдар / Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану (9 сынып)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану (9 сынып)

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2021
704
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Зеленобор мектеп-гимназиясының

математика пәні мұғалімі

Мендибаева Гулнур Конырбаевна

Пәні: Алгебра

Күні:

Сыныбы: 9 «а»

Сабақтың тақырыбы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық

тепе-теңдіктерді қолдану

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді біледі, Өрнектерді түрлендіруде қолдана біледі, Тепе-теңдіктерді дәлелдей алады.

Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту сабағы

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

1.Сәлемдесу

2.Оқушылардың сабаққа қатысуын түгелдеу.

3.Оқушыларды топқа бөлу (3 түсті стикермен). І топ «Синус», ІІ топ «Косинус», ІІІ топ «Тангенс, котангенс»

4.Оқушылар бір-біріне тілек айту.

5.Топ басшысын сайлау және бағалау парағын тарату.

ІІ.Миға шабуыл «Өрнектерді түрлендіру». Осы сөз бен өткен тақырыпты байланыстыра отырып бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын қалай шығарар едіңдер?


1

0

-1

д

е

к

л

н

ө

р

т

ү

у

і


sin300

cos450

cos300

sin900

cos900

tg600

ctg600


ctg300

sin2700

sin450

cos1200

tg450

sin600

cos1350

tg300

ctg450

tg1200


ІІІ.Өткен тақырыпты қайталау. «Жартысын тап»


sin2α + cos2α=

1

tgα=

sinα/cosα

ctgα=

cosα/sinα

1+ ctg2α=

1/ sin2α

1+ tg2α=

1/ cos2α

tg2α=

1/ cos2α-1

sin2α=

1- cos2α

tgα∙ctgα=

1



IV.Жаңа сабақ. Постер қорғау

І топ – 1,4 мысалдар

ІІ топ – 2,5 мысалдар

ІІІ топ – 3,6 мысалдар

V.Сергіту сәті. (Эранда видеомен көрсетіледі)

VI.Жеке жұмыс (Тақтада екі оқушы, қалған оқушылар орындарында отырып шығарады).

1.Өрнекті ықшамдаңыз: tg – sin – tg sin

Жауабы: tg – sin – tg sin = tg – sin (1+ tg )=

tg – sin *1/ sin = tg –1


2. өрнегін ықшамдаңыз: мұндағы =

Жауабы:


VII.Жұптық жұмыс (оқулықпен жұмыс).

320 есеп


Жауабы:



Жауабы:


VIII.Сабақты қорытындылау. Топтық жұмыс «Математикалық домино».


sin2α-1+ cos2α+

(1+ sinα)(1-sinα)

cos2α

sin23x+ cos23x+1


2

cos2α+tg2α+sin2α

1/cos2α

(sinα+1)(sinα-1)


-cos2α

(tgα∙cosα)2+ (ctgα∙sinα)2

1



IX.Бағалау (топ басшыларына бағалату)

X.Үйге тапсырма: №321 есеп, негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қайталау.







































Бағалау парағы


Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы «Сәйкесін тап»

Постер қорғау

Жеке жұмыс

Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс

Қорытынды баға

















770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!