Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
|
5.2.1.1
қосу және көбейту
амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді
түрлендіру;
5.2.1.2
әріптердің берілген мәндері
бойынша әріпті өрнектердің мәндерін
табу;
|
Сабақтың
басы
|
«Миға шабуыл»
әдісі
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа
түсіру
оқушылар топпен
жұмыс жасайды, жаңа тақырыпқа қадам жасау арқылы өз ойларын
жеткізеді
Жаңа сабақты
бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы
диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық
айту
1)Санды
өрнекке мысал келтіріңдер.
2)Өрнектің мәні деп нені
айтады?
3)Әріпті
өрнек деп қандай өрнекті айтады?
4)әріптің мәні деп нені
айтады?
5)Коэффицент деген
не?
|
|
Сабақтың
ортасы
|
(Өрнекті
ықшамдау тақырыбы
үшін «Ыстық орындық
орындық» әдісі
пайдалану
Жаңа тақырыпты
оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс
бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше
дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір
алмасу
1
тапсырма. Қосындыны табыңдар:
6+18+25+5+2+4
1-
тәсілмен. Қосылғыштарды тізбектеп қосып,
қосындыны табыңдар.
2
тәсілмен. Қосынды толық ондық
болатындай, қосылғыштарды топтап қосуды
орындаңдар.
Қосынды өзгерді
ме? Қай тәсіл тиімді?
2
тапсырма. Көбейтіндіні табыңдар:
20∙15∙4∙5.
1
тәсілмен. Көбейткіштерді тізбектей
көбейтіп, көбейтіндіні
табыңдар.
2
тәсілмен. Көбейтінді толық ондық
болатындай, топтап көбейтуді орындаңдар.
Көбейтінді өзгерді ме? Қай
тәсіл тиімді?
Сабағымыздың мақсаты
мен міндетін айқындап
алайық.
-
Қосудың қасиеттерін
пайдаланып, өрнекті ықшамдаңдар:
(296 + 113) + 204 + а, мұндағы а =
387
-
Өрнекті ықшамдап, мәнін
табыңдар:
22с
• 6d, мұндағы c =5, d
=12
-
Өрнектің мәнін тиімді тәсілмен табыңдар: (1819 +
z) + 3239, мұндағы z
=2761
-
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін
пайдаланып, жақшаны ашыңдар:
17•
(6y – 4x + 7z)
5. Тиімді
тәсілмен есептеңдер:
626 16 + 243 • 19 + 374 • 16 +257 •
19
6. Өрнектің
мәнін табыңдар:
(x
+ 4y) + (5y + 6z) + (8x +
3z),
мұндағы x + y + z
=14
|
Оқулық
Аудидиск:
1.3.1; 1.3.2;
1.3.3;
Доп,текше
кітап,дәптер,қалам,қарындаш.
№1Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
|
Ойлан тап,Әр топқа
тапсырма беру
Топтарға жаңа
тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында
тапсырмалар мен жұмыс істеу арқылы топпен жарыс
ұйымдастыру
Берілген тапсырманы
уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып
тапсырманы орындау
«Сен маған- мен
саған» ойыны бойынша сұрақ- жаупты
ұймдастыру, тақырыпты
жинақтау
Мұғалім жаңа
тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топ сұрақтар
дайындайды
Тест
1. Өрнекті
ықшамда:
19 – (14 + с)
а) 5с; б)
5 +с; в) 33 – с; г) 5 –
с.
2. 49 – (14 + с)
өрнегінің мәнін табыңдар,
егер с =
13.
а) 48; б)
22; в) 36.
3. (а + b)
– m
= a
+ (b
– m) теңдігі:
а) саннан қосындыны азайту
қасиеті;
б) қосындыдан санды азайту
қасиеті;
в) қосудың терімділік
қасиеті.
4. (157 + 34) – 124 : 62
өрнегінде азайғыш
болады:
а)
124 : 62; б)
157 + 34; в)
157; г) 124.
|
|