Тақырыбы: | Өрнектерді ықшамдау |
Күні,айы: 14.09.2017 | Мұғалімнің аты-жөні: Тлеукабулова К Р |
5 сынып | Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 5.2.1.1қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру;5.2.1.2әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектердің мәндерін табу; |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Натурал сандарды ықшамдаудың тәрлерін үйрету,ықшамдауда терімділік қасиеттерді пайдалана білуге меңгерту. |
| Оқушылардың басым бөлігі:Өрнектерді ықшамдай алады.. |
| Кейбір оқушылар:Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы | «Миға шабуыл» әдісі Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруоқушылар топпен жұмыс жасайды, жаңа тақырыпқа қадам жасау арқылы өз ойларын жеткізедіЖаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту1)Санды өрнекке мысал келтіріңдер.2)Өрнектің мәні деп нені айтады?3)Әріпті өрнек деп қандай өрнекті айтады?4)әріптің мәні деп нені айтады?5)Коэффицент деген не? |
|
Сабақтың ортасы | (Өрнекті ықшамдау тақырыбы үшін «Ыстық орындық орындық» әдісі пайдалануЖаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу1 тапсырма. Қосындыны табыңдар: 6+18+25+5+2+41- тәсілмен. Қосылғыштарды тізбектеп қосып, қосындыны табыңдар.2 тәсілмен. Қосынды толық ондық болатындай, қосылғыштарды топтап қосуды орындаңдар.Қосынды өзгерді ме? Қай тәсіл тиімді?2 тапсырма. Көбейтіндіні табыңдар: 20∙15∙4∙5.1 тәсілмен. Көбейткіштерді тізбектей көбейтіп, көбейтіндіні табыңдар.2 тәсілмен. Көбейтінді толық ондық болатындай, топтап көбейтуді орындаңдар. Көбейтінді өзгерді ме? Қай тәсіл тиімді?Өрнектерді ықшамдау үшін қандай қасиеттерді қолдандық?Ендеше оқушылар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?Сабағымыздың мақсаты мен міндетін айқындап алайық.
Қосудың қасиеттерін пайдаланып, өрнекті ықшамдаңдар:(296 + 113) + 204 + а, мұндағы а = 387Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар:22с • 6d, мұндағы c =5, d =12Өрнектің мәнін тиімді тәсілмен табыңдар: (1819 + z) + 3239, мұндағы z =2761Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, жақшаны ашыңдар:17• (6y – 4x + 7z)5. Тиімді тәсілмен есептеңдер:626 16 + 243 • 19 + 374 • 16 +257 • 196. Өрнектің мәнін табыңдар:(x + 4y) + (5y + 6z) + (8x + 3z),мұндағы x + y + z =14 |
ОқулықАудидиск:1.3.1; 1.3.2; 1.3.3;
Доп,текше кітап,дәптер,қалам,қарындаш.№1Жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы | Ойлан тап,Әр топқа тапсырма беруТоптарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар мен жұмыс істеу арқылы топпен жарыс ұйымдастыруБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы орындау«Сен маған- мен саған» ойыны бойынша сұрақ- жаупты ұймдастыру, тақырыпты жинақтауМұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топ сұрақтар дайындайдыТест1. Өрнекті ықшамда: 19 – (14 + с)а) 5с; б) 5 +с; в) 33 – с;г) 5 – с.2. 49 – (14 + с) өрнегінің мәнін табыңдар, егер с = 13.а) 48; б) 22;в) 36.3. (а + b) – m = a + (b – m) теңдігі:а) саннан қосындыны азайту қасиеті;б) қосындыдан санды азайту қасиеті;в) қосудың терімділік қасиеті. 4. (157 + 34) – 124 : 62 өрнегінде азайғыш болады:а) 124 : 62; б) 157 + 34; в) 157; г) 124. |
|
Қосымша ақпарат |
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? | Оқу материалы мазмұнына рефлексия жасау арқылы игерген білімін көрсетеді
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. |