Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 13.09.23

    Пән мұғалімі: Торыбаев Б.С.

    Сыныбы:5 «Б» сынып

    Мектебі: № 211 мектеп-гимназия

    Сабақ тақырыбы:

    Өрнектерді ықшамдау.

    Сабақ мақсаты:

    Оқушыларға өрнектерді ықшамдау туралы түсініктеме беру, есептер шығару тәсілдерін үйрету арқылы білімдерін қалыптастыру, ой-өрісін кеңейту.

    Кіріктірілген модульдер:

    1. Оқыту және оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.

    2. Сыни тұрғыдан ойлау.

    3. Оқыту үшін және оқуды бағалау.

    4. Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту.

    5. Оқудағы көшбасшылық.

    Сабақ барысы:


    Мұғалім іс -әрекеті


    Оқушылар іс-әрекеті

    Ресурстар, көрнекі құралдар

    І.Кіріспе








    а) Топқа бөлу








    б) Өткенді қайталау









    IІ. Жаңа сабақ

    Ой қозғау

    Негізгі бөлім (қолдану)





















    Сергіту сәті




    ІІІ. Қoрытынды






    ІV. Сабақтың рефлексиясы


    Психологиялық дайындық.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін үлкен болғанда кімге ұқсаған болуды қалайсыңдар, деп сұраймын.

    Оқушыларды түрлі оқулықтар арқылы топтарға бөлемін, бағалау парағын таратамын. Топ мүшелері рөлдеріне, белсенділігіне байланысты өз – өзін бағалап отырады.


    Топтық жұмыс. Өткен сабақтарға сұрақ – жауап арқылы шолу жасау.

    Әр топтың оқушыларына сұрақтар қоямын.

    Санды және әріпті өрнектер деп неге аталады?

    Санды және әріпті өрнектерге мысалдар айтқызамын.


    Әр топқа әр түрлі есептер беремін.

    Өрнектің мәнін тап.

    1. а-20в, а=270, в=10;

    1 – тапсырма

    Топтық жұмыс

    Кім жылдам өзіндік жұмысын жасатамын.

    Амалдарды қолданып есептеу жұмысын орындатамын.


    Есептеп салыстыру:

    6а+4а* 55а-49а;

    а+23а*11а+11а;

    5х-4х*5х+5х;

    7у+4у*10у-6у.


    2 – тапсырма

    Топтық жұмыс.

    «Джиксо» әдісі бойынша жұмыс жасатамын.




    3 – тапсырма

    Топтық жұмыс.

    Тест бойынша жұмыс жасатамын.







    Қызықты логикалық сұрақтар қоямын.





    Топтық бағалау. Оқушылардың өз – өзін бағалау парағы, оқушылардың жұмысын мадақтау арқылы бағалаймын.






    Сабақтан алған әсерлерін “БББ” кері байланыс арқылы стикерлерге жаздырамын.

    Шеңбер болып отырады, бір-біріне ізгі-тілектерін, армандарын айтады.







    Оқушылар математика, қазақ тілі, тарих, өзін-өзі тану оқулықтары болып, 5 топқа бөлінеді. Топтағы рөлдерін анықтап алады. Топ көшбасшылары топ мүшелерінің белсенділігіне байланысты бағалап отырады.

     



    «2 минуттық МЕМО» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

    Сұрақтарға жауап береді, жауаптарын басқа топтарға түсіндіреді.

    Өрнектің мәнін тап:

    а-250, мұнда а=950;

    950-250=700;

    Оқушылар өз топтарына берілген есептерді шығарады.

    Өрнектің мәнін тап:

    а) (а+65)/5; а=40.

    ә) 100-с/7; с=7;

    в) 52*х+27*у;

    х=3, у=3;

    с) 8100/х-80/у;

    х=900, у=40

    Әр топтан оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады. Шығарылған есепті басқа топтар тексеріп, дәптеріне жазады.

    Натурал сандарды қолданып есептер шығаруда амалдар, жақша, белгілерден қолдану арқылы шешеді.

    Оқушылар натурал сандарға амалдарды қолданып есептер шығарады.

    Теңдеуді шеш:

    (а-50)/2=600;

    (100-в)*10=1000.






    Оқушылар сұрақтарға ойланып жауап береді, ой-өрісі дамиды, жауаптарын басқа топтармен талқылайды.



    Оқушылар тест құрау арқылы санды және әріпті өрнектерге мысалдар жазады.



    Оқушылар сыни тұрғыдан ойлануы үшін, бір-біріне қызықты логикалық сұрақтар қояды.




    Оқушылар «Бағдаршам» түстері арқылы өзін-өзі бағалайды.






    Оқушылар стиктерлерге «БББ» кері байланыс арқылы өз ойларын жазады.




    Үнтаспа

    Смайликті доп









    Бағалау парағы

    Стикерлер









    Үлестірме материалдар











    А4 парағы









    Үлестірме материалдар
















    А4 парағы










    Стикерлер







    Стикерлер








    Күні: 14.09.23

    Пән мұғалімі: Торыбаев Б.С.

    Сыныбы:5 «Б» сынып

    Мектебі: № 211 мектеп-гимназия

    Сабақ тақырыбы:

    Өрнектерді ықшамдау.

    Сабақ мақсаты:

    Оқушыларға өрнектерді ықшамдауға есептер көрсету арқылы білімдерін қалыптастыру, есептер шығару тәсілдерін үйрету, ой-өрісін дамыту.

    Кіріктірілген модульдер:

    1. Оқыту және оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.

    2. Сыни тұрғыдан ойлау.

    3. Оқыту үшін және оқуды бағалау.

    4. Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту.

    5. Оқудағы көшбасшылық.



    Сабақ барысы:


    Мұғалім іс -әрекеті


    Оқушылар іс-әрекеті

    Ресурстар, көрнекі құралдар

    І.Кіріспе








    а) Топқа бөлу








    б) Өткенді қайталау









    IІ. Жаңа сабақ

    Ой қозғау

    Негізгі бөлім (қолдану)































    Сергіту сәті




    ІІІ. Қoрытынды






    ІV. Сабақтың рефлексиясы


    Психологиялық дайындық.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін үлкен болғанда кімге ұқсаған болуды қалайсыңдар, деп сұраймын.

    Оқушыларды жыл мезгілдері арқылы топтарға бөлемін, бағалау парағын таратамын. Топ мүшелері рөлдеріне, белсенділігіне байланысты өз – өзін бағалап отырады.


    Топтық жұмыс. Өткен сабақтарға сұрақ – жауап арқылы шолу жасау.

    Әр топтың оқушыларына сұрақтар қоямын.

    Санды ойластыр, оған 6-ны қос, қосындыдан 2-ны азайт және одан ойластырған санды азайт, нәтижесіне 1-ді қос. Болады 5. Неге ондай болғанын ойлап тап?


    Әр топқа өрнекті ықшамдауға есептер беремін.

    28а+300а+6а=334а;

    50в+59в+755в=864в;

    1 – тапсырма

    Топтық жұмыс

    Кім жылдам өзіндік жұмысын жасатамын.

    Амалдарды қолданып есептеу жұмысын орындатамын.


    Есептеп салыстыру:

    60а+40а* 55а+45а;

    95а-23а*111а-30а;

    2х-х*5х-5х;

    555у+4у*200у+600у.




    2 – тапсырма

    Топтық жұмыс.

    «Топтастыру» стратегиясы бойынша жұмыс жасатамын.




    3 – тапсырма

    Топтық жұмыс.

    Кім жылдам ойыны бойынша жұмыс жасатамын.


    Оқушыларға кірпі биін орындатамын.




    Топтық бағалау. Оқушылардың өз – өзін бағалау парағы, оқушылардың жұмысын мадақтау арқылы бағалаймын.


    Сабақтан алған әсерлерін “БББ” кері байланыс арқылы стикерлерге жаздырамын.

    Шеңбер болып отырады, бір-біріне ізгі-тілектерін, армандарын айтады.







    Оқушылар қыс, көктем, жаз, күз айлары болып, 4 топқа бөлінеді. Топтағы рөлдерін анықтап алады. Топ көшбасшылары топ мүшелерінің белсенділігіне байланысты бағалап отырады.

     



    «2 минуттық МЕМО» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

    Сұрақтарға жауап береді, жауаптарын басқа топтарға түсіндіреді. 1. Тік төртбұрыштыңұзындығы 5 см, ені 3 см. Тік төртбұрыштың периметрінің жартысы неге тең?

    2. Үшбұрыштың периметрі 15 см. Оның екі қабырғасы өзара тең, ал үшінші қабырғасы 3 см. Үшбұрыштың белгісіз қабырғаларының ұзындығын тап?

    Әр топтан оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады. Шығарылған есепті басқа топтар тексеріп, дәптеріне жазады.

    Натурал сандарды қолданып есептер шығаруда амалдар, жақша, белгілерден қолдану арқылы шешеді.

    Оқушылар натурал сандарға амалдарды қолданып есептер шығарады.

    Теңдеуді шеш:

    (а+49а)/2=600;

    (100в-в)*9=9999.




    Оқушылар есептерді шығарады, тақтаға жазып басқа топтармен талқылайды.








    Оқушылар өрнектерге амалдар қолдану арқылы топтастырады.






    Оқушылар сыни тұрғыдан ойлануы үшін, бір-біріне қызықты логикалық сұрақтар қояды.


    Оқушылар әр түрлі іс-қимылдармен орындайды.




    Оқушылар «Бағдаршам» түстері арқылы өзін-өзі бағалайды.



    Оқушылар стиктерлерге «БББ» кері байланыс арқылы өз ойларын жазады.




    Үнтаспа

    Смайликті доп








    Мезгіл суреттері

    Бағалау парағы

    Стикерлер









    Үлестірме материалдар











    А4 парағы












    Үлестірме материалдар
















    А4 парағы











    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Торыбаев Балжигит Сулейменович
    12 Қырқүйек 2023
    501
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Өрнектерді ықшамдау.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Өрнектерді ықшамдау.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушыларға өрнектерді ықшамдау туралы түсініктеме беру, есептер шығару тәсілдерін үйрету арқылы білімдерін қалыптастыру, ой-өрісін кеңейту.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 13.09.23

    Пән мұғалімі: Торыбаев Б.С.

    Сыныбы:5 «Б» сынып

    Мектебі: № 211 мектеп-гимназия

    Сабақ тақырыбы:

    Өрнектерді ықшамдау.

    Сабақ мақсаты:

    Оқушыларға өрнектерді ықшамдау туралы түсініктеме беру, есептер шығару тәсілдерін үйрету арқылы білімдерін қалыптастыру, ой-өрісін кеңейту.

    Кіріктірілген модульдер:

    1. Оқыту және оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.

    2. Сыни тұрғыдан ойлау.

    3. Оқыту үшін және оқуды бағалау.

    4. Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту.

    5. Оқудағы көшбасшылық.

    Сабақ барысы:


    Мұғалім іс -әрекеті


    Оқушылар іс-әрекеті

    Ресурстар, көрнекі құралдар

    І.Кіріспе








    а) Топқа бөлу








    б) Өткенді қайталау









    IІ. Жаңа сабақ

    Ой қозғау

    Негізгі бөлім (қолдану)





















    Сергіту сәті




    ІІІ. Қoрытынды






    ІV. Сабақтың рефлексиясы


    Психологиялық дайындық.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін үлкен болғанда кімге ұқсаған болуды қалайсыңдар, деп сұраймын.

    Оқушыларды түрлі оқулықтар арқылы топтарға бөлемін, бағалау парағын таратамын. Топ мүшелері рөлдеріне, белсенділігіне байланысты өз – өзін бағалап отырады.


    Топтық жұмыс. Өткен сабақтарға сұрақ – жауап арқылы шолу жасау.

    Әр топтың оқушыларына сұрақтар қоямын.

    Санды және әріпті өрнектер деп неге аталады?

    Санды және әріпті өрнектерге мысалдар айтқызамын.


    Әр топқа әр түрлі есептер беремін.

    Өрнектің мәнін тап.

    1. а-20в, а=270, в=10;

    1 – тапсырма

    Топтық жұмыс

    Кім жылдам өзіндік жұмысын жасатамын.

    Амалдарды қолданып есептеу жұмысын орындатамын.


    Есептеп салыстыру:

    6а+4а* 55а-49а;

    а+23а*11а+11а;

    5х-4х*5х+5х;

    7у+4у*10у-6у.


    2 – тапсырма

    Топтық жұмыс.

    «Джиксо» әдісі бойынша жұмыс жасатамын.




    3 – тапсырма

    Топтық жұмыс.

    Тест бойынша жұмыс жасатамын.







    Қызықты логикалық сұрақтар қоямын.





    Топтық бағалау. Оқушылардың өз – өзін бағалау парағы, оқушылардың жұмысын мадақтау арқылы бағалаймын.






    Сабақтан алған әсерлерін “БББ” кері байланыс арқылы стикерлерге жаздырамын.

    Шеңбер болып отырады, бір-біріне ізгі-тілектерін, армандарын айтады.







    Оқушылар математика, қазақ тілі, тарих, өзін-өзі тану оқулықтары болып, 5 топқа бөлінеді. Топтағы рөлдерін анықтап алады. Топ көшбасшылары топ мүшелерінің белсенділігіне байланысты бағалап отырады.

     



    «2 минуттық МЕМО» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

    Сұрақтарға жауап береді, жауаптарын басқа топтарға түсіндіреді.

    Өрнектің мәнін тап:

    а-250, мұнда а=950;

    950-250=700;

    Оқушылар өз топтарына берілген есептерді шығарады.

    Өрнектің мәнін тап:

    а) (а+65)/5; а=40.

    ә) 100-с/7; с=7;

    в) 52*х+27*у;

    х=3, у=3;

    с) 8100/х-80/у;

    х=900, у=40

    Әр топтан оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады. Шығарылған есепті басқа топтар тексеріп, дәптеріне жазады.

    Натурал сандарды қолданып есептер шығаруда амалдар, жақша, белгілерден қолдану арқылы шешеді.

    Оқушылар натурал сандарға амалдарды қолданып есептер шығарады.

    Теңдеуді шеш:

    (а-50)/2=600;

    (100-в)*10=1000.






    Оқушылар сұрақтарға ойланып жауап береді, ой-өрісі дамиды, жауаптарын басқа топтармен талқылайды.



    Оқушылар тест құрау арқылы санды және әріпті өрнектерге мысалдар жазады.



    Оқушылар сыни тұрғыдан ойлануы үшін, бір-біріне қызықты логикалық сұрақтар қояды.




    Оқушылар «Бағдаршам» түстері арқылы өзін-өзі бағалайды.






    Оқушылар стиктерлерге «БББ» кері байланыс арқылы өз ойларын жазады.




    Үнтаспа

    Смайликті доп









    Бағалау парағы

    Стикерлер









    Үлестірме материалдар











    А4 парағы









    Үлестірме материалдар
















    А4 парағы










    Стикерлер







    Стикерлер








    Күні: 14.09.23

    Пән мұғалімі: Торыбаев Б.С.

    Сыныбы:5 «Б» сынып

    Мектебі: № 211 мектеп-гимназия

    Сабақ тақырыбы:

    Өрнектерді ықшамдау.

    Сабақ мақсаты:

    Оқушыларға өрнектерді ықшамдауға есептер көрсету арқылы білімдерін қалыптастыру, есептер шығару тәсілдерін үйрету, ой-өрісін дамыту.

    Кіріктірілген модульдер:

    1. Оқыту және оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.

    2. Сыни тұрғыдан ойлау.

    3. Оқыту үшін және оқуды бағалау.

    4. Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту.

    5. Оқудағы көшбасшылық.



    Сабақ барысы:


    Мұғалім іс -әрекеті


    Оқушылар іс-әрекеті

    Ресурстар, көрнекі құралдар

    І.Кіріспе








    а) Топқа бөлу








    б) Өткенді қайталау









    IІ. Жаңа сабақ

    Ой қозғау

    Негізгі бөлім (қолдану)































    Сергіту сәті




    ІІІ. Қoрытынды






    ІV. Сабақтың рефлексиясы


    Психологиялық дайындық.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін үлкен болғанда кімге ұқсаған болуды қалайсыңдар, деп сұраймын.

    Оқушыларды жыл мезгілдері арқылы топтарға бөлемін, бағалау парағын таратамын. Топ мүшелері рөлдеріне, белсенділігіне байланысты өз – өзін бағалап отырады.


    Топтық жұмыс. Өткен сабақтарға сұрақ – жауап арқылы шолу жасау.

    Әр топтың оқушыларына сұрақтар қоямын.

    Санды ойластыр, оған 6-ны қос, қосындыдан 2-ны азайт және одан ойластырған санды азайт, нәтижесіне 1-ді қос. Болады 5. Неге ондай болғанын ойлап тап?


    Әр топқа өрнекті ықшамдауға есептер беремін.

    28а+300а+6а=334а;

    50в+59в+755в=864в;

    1 – тапсырма

    Топтық жұмыс

    Кім жылдам өзіндік жұмысын жасатамын.

    Амалдарды қолданып есептеу жұмысын орындатамын.


    Есептеп салыстыру:

    60а+40а* 55а+45а;

    95а-23а*111а-30а;

    2х-х*5х-5х;

    555у+4у*200у+600у.




    2 – тапсырма

    Топтық жұмыс.

    «Топтастыру» стратегиясы бойынша жұмыс жасатамын.




    3 – тапсырма

    Топтық жұмыс.

    Кім жылдам ойыны бойынша жұмыс жасатамын.


    Оқушыларға кірпі биін орындатамын.




    Топтық бағалау. Оқушылардың өз – өзін бағалау парағы, оқушылардың жұмысын мадақтау арқылы бағалаймын.


    Сабақтан алған әсерлерін “БББ” кері байланыс арқылы стикерлерге жаздырамын.

    Шеңбер болып отырады, бір-біріне ізгі-тілектерін, армандарын айтады.







    Оқушылар қыс, көктем, жаз, күз айлары болып, 4 топқа бөлінеді. Топтағы рөлдерін анықтап алады. Топ көшбасшылары топ мүшелерінің белсенділігіне байланысты бағалап отырады.

     



    «2 минуттық МЕМО» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

    Сұрақтарға жауап береді, жауаптарын басқа топтарға түсіндіреді. 1. Тік төртбұрыштыңұзындығы 5 см, ені 3 см. Тік төртбұрыштың периметрінің жартысы неге тең?

    2. Үшбұрыштың периметрі 15 см. Оның екі қабырғасы өзара тең, ал үшінші қабырғасы 3 см. Үшбұрыштың белгісіз қабырғаларының ұзындығын тап?

    Әр топтан оқушылар тақтаға шығып есеп шығарады. Шығарылған есепті басқа топтар тексеріп, дәптеріне жазады.

    Натурал сандарды қолданып есептер шығаруда амалдар, жақша, белгілерден қолдану арқылы шешеді.

    Оқушылар натурал сандарға амалдарды қолданып есептер шығарады.

    Теңдеуді шеш:

    (а+49а)/2=600;

    (100в-в)*9=9999.




    Оқушылар есептерді шығарады, тақтаға жазып басқа топтармен талқылайды.








    Оқушылар өрнектерге амалдар қолдану арқылы топтастырады.






    Оқушылар сыни тұрғыдан ойлануы үшін, бір-біріне қызықты логикалық сұрақтар қояды.


    Оқушылар әр түрлі іс-қимылдармен орындайды.




    Оқушылар «Бағдаршам» түстері арқылы өзін-өзі бағалайды.



    Оқушылар стиктерлерге «БББ» кері байланыс арқылы өз ойларын жазады.




    Үнтаспа

    Смайликті доп








    Мезгіл суреттері

    Бағалау парағы

    Стикерлер









    Үлестірме материалдар











    А4 парағы












    Үлестірме материалдар
















    А4 парағы











    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 5 сынып
    12.00.2023
    501
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Торыбаев Балжигит Сулейменович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации