Материалдар / Орта мерзімді жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Орта мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2019
267
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Бекітемін:Мектеп директоры: Ж.Тойшыбеков.

"Жаңа дала" жалпы орта мектебі Өзін-өзі тану пәнін мұғалімі Г.С.Сманованың Өзін-өзі тану пәнінен 4 "А" сыныбына арналған орта мерзімді жоспары.

Оқу жоспарының бұл бөлігінде: «Әсемдік әлемінде». Табиғатқа қамқорлық
Сабақтар топтамасының ортақ тақырыбы: «Әсемдік әлемінде».
Пән бойынша оқу мақсаты: Оқушылардың «табиғат» құндылығы және «қамқорлық» адами қасиеті туралы түсінеді. Пән бойынша лексика және терминология: дала сипаты,табиғат, су, ауа, қамқорлық, әсемдік. Қысқаша шолу: Табиғатқа қамқорлық жайында мағлұматтар алады, білімдерін кеңейтеді жинақтайды, бағалайды, қорытындылайды.
Сабақтың тақырыбыСабақтың мақсаттарыМұғалімнің әрекетіОқушылардың әрекетіОқушылардыңжұмысқа қатысуын қамтамасыз етуБағалауРесурстар және қажетті құралдар.
1Табиғатқа қамқорлық Оқушылардың «табиғат» құндылығы және «қамқорлық» адами қасиеті туралы түсінеді.Ұйымдастыру. Шаттық шеңбері арқылы бір-біріне тілек айту.Топқа біріктіру. Жеміс салаты әдісімен. Өткенді пысықтау "Айналмалы бекеттер" әдісімен. Миға шабуыл «Бейне таспа» Сұрақтар легі арқылы.1-тапсырма Табиғатқа қамқорлық тақырыбындағы атаның өнегесі әңгімесін топқа бөліп Рөлдік ойын әдісі арқылы орындау.Топтар бір-бірін «Күлегештер» арқылы бағалайды.2-тапсырма. «Суретпен саяхат» әдісімен табиғаттың ластануы, әсемділігін, жасанды табиғатты бейнелеп постер қорғау. Уақыт шеңберімен «күлегештер» әдісі бойынша топтар бір-бірін бағалайды. Кері байланыс «Тілек ағашы» әдісі.

Жемістермен топқа бірігеді.



Рөлге кіре алады.

Суретін салады. Постер жасап қорғайды.
"Ойлау, жұптас, бөліс" тәсілімен жұмысқа тартуМадақтау. «Күлегеш» әдісімен бағалайОқулық 4 сынып, плакат, карандаш, стикер АКТ пайдалану
2Табиғатқа қамқорлықОқушылардың «табиғат» құндылығы және «қамқорлық» адами қасиеті туралы түсініктерін кеңейту.Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал орнату «Аялы алақан» әдісім. Топқа біріктіру 3 түрлі маркермен. «Қар кесегі» әдісімен үй тапсырмасын пысықтау. «Миға шабуыл» Бейне таспа, сұрақтар легі арқылы. 1-тапсырма. Жазылым бойынша Дәптермен жұмыс. Жұмбақтарды топқа бөліп беру. Топтар бір-бірін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.2-тапсырма. Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. Уақыт шеңберімен «Бас бармақ» әдісімен топтар бір-бірін бағалайды. «Жетістік баспалдағы» әдісімен кері байланыс жүргізу. Үш түрлі маркермен топқа бірігеді. Ауа. Күн. Жер.

Топтар жұмбақтарды шешеді. 3 топ постер қорғайды.
"Ойлау, жұптас, бөліс" тәсілімен жұмысқа тарту.Мадақтау арқылы. «Бас бармақ», «Күлегеш» әдістерімен.«Менің көңіл күйім баспалдағы» арқылы өзін-өзі бағалау.Оқулық 4 сынып, плакат, карандаш, стикерАКТ пайдалану
3Жер-Ана«Жер» ұғымының құндылық ретіндегі мәнін ашу, түсініктерін кеңейту.Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал орнату . Топқа біріктіру «Кір жаятын жіп» әдісімен. «Шынжыр» әдісімен үй тапсырмасын пысықтау. «Миға шабуыл» Бейне таспа, сұрақтар легі арқылы.1-тапсырма. «Жер-ана тұншықса» мәтінін ЖИГСО әдіс арқылы орындау.2-тапсырма. Суреттерді пайдаланып, өз ойларын білдіреді: «Жердің қасиеті», «Жерге қамқорлық» постер жасау. Уақыт шеңберімен «Бас бармақ» әдісімен топтар бір-бірін бағалайды. «Ақылдың алты калпағы» әдісімен кері байланыс жүргізу.Топқа біріге алады.



Топта өздері талқылайды, пікір алмасады.Постер жасап қорғай алады.
"Ойлау, жұптас, бөліс" тәсілімен жұмысқа тарту«Бас бармақ» әдісі. Кері байланыс «Ақылдың алты калпағы» әдісімен.4-сынып оқулығы, 4А парағы, карандаш, стикер. АКТ пайдалану
4Су-өмір көзі«Судың» құндылық ретіндегі мәнін түсінеді, біледі, қадірлейді, үнемдейді.Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал орнату . Топқа біріктіру «Құттықтау хаттары» әдісімен. «Гүл күлтесі» әдісімен үй тапсырмасын пысықтау. «Миға шабуыл» Бейне таспа, сұрақтар легі арқылы 1-тапсырма. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісімен. Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.2-тапсырма. Адам бойынан судың қандай қасиеттерін табуға болады тақырыбына эссе жазу. «Айналмалы бекет» әдісімен.Кері байланыс «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау.Топқа бірігеді. Сұрақтарға жауап бере алады. Топпен бірігіп жұмыс жасайды."Ойлау, жұптас, бөліс" . тәсілімен жұмысқа тартуБағдаршам әдісімен өзін-өзі бағалау.4-сынып оқулығы, 4А парағы, карандаш, стикер.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!