Оқу жоспарының бұл бөлігінде: «Әсемдік әлемінде». Табиғатқа қамқорлық |
Сабақтар топтамасының ортақ тақырыбы: «Әсемдік әлемінде». |
Пән бойынша оқу мақсаты: Оқушылардың «табиғат» құндылығы және «қамқорлық» адами қасиеті туралы түсінеді. | Пән бойынша лексика және терминология: дала сипаты,табиғат, су, ауа, қамқорлық, әсемдік. | Қысқаша шолу: Табиғатқа қамқорлық жайында мағлұматтар алады, білімдерін кеңейтеді жинақтайды, бағалайды, қорытындылайды. |
№ | Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсаттары | Мұғалімнің әрекеті | Оқушылардың әрекеті | Оқушылардыңжұмысқа қатысуын қамтамасыз ету | Бағалау | Ресурстар және қажетті құралдар. |
1 | Табиғатқа қамқорлық | Оқушылардың «табиғат» құндылығы және «қамқорлық» адами қасиеті туралы түсінеді. | Ұйымдастыру. Шаттық шеңбері арқылы бір-біріне тілек айту.Топқа біріктіру. Жеміс салаты әдісімен. Өткенді пысықтау "Айналмалы бекеттер" әдісімен. Миға шабуыл «Бейне таспа» Сұрақтар легі арқылы.1-тапсырма Табиғатқа қамқорлық тақырыбындағы атаның өнегесі әңгімесін топқа бөліп Рөлдік ойын әдісі арқылы орындау.Топтар бір-бірін «Күлегештер» арқылы бағалайды.2-тапсырма. «Суретпен саяхат» әдісімен табиғаттың ластануы, әсемділігін, жасанды табиғатты бейнелеп постер қорғау. Уақыт шеңберімен «күлегештер» әдісі бойынша топтар бір-бірін бағалайды. Кері байланыс «Тілек ағашы» әдісі. |
Жемістермен топқа бірігеді.
Рөлге кіре алады.
Суретін салады. Постер жасап қорғайды. | "Ойлау, жұптас, бөліс" тәсілімен жұмысқа тарту | Мадақтау. «Күлегеш» әдісімен бағалай | Оқулық 4 сынып, плакат, карандаш, стикер АКТ пайдалану |
2 | Табиғатқа қамқорлық | Оқушылардың «табиғат» құндылығы және «қамқорлық» адами қасиеті туралы түсініктерін кеңейту. | Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал орнату «Аялы алақан» әдісім. Топқа біріктіру 3 түрлі маркермен. «Қар кесегі» әдісімен үй тапсырмасын пысықтау. «Миға шабуыл» Бейне таспа, сұрақтар легі арқылы. 1-тапсырма. Жазылым бойынша Дәптермен жұмыс. Жұмбақтарды топқа бөліп беру. Топтар бір-бірін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.2-тапсырма. Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. Уақыт шеңберімен «Бас бармақ» әдісімен топтар бір-бірін бағалайды. «Жетістік баспалдағы» әдісімен кері байланыс жүргізу. | Үш түрлі маркермен топқа бірігеді. Ауа. Күн. Жер.
Топтар жұмбақтарды шешеді. 3 топ постер қорғайды. | "Ойлау, жұптас, бөліс" тәсілімен жұмысқа тарту. | Мадақтау арқылы. «Бас бармақ», «Күлегеш» әдістерімен.«Менің көңіл күйім баспалдағы» арқылы өзін-өзі бағалау. | Оқулық 4 сынып, плакат, карандаш, стикерАКТ пайдалану |
3 | Жер-Ана | «Жер» ұғымының құндылық ретіндегі мәнін ашу, түсініктерін кеңейту. | Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал орнату . Топқа біріктіру «Кір жаятын жіп» әдісімен. «Шынжыр» әдісімен үй тапсырмасын пысықтау. «Миға шабуыл» Бейне таспа, сұрақтар легі арқылы.1-тапсырма. «Жер-ана тұншықса» мәтінін ЖИГСО әдіс арқылы орындау.2-тапсырма. Суреттерді пайдаланып, өз ойларын білдіреді: «Жердің қасиеті», «Жерге қамқорлық» постер жасау. Уақыт шеңберімен «Бас бармақ» әдісімен топтар бір-бірін бағалайды. «Ақылдың алты калпағы» әдісімен кері байланыс жүргізу. | Топқа біріге алады.
Топта өздері талқылайды, пікір алмасады.Постер жасап қорғай алады. | "Ойлау, жұптас, бөліс" тәсілімен жұмысқа тарту | «Бас бармақ» әдісі. Кері байланыс «Ақылдың алты калпағы» әдісімен. | 4-сынып оқулығы, 4А парағы, карандаш, стикер. АКТ пайдалану |
4 | Су-өмір көзі | «Судың» құндылық ретіндегі мәнін түсінеді, біледі, қадірлейді, үнемдейді. | Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал орнату . Топқа біріктіру «Құттықтау хаттары» әдісімен. «Гүл күлтесі» әдісімен үй тапсырмасын пысықтау. «Миға шабуыл» Бейне таспа, сұрақтар легі арқылы 1-тапсырма. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісімен. Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.2-тапсырма. Адам бойынан судың қандай қасиеттерін табуға болады тақырыбына эссе жазу. «Айналмалы бекет» әдісімен.Кері байланыс «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау. | Топқа бірігеді. Сұрақтарға жауап бере алады. Топпен бірігіп жұмыс жасайды. | "Ойлау, жұптас, бөліс" . тәсілімен жұмысқа тарту | Бағдаршам әдісімен өзін-өзі бағалау. | 4-сынып оқулығы, 4А парағы, карандаш, стикер. |