Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Орта мерзімді жоспар
Материал туралы қысқаша түсінік
2-орыс сыныптарына қазақ тілінен сабақ беретін мұғалімдерге,жас ұстаздарға көмекші құрал ретінде жасақталған орта мерзімді жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Маусым 2018
602
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ | Тақырыбы | с/с | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дерек көздері | күні |
1 | Екінші сыныпта оқимын. | 1 | Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;-Ойын нақты жеткізе алады;-Өзін-өзі реттейді | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 04.09 |
2 | Мен сегіздемін. | 1 | Ойларын жетік жеткізе біледі;-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;-Түйінді ой қорытынды жасайды | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 05.09 |
3 | Сен нешедесің? | 1 | Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады; | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 07.09 |
4 | Сурет саламын | 1 | Дұрыс сөйлеуге үйренеді;-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 11.09 |
5 | Бассейнге барамын. | 1 | Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.-Оқушының сыни ойлауықалыптасады | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 12.09 |
6 | Суда жүзіп үйренемін. | 1 | Дұрыс сөйлеуге үйренеді;-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 14.09 |
7 | Мен кеме құрастырамын. | 1 | Ережелер арқылы меңгерілген ойлары толығымен тақырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып мәтінмен жұмыс істеу машықтары дамиды. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 18.09 |
8 | Ойыншығыңды көрсетші! | 1 | Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 19.09 |
9 | Қуыршағымның аты – Қарақат | 1 | Білімдерін тереңдете отырып тапсырма орындау арқылы білімдері тереңдейді | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 21.09 |
10 | Мынау – қонжық па? | 1 | Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 25.09 |
11 | Бұл – жұмсақ ойыншық. | 1 | Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 26.09 |
12 | Менің қояным бар | 1 | Сұрақтарға нақты жауап береді,-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 28.09 | ||
13 | Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім? | 1 | Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тасырмаларды орындауға дағдыланады. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 02.10 |
14 | Жиынтық бағалау | 1 | Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,өз-өздерін ретке келтіреді | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 03.10 |
15 | Бұл – менің отбасым. | 1 | Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың мәтінмен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 05.10 |
16 | Мен інімді жақсы көремін. | 1 | Тақырып ұғымын біледі, түснеді және мәтінмен жұмыс істеуге пайдаланады | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 09.10 |
17 | Ағамның аты – Әділ. | 1 | Мәтінмен жұмыс істеу арқылы тақырыптарды қайталайды меңгереді қатесіз тапсырмаларды орындауға пайдаланады | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 10.10 |
18 | Отбасыңда неше адам бар? | 1 | Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың есептермен қатесіз жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 12.10 |
19 | Әжем мейірімді. | 1 | Тестпен жұмыс істеу арқылы таұырыптарды меңгереді оны топпен жұмыс істеуге дағдыланады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 16.10 |
20 | Анам тосап жасайды. | 1 | Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың мәтінмен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 17.10 |
21 | Менің отбасым тату. | 1 | Тақырыптар ережесін жатқа біледі, оны қолданып тапсырмалармен жұмыс істей алады | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 19.10 |
22 | Менің ең жақын досым. | 1 | Тақырыпты меңгерген оны жатқа біледі, қолданып тапсырмалар орындай алады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 23.10 |
23 | Сенің неше досың бар?Жиынтық бағалау | 1 | Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;-Ойын нақты жеткізе алады;-Өзін-өзі реттейді; | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 24.10 |
Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | Ойларын жетік жеткізе біледі;-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;-Түйінді ой қорытынды жасайды | Дискриптор арқылы мұғалім оқушыларды бағалайды | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 26.10 | |
24 | Балақай мен Карлсон – дос. | 1 | Ойларын жетік жеткізе біледі;-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;-Түйінді ой қорытынды жасайды | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 06.11 |
25 | Досым туралы не білемін. | 1 | Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 07.11 |
26 | Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім? | 1 | Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері | 09.11 |
27 | Мектептің жанында ойнаймыз. | 1 | Теорияны практикамен ұштастыра алады. Оқушының ой өрісі дамиды, пәнге дегенқызығушылығыартады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Интерактивті тақта,сабаққ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |