Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Орта мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ |
Тақырыбы |
с/с |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дерек көздері |
күні |
1 |
Екінші сыныпта оқимын. |
1 |
Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
04.09 |
2 |
Мен сегіздемін. |
1 |
Ойларын жетік жеткізе біледі; -Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; -Түйінді ой қорытынды жасайды |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
05.09 |
3 |
Сен нешедесің? |
1 |
Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады; |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
07.09 |
4 |
Сурет саламын |
1 |
Дұрыс сөйлеуге үйренеді; -Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі; -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
11.09 |
5 |
Бассейнге барамын. |
1 |
Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. -Оқушының сыни ойлауықалыптасады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
12.09 |
6 |
Суда жүзіп үйренемін. |
1 |
Дұрыс сөйлеуге үйренеді; -Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі; -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
14.09 |
7 |
Мен кеме құрастырамын. |
1 |
Ережелер арқылы меңгерілген ойлары толығымен тақырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып мәтінмен жұмыс істеу машықтары дамиды. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
18.09 |
8 |
Ойыншығыңды көрсетші! |
Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
19.09 |
|
9 |
Қуыршағымның аты – Қарақат |
1 |
Білімдерін тереңдете отырып тапсырма орындау арқылы білімдері тереңдейді |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
21.09 |
10 |
Мынау – қонжық па? |
1 |
Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
25.09 |
11 |
Бұл – жұмсақ ойыншық. |
1 |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
26.09 |
12 |
Менің қояным бар |
1 |
Сұрақтарға нақты жауап береді, -ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды. |
|
|
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
28.09 |
13 |
Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім? |
1 |
Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тасырмаларды орындауға дағдыланады. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
02.10 |
14 |
Жиынтық бағалау |
1 |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіреді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
03.10 |
15 |
Бұл – менің отбасым. |
1 |
Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың мәтінмен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
05.10 |
16 |
Мен інімді жақсы көремін. |
1 |
Тақырып ұғымын біледі, түснеді және мәтінмен жұмыс істеуге пайдаланады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
09.10 |
17 |
Ағамның аты – Әділ.
|
1 |
Мәтінмен жұмыс істеу арқылы тақырыптарды қайталайды меңгереді қатесіз тапсырмаларды орындауға пайдаланады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
10.10 |
18 |
Отбасыңда неше адам бар? |
1 |
Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың есептермен қатесіз жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
12.10 |
19 |
Әжем мейірімді. |
1 |
Тестпен жұмыс істеу арқылы таұырыптарды меңгереді оны топпен жұмыс істеуге дағдыланады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
16.10 |
20 |
Анам тосап жасайды.
|
1 |
Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың мәтінмен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
17.10 |
21 |
Менің отбасым тату. |
1 |
Тақырыптар ережесін жатқа біледі, оны қолданып тапсырмалармен жұмыс істей алады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
19.10 |
22 |
Менің ең жақын досым. |
1 |
Тақырыпты меңгерген оны жатқа біледі, қолданып тапсырмалар орындай алады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
23.10 |
23 |
Сенің неше досың бар?Жиынтық бағалау |
1 |
Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
24.10 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
Ойларын жетік жеткізе біледі; -Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; -Түйінді ой қорытынды жасайды |
Дискриптор арқылы мұғалім оқушыларды бағалайды |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
26.10 |
24 |
Балақай мен Карлсон – дос. |
1 |
Ойларын жетік жеткізе біледі; -Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; -Түйінді ой қорытынды жасайды |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
06.11 |
25 |
Досым туралы не білемін.
|
1 |
Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
07.11 |
26 |
Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім? |
1 |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
09.11 |
27 |
Мектептің жанында ойнаймыз. |
1 |
Теорияны практикамен ұштастыра алады. Оқушының ой өрісі дамиды, пәнге деген қызығушылығы артады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
13.11 |
28 |
Дүкен мектептің жанында. |
1 |
Тақырыптар ережесін жатқа біледі, оны қолданып тапсырмалармен жұмыс істей алады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
14.11 |
29 |
Кітап дүкеніне барамыз |
1 |
Ойларын жетік жеткізе біледі; -Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; -Түйінді ой қорытынды жасайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
16.11 |
-30 |
Менің оқу-құралдарым. |
1 |
Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
20.11 |
31 |
Мынау – қалың кітап.
|
1 |
Тақырыпты кеңінен түсіне отырыпі, оны қолданып,түсініктері арқылы тапсырмалар орындай алады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
21.11 |
32 |
Менің қаламым. |
1 |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
23.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
Қарындашыңды берші. |
1 |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды, тапсырмалар орындау жүйесін практикада орындай алады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
27.11 |
34 |
Күнделік толтырамын. |
1 |
Тақырыпқа сай ереже шығарады. Сұрақтарға нақты жауап береді. Ынтымақтастықта жұмыс істейді, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
28.11 |
35 |
Сөмкеме саламын |
1 |
Өз бетімен ойлау, сөйлеу дағдысы дамиды. Өзара сұхбаттаса алады. Сыни ойлай біледі. Сабақ барысында алған мағлұматты, өмірде пайдалануға дайын болады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
30.11 |
|
Жиынтық бағалау |
1 |
Өз бетімен ойлау, сөйлеу дағдысы дамиды. Өзара сұхбаттаса алады. Сыни ойлай біледі. Сабақ барысында алған мағлұматты, өмірде пайдалануға дайын болады |
Дискриптор арқылы мұғалім оқушыларды бағалайды |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Үлестірмелі тапсырмалар |
04.12 |
36 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
1 |
Тақырыптар ережесін жатқа біледі, оны қолданып тапсырмалармен жұмыс істей алады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
05.12 |
37 |
Менің аулам. |
1 |
Дұрыс сөйлеуге үйренеді; -Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі; -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
07.12 |
38 |
Аулада ойнаймын |
1 |
Тақырыптар ережесін жатқа біледі, оны қолданып тапсырмалармен жұмыс істей алады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
11.12 |
39 |
Тазалық сақтаймыз. |
1 |
Тақырыпты меңгерген оны жатқа біледі, қолданып тапсырмалар орындай алады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
12.12 |
40 |
Ағаш отырғызамыз. |
1 |
Тестпен жұмыс істеу арқылы таұырыптарды меңгереді оны топпен жұмыс істеуге дағдыланады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
14.12 |
41 |
Ауылға барамын |
1 |
Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
15.12 |
42 |
Атамның үйі үлкен |
1 |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
20.12 |
|
Жиынтық бағалау |
1 |
Өз бетімен ойлау, сөйлеу дағдысы дамиды. Өзара сұхбаттаса алады. Сыни ойлай біледі. Сабақ барысында алған мағлұматты, өмірде пайдалануға дайын болады |
Дискриптор арқылы мұғалім оқушыларды бағалайды |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Үлестірмелі тапсырмалар |
21.12 |
43 |
Астана – таза қала. |
1 |
Тапсырмалар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып мәтіндерді орындауға машықтары дамиды. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
25.12 |
44 |
Көше кең. |
1 |
Тестпен жұмыс істеу арқылы таұырыптарды меңгереді оны топпен жұмыс істеуге дағдыланады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
26.12 |
45 |
Тоқсандық жиынтық бағалау Мен не үйрендім? |
1 |
Себеп- салдар салаластың анықтама тәсілдерін еркін пайдаланады, топпен жұмыс істеуге тәсілдерді еркін пайдаланады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
28.12 |
46 |
Оң қолымда бес саусақ. |
1 |
Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
08.01 |
47 |
Дене мүшелері. |
1 |
Тақырыпты меңгереді анықтамаларды қолдану арқылы мәтінге арналған тапсырмаларды пайдаланады. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
10.01 |
48 |
Әлібек, тісіңді тазала! |
1 |
Ережелер арқылы меңгерілген ойлары толығымен тақырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып тапсырма орындауға машықтары дамиды. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
11.01 |
49 |
Әнелдің шашы ұзын. |
1 |
Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тасырмаларды орындауға дағдыланады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
15.01 |
50 |
Менің көйлегім жаңа. |
1 |
Оқушылар қазақ тілінде жұмысқа сипаттама беруді үйренеді. Жұмыс туралы мағлұматтарды игереді, |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
17.01 |
51 |
Сен күртеше киесің бе? |
1 |
Жұмыс жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді. Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді. Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
18.01 |
52 |
Әлібек, жылы киін! Ауырып қаласың. |
1 |
Қалыптасу арқылы топтық жұмысқа дағдыланады. Сұрақтарға нақты жауап бере алады. Сыни тұрғыдан ойлай алады. Диалог құрастыра алады. Есептің логикалық жүйесін сақтай отырып шығара алады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
22.01 |
53- |
Қыста қалай киінеміз? |
1 |
Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
24.01 |
|
Жиынтық бағалау |
1 |
Ойларын жетік жеткізе біледі; -Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; -Түйінді ой қорытынды жасайды |
Дискриптор арқылы мұғалім оқушыларды бағалайды |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
25.01 |
54 |
Мен шырын ішемін. |
1 |
Ойларын жетік жеткізе біледі; -Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; -Түйінді ой қорытынды жасайды |
|
|
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
29.01 |
55 |
Сәбіз шырыны дәмді. |
1 |
Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады; |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
31.01 |
56 |
Анардың пайдасы бар ма? |
1 |
Дұрыс сөйлеуге үйренеді; -Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі; -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
01.02 |
57 |
Мен салқын су ішемін |
1 |
Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. -Оқушының сыни ойлауықалыптасады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
05.02 |
58 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
1 |
Дұрыс сөйлеуге үйренеді; -Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі; -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
07.02 |
59 |
Інім мультфильм көреді.
|
1 |
Ережелер арқылы меңгерілген ойлары толығымен тақырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып мәтінмен жұмыс істеу машықтары дамиды. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
08.02 |
60 |
Ертегі не туралы? |
1 |
Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
12.02 |
61 |
«Тігінші мен ай». |
1 |
Білімдерін тереңдете отырып тапсырма орындау арқылы білімдері тереңдейді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
13.02 |
62 |
Қызық ертегі. |
1 |
Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
15.02 |
|
Жиынтық бағалау |
1 |
Ойларын жетік жеткізе біледі; -Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; -Түйінді ой қорытынды жасайды |
Дискриптор арқылы мұғалім оқушыларды бағалайды |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Үлестірмелі қағаздағы тапсырмалар |
19.02 |
63 |
Наурызда ән айтады. |
2 |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
20.02-22.02 |
64 |
Әжемнің айраны тәтті. |
1 |
Сұрақтарға нақты жауап береді, -ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды. |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
26.02 |
65 |
Ол домбыра тартады. |
2 |
Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тасырмаларды орындауға дағдыланады. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
27.02-01.03 |
66 |
Қошақаным сүйкімді. |
1 |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіреді |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
05.03 |
67 |
Ақ лағым бар. |
2 |
Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың мәтінмен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
06.03-07.03 |
68 69 |
Менің мысығым ақ. |
1 |
Тақырып ұғымын біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеуге пайдаланады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
12.03 |
70 |
Ақылды күшік. |
1 |
Мәтінмен жұмыс істеу арқылы тақырыптарды қайталайды меңгереді қатесіз тапсырмаларды орындауға пайдаланады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
13.03 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
Бағалау критерий бойынша мұғалім оқушыларды бағалайды |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Үлестірмелі қағаздағы тапсырмалар |
15.03 |
71 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
2 |
Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың есептермен қатесіз жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
19.03-20.03 |
73 74 |
Терезеде гүл тұр. |
1 |
Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың мәтінмен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
03.04 |
75 |
Бұл ненің суреті? |
1 |
Тақырыптар ережесін жатқа біледі, оны қолданып тапсырмалармен жұмыс істей алады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
05.04 |
76 |
Ағаштың суретін саласың. |
1 |
Тақырыпты меңгерген оны жатқа біледі, қолданып тапсырмалар орындай алады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
09.04 |
77 78 |
Бұл қандай гүл? |
1 |
Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
11.04 |
79 |
Маған бәйшешек ұнайды. |
1 |
Ойларын жетік жеткізе біледі; -Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; -Түйінді ой қорытынды жасайды |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
12.04 |
82 |
Гүл сыйлаймын |
1 |
Теорияны практикамен ұштастыра алады. Оқушының ой өрісі дамиды, пәнге деген қызығушылығы артады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
16.04 |
83 |
Гүлге су құямыз. |
1 |
Тақырыптар ережесін жатқа біледі, оны қолданып тапсырмалармен жұмыс істей алады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
17.04 |
84 |
Бейсенбіде тауға шығамын. |
1 |
Ойларын жетік жеткізе біледі; -Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; -Түйінді ой қорытынды жасайды |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
19.04 |
85 86 |
Бүгін сәрсенбі ме? |
1 |
Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
23.04 |
87 |
Сенбі күні сабақ аз. |
1 |
Тақырыпты кеңінен түсіне отырыпі, оны қолданып,түсініктері арқылы тапсырмалар орындай алады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
24.04 |
88 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
1 |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
26.04 |
89 |
Менің демалыс күнім. |
1 |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды, тапсырмалар орындау жүйесін практикада орындай алады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
30.04 |
99 |
Жүр, «Думанға» барамыз. |
1 |
Тақырыпқа сай ереже шығарады. Сұрақтарға нақты жауап береді. Ынтымақтастықта жұмыс істейді, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
03.05 |
91 92 |
Мұхитаралды көреміз. |
1 |
Өз бетімен ойлау, сөйлеу дағдысы дамиды. Өзара сұхбаттаса алады. Сыни ойлай біледі. Сабақ барысында алған мағлұматты, өмірде пайдалануға дайын болады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
08.05 |
93 |
Маған «Думан» ұнады. |
1 |
Тақырыптар ережесін жатқа біледі, оны қолданып тапсырмалармен жұмыс істей алады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
10.05 |
94 95 |
Алақай, демалысқа шығамын! Жиынтық бағалау |
1 |
Дұрыс сөйлеуге үйренеді; -Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі; -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
14.05 |
96 |
Сен қайда демаласың? |
1 |
Тақырыптар ережесін жатқа біледі, оны қолданып тапсырмалармен жұмыс істей алады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
15.05 |
97 |
Саған саяхат ұнай ма? |
1 |
Тақырыпты меңгерген оны жатқа біледі, қолданып тапсырмалар орындай алады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
17.05 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды |
Бағалау критерийі арқылы мұғалім оқушыларды бағалайды |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Үлестірмелі тапсырмалар |
21.05 |
98 99 |
Сен ауылда болдың ба? |
1 |
Тестпен жұмыс істеу арқылы таұырыптарды меңгереді оны топпен жұмыс істеуге дағдыланады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
22.05 |
100 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
1 |
Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері |
24.05 |
М.Мәметова атындағы ЖОББМ
"Бекітемін" "Келісілді" "Қаралды"
Мектеп директоры Директордың ОІЖ орынбасары ӘБ отырысы
А.Т.Амангалиев А.К.Кусайнова Г.М.Батырашева
29.08.2017ж. 28.08.2017ж. 26.08.2017ж.
Орыс сыныбына қазақ тілінен орта мерзімді жоспары
Сыныбы:2"В"
Мұғалімі:К.Д.Избасарова
Аптасына-3 сағат.Жылдық сағат саны-102 сағат.
Оқулық:Ф.Ш.Оразбаева,Ж.Т.Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина,Р.С.Рахметова,Б.Қ.Мукеева
Көкжиек-Горизонт,2017