Материалдар / Орта мерзімді жоспар

Орта мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
2-орыс сыныптарына қазақ тілінен сабақ беретін мұғалімдерге,жас ұстаздарға көмекші құрал ретінде жасақталған орта мерзімді жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
602
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбыс/сОқып үйренудің нәтижесіҮйрену мақсатында бағаны қоса, бағалауБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысыНегізгі дерек көздерікүні
1Екінші сыныпта оқимын.

1Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;-Ойын нақты жеткізе алады;-Өзін-өзі реттейді

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері04.09
2Мен сегіздемін.1Ойларын жетік жеткізе біледі;-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;-Түйінді ой қорытынды жасайдыОқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері05.09
3Сен нешедесің?1Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері07.09
4Сурет саламын1Дұрыс сөйлеуге үйренеді;-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;-Оқушының сыни ойлауы қалыптасадыОқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері11.09
5Бассейнге барамын.1Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.-Оқушының сыни ойлауықалыптасадыКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері12.09
6Суда жүзіп үйренемін.1Дұрыс сөйлеуге үйренеді;-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;-Оқушының сыни ойлауы қалыптасадыКритерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері14.09
7Мен кеме құрастырамын.1Ережелер арқылы меңгерілген ойлары толығымен тақырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып мәтінмен жұмыс істеу машықтары дамиды.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері18.09
8Ойыншығыңды көрсетші!1Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланадыОқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері19.09
9Қуыршағымның атыҚарақат1Білімдерін тереңдете отырып тапсырма орындау арқылы білімдері тереңдейді

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері21.09
10Мынауқонжық па?1Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артадыКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері25.09
11Бұлжұмсақ ойыншық.1Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері26.09
12Менің қояным бар1Сұрақтарға нақты жауап береді,-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.



Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері28.09
13Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім?1Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тасырмаларды орындауға дағдыланады.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері02.10
14Жиынтық бағалау1Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,өз-өздерін ретке келтіреді

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері03.10
15Бұлменің отбасым.1Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың мәтінмен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білдіКритерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері05.10
16Мен інімді жақсы көремін.1Тақырып ұғымын біледі, түснеді және мәтінмен жұмыс істеуге пайдаланадыКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері09.10
17Ағамның атыӘділ.







1Мәтінмен жұмыс істеу арқылы тақырыптарды қайталайды меңгереді қатесіз тапсырмаларды орындауға пайдаланадыКритерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері10.10
18Отбасыңда неше адам бар?1Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың есептермен қатесіз жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білдіКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері12.10
19Әжем мейірімді.1Тестпен жұмыс істеу арқылы таұырыптарды меңгереді оны топпен жұмыс істеуге дағдыланадыОқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері16.10
20Анам тосап жасайды.









1Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың мәтінмен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білдіКритерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері17.10
21Менің отбасым тату.





1Тақырыптар ережесін жатқа біледі, оны қолданып тапсырмалармен жұмыс істей аладыКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері19.10
22Менің ең жақын досым.





1Тақырыпты меңгерген оны жатқа біледі, қолданып тапсырмалар орындай аладыОқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері23.10
23Сенің неше досың бар?Жиынтық бағалау

1Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;-Ойын нақты жеткізе алады;-Өзін-өзі реттейді;

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері24.10


Тоқсандық жиынтық бағалау1Ойларын жетік жеткізе біледі;-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;-Түйінді ой қорытынды жасайдыДискриптор арқылы мұғалім оқушыларды бағалайдыОқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері26.10
24Балақай мен Карлсондос.1Ойларын жетік жеткізе біледі;-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;-Түйінді ой қорытынды жасайдыКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері06.11
25Досым туралы не білемін.





1Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артадыКритерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері07.11
26Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім?1Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққа қажетті құрал-жабдықтар.Оқулық,жазу дәптері09.11
27Мектептің жанында ойнаймыз.1Теорияны практикамен ұштастыра алады.  Оқушының ой өрісі дамиды, пәнге дегенқызығушылығыартадыОқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.Интерактивті тақта,сабаққ
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ