|
1.Оқып- үйренудің негізгі
мақсаттары
|
2.Оқытуда қолданылатын әдіс
-тәсілдер
|
3.Оқып -үйренудің
нәтижесі
|
4.Үйрену мақсатында бағаны қоса ,
бағалау
|
5.Барлығын қосқанда
|
6.Негізгі дерек көзі
|
1.
|
Архимед
күші
Мақсаты: Архимед күші туралы және
тәжірибедегі Архимед күшінің әрекетін
түсіну.
|
1.
Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер
(топтық әңгіме, құрдастық
оқыту)
Диалогтік оқыту
(сұрақ- жауап)
2.Сыни тұрғыдан
ойлау (Миға шабуыл, интерактивті
тәсіл)
3.Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау
Формативті, жиынтық баға
4.Оқыту мен оқуда Ақпараттық
коммуникациялық технологияларды
пайдалану
бейнеролик, презентация
5.
Талантты және дарынды
оқушыларды оқыту
Деңгейлік тапсырмалар
|
Архимед күшінің әрекетін тәжірибе арқылы сипаттай
алады,басқа күштерден айырмашылығын салыстыра алады, зерттейді,
өмірмен байланысын анықтай алады.
|
Формативті бағалау: өзін -өзі бағалайды, бірін
бірі бағалайды
Бағдаршам арқылы
Бағалау парағын қолдану
Топтық бағалау Екі жұлдыз бір
тілек
Кері байланыс
3 минуттық
эссе
|
Тренинг
Көңілді жаттығу жасау
Топқа бөлу
Жемістер арқылы бөлу
Хатшы,тайм кипер, көшбасшыны,баяндамашыны
сайлау
Топ болып тәжірибе жасау
Тәжірибе жұмысының тақырыбы
: « Дене суға батады », «
Дене суға батпайды » (топтық
жұмыс)
А-
В-
С
|
Интернет сайт
Оқулық
: Физика және
астрономия .
Башарұлы
–Алматы: Атамұра,
2012.
-161 бет .
Құрал жабдықтар:
Су, ыдыс, шарик, штатив
Интерактивті тақта
|
2.
|
№ 5 Зертханалық жұмыс
« Архимед заңын
тексеру»
Архимед күшінің дене
көлеміне, сұйық тығыздығына әсерін түсінуі тиіс
|
1.
Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер
(топтық әңгіме, құрдастық
оқыту);
Диалогтік оқыту
(сұрақ жауап);
2.Сыни тұрғыдан
ойлау
Неліктен әдісі;
3.Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау
Формативті бағалау, жиынтық
баға;
4.Оқыту мен оқуда Ақпараттық
коммуникациялық технологияларды
пайдалану
видеобейне, презентация;
5.
Талантты және дарынды
оқушыларды оқыту
Деңгейлік тапсырмалар;
|
Сұйық ішінде денеге әрекет ететін күшті
анықтайды, сұйыққа батырылған денеге әрекет ететін Архимед күшінің
дененің көлеміне, сұйық тығыздығына байланысын талдайды,
түсінеді.Күнделікті өмірде қолданады, бақылайды.
|
Формативті бағалау: өзін -өзі бағалайды, бірін
бірі бағалайды
смайликтер
Бағалау парағын қолдану
Топтық бағалау Екі жұлдыз бір
тілек
Кері байланыс
Кластер
жасау
|
Тренинг
Таңғы жаттығу
Топқа бөлу
Түрлі түсті қағаздармен
бөлу
Хатшы,тайм кипер, бақылаушы, баяндамашыны
сайлау
А,Б,С деңгейлі оқушыларға деңгейлік тапсырмалар
беру
А деңгейлі оқушыға кластер
жасату
Топ болып тәжірибе жасау
Тәжірибе жұмысының тақырыбы
: «Су ішінде денеге әрекет
ететін ығыстырушы күшті анықтау»,
«Сұйыққа батырылған денеге
әрекет ететін ығыстырушы күштің дене көлеміне байланысты екенін
тексеру»
Топпен орындау
Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтарға жауап
береді
Топпен орындау
Кесте толтыру
|
Оқулық
: Физика және
астрономия .
Башарұлы
–Алматы: Атамұра,
2012.
-178 бет .
Құрал жабдықтар: суы бар ыдыс, жүктер,
динамометр, жіп
Интерактивті тақта
|
3.
|
Денелердің жүзу шарттары
Дененің тығыздығын ескеріп жүзу шарттарын түсінуі
тиіс
|
1.
Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер
(топтық әңгіме, құрдастық
оқыту)
Диалогтік оқыту
(сұрақ жауап)
2.Сыни тұрғыдан
ойлау
Венн диаграммасы
3.Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау
Формативті, жиынтық баға
4.Оқыту мен оқуда Ақпараттық
коммуникациялық технологияларды
пайдалану
видеобейне, презентация
5.
Талантты және дарынды
оқушыларды оқыту
Деңгейлік тапсырмалар
|
Денелердің жүзу шарттарын тұжырымдайды ,
тығыздыққа байланысты бату, жүзу, қалқу сияқты құбылыстарды
бақылайды
|
Формативті бағалау: өзін -өзі бағалайды, бірін
бірі бағалайды
Бас бармақ әдісі
Бағалау парағын қолдану
Кері байланыс
Кубизм әдісі
|
Тренинг
жаттығу жасау
Топқа бөлу
Жануарлардың аттары
бойынша
Хатшы,тайм кипер, баяндамашыны
сайлау
А,Б,С деңгейлі оқушыларға деңгейлік тапсырмалар
беру
Тест жұмысы
Топпен орындау
Топтық әңгіме
|
Оқулық
: Физика және
астрономия .
Башарұлы
–Алматы: Атамұра,
2012.
-165 бет .
Құрал жабдықтар : суы бар ,әр түрлі денелер,
мұз
Интерактиві
тақта
|
4.
|
№ 6 Зертханалық жұмыс
«
Дененің
сұйықта жүзу шарттарын анықтау»
Дененің тығыздығына байланысты тәжірибеде
барысында жүзу шарттарын меңгеру
|
1.
Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер
(топтық әңгіме, құрдастық
оқыту)
Диалогтік оқыту
(сұрақ жауап)
2.Сыни тұрғыдан
ойлау
5 жолды өлең
3.Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау
Формативті, жиынтық баға
4.Оқыту мен оқуда Ақпараттық
коммуникациялық технологияларды
пайдалану
Презентация слайд
5.
Талантты және дарынды
оқушыларды оқыту
Құрдастық оқыту
|
Денелердің сұйықта жүзу шарттарын тұжырымдайды,
өмірде қолданысқа енгізеді, алған білімдерін
дамытады,қорытындылайды
|
Формативті бағалау: өзін -өзі бағалайды, бірін
бірі бағалайды
смайликтер
Бағалау парағын қолдану
Кері байланыс
Инсерт әдісі
|
Тренинг
Кел, билейік жаттығу
Топқа бөлу
Сандар арқылы
Хатшы,тайм кипер, баяндамашыны
сайлау
А,Б,С деңгейлі оқушыларға деңгейлік тапсырмалар
беру
Топ болып тәжірибе тапсырма
орындайды : « денелерді суға батырған
кезде олардың жүзетінін, батып кетуін, қалқып шығу
құбылысы»,
Кесте толтыру
Сұрақтарға жауап беру
Топпен орындау
|
Оқулық
: Физика және
астрономия .
Башарұлы
–Алматы: Атамұра,
2012.
-180 бет .
Құрал жабдықтар :
Динамометр, суы бар ыдыс, мензурка, үш
пробирка немесе құты, тұз қосылған су.
Интерактивті тақта
|