Орта мерзімді сабақтар химия 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Орта мерзімді сабақтар химия 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жаратылыстану пәнінің мұғалімдеріне пайдалы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Орта мерзімді тізбектелген жоспар


1.Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары


2.Оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер

3.Оқып -үйренудің нәтижесі

4.Үйрену мақсатында бағаны қоса , бағалау

5.Барлығын қосқанда

6.Негізгі дерек көзі

1.

Архимед күші

Мақсаты: Архимед күші туралы және тәжірибедегі Архимед күшінің әрекетін түсіну.







1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

(топтық әңгіме, құрдастық оқыту)

Диалогтік оқыту

(сұрақ- жауап)

2.Сыни тұрғыдан ойлау (Миға шабуыл, интерактивті тәсіл)

3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Формативті, жиынтық баға

4.Оқыту мен оқуда Ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану

бейнеролик, презентация

5. Талантты және дарынды оқушыларды оқыту

Деңгейлік тапсырмалар

Архимед күшінің әрекетін тәжірибе арқылы сипаттай алады,басқа күштерден айырмашылығын салыстыра алады, зерттейді, өмірмен байланысын анықтай алады.

Формативті бағалау: өзін -өзі бағалайды, бірін бірі бағалайды


Бағдаршам арқылы

Бағалау парағын қолдану

Топтық бағалау Екі жұлдыз бір тілек

Кері байланыс

3 минуттық эссе

Тренинг

Көңілді жаттығу жасау

Топқа бөлу

Жемістер арқылы бөлу

Хатшы,тайм кипер, көшбасшыны,баяндамашыны сайлау

Топ болып тәжірибе жасау

Тәжірибе жұмысының тақырыбы : « Дене суға батады », « Дене суға батпайды » (топтық жұмыс)

А-

В-

С


Интернет сайт

Оқулық : Физика және астрономия .

Башарұлы Алматы: Атамұра, 2012.

-161 бет .

Құрал жабдықтар:

Су, ыдыс, шарик, штатив

Интерактивті тақта

2.


5 Зертханалық жұмыс


« Архимед заңын тексеру»

Архимед күшінің дене көлеміне, сұйық тығыздығына әсерін түсінуі тиіс






1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

(топтық әңгіме, құрдастық оқыту);

Диалогтік оқыту

(сұрақ жауап);


2.Сыни тұрғыдан ойлау

Неліктен әдісі;


3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Формативті бағалау, жиынтық баға;


4.Оқыту мен оқуда Ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану

видеобейне, презентация;


5. Талантты және дарынды оқушыларды оқыту

Деңгейлік тапсырмалар;



Сұйық ішінде денеге әрекет ететін күшті анықтайды, сұйыққа батырылған денеге әрекет ететін Архимед күшінің дененің көлеміне, сұйық тығыздығына байланысын талдайды, түсінеді.Күнделікті өмірде қолданады, бақылайды.

Формативті бағалау: өзін -өзі бағалайды, бірін бірі бағалайды


смайликтер

Бағалау парағын қолдану

Топтық бағалау Екі жұлдыз бір тілек

Кері байланыс

Кластер жасау

Тренинг

Таңғы жаттығу

Топқа бөлу

Түрлі түсті қағаздармен бөлу

Хатшы,тайм кипер, бақылаушы, баяндамашыны сайлау

А,Б,С деңгейлі оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру

А деңгейлі оқушыға кластер жасату

Топ болып тәжірибе жасау

Тәжірибе жұмысының тақырыбы : «Су ішінде денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтау»,

«Сұйыққа батырылған денеге әрекет ететін ығыстырушы күштің дене көлеміне байланысты екенін тексеру»

Топпен орындау

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтарға жауап береді

Топпен орындау

Кесте толтыру


Оқулық : Физика және астрономия .

Башарұлы Алматы: Атамұра, 2012.

-178 бет .

Құрал жабдықтар: суы бар ыдыс, жүктер, динамометр, жіп

Интерактивті тақта

3.

Денелердің жүзу шарттары

Дененің тығыздығын ескеріп жүзу шарттарын түсінуі тиіс







1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

(топтық әңгіме, құрдастық оқыту)

Диалогтік оқыту

(сұрақ жауап)


2.Сыни тұрғыдан ойлау

Венн диаграммасы


3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Формативті, жиынтық баға


4.Оқыту мен оқуда Ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану

видеобейне, презентация


5. Талантты және дарынды оқушыларды оқыту

Деңгейлік тапсырмалар


Денелердің жүзу шарттарын тұжырымдайды , тығыздыққа байланысты бату, жүзу, қалқу сияқты құбылыстарды бақылайды


Формативті бағалау: өзін -өзі бағалайды, бірін бірі бағалайды


Бас бармақ әдісі

Бағалау парағын қолдану

Кері байланыс

Кубизм әдісі

Тренинг

жаттығу жасау

Топқа бөлу

Жануарлардың аттары бойынша

Хатшы,тайм кипер, баяндамашыны сайлау


А,Б,С деңгейлі оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру

Тест жұмысы

Топпен орындау

Топтық әңгіме


Оқулық : Физика және астрономия .

Башарұлы Алматы: Атамұра, 2012.

-165 бет .

Құрал жабдықтар : суы бар ,әр түрлі денелер, мұз

Интерактиві тақта







4.


6 Зертханалық жұмыс


« Дененің сұйықта жүзу шарттарын анықтау»


Дененің тығыздығына байланысты тәжірибеде барысында жүзу шарттарын меңгеру







1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

(топтық әңгіме, құрдастық оқыту)

Диалогтік оқыту

(сұрақ жауап)


2.Сыни тұрғыдан ойлау

5 жолды өлең

3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Формативті, жиынтық баға


4.Оқыту мен оқуда Ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану

Презентация слайд

5. Талантты және дарынды оқушыларды оқыту

Құрдастық оқыту



Денелердің сұйықта жүзу шарттарын тұжырымдайды, өмірде қолданысқа енгізеді, алған білімдерін дамытады,қорытындылайды

Формативті бағалау: өзін -өзі бағалайды, бірін бірі бағалайды

смайликтер

Бағалау парағын қолдану

Кері байланыс

Инсерт әдісі

Тренинг

Кел, билейік жаттығу

Топқа бөлу

Сандар арқылы

Хатшы,тайм кипер, баяндамашыны сайлау

А,Б,С деңгейлі оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру

Топ болып тәжірибе тапсырма орындайды : « денелерді суға батырған кезде олардың жүзетінін, батып кетуін, қалқып шығу құбылысы»,

Кесте толтыру

Сұрақтарға жауап беру

Топпен орындау



Оқулық : Физика және астрономия .

Башарұлы Алматы: Атамұра, 2012.

-180 бет .

Құрал жабдықтар :

Динамометр, суы бар ыдыс, мензурка, үш пробирка немесе құты, тұз қосылған су.


Интерактивті тақта




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
28.12.2018
606
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі