Басы
|
Сабақ басында:
- оқушылардың зейінін
шоғырландыруға;
- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ/ анықтап
алуға;
- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында
күтілетін нәтижелерді анықтауға
көңіл бөлу қажет
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
Бос
кеңістік,
Бос
кеңістік, ысқырық, телевизор презентация, тақта,
стикерлер.
|
Ортасы
|
(Тамыр соғысы
туралы алдыңғы өтілген материалды қараңыз. МС – минутына соққы.
Тынығу кезіндегі тамыр соғысы, жұмыс тамыр соғысы, қалпына келу
тамыр соғысы.
«Қуып
жет». Ойынның
қатысушылары олардың арасында бірдей арақашықтық болатындай етіп
(10-15 м) жүгіру жолына тұрады. Белгі бойынша барлық ойыншылар
жүгіре бастайды. Әрбірінің міндеті – өзін қуып жетуге жол бермеу
және ойыннан шығарып тастау үшін алдында жүгіріп бара жатқан
оқушыға қол тигізуге тырысу. Ойын жолында ең төзімді үш оқушы
қалған кезде, ойын аяқталады.
Жұптарда оқушылар тамыр соғысын тексеретін екі
сүйікті жаттығуын, екі кез келген динамикалық және екі статикалық
созылуды таңдайды. Оларды көрсете отырып, олар бір-бірінің
қимылдарын қайталайды, бірдей ырғақ пен уақытты сақтайды. Сіз
тараудың осы бөлігінде орындаған төмен, орташа және жоғары
қарқындылықтағы жаттуғуларды, олардың денсаулыққа әкелер пайдасы
туралы ойластырыңыз.
Тапсырма
Серіктеспен бірге 400 метр ара қашықтыққа жарыса
жүгіріңіз. Орта қашықтыққа серіктеспен жүгірудің тиімділігі мен
орындалу әдісін ажыратыңыз.
Дескриптор
Білім
алушы
− жүгіру кезінде ережелерді
сақтайды;
− жүгірістің (қарапайым жүгіріс,
аяқ ұшымен, тізені жоғары көтеріп, аяқты артқа көтеріп) түрлерін
қолданып шұғылдануды анықтайды;
− орта қашықтыққа жүгірудің тиімділігін
ажыратады
|
Таңертенгілік жаттығу түрлерін
көрсетеді;
Қауіпсіздік ережені сақтай отырып ,жаттығуларды
белсенді жасайды;
Оқушылар өздерінің жеңіл атлетикадағы ерекше
қимылдарын сипаттай, талқылай әрі көрсете алады
Мыналарды қамтидындығын көрсетеді
:
Оқушылар: өздерінің жеңіл атлетикадағы ерекше
қимылдарын сипаттай, талқылай әрі көрсете алады. Пәндік лексика
және терминология мыналарды қамтиды: екпін алу, итерілу, ұшу, қону;
көтерілу, жерге қону; фитнес құрамдастары: күш, жылдамдық,
төзімділік, икемділік; қадамдар, аттау; лақтырулар: итеріп шығару,
итеру, көтеріп тастау, лақтыру; қауіпсіздік, қауіп-қатер; сөрелік
екпін алу, қашықтық бойынша жүгіру, мәреге жету;
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын толтырады.
|
Дене шынықтыру сабағындағы қауіпсіздік техникасы
бойынша нұсқаулық
Бос
ойын кеңістігі, ысқырық, алаңның шекарасын сызуға арналған
бор.
|
Сабақтыңсоңы
|
Оқушыларға қозғалыста демалыс жаттығу
жасатып,сапқа тұрғызу.
Соңында оқушылар рефлексия
жүргізеді:
-нені білдім, нені үйрендім.
–нені толық түсінбедім.
Үй
тапсырмасы –кіші футбол комбинацияларына көңіл бөлу, шабуылдағы
тактикалық комбинацияларды үйрену
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Оқушылардың ағзасын бастапқы қалыпқа
келуін
қадағалау.
|