|
Бөлім: Орталық Азия өркениеттері: саналуандылығы және мәдени ортақтығы |
Мектеп: №7 орта мектеп Іле ауданы Өтеген батыр ауылы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты:1.11.2018 |
Мұғалімнің аты - жөні: Мулдагалиева Айдана Шаймардановна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Орталық Азияның дәстүрлі өркениеттерін зерттеу тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Зерттеу сұрақтары: |
-Ғалымдар Орталық Азия өркениетінің әлемдік өркениеттегі рөліне қандай баға береді? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепт: |
маңыздылық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары: |
Бірқатар деректерден дәлелді ой-пікір түйіп, қорытынды жасау Меңгерілген материал бойынша дәйекті қорытынды жасау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңмақсаты: |
10.1.1.2 Әлемдік өркениеттегі Орталық Азияның рөлі туралы ғалымдардың пікірін зерттеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
1)Орталық Азиядағы өркениеттер туралы зерттеген ғалымдарды атайды, ұстанымдарын сипаттай алады; 2)Орталық Азиядағы өркениеттер туралы ғалымдардың зерттеулеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтайды; 3)Орта Азия өркениетінің әлемдік өркениетке қосқан құндылықтарын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар: |
Қорытынды жазу(жазылым) Топтық жұмыстың нәтижесін ауызша қорғау(тыңдалым, айтылым) Пәнге қатысты лексика мен терминология Өркениет,тарихи, географиялық ерекшелік, өркениет ошақтары Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Көшпеліліктің қалыптасуына .......... факторлар әсер етті. Қазақстанда мекендеген тайпалар мен мемлекеттердің аумақтық орналасуындағы сабақтастық болды, өйткені ... Қазақстанда көшпелі мал шаруашылығы және егіншіліктің дамуында ежелгі ошақтарының ерекшеліктері ..... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтардыдарыту: |
- Патриотизм,ұлттық сана-сезім -жалпы азаматтық құндықтар, көзқарастар - азаматтық жауапкершілік - мұғалім мен оқушының ынтымақтастығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралықбайланыстар: |
Дүние жүзі тарихы пәні және география пәндерімен байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім: |
Орталық Азия өркениеттерінің ежелгі ошақтарының қалыптасуын және дамуына әсер еткен факторларын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың қезеңдері |
Сабақта орындалатын іс - әрекеттер |
Оқытуресурстары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
БЫМ.«Суреттер де сыр шертеді» тақырыпқа шығу мақсатында 1)Орталық Азия өркениет ошақтарына байланысты суреттер топтамасын ұсыну. Суреттер арқылы оқушыларға сұрақ қойылады: Суреттер бойынша қандай ой қалыптасты?
2)Немесе сабақты «өркениет» ұғымын талқылаудан бастауға болады
Б Өркениетке тән негізгі белгілерді болжау. Оқушылар өркениет белгілерін ұсынған соң төменде берілген тізіммен толықтыру. Өркениетке тән белгілер:
Б.Оқушылардан өркениеттің қалыптасуына және дамуына әсер ететін факторларды . Б.Өркениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі факторлары: -- географиялық; - экономикалық; - демографиялық; - волюнтаристтік; - әлеуметтік-рухани; - технологиялық т.б. Б.Орталық Азия өркениеттерінің сабақтастығы туралы тұжырым жасайды. 1)Тақтаға түркітанушы Л.Н. Гумилевтің пікірін жазып қою: «...Орталық Азия ежелгі халықтарын Қытай мен Иранның көршілері ретінде қарастыруды тоқтату қажет. Олардың тарихы мен мәдениеті дербес дамыған деген тұжырым жасаудың уақыты келді.» Пікір туралы оқушылармен талқылау. Сабақтың тақырыбы қалай аталуы мүмкін? Оқу мақсаттарын анықтау. |
Лаумулин М.Т. Л 21 История Казахстана и Центральной Азии в мировой ориенталистике (к 550- летию Казахского ханства). — Астана: КИСИ, 2016. — 392 с.http://kisi.kz/ru/categories/books/posts/m-t-laumulin-istoriya-kazahstana-i-central-noj-azii-v-mirov Гумилев, Л. Н. Древние тюрки [Текст] / Л. Н. Гумилев. - М. : Т-ВО "Клышников, Комаров и К", 1993. - 513 с.http://www.e-reading.club/book.php?book=17524 Путешествие по Средней Азии / Арминий Вамбери ; Пер. с нем. ... М. : Вост. лит., 2003. — 320 с.http://kungrad.com/history/biblio/vamberi/ Булекбаев С. Вклад тюрков в мировую цивилизацию [Текст] : время / С. Булекбаев // Мысль. - 2015. - №12. - С. 31-36. http://mysl.kazgazeta.kz/?p=6838 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жұмысты қорғау: Бағалау критерийлері: |
Зерттеу сұрағы:
1)Тақтаға түркітанушы Л.Н. Гумилевтің пікірін жазып қою: «...Орталық Азия ежелгі халықтарын Қытай мен Иранның көршілері ретінде қарастыруды тоқтату қажет. Олардың тарихы мен мәдениеті дербес дамыған деген тұжырым жасаудың уақыты келді.» Пікір туралы оқушылармен талқылау. 2)Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаев: “Орталық Азия елдері Одағын” құруды ұсынды. Мемлекеттердің бірлескен іс-қимылдарының негізгі стратегия бағыты – саяси, экономикалық, ғылыми, әскери, әлеуметтік, гуманитарлық, т.б. салалардағы үйлесімділіктерді нығайту, дамыту болып табылады.» Ж/Т «Ойлан. Талқыла. Бөліс» стратегиясы бойынша: (Т) Зерттеу жұмысының нәтижесі ретінде:Елбасы Орталық Азия елдері Одағын құруда қандай ұстанымдарды басшылыққа алды деп ойлайсыздар? Тапсырма: 1) «газет бетіне» мақала жазу 2)немесе постер құру Дескриптор: 1)Мақаланың атауы; 2)Тақырыптың негізгі идеясы; 3)Басылымда жариялануын анықтау; 4)Тақырыпқа қатысты деректер келтіру 5)Тайм-менеджменттің сақталуы Жұмысты қорғау Тапсырма орындалған соң, топтар бірін-бірі бағалау үшін төмендегідей бағалау критерийлерін пайдаланады. Бағалау критерийлері: 1)Тақырыптың атауы нақты қойылған; 2) Идеясы қызықты; 3)Танымал баспасөз басылымын атады; 4)Тақырыпқа сәйкес деректер келтірілген; 5)Тайм-менеджмент сақталды Мұғалімнің кері байланысы. Ж.Орталық Азия аймағының ерекшеліктерін анықтайды және ғалымдардың берген бағасына өзіндік пікірін білдіреді. Берілген пікір авторлары: Л.Н. Гумилев, Ш.Уәлиханов, Ш.Монтескье, С.Хантингтон, А.Вамбери, Э.Добльхофер.
Бағалау критериилері: 1)Орталық Азиядағы өркениеттер туралы зерттеген 5 ғалымды атай алады 2)Зерттеуші ғалымдардың Орталық Азиядағы өркениеттерге байланысты басты ұстанымдарын сипаттай алады 3)Орталық Азиядағы өркениеттерге байланысты 2 басты ұқсастықты анықтай алады 4)Орталық Азиядағы өркениеттерге байланысты 2 басты айырмашылықты анықтай алады Мұғалімнің кері байланысы.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Мулдагалиева Айдана ШаймардановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Орталық Азияның дәстүрлі өркениеттерін зерттеу тарихы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Орталық Азияның дәстүрлі өркениеттерін зерттеу тарихыМатериал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















