Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Орталық Азия өркениеттері: саналуандылығы және мәдени ортақтығы

    Мектеп: №7 орта мектеп Іле ауданы Өтеген батыр ауылы


    Уақыты:1.11.2018

    Мұғалімнің аты - жөні:

    Мулдагалиева Айдана Шаймардановна

    Сынып: 10

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы:

    Орталық Азияның дәстүрлі өркениеттерін зерттеу тарихы

    Зерттеу сұрақтары:

    -Ғалымдар Орталық Азия өркениетінің әлемдік өркениеттегі рөліне қандай баға береді?

    Тарихи концепт:

    маңыздылық

    Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары:

    Бірқатар деректерден дәлелді ой-пікір түйіп, қорытынды жасау

    Меңгерілген материал бойынша дәйекті қорытынды жасау

    Сабақтыңмақсаты:

    10.1.1.2 Әлемдік өркениеттегі Орталық Азияның рөлі туралы ғалымдардың пікірін зерттеу

    Бағалау критерийлері:

    1)Орталық Азиядағы өркениеттер туралы зерттеген ғалымдарды атайды, ұстанымдарын сипаттай алады;

    2)Орталық Азиядағы өркениеттер туралы ғалымдардың зерттеулеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтайды;

    3)Орта Азия өркениетінің әлемдік өркениетке қосқан құндылықтарын біледі.

    Тілдікмақсаттар:

    Қорытынды жазу(жазылым)

    Топтық жұмыстың нәтижесін ауызша қорғау(тыңдалым, айтылым)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Өркениет,тарихи, географиялық ерекшелік, өркениет ошақтары

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Көшпеліліктің қалыптасуына .......... факторлар әсер етті.

    Қазақстанда мекендеген тайпалар мен мемлекеттердің аумақтық орналасуындағы сабақтастық болды, өйткені ...

    Қазақстанда көшпелі мал шаруашылығы және егіншіліктің дамуында ежелгі ошақтарының ерекшеліктері .....


    Құндылықтардыдарыту:


    - Патриотизм,ұлттық сана-сезім

    -жалпы азаматтық құндықтар, көзқарастар

    - азаматтық жауапкершілік

    - мұғалім мен оқушының ынтымақтастығы

    Пәнаралықбайланыстар:

    Дүние жүзі тарихы пәні және география пәндерімен байланыс

    Алдыңғы меңгерілген білім:


    Орталық Азия өркениеттерінің ежелгі ошақтарының қалыптасуын және дамуына әсер еткен факторларын біледі.

    Сабақ барысы:

    Сабақтың қезеңдері

    Сабақта орындалатын іс - әрекеттер


    Оқытуресурстары

    Сабақтың басы



    БЫМ.«Суреттер де сыр шертеді» тақырыпқа шығу мақсатында 1)Орталық Азия өркениет ошақтарына байланысты суреттер топтамасын ұсыну. Суреттер арқылы оқушыларға сұрақ қойылады: Суреттер бойынша қандай ой қалыптасты?





    2)Немесе сабақты «өркениет» ұғымын талқылаудан бастауға болады

    • Өркениет дегеніміз не?

    • Өркениетке тән қандай негізгі белгілерді білесіздер?


    Б Өркениетке тән негізгі белгілерді болжау. Оқушылар өркениет белгілерін ұсынған соң төменде берілген тізіммен толықтыру.

    Өркениетке тән белгілер:

    1. Өндіргіш шаруашылықтың пайда болуы;

    2. Жеке меншік институтттардың қалыптасуы;

    3. Мемлекет пен құқық институттарының құрылуы;

    4. Қалалардың шаруашылық, әкімшілік, әскери және мәдени орталық ретінде қалыптасуы;

    5. Монументалды құрылыстың дамуы (пирамида, патша сарайлары, т.б.);

    6. Жазудың пайда болуы.

    Б.Оқушылардан өркениеттің қалыптасуына және дамуына әсер ететін факторларды .

    Б.Өркениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі факторлары:

    -- географиялық;

    - экономикалық;

    - демографиялық;

    - волюнтаристтік;

    - әлеуметтік-рухани;

    - технологиялық т.б.

    Б.Орталық Азия өркениеттерінің сабақтастығы туралы тұжырым жасайды.


    1)Тақтаға түркітанушы Л.Н. Гумилевтің пікірін жазып қою:

    «...Орталық Азия ежелгі халықтарын Қытай мен Иранның көршілері ретінде қарастыруды тоқтату қажет. Олардың тарихы мен мәдениеті дербес дамыған деген тұжырым жасаудың уақыты келді.» Пікір туралы оқушылармен талқылау.

    Сабақтың тақырыбы қалай аталуы мүмкін?

    Оқу мақсаттарын анықтау.


    Лаумулин М.Т. Л 21 История Казахстана и Центральной Азии в мировой ориенталистике (к 550- летию Казахского ханства). — Астана: КИСИ, 2016. — 392 с.http://kisi.kz/ru/categories/books/posts/m-t-laumulin-istoriya-kazahstana-i-central-noj-azii-v-mirov


    Гумилев, Л. Н. Древние тюрки [Текст] / Л. Н. Гумилев. - М. : Т-ВО "Клышников, Комаров и К", 1993. - 513 с.http://www.e-reading.club/book.php?book=17524

    Путешествие по Средней Азии / Арминий Вамбери ; Пер. с нем. ... М. : Вост. лит., 2003. — 320 с.http://kungrad.com/history/biblio/vamberi/


    Булекбаев С. Вклад тюрков в мировую цивилизацию [Текст] : время / С. Булекбаев // Мысль. - 2015. - №12. - С. 31-36. http://mysl.kazgazeta.kz/?p=6838




    Сабақтың ортасы


























    Жұмысты қорғау:



    Бағалау критерийлері:

























































    Зерттеу сұрағы:

    • Ғалымдар Орталық Азия өркениетінің әлемдік өркениеттегі рөліне қандай баға береді?

    1)Тақтаға түркітанушы Л.Н. Гумилевтің пікірін жазып қою:

    «...Орталық Азия ежелгі халықтарын Қытай мен Иранның көршілері ретінде қарастыруды тоқтату қажет. Олардың тарихы мен мәдениеті дербес дамыған деген тұжырым жасаудың уақыты келді.» Пікір туралы оқушылармен талқылау.

    2)Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаев: “Орталық Азия елдері Одағын” құруды ұсынды. Мемлекеттердің бірлескен іс-қимылдарының негізгі стратегия бағыты – саяси, экономикалық, ғылыми, әскери, әлеуметтік, гуманитарлық, т.б. салалардағы үйлесімділіктерді нығайту, дамыту болып табылады.»

    Ж/Т «Ойлан. Талқыла. Бөліс» стратегиясы бойынша:

    (Т) Зерттеу жұмысының нәтижесі ретінде:Елбасы Орталық Азия елдері Одағын құруда қандай ұстанымдарды басшылыққа алды деп ойлайсыздар?

    Тапсырма:

    1) «газет бетіне» мақала жазу

    2)немесе постер құру

    Дескриптор:

    1)Мақаланың атауы;

    2)Тақырыптың негізгі идеясы;

    3)Басылымда жариялануын анықтау;

    4)Тақырыпқа қатысты деректер келтіру

    5)Тайм-менеджменттің сақталуы

    Жұмысты қорғау

    Тапсырма орындалған соң, топтар бірін-бірі бағалау үшін төмендегідей бағалау критерийлерін пайдаланады.

    Бағалау критерийлері:

    1)Тақырыптың атауы нақты қойылған;

    2) Идеясы қызықты;

    3)Танымал баспасөз басылымын атады;

    4)Тақырыпқа сәйкес деректер келтірілген;

    5)Тайм-менеджмент сақталды


    Мұғалімнің кері байланысы.


    Зерттеу мен Интерпретация

    Ж.Орталық Азия аймағының ерекшеліктерін анықтайды және ғалымдардың берген бағасына өзіндік пікірін білдіреді. Берілген пікір авторлары: Л.Н. Гумилев, Ш.Уәлиханов, Ш.Монтескье, С.Хантингтон, А.Вамбери, Э.Добльхофер.


    Негізгі ойды анықта-ңыз

    Автор көзқарасымен келісемін, себебі...

    Автор көзқарасымен келіспеймін, себебі...

    Сұрағым бар

    Л.Н. Гумилев,





    Ш.Уәлиханов





    Ш.Монтескье





    С.Хантингтон





    Э.Добльхофер





    А.Вамбери





    Өзіндік пікір:





    Бағалау критериилері:

    1)Орталық Азиядағы өркениеттер туралы зерттеген 5 ғалымды атай алады

    2)Зерттеуші ғалымдардың Орталық Азиядағы өркениеттерге байланысты басты ұстанымдарын сипаттай алады

    3)Орталық Азиядағы өркениеттерге байланысты 2 басты ұқсастықты анықтай алады

    4)Орталық Азиядағы өркениеттерге байланысты 2 басты айырмашылықты анықтай алады

    Мұғалімнің кері байланысы.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мулдагалиева Айдана Шаймардановна
    12 Қырқүйек 2023
    2868
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Орталық Азияның дәстүрлі өркениеттерін зерттеу тарихы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Орталық Азияның дәстүрлі өркениеттерін зерттеу тарихы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Орталық Азия өркениеттері: саналуандылығы және мәдени ортақтығы

    Мектеп: №7 орта мектеп Іле ауданы Өтеген батыр ауылы


    Уақыты:1.11.2018

    Мұғалімнің аты - жөні:

    Мулдагалиева Айдана Шаймардановна

    Сынып: 10

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы:

    Орталық Азияның дәстүрлі өркениеттерін зерттеу тарихы

    Зерттеу сұрақтары:

    -Ғалымдар Орталық Азия өркениетінің әлемдік өркениеттегі рөліне қандай баға береді?

    Тарихи концепт:

    маңыздылық

    Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары:

    Бірқатар деректерден дәлелді ой-пікір түйіп, қорытынды жасау

    Меңгерілген материал бойынша дәйекті қорытынды жасау

    Сабақтыңмақсаты:

    10.1.1.2 Әлемдік өркениеттегі Орталық Азияның рөлі туралы ғалымдардың пікірін зерттеу

    Бағалау критерийлері:

    1)Орталық Азиядағы өркениеттер туралы зерттеген ғалымдарды атайды, ұстанымдарын сипаттай алады;

    2)Орталық Азиядағы өркениеттер туралы ғалымдардың зерттеулеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтайды;

    3)Орта Азия өркениетінің әлемдік өркениетке қосқан құндылықтарын біледі.

    Тілдікмақсаттар:

    Қорытынды жазу(жазылым)

    Топтық жұмыстың нәтижесін ауызша қорғау(тыңдалым, айтылым)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Өркениет,тарихи, географиялық ерекшелік, өркениет ошақтары

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Көшпеліліктің қалыптасуына .......... факторлар әсер етті.

    Қазақстанда мекендеген тайпалар мен мемлекеттердің аумақтық орналасуындағы сабақтастық болды, өйткені ...

    Қазақстанда көшпелі мал шаруашылығы және егіншіліктің дамуында ежелгі ошақтарының ерекшеліктері .....


    Құндылықтардыдарыту:


    - Патриотизм,ұлттық сана-сезім

    -жалпы азаматтық құндықтар, көзқарастар

    - азаматтық жауапкершілік

    - мұғалім мен оқушының ынтымақтастығы

    Пәнаралықбайланыстар:

    Дүние жүзі тарихы пәні және география пәндерімен байланыс

    Алдыңғы меңгерілген білім:


    Орталық Азия өркениеттерінің ежелгі ошақтарының қалыптасуын және дамуына әсер еткен факторларын біледі.

    Сабақ барысы:

    Сабақтың қезеңдері

    Сабақта орындалатын іс - әрекеттер


    Оқытуресурстары

    Сабақтың басы



    БЫМ.«Суреттер де сыр шертеді» тақырыпқа шығу мақсатында 1)Орталық Азия өркениет ошақтарына байланысты суреттер топтамасын ұсыну. Суреттер арқылы оқушыларға сұрақ қойылады: Суреттер бойынша қандай ой қалыптасты?





    2)Немесе сабақты «өркениет» ұғымын талқылаудан бастауға болады

    • Өркениет дегеніміз не?

    • Өркениетке тән қандай негізгі белгілерді білесіздер?


    Б Өркениетке тән негізгі белгілерді болжау. Оқушылар өркениет белгілерін ұсынған соң төменде берілген тізіммен толықтыру.

    Өркениетке тән белгілер:

    1. Өндіргіш шаруашылықтың пайда болуы;

    2. Жеке меншік институтттардың қалыптасуы;

    3. Мемлекет пен құқық институттарының құрылуы;

    4. Қалалардың шаруашылық, әкімшілік, әскери және мәдени орталық ретінде қалыптасуы;

    5. Монументалды құрылыстың дамуы (пирамида, патша сарайлары, т.б.);

    6. Жазудың пайда болуы.

    Б.Оқушылардан өркениеттің қалыптасуына және дамуына әсер ететін факторларды .

    Б.Өркениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі факторлары:

    -- географиялық;

    - экономикалық;

    - демографиялық;

    - волюнтаристтік;

    - әлеуметтік-рухани;

    - технологиялық т.б.

    Б.Орталық Азия өркениеттерінің сабақтастығы туралы тұжырым жасайды.


    1)Тақтаға түркітанушы Л.Н. Гумилевтің пікірін жазып қою:

    «...Орталық Азия ежелгі халықтарын Қытай мен Иранның көршілері ретінде қарастыруды тоқтату қажет. Олардың тарихы мен мәдениеті дербес дамыған деген тұжырым жасаудың уақыты келді.» Пікір туралы оқушылармен талқылау.

    Сабақтың тақырыбы қалай аталуы мүмкін?

    Оқу мақсаттарын анықтау.


    Лаумулин М.Т. Л 21 История Казахстана и Центральной Азии в мировой ориенталистике (к 550- летию Казахского ханства). — Астана: КИСИ, 2016. — 392 с.http://kisi.kz/ru/categories/books/posts/m-t-laumulin-istoriya-kazahstana-i-central-noj-azii-v-mirov


    Гумилев, Л. Н. Древние тюрки [Текст] / Л. Н. Гумилев. - М. : Т-ВО "Клышников, Комаров и К", 1993. - 513 с.http://www.e-reading.club/book.php?book=17524

    Путешествие по Средней Азии / Арминий Вамбери ; Пер. с нем. ... М. : Вост. лит., 2003. — 320 с.http://kungrad.com/history/biblio/vamberi/


    Булекбаев С. Вклад тюрков в мировую цивилизацию [Текст] : время / С. Булекбаев // Мысль. - 2015. - №12. - С. 31-36. http://mysl.kazgazeta.kz/?p=6838




    Сабақтың ортасы


























    Жұмысты қорғау:



    Бағалау критерийлері:

























































    Зерттеу сұрағы:

    • Ғалымдар Орталық Азия өркениетінің әлемдік өркениеттегі рөліне қандай баға береді?

    1)Тақтаға түркітанушы Л.Н. Гумилевтің пікірін жазып қою:

    «...Орталық Азия ежелгі халықтарын Қытай мен Иранның көршілері ретінде қарастыруды тоқтату қажет. Олардың тарихы мен мәдениеті дербес дамыған деген тұжырым жасаудың уақыты келді.» Пікір туралы оқушылармен талқылау.

    2)Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаев: “Орталық Азия елдері Одағын” құруды ұсынды. Мемлекеттердің бірлескен іс-қимылдарының негізгі стратегия бағыты – саяси, экономикалық, ғылыми, әскери, әлеуметтік, гуманитарлық, т.б. салалардағы үйлесімділіктерді нығайту, дамыту болып табылады.»

    Ж/Т «Ойлан. Талқыла. Бөліс» стратегиясы бойынша:

    (Т) Зерттеу жұмысының нәтижесі ретінде:Елбасы Орталық Азия елдері Одағын құруда қандай ұстанымдарды басшылыққа алды деп ойлайсыздар?

    Тапсырма:

    1) «газет бетіне» мақала жазу

    2)немесе постер құру

    Дескриптор:

    1)Мақаланың атауы;

    2)Тақырыптың негізгі идеясы;

    3)Басылымда жариялануын анықтау;

    4)Тақырыпқа қатысты деректер келтіру

    5)Тайм-менеджменттің сақталуы

    Жұмысты қорғау

    Тапсырма орындалған соң, топтар бірін-бірі бағалау үшін төмендегідей бағалау критерийлерін пайдаланады.

    Бағалау критерийлері:

    1)Тақырыптың атауы нақты қойылған;

    2) Идеясы қызықты;

    3)Танымал баспасөз басылымын атады;

    4)Тақырыпқа сәйкес деректер келтірілген;

    5)Тайм-менеджмент сақталды


    Мұғалімнің кері байланысы.


    Зерттеу мен Интерпретация

    Ж.Орталық Азия аймағының ерекшеліктерін анықтайды және ғалымдардың берген бағасына өзіндік пікірін білдіреді. Берілген пікір авторлары: Л.Н. Гумилев, Ш.Уәлиханов, Ш.Монтескье, С.Хантингтон, А.Вамбери, Э.Добльхофер.


    Негізгі ойды анықта-ңыз

    Автор көзқарасымен келісемін, себебі...

    Автор көзқарасымен келіспеймін, себебі...

    Сұрағым бар

    Л.Н. Гумилев,





    Ш.Уәлиханов





    Ш.Монтескье





    С.Хантингтон





    Э.Добльхофер





    А.Вамбери





    Өзіндік пікір:





    Бағалау критериилері:

    1)Орталық Азиядағы өркениеттер туралы зерттеген 5 ғалымды атай алады

    2)Зерттеуші ғалымдардың Орталық Азиядағы өркениеттерге байланысты басты ұстанымдарын сипаттай алады

    3)Орталық Азиядағы өркениеттерге байланысты 2 басты ұқсастықты анықтай алады

    4)Орталық Азиядағы өркениеттерге байланысты 2 басты айырмашылықты анықтай алады

    Мұғалімнің кері байланысы.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 10 сынып
    12.00.2023
    2868
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мулдагалиева Айдана Шаймардановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации