Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
9-Бөлім.Координация және ретттелу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Әмірхан Мөлдір Нұрболқызы |
|
Күні: |
24.10.2023 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
&43.Орындалатын қызметтер бойынша жүйке жүйесінің бөлімдері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.7.4 Орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметін салыстыру; |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
ОДД |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сергіту сәті арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып,жағымды көңіл күй қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен білімді еске түсіру. Қол көтеру арқылы сұрақтарға жауап алып, үй жұмысын пысықтайды. |
Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға қол көтеру арқылы жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады. |
Оқулық Алматы: «Атамұра» 2017. А.Р.Соловьева Б.Т.Ибраимов |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
«Орталық жүйке жүйесі бөлімдері»деген тақырыпқа видеоролик түрінде сабақ өтіледі.
Тапсырма 2. «Сөйлемді жалғастыр»
Тапсырма 3. «Фишбоун әдісі Мақсаты:жаңа мәліметті идеяларды сұрақ жауап арқылы жаза отырып қорытынды ойлар жинақтайды Тапсырма 4. «Ойлаудың алты қақпағы» «Үй тапсырмасы» 1.Термин сөздерді жазу; 2.Оқулықтағы кестені толтыру; 3.154- ші беттегі суретке талдау жасау; |
Оқушылар видеороликте көрсетілген материалдарды және термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады. Тапсырма 1. Оқушылар видеороликтегі мәліметтерді пайдала отырып орындайды,суретке қарап симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйелерін салыстырады;
Тапсырма 2. Оқушылар аяқталмаған сөйлемді жалғастырады; 1.Сомалық ЖЖ дене қимыл-қозғалысы,--------------------- 2.Ол еркімізге бағыынбайды,сондықтан автономды-------------- 3.Симпатикалық жүйке жүйесі----------- 4.Ол асқорыту мен бөлуді:ішектің,асқазанның жиырылуы,сілекей мен басқа асқорыту сөлінің бөлінуін күшейтеді---------------- 5. Барлық вегетативті жүйке жүйесі екі бөлімге------------
Тапсырма 3. Оқушылар фигуралар арқылы үш топқа бөлінеді;
1топ-Сомалық жүйке жүйесін талдайды; 2топ-Вегетативті жүйке жүйесін талдайды; 3топ-Симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйелерін салыстыру;
Оқушылар 6 топқа бөлінеді, әр топ өзіне бір қалпақты таңдайды(жеребе бойынша немесе бөліп беріледі). Әр қалпақ түсі ойдың даму бағытын анықтайды: Ақ – ең бейтарап. Сондықтын, осы топ мүшелері фактілермен жұмыс жасайды. Яғни, барлығы неге дәл осылай, басқаша емес екенін дәлелдейді. Сары – шуақты, бақытты, позитивті. Бұл топтың мүшелері ұсынылған шешімнің оң аспектілерін ғана бейнелейді, артықшылықтарын іздейді. Қара – теріс, күңгірт, жоққа шығаратын. Бұл топ оған қарсы күмән келтірулері тиіс. Қызыл – эмоция. Бұл топ өз нәтижелерінде негіздемесі жоқ, осы жағдайдың тек эмоционалдық жақтарын қарастырады. Жасыл – шығармашылық. Осы топтың мүшелері берілген жағдайға фантастикалық және күтпеген болуы мүмкін жаңа шешімдер ұсынады. Көк – бейтарап, бағалау. Шын мәнінде, топта барлық топтардың ұсыныстарын бағалайтын және оңтайлы шешім табатын сарапшылар мен талдаушылар болады. Осы әдіс арқылы бүгінгі сабағымызды қорытындылайыз; |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады. Тапсырма 1.
Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.
Тапсырма 2.
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.
Тапсырма 3.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Әмірхан Мөлдір НұрболқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметін салыстыру
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметін салыстыруМатериал туралы қысқаша түсінік
Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















