Сабақ бөлімінің кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар, көрнекіліктер |
Кіріспе | 2 минут
2 минут
5 минут | Топқа бөлу
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау.«Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен сабақта өтілген тақырыптан сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын бекітемін.
| Түрлі-түст стикерлермен 5 оқушыдан 4 топқа бөлінеді.
Стикерге бір-бірлеріне тілек жазып, плакатқа іледі.
Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өткен тақырыпты естеріне түсіреді. |
Топтық бағалау.Смайликтермен формативті бағалау | Түрлі-түсті стикерлер.
Стикерлер, жүрек салынған плакат.
Бағалау парақшасы, смайликтер.
|
Жаңа сабақтың таныстырылымы | 15 Минут
| «Ой қозғау» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.Интербелсенді тақтадан экология туралы ролик көрсетіп, бағыттаушы сұрақтар қоямын.Ролик не туралы?Экология тралы не білесіңдер?Осы сұрақтар төңірегінде «Топтастыру» стратегиясы бойынша топтық жұмыс орындатамын.
| Роликті көріп, срақтарға жауап беріп, экология туралы білгендерін плакатқа түсіреді. Дәлелдейді. Бағалайды.
| Топтық бағалау.Смайликтермен формативті бағалау
| Бағалау парақшасы, смайликтер, плакат, маркер, оқулық
|
Жаңа сабақты қолдану | 5 минут
5 минут
| Есте сақтау қабілеттерін арттыру мақсатында жұптық әңгіме жүргіземін.
Шығармашылыққа баулу мақсатында «Синквейн» әдісі бойынша жеке жұмыс жасатамын.
| Жұптасып, өлеңді оқиды, бір-бірлеріне түсіндіреді.
Экологиялық факторлар туралы 5 жолды өлең құрастырады.
| Топтық бағалау.Смайликтермен формативті бағалау
Топтық бағалау.Смайликтермен формативті бағалау | Бағалау парақшасы, смайликтер, оқулық.
Бағалау парақшасы, смайликтер, А4 қағазы. |
Жаңа сабақты қорытындылау
| 5 минут | Жинақтау. «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылаймын. | Сұрақтарға шапшаң жауап беріп, жаңа сабақты қорытындылайды. | Топтық бағалау.Смайликтермен формативті бағалау | Бағалау парақшасы, смайликтер, интербелсенді тақта. |
| 3минут | Бағалау. Топтық бағалау жүргіземін.Смайликтермен формативті бағалаймын. | Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.Сабақтан алған көңіл-күйлерін смайликтерді көрсетіп, ынталанады. | Топтық бағалау.Смайликтермен формативті бағалау | Бағалау парақшасы, смайликтер, интербелсенді тақта. |
| 2 минут | Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу. | Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына іледі. |
| Рефлексия парағы, стикер |
| 1 минут | Үйге тапсырма беру. Эссе жаздыру. | Күнделікке жазып алады. |
| Күнделік |