Материалдар / Ортаның экологиялық факторлары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ортаның экологиялық факторлары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ортаның экологиялық факторлары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
315
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарлау

Күні: Пәні: БиологияСынып: 9
Сабақтың тақырыбыЭкология пәні. Ортаның экологиялық факторлары.
Сабақтың мақсатыОқушыларды экология ғылымымен , оның бүкіл ғаламшар алдында тұрған мәселелерімен, Қазақстан мемлекетінің экологиялық жағдайларымен таныстыру.
Оқытудың нәтижелеріЭкология ғылымымен танысады.Экология мәселелерін талқылай алады.Еліміздің экологиялық жағдайларымен танысады.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер «Миға шабуыл» әдісі, «Ой қозғау» әдісі, жұптық жұмыс, «Топтастыру» стратегиясы, «Суреттеу» стратегиясы, «Синквейн» әдісі, «Зымыран сұрақтар» әдісі.
Негізгі дерек-көздерПлакат, маркер, бағалау парақшасы, смайликтер, Түрлі-түсті стикерлер
Модульдің кіріктірілуіОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық.
Сабақтың барысы

Сабақ бөлімінің кезеңдеріУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстар, көрнекіліктер
Кіріспе2 минут







2 минут







5 минут
Топқа бөлу







Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру





Үй тапсырмасын сұрау.«Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен сабақта өтілген тақырыптан сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын бекітемін.

Түрлі-түст стикерлермен 5 оқушыдан 4 топқа бөлінеді.

Стикерге бір-бірлеріне тілек жазып, плакатқа іледі.

Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өткен тақырыпты естеріне түсіреді.




















Топтық бағалау.Смайликтермен формативті бағалау
Түрлі-түсті стикерлер.





Стикерлер, жүрек салынған плакат.

Бағалау парақшасы, смайликтер.

Жаңа сабақтың таныстырылымы15 Минут

























«Ой қозғау» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.Интербелсенді тақтадан экология туралы ролик көрсетіп, бағыттаушы сұрақтар қоямын.Ролик не туралы?Экология тралы не білесіңдер?Осы сұрақтар төңірегінде «Топтастыру» стратегиясы бойынша топтық жұмыс орындатамын.

Роликті көріп, срақтарға жауап беріп, экология туралы білгендерін плакатқа түсіреді. Дәлелдейді. Бағалайды.























Топтық бағалау.Смайликтермен формативті бағалау



















Бағалау парақшасы, смайликтер, плакат, маркер, оқулық

















Жаңа сабақты қолдану5 минут











5 минут





















Есте сақтау қабілеттерін арттыру мақсатында жұптық әңгіме жүргіземін.







Шығармашылыққа баулу мақсатында «Синквейн» әдісі бойынша жеке жұмыс жасатамын.











Жұптасып, өлеңді оқиды, бір-бірлеріне түсіндіреді.





Экологиялық факторлар туралы 5 жолды өлең құрастырады.





Топтық бағалау.Смайликтермен формативті бағалау

Топтық бағалау.Смайликтермен формативті бағалау
Бағалау парақшасы, смайликтер, оқулық.





Бағалау парақшасы, смайликтер, А4 қағазы.
Жаңа сабақты қорытындылау

5 минутЖинақтау. «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылаймын.Сұрақтарға шапшаң жауап беріп, жаңа сабақты қорытындылайды.Топтық бағалау.Смайликтермен формативті бағалауБағалау парақшасы, смайликтер, интербелсенді тақта.


3минутБағалау. Топтық бағалау жүргіземін.Смайликтермен формативті бағалаймын. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.Сабақтан алған көңіл-күйлерін смайликтерді көрсетіп, ынталанады.Топтық бағалау.Смайликтермен формативті бағалауБағалау парақшасы, смайликтер, интербелсенді тақта.


2 минутРефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу.Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына іледі.

Рефлексия парағы, стикер


1 минутҮйге тапсырма беру. Эссе жаздыру.Күнделікке жазып алады.

Күнделік






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!