Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2025 ж
САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____
АКЖ 241 /2-топ " " 2025ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы:Orthography and Harphoepy
2.Сабақ түрі:Жаңа сабақ
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы,ағылшын тілі сөздігі,слайд,компьютер...
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).
8. Үй тапсырмасы
Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! |
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және тәрбие жайлы түсіндіру
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
|
|
Тәрбие туралы қысқаша мағлұмат беру (10 мин) |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (10 мин) |
Үйге тапсырма өтілген тақырып бойынша Interrogative sentense ке 5 сөйлем құрап келу болатын... 1.What time does the meeting start? 27 2.Where did you put my book? 3.How are you feeling today? 4.Why did you choose that movie? 5.When is your birthday? 6.Who is your favorite musician? 7.Which flavor of ice cream do you like best? 8.Can you help me with my homework? 9.Do you enjoy reading fiction? 10.Is it going to rain today?
|
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Қорытындылай келе, студенттер ағылшын тіліндегі cөйлемнің 4 түрімен танысты.Олар: Declarative Sentence(хабарлы сөйлем) Imperative Sentence(бұйрықты сөйлем) Interrogative Sentence(сұраулы сөйлем ) Exclamatory Sentence(лепті сөйлем)
|
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (20-мин) |
Жаңа тақырып:Orthography and Harphoepy An orthography is a set of conventions for writing language, including norms of spelling, punctuation, word boundaries, capitalization, hyphenation, and emphasis. Most national and international languages have an established writing system that has undergone substantial standardization, thus exhibiting less dialect variation than the spoken language.These processes can fossilize pronunciation patterns that are no longer routinely observed in speech (e.g. would and should); they can also reflect deliberate efforts to introduce variability for the sake of national identity, as seen in Noah Webster's efforts to introduce easily noticeable differences between American and British spelling (e.g. honor and honour). Orthographic norms develop through social and political influence at various levels, such as encounters with print in education, the workplace, and the state. Some nations have established language academies in an attempt to regulate aspects of the national language, including its orthography—such as the Académie Française in France and the Royal Spanish Academy in Spain. No such authority exists for most languages, including English. Some non-state organizations, such as newspapers of record and academic journals, choose greater orthographic homogeneity by enforcing a particular style guide or spelling standard such as Oxford spelling.Orthography in phonetic writing systems is often concerned with matters of spelling, i.e. the correspondence between written graphemes and the phonemes found in speech.Other elements that may be considered part of orthography include hyphenation, capitalization, word boundaries, emphasis, and punctuation. Thus, orthography describes or defines the symbols used in writing, and the conventions that regulate their use. Most natural languages developed as oral languages and writing systems have usually been crafted or adapted as ways of representing the spoken language. Orthoepy is the study of pronunciation of a particular language, within a specific oral tradition. The term is from the Greek ὀρθοέπεια orthoepeia, from ὀρθός orthos ('correct') and ἔπος epos ('speech'). The antonym is cacoepy "bad or wrong pronunciation". The pronunciation of the word orthoepy itself varies widely; the OED recognizes the variants /ˈɔːθəʊ.iːpi/, /ˈɔːθəʊ.ɛpi/, /ˈɔːθəʊ.ɨpi/, and /ɔːˈθəʊ.ɨpi/ for British English, as well as /ɔrˈθoʊ.əpi/ for American English. Task 1.Read the words and translate it.
Task 2.Read a sentenses. 1.Shut the door, please! 2.Start opposing violence. 3.Don’t go outside in the afternoon. 4.Switch off the light, please! 5.Submit your assignment as soon as possible. |
|
Ситуациялық сұрақтарға жауап беру (5-мин) |
|
|
Қорытынды бағалау: (3-мин) |
Студенттер сабақ барысында Орфография мен орфоэпияның ережелерімен танысып,тақырыпқа байланысты деңгейлік сұрақтарға жауап берді.Сонымен қатар жаңа сөздермен танысып,олардың орфографиялық қателерімен жұмыс жасады.Студенттер сабаққа барынша ден қойып,белсенділік танытты. |
|
Рефлексия (3 -5мин) |
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды: - нені үйренді; - немен қайта жұмыс жасау керек; |
|
Бағалау (3-мин) |
Көрсету режиміне қоюға болады Студенттерді жеке-жеке бағалау-журнал. |
|
Үйге тапсырма (2-мин) |
Howework: Орфография және орфоэпияның ережелерін жаттап келу |
Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Orthography and harphoepy
Orthography and harphoepy
Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2025 ж
САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____
АКЖ 241 /2-топ " " 2025ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы:Orthography and Harphoepy
2.Сабақ түрі:Жаңа сабақ
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы,ағылшын тілі сөздігі,слайд,компьютер...
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).
8. Үй тапсырмасы
Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! |
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және тәрбие жайлы түсіндіру
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
|
|
Тәрбие туралы қысқаша мағлұмат беру (10 мин) |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (10 мин) |
Үйге тапсырма өтілген тақырып бойынша Interrogative sentense ке 5 сөйлем құрап келу болатын... 1.What time does the meeting start? 27 2.Where did you put my book? 3.How are you feeling today? 4.Why did you choose that movie? 5.When is your birthday? 6.Who is your favorite musician? 7.Which flavor of ice cream do you like best? 8.Can you help me with my homework? 9.Do you enjoy reading fiction? 10.Is it going to rain today?
|
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Қорытындылай келе, студенттер ағылшын тіліндегі cөйлемнің 4 түрімен танысты.Олар: Declarative Sentence(хабарлы сөйлем) Imperative Sentence(бұйрықты сөйлем) Interrogative Sentence(сұраулы сөйлем ) Exclamatory Sentence(лепті сөйлем)
|
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (20-мин) |
Жаңа тақырып:Orthography and Harphoepy An orthography is a set of conventions for writing language, including norms of spelling, punctuation, word boundaries, capitalization, hyphenation, and emphasis. Most national and international languages have an established writing system that has undergone substantial standardization, thus exhibiting less dialect variation than the spoken language.These processes can fossilize pronunciation patterns that are no longer routinely observed in speech (e.g. would and should); they can also reflect deliberate efforts to introduce variability for the sake of national identity, as seen in Noah Webster's efforts to introduce easily noticeable differences between American and British spelling (e.g. honor and honour). Orthographic norms develop through social and political influence at various levels, such as encounters with print in education, the workplace, and the state. Some nations have established language academies in an attempt to regulate aspects of the national language, including its orthography—such as the Académie Française in France and the Royal Spanish Academy in Spain. No such authority exists for most languages, including English. Some non-state organizations, such as newspapers of record and academic journals, choose greater orthographic homogeneity by enforcing a particular style guide or spelling standard such as Oxford spelling.Orthography in phonetic writing systems is often concerned with matters of spelling, i.e. the correspondence between written graphemes and the phonemes found in speech.Other elements that may be considered part of orthography include hyphenation, capitalization, word boundaries, emphasis, and punctuation. Thus, orthography describes or defines the symbols used in writing, and the conventions that regulate their use. Most natural languages developed as oral languages and writing systems have usually been crafted or adapted as ways of representing the spoken language. Orthoepy is the study of pronunciation of a particular language, within a specific oral tradition. The term is from the Greek ὀρθοέπεια orthoepeia, from ὀρθός orthos ('correct') and ἔπος epos ('speech'). The antonym is cacoepy "bad or wrong pronunciation". The pronunciation of the word orthoepy itself varies widely; the OED recognizes the variants /ˈɔːθəʊ.iːpi/, /ˈɔːθəʊ.ɛpi/, /ˈɔːθəʊ.ɨpi/, and /ɔːˈθəʊ.ɨpi/ for British English, as well as /ɔrˈθoʊ.əpi/ for American English. Task 1.Read the words and translate it.
Task 2.Read a sentenses. 1.Shut the door, please! 2.Start opposing violence. 3.Don’t go outside in the afternoon. 4.Switch off the light, please! 5.Submit your assignment as soon as possible. |
|
Ситуациялық сұрақтарға жауап беру (5-мин) |
|
|
Қорытынды бағалау: (3-мин) |
Студенттер сабақ барысында Орфография мен орфоэпияның ережелерімен танысып,тақырыпқа байланысты деңгейлік сұрақтарға жауап берді.Сонымен қатар жаңа сөздермен танысып,олардың орфографиялық қателерімен жұмыс жасады.Студенттер сабаққа барынша ден қойып,белсенділік танытты. |
|
Рефлексия (3 -5мин) |
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды: - нені үйренді; - немен қайта жұмыс жасау керек; |
|
Бағалау (3-мин) |
Көрсету режиміне қоюға болады Студенттерді жеке-жеке бағалау-журнал. |
|
Үйге тапсырма (2-мин) |
Howework: Орфография және орфоэпияның ережелерін жаттап келу |
Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё
шағым қалдыра аласыз














